abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110772272
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen

Met dank aan DJ _O_

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifDe%20Jori.jpgraketmuis.jpgoud%20zuid%20UI.pngFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifMF-Triforce3.pngpatrick4.jpg

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, heerseres van de autoweg, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
SM- (newbie, heeft ons al lang geleden verlaten)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

De OP is hier te vinden.

*G*

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!

© Raket, Muis

© Alone, Forever. Hand, Bijde.

© O, Shift

© Student, Kut

© Maatschappij, Telefoon

© Ex, Fed

© Jori, De

© Butsers, Barrie

© Mi, Moh

© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 25 april 2012 @ 16:21:45 #2
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110772290
Jezus, wa bende snel!

quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Een milf.
Neh, niet helemaal mijn kopje thee.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_110772355
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:21 schreef Muisraket het volgende:
Jezus, wa bende snel!

[..]

Neh, niet helemaal mijn kopje thee.
Had al een TT in m'n hoofd dus dan is het echt 'klik, type, verzend' _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_110772548
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Had al een TT in m'n hoofd dus dan is het echt 'klik, type, verzend' _O_
Wat een kut TT.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_110772593
Paar pagina's bij te lezen *O*
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:28:27 #6
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110772627
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef DuTank het volgende:

[..]

Wat een kut TT.
Verzin er dan de volgende keer zelf een. ;)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_110773040
MR al naar de tandarts geweest?
pi_110773041
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef DuTank het volgende:

[..]

Wat een kut TT.
Natuurlijk, ik ontbreek ;)
..non est vivere sed valere vita est ..
  woensdag 25 april 2012 @ 16:39:46 #9
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110773191
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef BarrieButsers het volgende:
MR al naar de tandarts geweest?
Ja, niets aan de hand zeiden ze, dus ik doe even alsof ik het geloof, omdat ik een schijtluis ben (heb elke keer andere tandartsen en deze leek een beetje gemakzuchtig). Nog date-updates? :)
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Natuurlijk, ik ontbreek ;)
Heeft VV al geklaagd over je arrogantie? :P
  woensdag 25 april 2012 @ 16:43:50 #10
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_110773388
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Verzin er dan de volgende keer zelf een. ;)
hahah gelijk dr vriendje verdedigen :') how cute
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_110773430
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ja, niets aan de hand zeiden ze, dus ik doe even alsof ik het geloof, omdat ik een schijtluis ben (heb elke keer andere tandartsen en deze leek een beetje gemakzuchtig). Nog date-updates? :)

[..]

Heeft VV al geklaagd over je arrogantie? :P
Oh nou daar kom je voor vandaag dan nog mooi vanaf :P Wel apart dat je telkens een andere hebt :o
Gisteren afgesproken, shit is crazy :')
  woensdag 25 april 2012 @ 16:45:25 #12
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110773456
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef DuTank het volgende:

[..]

hahah gelijk dr vriendje verdedigen :') how cute
WTF. :') 1. Ik heb geen vriend 2. Het maakt me echt geen fuck uit van wie de TT is, maar ik vind het een beetje flauw om de TT te gaan bashen als je zelf nooit in het topic komt. ;)
  woensdag 25 april 2012 @ 16:46:21 #13
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110773505
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Oh nou daar kom je voor vandaag dan nog mooi vanaf :P Wel apart dat je telkens een andere hebt :o
Gisteren afgesproken, shit is crazy :')
Apart... Ik ben het al eeuwen gewend, zo doen ze dat gewoon bij mijn tandarts (in DB nota bene :P). En niet te crazy hoop ik? :o
pi_110773617
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Apart... Ik ben het al eeuwen gewend, zo doen ze dat gewoon bij mijn tandarts (in DB nota bene :P). En niet te crazy hoop ik? :o
Ohh maar heb je dan gewoon een super grote tandartsenpraktijk ofzo? Of wissel je steeds? Nog nooit van gehoord namelijk. :') En heeft iedereen dat? Wat een vragen :X

Tuurlijk niet. :7
pi_110773707
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:45 schreef Muisraket het volgende:

[..]

WTF. :') 1. Ik heb geen vriend 2. Het maakt me echt geen fuck uit van wie de TT is, maar ik vind het een beetje flauw om de TT te gaan bashen als je zelf nooit in het topic komt. ;)
DuTank be loco.
pi_110773743
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ohh maar heb je dan gewoon een super grote tandartsenpraktijk ofzo? Of wissel je steeds? Nog nooit van gehoord namelijk. :') En heeft iedereen dat? Wat een vragen :X

Onze tandarts heeft z'n eigen praktijk :+
  woensdag 25 april 2012 @ 16:52:15 #17
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110773749
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Groot, wat is groot? Er zijn een aantal tandartsen, maar ik heb het idee dat het nogal verandert gedurende tijd (mensen die wisselen van baan), want ik had me toch een keer een lekkere tandarts :9, maar die heb ik maar 1 keer gezien volgens mij. ;( (http://www.centrumtandzorg.nl/index.php/welkom-ctz)
pi_110773835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:52 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Groot, wat is groot? Er zijn een aantal tandartsen, maar ik heb het idee dat het nogal verandert gedurende tijd (mensen die wisselen van baan), want ik had me toch een keer een lekkere tandarts :9, maar die heb ik maar 1 keer gezien volgens mij. ;( (http://www.centrumtandzorg.nl/index.php/welkom-ctz)
quote:
Voorbeelden voor het toepassen van afwijkingen op de standaardprijs:
Patiënten met een zeer beperkte mondopening.
Dus met een grote bek betaal je normaal tarief, maar met een klein mondje niet ;(
pi_110773840
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:52 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Balen -O- En dat is toch die tandartsenpraktijk die met een bus rond rijdt? Die schooltandarts enzo :P Wel grappig dat je steeds een ander hebt :')
  woensdag 25 april 2012 @ 16:54:20 #20
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110773855
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

Dus met een grote bek betaal je normaal tarief, maar met een klein mondje niet ;(
:')
pi_110773865
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

:')_!
  woensdag 25 april 2012 @ 16:54:43 #22
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110773868
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Balen -O- En dat is toch die tandartsenpraktijk die met een bus rond rijdt? Die schooltandarts enzo :P Wel grappig dat je steeds een ander hebt :')
Kan wel, ik zit altijd gewoon in een gebouw in ieder geval. :P
pi_110773940
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Kan wel, ik zit altijd gewoon in een gebouw in ieder geval. :P
Oh _O-
  woensdag 25 april 2012 @ 16:56:39 #24
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110773974
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:56 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Oh _O-
Er staat niet voor niets een adres hè. :P
pi_110774012
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:56 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Er staat niet voor niets een adres hè. :P
Ja logisch maar ik dacht misschien doen ze iedereen in zo'n ding behandelen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')