abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 april 2012 @ 18:45:49 #151
134538 chansadres
Black & White
pi_110825409
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik bel hem niet voor onzin tijdens zijn werk, maar is er echt wat, zoals dat hij even boodschappen moet doen omdat het mij niet gaat lukken om de een of andere reden dan bel ik wel.
Lijkt me vrij normaal.
Ben ik de enige die vind dat in de baas zijn tijd, werk bovenaan staat. Iemand mag mij ENKEL bellen als er enige vorm is van levensgevaar. Rest kan allemaal via sms afgehandeld worden. Maar in de openingspost zag ik ook niet, waarom de vrouw niet de boodschappen had kunnen halen.

Ik vind het wel wonderbaarlijk dat ik hier lees dat relaties draaien op geven en nemen. Maar de enige die zich moeten aanpassen zijn de mannen :D . Beste is in ieder geval de vrouw met rust te laten als ze irrationeel is. Discussies lopen dan altijd op niets uit. Vaak komt de vrouw zelf na korte tijd al terug met excuses. Maar soms moet je een "battle" verliezen om de "oorlog" te winnen. Maar kies wel de juiste want als je de verkeerde uitkiest, zal je het voor eeuwig moeten aanhoren. "Die ene keer".
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_110840199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:36 schreef Catatafish het volgende:
Vrouwen, ongelofelijk. Mijn vriendin zou gister gaan koken, rond éénen belt ze me een paar keer. Ik had (zoals vaak) mijn mobiel niet bij de hand. Dus rond 16:00 zie ik de gemiste oproepen, dus ik bel terug, neemt ze niet op. Dus ik weer verder een unit van een boom uit de tuin rossen. Om half 6 daarmee klaar, check mn mobiel, weer gemiste oproepen. Dus ik bel weer terug en nu nam ze wel op.

Ze kwam later thuis en vroeg of ik eten kon halen. Ik, badend in het zweet en vies van de aarde, weigerde dit verzoek, ze was immers al binnen 15 minuten thuis. Ik zei daarnaast tegen haar: 'Ik heb mijn telefoon niet vaak bij me, dat weet je toch? Waarom laat je niet gewoon een berichtje achter?'.

De enige whatsapp die ik kreeg was OF IK HAAR TERUG WOU BELLEN. De tering, waarom typ je niet gewoon of ik evt de boodschappen kon doen.

Goed, ik naar haar huis. Ik word me een partij doodgekeken en ze zei niets tegen me. Omdat ik een keer ' nee' zei en niet vaak genoeg had terug gebeld. Daarna, nadat ik excuses had aangeboden (puur om van de ruzie af te zijn), ging ze paardrijden. Krijg ik een uur later een whatsapp (nu wel, de ironie) dat ze er af was gevallen.

Dus ze komt later thuis. Het eerste wat ik zei: 'Was je paard boos omdat hij je had gebeld en jij niet had terug gebeld?' :D

Deze onschuldige grap heeft het ruzie niveau tot ongekende hoogte getild.
Je bent een botte boer, je vriendin wil voor je koken en je neemt de moeite niet je telefoon ter hand te nemen .. bah bah:) naar de snackbar met jou .. grinn:)
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_110840449
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:46 schreef focal het volgende:
Daarom is ook elke relatie een voortslepend drama wat pas eindigt als de vrouw de man kapot heeft gemaakt en het laatste stukje levenslust uit hem heeft gekregen.
Heel herkenbaar dit. :')
pi_110840611
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:31 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Heel herkenbaar dit. :')
Ik snap wat hier gezegd wordt, maar daar ben je toch zelf bij .. laat het gaan dan sta er boven en laat je nooit niet vernietigen in een exrelatie. .. wees sterk niemand verdiend dit.
pi_110840779
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef AndreaW het volgende:

[..]

Ik snap wat hier gezegd wordt, maar daar ben je toch zelf bij .. laat het gaan dan sta er boven en laat je nooit niet vernietigen in een exrelatie. .. wees sterk niemand verdiend dit.
Ik word hier echt al een tijdje mee geconfronteerd. :') Ik kom er wel bovenop hoor. Ik kan wel wat hebben.
pi_110841049
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ik word hier echt al een tijdje mee geconfronteerd. :') Ik kom er wel bovenop hoor. Ik kan wel wat hebben.
Prima man, komop .. mannen en vrouwen doen nasties na een breakup.. sta er boven en gaat verder.. niet reageren op foontjes en of dingen .. ga lekker verder met leven .. er komt wel weer wat meer leuks op je pad:)
pi_110841224
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef AndreaW het volgende:

[..]

Prima man, komop .. mannen en vrouwen doen nasties na een breakup.. sta er boven en gaat verder.. niet reageren op foontjes en of dingen .. ga lekker verder met leven .. er komt wel weer wat meer leuks op je pad:)
Was ook 100% mijn plan. :D Ik maak mezelf soms wel gek door mijn eigen, zieke gedachten maar daar hebben de meesten wel eens mee te maken. 't Gaat vanzelf wel weer weg. Ik hoef 'r ook niet meer hoor. Die gare bitch is gek.
  donderdag 26 april 2012 @ 22:52:03 #158
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110841987
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:36 schreef Catatafish het volgende:

Dus ze komt later thuis. Het eerste wat ik zei: 'Was je paard boos omdat hij je had gebeld en jij niet had terug gebeld?' :D

Deze onschuldige grap heeft het ruzie niveau tot ongekende hoogte getild.
dat was het wel waard ^O^
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_110844506
Je vriendin is er zo één die elk knullig grapje om moet zetten in negatieve emoties. Oftewel, je vriendin is een labiel wijf.

Bied jij steeds meer je excuses aan, dan zal zij je in haar macht krijgen, omdat ze weet dat je een zwak persoon bent die geen eigen mening kan vormen.

Een beetje ballen groeien zal wel helpen, dit soort kleine dingen kan je het liefst negeren.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  donderdag 26 april 2012 @ 23:43:16 #160
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_110845064
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
Tis ergens ook wel weer schattig :o Het werkt een beetje als om meer zekerheid vragen... Wat een evolutionair voordeel biedt voor vrouwen.
Wat bedoel je?
Heaven is a place on earth with you
pi_110845285
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 23:43 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Nouja als ze ieder gevoel aangrijpen om er onzeker over te doen en een man wilt voor haar gaan dan zorgt ze ervoor dat een man haar gaat bewijzen dat hij de juiste is voor haar....

Dus onzekerheid is een evolutionair voordeel voor een vrouw mits juist toegepast...
Dat is voor mij een idee om in ieder geval te verklaren waarom vrouwen vaker onzeker zijn dan mannen.
Rustig aan.
  donderdag 26 april 2012 @ 23:50:37 #162
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_110845420
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nouja als ze ieder gevoel aangrijpen om er onzeker over te doen en een man wilt voor haar gaan dan zorgt ze ervoor dat een man haar gaat bewijzen dat hij de juiste is voor haar....

Dus onzekerheid is een evolutionair voordeel voor een vrouw mits juist toegepast...
Dat is voor mij een idee om in ieder geval te verklaren waarom vrouwen vaker onzeker zijn dan mannen.
Is het niet mooi hoe vrouwen denken dat mannen de macht hebben en mannen denken dat vrouwen de macht hebben? :+
Heaven is a place on earth with you
  donderdag 26 april 2012 @ 23:51:56 #163
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_110845480
"Ik kan er zo kwaad om worden dat hij niet begrijpt, dat als ik niks zeg; dat ik dan een kop thee wil! :( "

Raad van wie deze quote is onder deze lijn.
  donderdag 26 april 2012 @ 23:52:49 #164
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_110845527
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 23:51 schreef Awesome_ het volgende:
"Ik kan er zo kwaad om worden dat hij niet begrijpt, dat als ik niks zeg; dat ik dan een kop thee wil! :( "

Raad van wie deze quote is onder deze lijn.
Ik mis het geschreeuw van de ruziemakende ex buren. -O-
pi_110846193
  vrijdag 27 april 2012 @ 00:18:55 #167
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_110846536
Terechte klacht. Veel vrouwen zijn erg hypocriet en bekrompen. Maar het gaat hier dan om het dommere type vrouw, die heb je ook wel in mannelijke vorm. Gewoon één zoeken wel normaal kan denken, TS. Ze zijn er, heus. ^O^
Say what?
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:24:06 #168
37769 erodome
Zweefteef
pi_110853071
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:29 schreef Catatafish het volgende:

Al met al was de grap dus de ruzie waard. Ik kon de grap niet binnen houden omdat ik nog van binnen nog aan het koken was.
Dan was het geen grap he, maar gewoon een steek onder de gordel die ook zo overkomt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:33:33 #169
37769 erodome
Zweefteef
pi_110853383
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:45 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ben ik de enige die vind dat in de baas zijn tijd, werk bovenaan staat. Iemand mag mij ENKEL bellen als er enige vorm is van levensgevaar. Rest kan allemaal via sms afgehandeld worden. Maar in de openingspost zag ik ook niet, waarom de vrouw niet de boodschappen had kunnen halen.

Ik vind het wel wonderbaarlijk dat ik hier lees dat relaties draaien op geven en nemen. Maar de enige die zich moeten aanpassen zijn de mannen :D . Beste is in ieder geval de vrouw met rust te laten als ze irrationeel is. Discussies lopen dan altijd op niets uit. Vaak komt de vrouw zelf na korte tijd al terug met excuses. Maar soms moet je een "battle" verliezen om de "oorlog" te winnen. Maar kies wel de juiste want als je de verkeerde uitkiest, zal je het voor eeuwig moeten aanhoren. "Die ene keer".
Ik ken zat mensen die weleens bellen tijdens hun werk en naar het werk van hun partner, dat hangt dus heel erg af van het werk.
Als ik niet instaat ben om om een of andere reden boodschappen te halen kan het zijn dat ik hem bel of hij dat even op de terugweg mee wil nemen, die van mij vertrouw ik wel met de boodschappen namelijk. Dat is geen kleuter die aan zijn handje gehouden moet worden.

Ik zie ook niet staan waarom ze geen boodschappen kon doen, maar dat maakt niet zo uit, ze kon het niet om welke reden dan ook(zinnig of onzinnig) en wild even vragen of hij het zou doen.
Als hij dan niet terug reageerd en bot nee zegt kan dan wrevel oproepen, andersom zou hetzelfde gebeuren, dat heeft amper wat met vrouw of man te maken.

Strijd kiezen, tja, als je zo een relatie moet hebben geef mijn portie dan maar aan fikkie.
Met rust laten is niet iets dat je alleen met vrouwen moet doen, heeft manlief een mopperbui kan je ook het beste hem even met rust laten, gewoon even laten mopperen tegen de muren en de lucht, daarna kan er weer gewoon gepraat worden.
Dat met rust laten gaat niet om de ander met fluwelen handschoentjes aan pakken, maar om te zorgen dat je zelf niet boven je irritatiegrens komt waardoor het een ordinaire ruzie wordt.
Het gaat dus niet om iemand weg laten komen met onaanvaardbaar gedrag, maar om daar zinnig mee om te gaan, te bespreken op een moment dat zin heeft en dat is niet wanneer 1 of beiden boos zijn.

Wat dan gebeurd is het volgende, je hebt ruzie, ellende, doet elkaar wat pijn met woorden, daarna alsnog even elkaar met rust laten, maar nu uit boosheid en daarna kan je alsnog normaal gaan praten.
Kortom, je gooit er alleen maar een onzinnige ruzie tussendoor waarmee je meer stuk maakt dan goed, je komt toch niet onder dat uitpraten heen. Kan je toch veel beter die stomme ruzie ertussenuit laten, laat die ruzie momenten maar voor de momenten dat je toch even stiekum voorbij je irritatiegrens schiet, maar ga niet net doen alsof het constructief is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:05:32 #170
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_110854535
+ 1 voor de opmerking.
Verder : Karma is a bitch (voor de vriendin dan he)
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:26:00 #171
134538 chansadres
Black & White
pi_110855286
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ken zat mensen die weleens bellen tijdens hun werk en naar het werk van hun partner, dat hangt dus heel erg af van het werk.
Als ik niet instaat ben om om een of andere reden boodschappen te halen kan het zijn dat ik hem bel of hij dat even op de terugweg mee wil nemen, die van mij vertrouw ik wel met de boodschappen namelijk. Dat is geen kleuter die aan zijn handje gehouden moet worden.
Op mijn werk zie ik echter ook de meest onzinnige gesprekken langskomen. En allemaal zeggen ze "Ja, als ik niet opneem dan is ze boos als ik thuis kom". Ik vraag me dan gewoon af waar die prioriteiten liggen. Ik zeg natuurlijk niet dat ze nooit van haar leven hoeft te bellen maar iedereen heeft pauzes dus bel dan. En als je bang bent dat je het vergeet stuur een sms. Maar om iemands werk te verstoren voor welke pasta dat hij die vanavond wilt eten gaat me echt te ver. Al ligt het wel anders als je kantoorwerkzaamheden doet. Zeker in vergelijking met bijvoorbeeld een slager oid.

quote:
Ik zie ook niet staan waarom ze geen boodschappen kon doen, maar dat maakt niet zo uit, ze kon het niet om welke reden dan ook(zinnig of onzinnig) en wild even vragen of hij het zou doen.
Als hij dan niet terug reageerd en bot nee zegt kan dan wrevel oproepen, andersom zou hetzelfde gebeuren, dat heeft amper wat met vrouw of man te maken.
Daar ben ik dus dan wel benieuwd naar. Maar het heeft inderdaad niks met de discussie te maken.
Maar ik denk dat als je niet reageerd dat vrouwen daar heftiger op reageren Ze willen het vaker wat persoonlijker oppakken of daarna een een acute paniekaanval terecht komen omdat ze niet weten wat ze moeten doen. Maar dat is pure speculatie ;)

quote:
Strijd kiezen, tja, als je zo een relatie moet hebben geef mijn portie dan maar aan fikkie.
Met rust laten is niet iets dat je alleen met vrouwen moet doen, heeft manlief een mopperbui kan je ook het beste hem even met rust laten, gewoon even laten mopperen tegen de muren en de lucht, daarna kan er weer gewoon gepraat worden.
Misschien niet het beste verwoord maar ik denk dat we redelijk hetzelfde bedoelen. Vrouwen willen kleine dingen nou eenmaal gigantisch opblazen. Als je bijvoorbeeld iets verkeerd van de winkel hebt meegenomen. Terwijl op het lijstje geen merk genoemd staat. De man geeft de schuld aan het briefje terwijl de vrouw zoiets heeft van "Je weet toch zelf ook (niet dus) welke we gebruiken". Over zulke dingen kan ik niet wakker liggen en bied ik gewoon mijn excuses aan (terwijl het in principe niet hoeft). Vrouw tevreden, Ruzie weg, Man tevreden. Maar je moet inderdaad oppassen dat je het niet altijd doet. Er zijn momenten waar je moet kiezen om voor je standpunten op te komen (al kan ik niet in 2 seconde een voorbeeld noemen). Vaak is het gemakkelijk om excuses aan te bieden maar de gemakkelijke weg is soms niet de beste. Voor je het weet ben je de voetveeg van het huis ;)

quote:
Dat met rust laten gaat niet om de ander met fluwelen handschoentjes aan pakken, maar om te zorgen dat je zelf niet boven je irritatiegrens komt waardoor het een ordinaire ruzie wordt.
Het gaat dus niet om iemand weg laten komen met onaanvaardbaar gedrag, maar om daar zinnig mee om te gaan, te bespreken op een moment dat zin heeft en dat is niet wanneer 1 of beiden boos zijn.
Op zich mee eens maar er zijn vrouwen die weer boos worden als ze aan het moment moeten terugdenken. En dan vallen ze terug in oude gewoontes. Gelukkig heb ik daar nooit ervaring mee gehad maar ik geloof dat andere mensen dat wel hebben.

quote:
Wat dan gebeurd is het volgende, je hebt ruzie, ellende, doet elkaar wat pijn met woorden, daarna alsnog even elkaar met rust laten, maar nu uit boosheid en daarna kan je alsnog normaal gaan praten.
Kortom, je gooit er alleen maar een onzinnige ruzie tussendoor waarmee je meer stuk maakt dan goed, je komt toch niet onder dat uitpraten heen. Kan je toch veel beter die stomme ruzie ertussenuit laten, laat die ruzie momenten maar voor de momenten dat je toch even stiekum voorbij je irritatiegrens schiet, maar ga niet net doen alsof het constructief is.
Meteen weglopen, laat het lijken dat je onverschillig er over denkt. En dat vat een vrouw weer op als een antwoord: "Het interesseert je blijkbaar niets hoe mijn gevoelens zijn". Dan blijf je de ruzie toch wel houden. In andere woorden: "De man zal het altijd fout doen".

Vrouw boos -> Man loopt weg: Je denkt niet over mijn gevoelens
Vrouw boos -> Man geeft excuses: Zie je wel, je zat fout.
Vrouw boos -> Maan doet meelevend: Je probeert van het onderwerp af te raken.

Vrouw wilt nou eenmaal interactie als ze boos zijn. Daar kun je nooit onder uit komen. Ook al communiceer je niet, dan nog maak je deel uit van de ruzie want het gaat nou eenmaal over jou.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:31:52 #172
37769 erodome
Zweefteef
pi_110855517
Het hangt heel erg af van de afspraken die je daarover hebt gemaakt, je moet ook niet mannen zomaar geloven die zeggen dan wordt mijn vrouw boos, dat is vaak helemaal niet zo serieus bedoeld en als dat wel zo is dan moeten ze maar eens wat ballen kweken en het aan hun vrouw vertellen ipv aan een vriend of collega.

Dat is dan weer een raar mannentrekje, grote bek bij collega's en vrienden en gelijk ja en amen als vrouwlief in de buurt is, vrouwlief weet van niets, dus die denkt dat het ok is hoe ze zich opstelt.
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:32:39 #173
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_110855545
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:31 schreef erodome het volgende:
Het hangt heel erg af van de afspraken die je daarover hebt gemaakt, je moet ook niet mannen zomaar geloven die zeggen dan wordt mijn vrouw boos, dat is vaak helemaal niet zo serieus bedoeld en als dat wel zo is dan moeten ze maar eens wat ballen kweken en het aan hun vrouw vertellen ipv aan een vriend of collega.

Dat is dan weer een raar mannentrekje, grote bek bij collega's en vrienden en gelijk ja en amen als vrouwlief in de buurt is, vrouwlief weet van niets, dus die denkt dat het ok is hoe ze zich opstelt.
Terechte klacht wel.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_110855644
Is ook niet echt slim om zo'n grap te maken als je weet dat je vriendin in een grafbui is.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_110855856
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:35 schreef Robophatt het volgende:
Is ook niet echt slim om zo'n grap te maken als je weet dat je vriendin in een grafbui is.
Oja.. we moeten altijd maar rekening houden met de gevoelens van een vrouw.
Ze kan er ook gewoon om lachen toch.

Ik kan niet er niet tegen dat sommige stelletjes altijd een 'strijd' voeren, vooral met een ander gezelschap erbij. Waar is de gezelligheid dan? Lekkere sterke relatie heb je dan..
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')