Dit is omdat de kwaliteit vh prog niet goed was ( kijkcijfers ) en daarom weer andersquote:Op maandag 7 mei 2012 18:38 schreef Selestha het volgende:
[..]
Why change a winning formula?
Het begin vind ik zo een beetje jammer, dat massale heeft me nooit aangesproken. Ik hoop dat de rest het oude niveau blijft houden.
Prachtige locatie.quote:
Thanksquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:38 schreef Estolan het volgende:
Ep4 online:
MasterChef Australia season 4 Episode 4 Special
In the first Special, we look back at Where previous contestants are now.
yupquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:16 schreef VelitoX het volgende:
Zijn er 2, episode 4 en episode 4 special, nog meer te kijken!
.
bedoel dat ik al weet hoe het met ( wat mijn favo's zijn ) gaatquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat heeft deelnemers op fb hebben te maken met een special uitzending?
Meeste deelnemers uit mijn fb zijn van seizoen 3, verder heb ik alleen Marion maar hoef ik ook niet toe te voegen. Was al blij met Kate en haar desserts. Ik wil haar boek.
nee de special gaat over:quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Aah ok heb jij nu al favo's?
Ik die vrouw met die hoofddoek, half Zuid Koreaans en half Egyptisch dacht ik.
Ook mijn favoriet, die kan goed koken!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Aah ok heb jij nu al favo's?
Ik die vrouw met die hoofddoek, half Zuid Koreaans en half Egyptisch dacht ik.
dat viel mij ook al op, hoop goeie alquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:04 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ook mijn favoriet, die kan goed koken!
Hoewel het niveau van de deelnemers over het algemeen gewoon goed is
Chocotaart had ik gemist, toen sloeg die over naar 5 min verderquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:06 schreef Estolan het volgende:
[..]
dat viel mij ook al op, hoop goeie al
die Choco taart zag er amazing uit!
maarja de selectie zal elk jaar strenger worden, zodat je niet ineens "dubbele" gerechten enz snel zal tegen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |