quote:@ DeceptioNx | 01-05-12 | 16:14
Heel goed dat je hebt gebeld. Is die 15k nu voor jou?
Armageddon | 01-05-12 | 16:17 | + 0 -
Ik en heel wat kennissen/vrienden hebben die klootzak gelijk herkend en wij hebben allemaal gebeld met de politie of meld misdaad anoniem. Ik kan zeggen dat er ongeveer 30 mensen hebben gebeld om Ziya borukcu aan te geven. We hadden verwacht dat de politie dezelfde nacht een inval zou doen maar helaas hebben ze hier lang mee gewacht, terwijl we juist expres met zo veel mogelijk mensen hem hebben aangegeven zodat de politie snel in actie zou gaan, helaas zijn er blijkbaar procedures of iets zoals niet voldoende bewijs en hebben ze net iets te lang gewacht. Volgens de buren zou hij zijn gevlucht toen de politie de voordeur aan het rammen was en volgens andere was hij net een paar uur daarvoor vertrokken. Waarschijnlijk is die onderweg naar Turkije of Irak of zoals koerden vaak zeggen naar koerdistan om daar verder te leven. Hopelijk komt die niet zo ver.
De 20k deert me niet echt, ik zou veel vrolijker worden als die klootzakken worden gepakt.
Oh, nou wordt het nog mooierquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Zodra hun paspoort is afgepakt en ze de grens overgezet zijn maakt het me echt niet meer uit of ze daar nog de gevangenis in moeten of dat ze in hun (voor)vaderland lekker mogen chillen in de woestijn.
Tja, ik denk dat de familie van de vermoorde juwelier langer dan twee maanden in de hel zit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een crimineel maakt inderdaad zelf de keuze, maar laten we alsjeblieft de criminelen gelijk behandelen.
[..]
Ja, goed, maar daar heeft Nielsch niet over. Hij wilt mensen voor hetzelfde delict verschillende straffen uitdelen. Laten we alsjeblieft niet de kant op gaan waar een Nederlander 2 maanden luxe cel met alles erop en eraan krijgt, en de Marokkaan en de Japanner 2 maanden in een hel moet doorbrengen.
Daar ben ik ook niet bang voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat de familie van de vermoorde juwelier langer dan twee maanden in de hel zit.
Maar nogmaals, wees maar niet bang dat ze uitgezet worden, dat is nog nooit gedaan en dat wordt ook niet gedaan. Zeker niet als ze hier geboren zijn en die kans is zeer groot gezien de leeftijd.
sjonge jonge zegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:02 schreef Armageddon het volgende:
Uit de comments van GS. Pliesie heeft dus weer veels te lang gewacht.
[..]
Lekker voor de nabestaanden, als de dader totaal geen straf krijgt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Zodra hun paspoort is afgepakt en ze de grens overgezet zijn maakt het me echt niet meer uit of ze daar nog de gevangenis in moeten of dat ze in hun (voor)vaderland lekker mogen chillen in de woestijn.
Koerd dus. De ander is naar ik vermoed een Italiaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat denk je nou, dat het in Turkije doodnormaal is juweliers overhoop te schieten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Verschillende culturen die bij elkaar wonen werkt gewoon niet, men kan bepaalde gewoontes gewoon niet accepteren van elkaar en dat zal over 100 jaar nog steeds zo zijn.
Als je de nadelen niet wilt, neem dan ook de voordelen aub niet en drijf dan ook geen handel met deze culturen. Jammer voor Nederland dat dan meteen zowel om- als afzet zal afnemen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Verschillende culturen die bij elkaar wonen werkt gewoon niet, men kan bepaalde gewoontes gewoon niet accepteren van elkaar en dat zal over 100 jaar nog steeds zo zijn.
Ik denk dat beide mannen wel een levenslange straf zouden krijgen. Maar hoezo Kurdistan dan? Sinds wanneer bestaat Kurdistan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:28 schreef LXIV het volgende:
Als ze het tot in de bergen van Kurdistan halen dan krijgen we ze waarschijnlijk nooit meer te pakken. Eerlijk gezegd maakt me dat nog niet zoveel uit, als ze hier maar opgebokt zijn. Na een gevangenisstraf zouden ze hier weer recht krijgen op huisvesting, uitkeringen en gezondheidszorg ten koste van Nederlanders. Dus wat mij betreft mogen ze weg.
ik dacht dat de linker de turk is maar op deze site staat dat het andersom isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze foto niet vaak genoeg plaatsen
Het is geen Turk maar een koerd. Onthoud dat goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat de linker de turk is maar op deze site staat dat het andersom is
http://denhaagfm.com/inde(...)x_ttnews[backPid]=17
Het is een turk, Koerden bestaan niet. Op zijn nationaliteit staat gewoon Turks. Het land waar hij vandaan komt is Turkije. Hij is dus een Turk. Onthoud dat maar eens goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is geen Turk maar een koerd. Onthoud dat goed.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Het is een turk, Koerden bestaan niet. Op zijn nationaliteit staat gewoon Turks. Het land waar hij vandaan komt is Turkije. Hij is dus een Turk. Onthoud dat maar eens goed.
Officieel niet, en in Turkije al helemaal niet. In Turkije is hij gewoon een Turk. Net zoals hier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef xminator het volgende:
[..]_! Dus jij beweert dat de koerdische etniciteit niet bestaat?
Alsof mijn gedachte daar iets aan veranderd, het is gewoon een feit dat verschillende geloven en culturen bepaalde gedachtes of gewoontes van elkaar niet kunnen of willen accepteren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:26 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Als je de nadelen niet wilt, neem dan ook de voordelen aub niet en drijf dan ook geen handel met deze culturen. Jammer voor Nederland dat dan meteen zowel om- als afzet zal afnemen.
Maar dat effe terzijde, weet je wat echt niet werkt? Zo'n gedachte als die van jou, DAT WERKT NIET. Natuurlijk werkt iets niet wanneer je van te voren al met zo'n conclusie aan de slag gaat.
Je moet kijken waar het echte probleem ligt, niet in de cultuur. Ongetwijfeld dat deze mensen vaak genoeg hebben gehoord dat het slecht is in de eigen cultuur. Zet een allochtoonse probleem-jongen maar eens in een villawijk en laat hem opgroeien met Nederlandse kinderen terwijl hij wel zijn eigen cultuur mag beleven. Ik denk dat je dan de kans verkleint met zon 80% dat hij nog de criminaliteit in gaat.
We moeten accepteren dat het probleem niet bij de diversiteit van de culturen, maar aan de omstandigheden.
En zoals hierboven vermeld is, wat denk je, dat het in Marokko of Turkije wel normaal is om een juwelier te overvallen? Daar worden ze nog strenger gestraft dan hier.
maar of dat nou komt doordat ze zich zo goed aanpassen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alsof mijn gedachte daar iets aan veranderd, het is gewoon een feit dat verschillende geloven en culturen bepaalde gedachtes of gewoontes van elkaar niet kunnen of willen accepteren.
Neem een voorbeeld aan de chinezen, die cultuur past zich overal ter wereld aan, van die mensen heb je nooit last.
Die hebben ze snel op de korrel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
En dit zijn de lafaards!
Sandro Grigolia en Ziya Borukcu beide 19 jaar
Ze worden momenteel actief opgespoord door de Belgische Federale Politie:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:06 schreef .Masturbatron. het volgende:
mogelijk zijn ze naar België gevlucht
Maakt niet uit ze zijn allebei dader van een roofmoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:15 schreef Marrije het volgende:
Is al bekend gemaakt welke van de twee het dodelijke schot heeft gelost?
http://politiekincorrectb(...)t-juwelier-dood.htmlquote:Er komt steeds meer informatie naar buiten over de laffe daders die vorige week een 47 jarige juwelier kapot schoten in Den-Haag. Bij deze de ietwat politiek incorrecte feiten over de daders die nu nog op de vlucht zijn.
Dader 1 is Ziya Borukcu. Ziya is een 19 jarige Turk waarbij het niet meer zo wilde lukken met zijn voetvalcarriere (!!) na een langdurige blessure. Tja, dan ga je andere dingen zoeken om je tegenslagen te kunnen verwerken (Groenlinks logica).
De tweede dader is het Georgische jongetje Sandro Grigolia, ook 19 jaar en is waarschijnlijk het MOE-landen meldpunt van het PVV ontglipt omdat de EU zich daar hard voor maakte en de rest van de linkse beroepsdwazen in Nederland.
Ze zijn nu waarschijnlijk naar familie in België gevlucht, daar de Federale politie hun signalement naar buiten heeft gebracht.
Worden ze in België opgepakt, dan hier berechten en het IND mag dit geďmporteerde PvdA stemvee na het uitzitten van hun straf meteen deponeren in Turkije en Georgie.
(!!) Update 17.10: Interview met Turkse schoft is ondertussen offline gehaald. Hier is de cache.
Nogmaals: Het ligt niet aan de cultuur. De turkse cultuur verbiedt zulke handelingen. Maar ik denk dat jij het te kortzichtig bekijkt, jij geeft namelijk de cultuur de schuld. Het heeft niks met cultuur te maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alsof mijn gedachte daar iets aan veranderd, het is gewoon een feit dat verschillende geloven en culturen bepaalde gedachtes of gewoontes van elkaar niet kunnen of willen accepteren.
Neem een voorbeeld aan de chinezen, die cultuur past zich overal ter wereld aan, van die mensen heb je nooit last.
interessant...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:17 schreef DrMabuse het volgende:
Kwam dit via Google tegen.....de website doet de naam "eer" aan.......maar toch.
[..]
http://politiekincorrectb(...)t-juwelier-dood.html
Interview:
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Maken ze vast een keldertje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:06 schreef .Masturbatron. het volgende:
mogelijk zijn ze naar België gevlucht
Wij noemen Falko Zandstra Rintje Ritsma en Ids postma gewoon Friezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Het is een turk, Koerden bestaan niet. Op zijn nationaliteit staat gewoon Turks. Het land waar hij vandaan komt is Turkije. Hij is dus een Turk. Onthoud dat maar eens goed.
maakt het voor de zwaarte van de straf niet uit wie het dodelijke schot heeft gelost?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef Kirov het volgende:
[..]
Maakt niet uit ze zijn allebei dader van een roofmoord.
kloptquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:45 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Apart overigens dat zij met naam, toenaam en balkloze foto in de media staan. Zelfs dat enge beest
Robert M. kreeg deze bijzondere behandeling niet. Wat zit hier achter? Of is dit omdat ze voortvluchtig zijn ofzo? Zo zijn ze al schuldig zonder dat het tegendeel bewezen is en wat ik ervan weet, zou dit nog wel problemen op kunnen leveren bij een rechtzaak???? Ben maar een leek op dit gebied, hoor..
edit: bedenk mij ineens dat ze Robert M. al hadden toen ze zijn foto met balk lieten zien, dus dat zal het wel zijn.
bron:telegraafquote:Juwelierkillers gevlucht naar België
AMSTERDAM - De 19-jarige Sandro Grigolia en Ziya Borukcu (19) zijn de laffe overvallers die goudsmid Ruud Stratmann (47) in Den Haag hebben vermoord.
bron: telegraafquote:[quote]Ziya wordt er van verdacht samen met Sandro Grigolia juwelier Ruud Stratmann om het leven te hebben gebracht.
Wij berechten ook Nederlanders die in allochtonie een misdrijf gepleegd hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Even daargelaten dat het natuurlijk goed mogelijk is dat ze in Nederland geboren zijn. Stel dat ze uit allochtonië komen, welk misdrijf hebben ze daar begaan?
Mwah, dit soort roofovervallen zijn voor een groot deel wel kosten-batenafwegingen. Die gasten willen snel geld verdienen en komen er vaak mee weg. Dan loont het wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Een crimineel denkt niet na over een eventuele straf die hij of zij kan krijgen voordat een misdrijf gepleegd gaat worden.
"Hmmm, moord met voorbedachte rade is 5 jaar. Dan kies ik vanavond maar voor een poging tot doodslag, dat levert me slechts 2 jaar op."
Dit. Natuurlijk denken ze er bij na. Anders hadden ze geen vuurwapen meegenomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, dit soort roofovervallen zijn voor een groot deel wel kosten-batenafwegingen. Die gasten willen snel geld verdienen en komen er vaak mee weg. Dan loont het wel.
Tijdens veranderen gelukkig, nu zonder balk over het hoofd op alle media zodat we ze snel kunnen oppakken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:08 schreef Ziba het volgende:
Sinds wanneer mogen gezichten zo openbaar? Dat werd normaliter toch nooit gedaan? Altijd een zwart balkje voor de ogen? Of is het omdat het een dringend bevel is?
Overigens heb ik het interview met die Turkse jongen gelezen en het meest verbaas ik me nog over de leeftijden van die jongens. Ze zijn gewoon van mijn leeftijd. Ik kan er écht totaal niet bij dat dit heeft plaatsgevonden, hoe haal je het in je hoofd om een onschuldige man neer te schieten.
Hoe is het toch mogelijk he? Begrijp daar helemaal niets van. De daders zijn ze ongeveer op een presenteerblaadje aangereikt en dan wachten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
schandaligquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef Marrije het volgende:
Opmerkelijk: politie geeft nu identiteit en foto's vrij, omdat de ouders niet wilden helpen bij het opsporen van hun kinderen.
https://twitter.com/#!/AntoinRTLNieuws/status/197351357219471360
Je bent niet verplicht 1e graads familie aan te geven. Al snap ik niet waarom ze dit niet doen. Onderzoek svp hoeveel deze familie al heeft bijgedragen aan de samenleving (steun trekken en allerlei fraude is geen bijdrage) en zet ze alsnog het land uit als dit mogelijk is.quote:
Dat weet je, dat is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht 1e graads familie aan te geven. Al snap ik niet waarom ze dit niet doen. Onderzoek svp hoeveel deze familie al heeft bijgedragen aan de samenleving (steun trekken en allerlei fraude is geen bijdrage) en zet ze alsnog het land uit als dit mogelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |