Nogmaals: Het ligt niet aan de cultuur. De turkse cultuur verbiedt zulke handelingen. Maar ik denk dat jij het te kortzichtig bekijkt, jij geeft namelijk de cultuur de schuld. Het heeft niks met cultuur te maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alsof mijn gedachte daar iets aan veranderd, het is gewoon een feit dat verschillende geloven en culturen bepaalde gedachtes of gewoontes van elkaar niet kunnen of willen accepteren.
Neem een voorbeeld aan de chinezen, die cultuur past zich overal ter wereld aan, van die mensen heb je nooit last.
interessant...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:17 schreef DrMabuse het volgende:
Kwam dit via Google tegen.....de website doet de naam "eer" aan.......maar toch.
[..]
http://politiekincorrectb(...)t-juwelier-dood.html
Interview:
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Maken ze vast een keldertje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:06 schreef .Masturbatron. het volgende:
mogelijk zijn ze naar België gevlucht
Wij noemen Falko Zandstra Rintje Ritsma en Ids postma gewoon Friezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Het is een turk, Koerden bestaan niet. Op zijn nationaliteit staat gewoon Turks. Het land waar hij vandaan komt is Turkije. Hij is dus een Turk. Onthoud dat maar eens goed.
maakt het voor de zwaarte van de straf niet uit wie het dodelijke schot heeft gelost?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef Kirov het volgende:
[..]
Maakt niet uit ze zijn allebei dader van een roofmoord.
kloptquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:45 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Apart overigens dat zij met naam, toenaam en balkloze foto in de media staan. Zelfs dat enge beest
Robert M. kreeg deze bijzondere behandeling niet. Wat zit hier achter? Of is dit omdat ze voortvluchtig zijn ofzo? Zo zijn ze al schuldig zonder dat het tegendeel bewezen is en wat ik ervan weet, zou dit nog wel problemen op kunnen leveren bij een rechtzaak???? Ben maar een leek op dit gebied, hoor..
edit: bedenk mij ineens dat ze Robert M. al hadden toen ze zijn foto met balk lieten zien, dus dat zal het wel zijn.
bron:telegraafquote:Juwelierkillers gevlucht naar België
AMSTERDAM - De 19-jarige Sandro Grigolia en Ziya Borukcu (19) zijn de laffe overvallers die goudsmid Ruud Stratmann (47) in Den Haag hebben vermoord.
bron: telegraafquote:[quote]Ziya wordt er van verdacht samen met Sandro Grigolia juwelier Ruud Stratmann om het leven te hebben gebracht.
Wij berechten ook Nederlanders die in allochtonie een misdrijf gepleegd hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Even daargelaten dat het natuurlijk goed mogelijk is dat ze in Nederland geboren zijn. Stel dat ze uit allochtonië komen, welk misdrijf hebben ze daar begaan?
Mwah, dit soort roofovervallen zijn voor een groot deel wel kosten-batenafwegingen. Die gasten willen snel geld verdienen en komen er vaak mee weg. Dan loont het wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Een crimineel denkt niet na over een eventuele straf die hij of zij kan krijgen voordat een misdrijf gepleegd gaat worden.
"Hmmm, moord met voorbedachte rade is 5 jaar. Dan kies ik vanavond maar voor een poging tot doodslag, dat levert me slechts 2 jaar op."
Dit. Natuurlijk denken ze er bij na. Anders hadden ze geen vuurwapen meegenomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, dit soort roofovervallen zijn voor een groot deel wel kosten-batenafwegingen. Die gasten willen snel geld verdienen en komen er vaak mee weg. Dan loont het wel.
Tijdens veranderen gelukkig, nu zonder balk over het hoofd op alle media zodat we ze snel kunnen oppakken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:08 schreef Ziba het volgende:
Sinds wanneer mogen gezichten zo openbaar? Dat werd normaliter toch nooit gedaan? Altijd een zwart balkje voor de ogen? Of is het omdat het een dringend bevel is?
Overigens heb ik het interview met die Turkse jongen gelezen en het meest verbaas ik me nog over de leeftijden van die jongens. Ze zijn gewoon van mijn leeftijd. Ik kan er écht totaal niet bij dat dit heeft plaatsgevonden, hoe haal je het in je hoofd om een onschuldige man neer te schieten.
Hoe is het toch mogelijk he? Begrijp daar helemaal niets van. De daders zijn ze ongeveer op een presenteerblaadje aangereikt en dan wachten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:02 schreef Armageddon het volgende:
Uit de comments van GS. Pliesie heeft dus weer veels te lang gewacht.
[..]
schandaligquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef Marrije het volgende:
Opmerkelijk: politie geeft nu identiteit en foto's vrij, omdat de ouders niet wilden helpen bij het opsporen van hun kinderen.
https://twitter.com/#!/AntoinRTLNieuws/status/197351357219471360
Je bent niet verplicht 1e graads familie aan te geven. Al snap ik niet waarom ze dit niet doen. Onderzoek svp hoeveel deze familie al heeft bijgedragen aan de samenleving (steun trekken en allerlei fraude is geen bijdrage) en zet ze alsnog het land uit als dit mogelijk is.quote:
Dat weet je, dat is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht 1e graads familie aan te geven. Al snap ik niet waarom ze dit niet doen. Onderzoek svp hoeveel deze familie al heeft bijgedragen aan de samenleving (steun trekken en allerlei fraude is geen bijdrage) en zet ze alsnog het land uit als dit mogelijk is.
Als die jongens op hun 14e de kogel hadden gekregen dan zou die juwelier nu nog geleefd hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:37 schreef mossad_agent het volgende:
Bekenden van jeugdzorg..hoe verrassend
Als die juwelier nu gewoon bakker was geworden, dan zou die nu nog geleefd hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als die jongens op hun 14e de kogel hadden gekregen dan zou die juwelier nu nog geleefd hebben.
Eens. En de rest van de familie ook trouwens want die varkenskoppen willen niet meewerken aan het onderzoek. Zegt genoeg over de familie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als die jongens op hun 14e de kogel hadden gekregen dan zou die juwelier nu nog geleefd hebben.
Sorry dat ik het zeg, maar dit is je reinste flauwekul. Het zit 'm wel degelijk in de cultuur. De gezinscultuur wel te verstaan. Het probleem bij dit soort misdaad zit 'm in het feit dat de ouders/verzorgers gefaald hebben om deze jongens de juiste moraal bij te brengen. Soms is dat een kwestie van overmacht, maar helaas is het meestal een kwestie van gebrek aan moraal van de ouders/verzorgers zelf. Tuig brengt tuig voort zeg maar. En dan is het wel degelijk een kwestie van "cultuurbeleving" die we niet moeten willen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:26 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Als je de nadelen niet wilt, neem dan ook de voordelen aub niet en drijf dan ook geen handel met deze culturen. Jammer voor Nederland dat dan meteen zowel om- als afzet zal afnemen.
Maar dat effe terzijde, weet je wat echt niet werkt? Zo'n gedachte als die van jou, DAT WERKT NIET. Natuurlijk werkt iets niet wanneer je van te voren al met zo'n conclusie aan de slag gaat.
Je moet kijken waar het echte probleem ligt, niet in de cultuur. Ongetwijfeld dat deze mensen vaak genoeg hebben gehoord dat het slecht is in de eigen cultuur. Zet een allochtoonse probleem-jongen maar eens in een villawijk en laat hem opgroeien met Nederlandse kinderen terwijl hij wel zijn eigen cultuur mag beleven. Ik denk dat je dan de kans verkleint met zon 80% dat hij nog de criminaliteit in gaat.
We moeten accepteren dat het probleem niet bij de diversiteit van de culturen, maar aan de omstandigheden.
En zoals hierboven vermeld is, wat denk je, dat het in Marokko of Turkije wel normaal is om een juwelier te overvallen? Daar worden ze nog strenger gestraft dan hier.
Denk je serieus dat socio-economische factoren geen invloed hebben? En om hun zusjes erbij te halen...die zouden toch dezelfde gebrekkige moraal moeten hebben meegekregen, volgens jouw theorie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dit is je reinste flauwekul. Het zit 'm wel degelijk in de cultuur. De gezinscultuur wel te verstaan. Het probleem bij dit soort misdaad zit 'm in het feit dat de ouders/verzorgers gefaald hebben om deze jongens de juiste moraal bij te brengen. Soms is dat een kwestie van overmacht, maar helaas is het meestal een kwestie van gebrek aan moraal van de ouders/verzorgers zelf. Tuig brengt tuig voort zeg maar. En dan is het wel degelijk een kwestie van "cultuurbeleving" die we niet moeten willen.
En dat gezeik over socio-economische factoren trap ik al jaren niet meer in. Het is triest dat dergelijke achterlijke argumenten nog steeds herhaald worden. Nee, deze jongens krijgen niet minder of slechtere kansen dan wie dan ook en ja, hun zusjes (die vaak nog met veel meer beperkingen te maken hebben) bewijzen al jaren dat zij NIET de onbedwingbare behoefte voelen om met vuurwapens juweliers en andere ondernemers te overvallen. Heel vreemd is dat....
Alsof de betreffende ouders hebben gewild dat hun kinderen aan het roven en moorden slaan. Flikker op zeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dit is je reinste flauwekul. Het zit 'm wel degelijk in de cultuur. De gezinscultuur wel te verstaan. Het probleem bij dit soort misdaad zit 'm in het feit dat de ouders/verzorgers gefaald hebben om deze jongens de juiste moraal bij te brengen.
Laat het nu net even iets genuanceerder liggen dan dat, maar vooruit.quote:Soms is dat een kwestie van overmacht, maar helaas is het meestal een kwestie van gebrek aan moraal van de ouders/verzorgers zelf.
Dat mag je gezeik vinden, toch zijn de motieven die aan zo'n roofoverval ten grondslag liggen vaak wel degelijk economisch van aard.quote:En dat gezeik over socio-economische factoren trap ik al jaren niet meer in. Het is triest dat dergelijke achterlijke argumenten nog steeds herhaald worden. Nee, deze jongens krijgen niet minder of slechtere kansen dan wie dan ook en ja, hun zusjes (die vaak nog met veel meer beperkingen te maken hebben) bewijzen al jaren dat zij NIET de onbedwingbare behoefte voelen om met vuurwapens juweliers en andere ondernemers te overvallen. Heel vreemd is dat....
Schoftelijk. Laat ook wel weer zien wat voor mensen dit zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef Marrije het volgende:
Opmerkelijk: politie geeft nu identiteit en foto's vrij, omdat de ouders niet wilden helpen bij het opsporen van hun kinderen.
https://twitter.com/#!/AntoinRTLNieuws/status/197351357219471360
Ja man, schandalig dat die verticale loyaliteit zo sterk is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Schoftelijk. Laat ook wel weer zien wat voor mensen dit zijn.
Grapjurk. Voorbedachte rade is nagenoeg niet te bewijzen. Verdachten beweren ijskoud dat het niet hun bedoeling was. Ga jij dan maar eens het tegendeel bewijzen. Verder krijgen ze voor doodslag hooguit 20 jaar (ALS ze dat al opgelegd krijgen), ach daar gaat ook het nodige vanaf (automatisch vervroegde vrijstelling, voorarrest en dergelijke)....En als er ook nog eens een vals alibi bij elkaar gelogen wordt (niet onrealistisch in dergelijke kringen), dan kon het nog wel eens heel magertjes aflopen hoor....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:33 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Ik denk dat beide mannen wel een levenslange straf zouden krijgen. Maar hoezo Kurdistan dan? Sinds wanneer bestaat Kurdistan?
Ja lachen zeg. Als je zoon OP VIDEO staat terwijl hij tijdens een roofoverval iemand doodschiet dan doen je mee te werken ja. Al is het alleen maar om te voorkomen dat hij nog meer slachtoffers maakt of zelf door een arrestatie team omgelegd wordt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja man, schandalig dat die verticale loyaliteit zo sterk is.
Ja, je zou het ze gewoon bijna kwalijk nemen dat ze niet meewerken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja lachen zeg. Als je zoon OP VIDEO staat terwijl hij tijdens een roofoverval iemand doodschiet dan doen je mee te werken ja. Al is het alleen maar om te voorkomen dat hij nog meer slachtoffers maakt of zelf door een arrestatie team omgelegd wordt.
Maar goed, dat zal wel te veel voor je zijn...
Nee, ik denk serieus dat socio-economische factoren GEEN ENKEL EXCUUS zijn om je zo beestachtig te gedragen, JUIST omdat hun zusjes dat ook niet doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Denk je serieus dat socio-economische factoren geen invloed hebben? En om hun zusjes erbij te halen...die zouden toch dezelfde gebrekkige moraal moeten hebben meegekregen, volgens jouw theorie.
Dat je een overval gaat plegen met een vuurwapen en vervolgens iemand doodschiet vind ik anders gewoon moord.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Grapjurk. Voorbedachte rade is nagenoeg niet te bewijzen. Verdachten beweren ijskoud dat het niet hun bedoeling was. Ga jij dan maar eens het tegendeel bewijzen. Verder krijgen ze voor doodslag hooguit 20 jaar (ALS ze dat al opgelegd krijgen), ach daar gaat ook het nodige vanaf (automatisch vervroegde vrijstelling, voorarrest en dergelijke)....En als er ook nog eens een vals alibi bij elkaar gelogen wordt (niet onrealistisch in dergelijke kringen), dan kon het nog wel eens heel magertjes aflopen hoor....
Absoluut ja. Maar jij vindt dat normaal blijkbaar, laat ook jou moraal maar weer eens zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, je zou het ze gewoon bijna kwalijk nemen dat ze niet meewerken.
Het is inmiddels wel duidelijk dat jij ze ook de hand boven het hoofd zou houden. Je zou ook aan de andere familie kunnen denken, wat zij mee moeten maken doordat jouw ontspoorde zoon zo'n schade toebrengt. Je weet dat je zoon een klootzakje is, immers waren ze bekend bij de instanties. Als het mijn buren zouden zijn zou het echt gezellig worden in de buurt. We hebben het niet zo op moordenaars en diegene die het voor ze opnemen cq dekken. Ik hoop dan ook van harte dat de buurt waarin dit gezin woont bestaat uit mensen die ook zelf even willen 'babbelen'.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel normaal. Ik zou ook niet meewerken denk ik. Het is toch wel familie van je.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absoluut ja. Maar jij vindt dat normaal blijkbaar, laat ook jou moraal maar weer eens zien.
Zegt al genoeg over de ouders dus..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een verklaring een excuus?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Nee, ik denk serieus dat socio-economische factoren GEEN ENKEL EXCUUS zijn om je zo beestachtig te gedragen, JUIST omdat hun zusjes dat ook niet doen.
En ja, ik denk serieus dat het belachelijk is dat sommige anderen dat WEL als excuus durven op te voeren.
Faal. Hij staat op video, het is niet zo alsof het slechts een gerucht is. Alsof gewapend op de vlucht zijn voor de politie zo'n fijne situatie is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel normaal. Ik zou ook niet meewerken denk ik. Het is toch wel familie van je.
Nou, hoe meer er duidelijk wordt over dit gezin, hoe meer ik gelijk krijg. Want nee, ik denk niet dat de betreffende ouders het zo hebben gewild, maar nee, ik geloof serieus ook niet dat zij het zo verschrikkelijk erg vinden. Zeker gezien het gedrag van deze ouders (niet mee willen werken aan opsporing, vlucht naar familie in Belgie faciliteren etc). Dus flikker zelf maar op.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alsof de betreffende ouders hebben gewild dat hun kinderen aan het roven en moorden slaan. Flikker op zeg.
Nou niet zo heel veel hoor, want anders was je daar ongetwijfeld wel mee gekomen. Dit gezin is tuig. Niets meer en niets minder.quote:[..]
Laat het nu net even iets genuanceerder liggen dan dat, maar vooruit.
Economisch ja, maar niet SOCIO-economisch, zoals sommige prikkers maar al te graag aanvoeren. Tuig pleeg misdrijven omdat het ze makkelijk en snel geld oplevert, niet omdat ze geen andere manier hebben om aan geld te komen (werken dus).quote:[..]
Dat mag je gezeik vinden, toch zijn de motieven die aan zo'n roofoverval ten grondslag liggen vaak wel degelijk economisch van aard.
Ik hoop dat ze eerst schieten en dan pas 'stop' roepen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Faal. Hij staat op video, het is niet zo alsof het slechts een gerucht is. Alsof gewapend op de vlucht zijn voor de politie zo'n fijne situatie is.
Ja inderdaad! In een fatsoenlijk gezin, met een normaal werkende moraal, zou de vader zijn zoon aan z'n haren naar het politiebureau gesleept hebben. Dat jij deze vanzelfsprekendheid niet ziet zegt heel erg veel over jouw normen en waarden....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja man, schandalig dat die verticale loyaliteit zo sterk is.
Ik neem het ze idd kwalijk. Vreemd hè.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bijna?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar zullen de ouders ongetwijfeld ook wel aan denken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:02 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat jij ze ook de hand boven het hoofd zou houden. Je zou ook aan de andere familie kunnen denken, wat zij mee moeten maken doordat jouw ontspoorde zoon zo'n schade toebrengt.
Als buurman heb je inderdaad lekker makkelijk praten.quote:Als het mijn buren zouden zijn zou het echt gezellig worden in de buurt. We hebben het niet zo op moordenaars en diegene die het voor ze opnemen cq dekken. Ik hoop dan ook van harte dat de buurt waarin dit gezin woont bestaat uit mensen die ook zelf even willen 'babbelen'.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel normaal. Ik zou ook niet meewerken denk ik. Het is toch wel familie van je.
Dit dus ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ja inderdaad! In een fatsoenlijk gezin, met een normaal werkende moraal, zou de vader zijn zoon aan z'n haren naar het politiebureau gesleept hebben. Dat jij deze vanzelfsprekendheid niet ziet zegt heel erg veel over jouw normen en waarden....
Emotioneel ben ik het helemaal met je eens. Maar wat wij vinden is niet relevant. Wat bewezen kan worden wel en da's dus niet zo gemakkelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat je een overval gaat plegen met een vuurwapen en vervolgens iemand doodschiet vind ik anders gewoon moord.
Wat mij betreft mogen beide families hup op het vliegtuig. Dondert niet waarheen.quote:Die ouders mogen ze van mij ook wel flink aan pakken zeg. Ze moeten in vervolg veel sneller voogdij van ouders ontnemen
Meen je dat? Kan 100x familie van me zijn, maar ik zou wel meewerken. Voor het geval dat ze het niet zijn en omdat ik in het andere geval niet graag nog meer slachtoffers van deze beesten wil zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ziba is van de eercultuur.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meen je dat? Kan 100x familie van me zijn, maar ik zou wel meewerken. Voor het geval dat ze het niet zijn en omdat ik in het andere geval niet graag nog meer slachtoffers van deze beesten wil zien.
Ik weet het echt niet. Als ik mij die ouders voor moet stellen kan ik het wel begrijpen. Het lijkt mij heel moeilijk om dan mee te werken als je eigen kind (of dichtstbijzijnd familielid zoiets doet).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meen je dat? Kan 100x familie van me zijn, maar ik zou wel meewerken. Voor het geval dat ze het niet zijn en omdat ik in het andere geval niet graag nog meer slachtoffers van deze beesten wil zien.
Ik heb geen flauw idee hoe mijn ouders zouden reageren.....maar ik zou flink de lul zijn. Ik denk dat ze direct justitie zouden inschakelen, immers is dit niet hetzelfde als een pakje kauwgom pikken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Als ik mij die ouders voor moet stellen kan ik het wel begrijpen. Het lijkt mij heel moeilijk om dan mee te werken als je eigen kind (of dichtstbijzijnd familielid zoiets doet).
Mijn moeder zegt net tegen mij dat ze het ook bespottelijk vindt van die ouders en dat als ik ooit zoiets doe, (als voorbeeld) ze mij hoogstpersoonlijk zou komen opzoeken.
Ah we zien hier weer eens een mooi voorbeeld waar culturen botsen?quote:
Meer ons justitieel apparaat dat botst met een cultuur.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah we zien hier weer eens een mooi voorbeeld waar culturen botsen?
Mja in het zelfde straatje vind ik dat als je dronken in de auto stapt en iemand doodrijd, dat je dan ook een moord pleegt. Je stapt bewust dronken in die auto = voorbedachte rade.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:10 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Emotioneel ben ik het helemaal met je eens. Maar wat wij vinden is niet relevant. Wat bewezen kan worden wel en da's dus niet zo gemakkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |