Op zondag begint de nieuwe weekquote:Op zondag 13 mei 2012 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh zijn er in t weekend ook afleveringen in Aus?
MasterClass is dit jaar andersquote:Op zondag 13 mei 2012 18:54 schreef golfer het volgende:
t/m 5 nu gezien en w.s. slaan we de masterclass over. (vind ik altijd een beetje saai).
Dus vanavond maar meteen proberen helemaal bij te zijn met kijken van ep. 07.
Is gewoon wat anders hequote:Op zondag 13 mei 2012 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind Master Class ook saai, heb liever de spanning van de wedstrijd.
??? Wat ???quote:Op zondag 13 mei 2012 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond de aflevering met het toetje van die kok die een beetje op deelnemer Matt van vorig jaar leek, wel errug lang duren hoor
Het maken en jureren van die Peche Melba. Dat rekten ze erg uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Vond ik wel meevallenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Het maken en jureren van die Peche Melba. Dat rekten ze erg uit.
Overigens net toch maar die eerste Masterclass bekeken en die vijgentaart staat hier binnenkort op het programma om een keer te maken.
Die gaat het hopelijk niet ver schoppen, kan daar niet tegenquote:Op maandag 14 mei 2012 00:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ook net klaar met kijken
Idd kan dat kind niet stoppen met dat gehuil....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |