En waarom zou dat niet kloppen? Met een contract van 15 uur per week krijg je (als postbezorger) dus 60 uur verlofbudget per jaar. Het is dus best mogelijk dat je nu op 40 uur staat.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:42 schreef Aardappel2610 het volgende:
Klopt sowieso geen hol van... Ik heb 40 uur staan en werk pas sinds half 2011 bij PostNL. Gemiddeld 15 uur per week.
Ja en zoals ik vandaag hoorde, doen ze in delen de verlofuren op je lijst zetten, ipv in 1x...teminste dat doen ze bij onsquote:Op woensdag 25 april 2012 17:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kloppen? Met een contract van 15 uur per week krijg je (als postbezorger) dus 60 uur verlofbudget per jaar. Het is dus best mogelijk dat je nu op 40 uur staat.
voor zover ik weet wel, mits ze niet botsen met het werk dat je uitvoert.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een parktische vraag, mag je als medewerker PostNL, en dan bedoel ik fulltime wettelijk gezien er neventaken op nahouden? Ik meende dat dat niet mocht.
Ja, maar ik stond op 13 uur. Dat is wel heel erg weinig. Zeker aangezien ik 10 uur/5 dagen per week werk.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kloppen? Met een contract van 15 uur per week krijg je (als postbezorger) dus 60 uur verlofbudget per jaar. Het is dus best mogelijk dat je nu op 40 uur staat.
sterker nog PostNL zal je extra werkzaamheden in dit geval zelfs toejuichenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh, dan zit ik veilig met mijn bedrijfje, wij versturen nl. onze pakketten ook via PostNL (contract).
Dat heb ik nog niet gehoord van ze, maar ik ben tot op heden wel dik tevreden over de bezorging, op 1 enkele levering na dan. Maar dat was een systeemfout.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
sterker nog PostNL zal je extra werkzaamheden in dit geval zelfs toejuichen
Bij het goedkeuren van je verlofaanvraag wordt niet gekeken naar je verlofurenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja daar ga ik zeker over klagen. Maar ik werk 5 dagen per week, 10 uur per week, en ik zou maar 12 uren verlof hebben voor t hele jaar? Dat lijkt me een beetje weinig, bovendien had ik voor 4 weken totaal verlof gevraagd bij mn TC aan het begin van het jaar en dat was goedgekeurd inclusief data. Dus ik snap er niets van dat ik nu nog maar 5 minuten zou hebben.
Ik ga morgen maar bellen.
Dus waar moet ik nu van uit gaan dan? Onbetaald verlof ofzo? Ik kan mijn verlof echt niet annuleren, ik heb zoveel vrij omdat ik een opleiding volg, dat weten ze.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:52 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Bij het goedkeuren van je verlofaanvraag wordt niet gekeken naar je verlofuren
Dat je maar 3 uur hebt gekregen klopt inderdaad niet, ik heb er 133 gekregen voor 10 maanden, ongeveer 160 per jaar dus
wel een andere CAO
Die emolumententabel mag weer uit de OP trouwens, staan geen precieze betaaldata op
Ik knutsel wel even een goeie in elkaar
je mag uitgaan van die 10 uren die stonden.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:53 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dus waar moet ik nu van uit gaan dan? Onbetaald verlof ofzo? Ik kan mijn verlof echt niet annuleren, ik heb zoveel vrij omdat ik een opleiding volg, dat weten ze.
Ah ok ja ik zag wel staan dat er voor PBZ'ers maandelijks verlof bij geteld wordt. Daar zal het dan wel van af gaan inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2012 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je mag uitgaan van die 10 uren die stonden.
In de loop van het jaar zouden daar in totaal 40 uren vanwege je contract bij moeten komen plus nog de uren die je extra opbouwt.
Je verlof dat je opneemt wordt hier weer van afgetrokken
Wat voor bedrijf heb je eigenlijk....wat verkoop je? Ben eigenlijk best wel nieuwschierigquote:Op woensdag 25 april 2012 17:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gehoord van ze, maar ik ben tot op heden wel dik tevreden over de bezorging, op 1 enkele levering na dan. Maar dat was een systeemfout.
Ik moet er wel even bij vermelden dat officieel de uren die er bijgeteld worden en die er afgetrokken worden apart van elkaar zichtbaar zouden moeten zijn. Voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 25 april 2012 17:57 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ah ok ja ik zag wel staan dat er voor PBZ'ers maandelijks verlof bij geteld wordt. Daar zal het dan wel van af gaan inderdaad![]()
Bedankt voor de verduidelijking
Wij, mijn vriendin en ik, hebben een webshop in Britse levensmiddelen. Ik mag niet spammen, maar zet het wel in een spoiler-tag. Dat mag weer welquote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf heb je eigenlijk....wat verkoop je? Ben eigenlijk best wel nieuwschierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij, mijn vriendin en ik, hebben een webshop in Britse levensmiddelen. Ik mag niet spammen, maar zet het wel in een spoiler-tag. Dat mag weer wel
Oooh is die van jou? Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben lid van de FB pagina haha
![]()
Ohhquote:Op woensdag 25 april 2012 18:18 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oooh is die van jou? Leuk!Ik ben lid van de FB pagina haha
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:24 schreef V__L_N het volgende:
Je krijgt inderdaad per maand een deel er bij. In het geval van 10 uur per week heb je recht op 40 uur.
Dit delen ze door 12. Dus je krijgt 3 uur en 20 minuten per maand er bij. Plus dan alle uren die je extra werkt.
(Waarschijnlijk werkte je op 17/3 ongeveer 4 maanden voor de postnl)
Waar ik wel even op zou letten is over ze het dan kwa overuren wel goed doen. Er staan hier 13 uur en 20 minuten. Dat zou dan ongeveer 10 minuten aan vakantie over overuren zijn. Dat is niet veel voor postnl begrippen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:29 schreef Selestha het volgende:
[..]
Klopt helemaal!Ben begonnen op 16/12/11
Ik had ook inderdaad 40 uur gerekend voor mijn vrije dagen, wat zich vertaald in 4 weken vrij omdat ik 10 uur per week werk
Nu is het me helemaal duidelijk, bedanktIk ben slecht in rekenen/grafieken/tabellen lezen
Ik heb dan ook nog nooit mijn overuren betaalt gekregenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:37 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Waar ik wel even op zou letten is over ze het dan kwa overuren wel goed doen. Er staan hier 13 uur en 20 minuten. Dat zou dan ongeveer 10 minuten aan vakantie over overuren zijn. Dat zou betekenen dat je 30 minuten overwerk hebt staan nu. Dat is niet veel voor postnl begrippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |