SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Neh, niet helemaal mijn kopje thee.quote:
Had al een TT in m'n hoofd dus dan is het echt 'klik, type, verzend'quote:Op woensdag 25 april 2012 16:21 schreef Muisraket het volgende:
Jezus, wa bende snel!
[..]
Neh, niet helemaal mijn kopje thee.
Wat een kut TT.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had al een TT in m'n hoofd dus dan is het echt 'klik, type, verzend'
Verzin er dan de volgende keer zelf een.quote:
Ja, niets aan de hand zeiden ze, dus ik doe even alsof ik het geloof, omdat ik een schijtluis ben (heb elke keer andere tandartsen en deze leek een beetje gemakzuchtig). Nog date-updates?quote:
Heeft VV al geklaagd over je arrogantie?quote:
hahah gelijk dr vriendje verdedigenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Verzin er dan de volgende keer zelf een.
Oh nou daar kom je voor vandaag dan nog mooi vanafquote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, niets aan de hand zeiden ze, dus ik doe even alsof ik het geloof, omdat ik een schijtluis ben (heb elke keer andere tandartsen en deze leek een beetje gemakzuchtig). Nog date-updates?
[..]
Heeft VV al geklaagd over je arrogantie?
WTF.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahah gelijk dr vriendje verdedigenhow cute
Apart... Ik ben het al eeuwen gewend, zo doen ze dat gewoon bij mijn tandarts (in DB nota benequote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh nou daar kom je voor vandaag dan nog mooi vanafWel apart dat je telkens een andere hebt
Gisteren afgesproken, shit is crazy
Ohh maar heb je dan gewoon een super grote tandartsenpraktijk ofzo? Of wissel je steeds? Nog nooit van gehoord namelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Apart... Ik ben het al eeuwen gewend, zo doen ze dat gewoon bij mijn tandarts (in DB nota bene). En niet te crazy hoop ik?
DuTank be loco.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF.1. Ik heb geen vriend 2. Het maakt me echt geen fuck uit van wie de TT is, maar ik vind het een beetje flauw om de TT te gaan bashen als je zelf nooit in het topic komt.
Onze tandarts heeft z'n eigen praktijkquote:Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh maar heb je dan gewoon een super grote tandartsenpraktijk ofzo? Of wissel je steeds? Nog nooit van gehoord namelijk.En heeft iedereen dat? Wat een vragen
Tuurlijk niet.
Groot, wat is groot? Er zijn een aantal tandartsen, maar ik heb het idee dat het nogal verandert gedurende tijd (mensen die wisselen van baan), want ik had me toch een keer een lekkere tandartsquote:Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh maar heb je dan gewoon een super grote tandartsenpraktijk ofzo? Of wissel je steeds? Nog nooit van gehoord namelijk.En heeft iedereen dat? Wat een vragen
Tuurlijk niet.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Groot, wat is groot? Er zijn een aantal tandartsen, maar ik heb het idee dat het nogal verandert gedurende tijd (mensen die wisselen van baan), want ik had me toch een keer een lekkere tandarts, maar die heb ik maar 1 keer gezien volgens mij.
(http://www.centrumtandzorg.nl/index.php/welkom-ctz)
Dus met een grote bek betaal je normaal tarief, maar met een klein mondje nietquote:Voorbeelden voor het toepassen van afwijkingen op de standaardprijs:
Patiënten met een zeer beperkte mondopening.
Balenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Groot, wat is groot? Er zijn een aantal tandartsen, maar ik heb het idee dat het nogal verandert gedurende tijd (mensen die wisselen van baan), want ik had me toch een keer een lekkere tandarts, maar die heb ik maar 1 keer gezien volgens mij.
(http://www.centrumtandzorg.nl/index.php/welkom-ctz)
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Dus met een grote bek betaal je normaal tarief, maar met een klein mondje niet
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Dus met een grote bek betaal je normaal tarief, maar met een klein mondje niet
Kan wel, ik zit altijd gewoon in een gebouw in ieder geval.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
BalenEn dat is toch die tandartsenpraktijk die met een bus rond rijdt? Die schooltandarts enzo
Wel grappig dat je steeds een ander hebt
Ohquote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan wel, ik zit altijd gewoon in een gebouw in ieder geval.
Er staat niet voor niets een adres hè.quote:
Ja logisch maar ik dacht misschien doen ze iedereen in zo'n ding behandelenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets een adres hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |