Prachtige locatie.quote:
Thanksquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:38 schreef Estolan het volgende:
Ep4 online:
MasterChef Australia season 4 Episode 4 Special
In the first Special, we look back at Where previous contestants are now.
yupquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:16 schreef VelitoX het volgende:
Zijn er 2, episode 4 en episode 4 special, nog meer te kijken!
.
bedoel dat ik al weet hoe het met ( wat mijn favo's zijn ) gaatquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat heeft deelnemers op fb hebben te maken met een special uitzending?
Meeste deelnemers uit mijn fb zijn van seizoen 3, verder heb ik alleen Marion maar hoef ik ook niet toe te voegen. Was al blij met Kate en haar desserts. Ik wil haar boek.
nee de special gaat over:quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Aah ok heb jij nu al favo's?
Ik die vrouw met die hoofddoek, half Zuid Koreaans en half Egyptisch dacht ik.
Ook mijn favoriet, die kan goed koken!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Aah ok heb jij nu al favo's?
Ik die vrouw met die hoofddoek, half Zuid Koreaans en half Egyptisch dacht ik.
dat viel mij ook al op, hoop goeie alquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:04 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ook mijn favoriet, die kan goed koken!
Hoewel het niveau van de deelnemers over het algemeen gewoon goed is
Chocotaart had ik gemist, toen sloeg die over naar 5 min verderquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:06 schreef Estolan het volgende:
[..]
dat viel mij ook al op, hoop goeie al
die Choco taart zag er amazing uit!
maarja de selectie zal elk jaar strenger worden, zodat je niet ineens "dubbele" gerechten enz snel zal tegen komen
hier zet ik de downloads om 14.30 aan als ze online staan, en dan zijn ze rond etenstijd klaar. dan laat ik ze tot 2200uur uploaden ( tot een keer of 16 )quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:57 schreef Tooto7moe het volgende:
hmm begin eindelijk wat te snappen van de (nieuwe) download wereld, hoe meer mensen iets downloaden hoe sneller jij het ook hebtEn wanneer je se3 wilt downloaden dan duurt dat dus jaren omdat niemand in de wereld die ook wil downloaden
![]()
Maarja, se4 is nu bezig... ga binnenkort eens een avondje mastercheffen
hier ook, als het zo door gaat wordt het een spannend seizoenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:14 schreef golfer het volgende:
Intussen t/m e3 bekeken. Geweldige chocotaart zonder de eieren gemaakt door die vrouw. En verder eens met de overige schorten tot nu toe.
Ik ga hengelen.quote:
Fijn voor ze, ze verneuken het hele concept iigquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:00 schreef Mylene het volgende:
Net5 heeft opnieuw de rechten verworven en gaat het in een later stadium uitzenden. Wanneer precies is nog niet bekend.
Ja dat zeker. Maar bij kip zeggen ze er wel bij dat het een eenvoudig (maar veelzijdig) product is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:01 schreef Jeroen1990 het volgende:
Naja ze koken ook veel met kip en dat is niet bepaald luxe. Denk juist omdat er veel Zalm word gevangen bij Tasmanie enzo dat ze het zo vaak gebruiken. Tuurlijk een heel ander aanbod aan vers gevangen vissen dan hier.
Al binnen.quote:
Yup. Van veel wist ik wel. Alleen niet van die 2 uit S01 dat ze samen een toko hebben, wel coolquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:42 schreef golfer het volgende:
t/m 4 en special 4 nu bekeken. (wel grappig die special en vrijwel allemaal zijn ze professioneel in de foodbusiness terecht gekomen/gebleven)
Dus we lopen nog 2 afleveringen achter nu.
Het is ook wel een beetje de toon die de muziek maakt...quote:Op donderdag 26 april 2012 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind t ook vreemd dat mensen blijkbaar geen rekening met anderen willen houden en lekker eigenwijs het voor anderen verpesten en laten staan, zo van 'gna gna lekker puh'.
Lekker ontopic.....quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje de toon die de muziek maakt...
Vorig jaar op Net5. Het enige seizoen wat ik heb gekeken. De vierde serie zal ook wel weer in augustus beginnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje de toon die de muziek maakt...
Is seizoen 3 eigenlijk al uitgezonden in Nederland?
Seizoen 1 en 2 zijn volgens mij al een paar keer herhaald ondertussen?
Alleen wel aangepast, en dat zuigtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 08:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vorig jaar op Net5. Het enige seizoen wat ik heb gekeken. De vierde serie zal ook wel weer in augustus beginnen.
Op zondag begint de nieuwe weekquote:Op zondag 13 mei 2012 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh zijn er in t weekend ook afleveringen in Aus?
MasterClass is dit jaar andersquote:Op zondag 13 mei 2012 18:54 schreef golfer het volgende:
t/m 5 nu gezien en w.s. slaan we de masterclass over. (vind ik altijd een beetje saai).
Dus vanavond maar meteen proberen helemaal bij te zijn met kijken van ep. 07.
Is gewoon wat anders hequote:Op zondag 13 mei 2012 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind Master Class ook saai, heb liever de spanning van de wedstrijd.
??? Wat ???quote:Op zondag 13 mei 2012 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond de aflevering met het toetje van die kok die een beetje op deelnemer Matt van vorig jaar leek, wel errug lang duren hoor
Het maken en jureren van die Peche Melba. Dat rekten ze erg uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Vond ik wel meevallenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Het maken en jureren van die Peche Melba. Dat rekten ze erg uit.
Overigens net toch maar die eerste Masterclass bekeken en die vijgentaart staat hier binnenkort op het programma om een keer te maken.
Die gaat het hopelijk niet ver schoppen, kan daar niet tegenquote:Op maandag 14 mei 2012 00:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ook net klaar met kijken
Idd kan dat kind niet stoppen met dat gehuil....
19 jaar. Babyvet...quote:Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Aflevering 8 nu ook gezien. Bij Emma lijkt het net of ze iedere keer moet janken, ook al is het lachen.
Vind het nu al irritant...
Die duikbril staat iedereen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:04 schreef Jeroen1990 het volgende:
Die Alice moet trouwens wel echt heel snel verteld worden dat die bril echt niet kan.
Luid?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:24 schreef golfer het volgende:
Aandachtshoer, die muts Emma.
En we hebben steeds meer moeite met het harde geluid van de muziek constant onder het programma. Waarom moet dat nou zo luid?
Andersomquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Toeval of niet? Het beginliedje van Masterchef was altijd een ander liedje en toen Masterchef NL op tv kwam hoorde ik Hot & Cold van Katy Perry (toen dacht ik nog 'wat een kutlied').
En nu gebruikt Australië em ook ineens?
Nopquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Katy Perry schreef voor Masterchef Aus? Ik geloof dat het lied wat ze in seizoen 1,2, en 3 hadden speciaal voor hen geschreven was en dat daardoor NL dat niet mocht gebruiken.
NL had echt Katy Perry afgelopen jaar.
Verder; ik hoop dat morgen met de eliminatie Emma eruit gaat. Ben haar al helemaal zat.
Dwnld S1-S3 maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja wat bedoel je? Dat Katy Perry voor Aus heeft geschreven? Daar kan ik met mijn pet niet bij eerlijk gezegd...
Ja, ik gok dat ze de rechten niet willen betalenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh de uitzendingen in NL (wel de Aus versie) hadden dat andere nr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |