Goeie motivatiequote:
Laat Mender die map op de Tekkit server zitten je laat je stad gewoon afbouwen door een Builderquote:
Nice, met hoeveel man werk je daar aan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:19 schreef Junglebeast het volgende:
Laat ik weer eens een filmpje posten. Inmiddels nieuwe map en een nieuwe Donderberg.
Oud plaatje.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is die admin ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:26 schreef Mender het volgende:
Hey maar het is dus op de Dutch Minecrafters server. Hoeze kan je vliegen dan? Of is het in een creative wereld?
quote:More fixes to silk touch and block picking
Wooden tools work in furnaces
Villagers spawned from spawning eggs will get a random profession
Updated language files
Etc
Once you enter a server that has a custom texture pack, it'll prompt you if you want to download it.
New command /ban in sp, so you can ban yourself from you're own world
Dat is idd wel nice!quote:
Het zou wel vet zijn als je dan kon connecten op basis van nickname i.p.v. ip. Of kan dat ook?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:58 schreef maurisioo het volgende:
Edit2: Lol je maakt nu gewoon een server aan wanneer je speelt
Het is nog niet helemaal af, maar volgens mij gaan ze ook een soort van friendlist maken die je gewoon kan uitnodigen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:11 schreef Mender het volgende:
[..]
Dat is idd wel nice!
[..]
Het zou wel vet zijn als je dan kon connecten op basis van nickname i.p.v. ip. Of kan dat ook?
Op dit moment doe ik het alleen. Ik wil een soort van layout, en gangenstelsel af hebben voordat ik andere een huisje of iets dergelijks laat bouwen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:11 schreef Mender het volgende:
[..]
Nice, met hoeveel man werk je daar aan?
Ik kan daar gamemode aanzetten omdat ik daar mod ben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:26 schreef Mender het volgende:
Hey maar het is dus op de Dutch Minecrafters server. Hoeze kan je vliegen dan? Of is het in een creative wereld?
Geen idee, nog geen van die bronnen tegengekomen. Wel al twee spawners die mooi midden in het pad van een mineshaft liggen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef maurisioo het volgende:
Is het btw normaal dat je vlak onder zo'n ding
[ link | afbeelding ]
Een spawner plus mineshaft vindt?
[ link | afbeelding ]
Ja was ik net mee bezig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:52 schreef Jump het volgende:
Iemand de nieuwste snapshot al getest trouwens?
Misschien een blonde vraag maar wat is het nut van een server aanmaken in singleplayer Kan ik dan iemand uitnodigen om samen te spelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja was ik net mee bezig.
Je maakt nu automatisch een server aan in singleplayer.
Uitleg uit hun eigen blogpost:quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Misschien een blonde vraag maar wat is het nut van een server aanmaken in singleplayer Kan ik dan iemand uitnodigen om samen te spelen
Bron: http://www.mojang.com/2012/05/minecraft-snapshot-12w18a/quote:This week we’ve started working on separating the server logic from the client. The purpose of this is both to make it easier for us to add features (since we don’t have to implement stuff “twice”), and also to make it possible for you to invite people to play on your local computer without setting up a server. In other words, more like how it works on Minecraft: Pocket Edition
Maar het werkt nog niet? En als het werkt hoe nodig mensen dan uit want dit is verekt handig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Uitleg uit hun eigen blogpost:
[..]
Bron: http://www.mojang.com/2012/05/minecraft-snapshot-12w18a/
kunnen ze in dat geval niet gewoon doen zoals b.v. Unreal tournament en Quake het doen:quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Uitleg uit hun eigen blogpost:
[..]
Bron: http://www.mojang.com/2012/05/minecraft-snapshot-12w18a/
mja ik weet het niet:quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:03 schreef Jump het volgende:
Als ik het goed lees, is het net dat wat ze gaan doen ?
dat klinkt niet helemaal logisch imhoquote:This week we’ve started working on separating the server logic from the client
quote:Official changelog is somewhat non-descriptive.
New addition and changes in debug screen:
Coordinates are now rounded.
"ws", "fs" and "g" (Walking speed, flying speed and ground. "g" is true if the player is touching the ground.)
Separated server logic and client. Singleplayer is now a local server.
Game no longer pauses when entering a command, checking inventory or pausing the game
More fixes to silk touch and block picking.
Support and auto-download for server texturepacks.
Wooden tools work in furnaces.
Cocoa Beans are now obtainable in jungle tree leaves.
Villagers spawned from spawning eggs will get a random profession.
Hardcore Mode is now available in multiplayer.
Updated language files.
Splash "Mojang" screen now appears for a shorter time (1 second instead of 3 seconds).
Added names for wooden planks and logs. (e.g, Oak Logs or Spruce Wood Planks)
Fixed being unable to switch tools of the same kind in your inventory
Fixed water destroying non-solid blocks when breaking them from above
Notable bugs (Complete bug list):
Enchanting does not work. (Both SP/MP)
Repairing tools does not work.
Fully charged bows don't produce any particles.
Sounds occasionally do not play, or have a long delay when playing.
Door sounds don't work.
Knock door sound (zombies) doesn't work.
Fence gate sound doesn't work.
Dispenser sound doesn't work.
The more you start SP game, the more Minecraft run local server and doesn't shut down them.
Movement is not as smooth.
Tools enchanted in previous versions lose their enchantment-glow and description, the enchantments still work.
When creating a new creative world, the player is spawned in survival mode (and has to type /gamemode 1 to be in creative).
If you select an old creative world, you will be put back into survival mode.
Arrows appear to be dropping in front of the player until they hit something.
Pressing escape no longer pauses the game.
Player cannot walk on un-grown grass that has been generated.
Bonus chests do not work.
nigger watquote:Official changelog is somewhat non-descriptive.
New addition and changes in debug screen:
Coordinates are now rounded.
"ws", "fs" and "g" (Walking speed, flying speed and ground. "g" is true if the player is touching the ground.)
Separated server logic and client. Singleplayer is now a local server.
Game no longer pauses when entering a command, checking inventory pausing the game
More fixes to silk touch and block picking.
Support and auto-download for server texturepacks.
Wooden tools work in furnaces.
Cocoa Beans are now obtainable in jungle tree leaves.
Villagers spawned from spawning eggs will get a random profession.
Hardcore Mode is now available in multiplayer.
Updated language files.
Splash "Mojang" screen now appears for a shorter time (1 second instead of 3 seconds).
Added names for wooden planks and logs. (e.g, Oak Logs or Spruce Wood Planks)
Fixed being unable to switch tools of the same kind in your inventory
Fixed water destroying non-solid blocks when breaking them from above
Notable bugs (Complete bug list):
Enchanting does not work. (Both SP/MP)
Repairing tools does not work.
Fully charged bows don't produce any particles.
Sounds occasionally do not play, or have a long delay when playing.
Door sounds don't work.
Knock door sound (zombies) doesn't work.
Fence gate sound doesn't work.
Dispenser sound doesn't work.
The more you start SP game, the more Minecraft run local server and doesn't shut down them.
Movement is not as smooth.
Tools enchanted in previous versions lose their enchantment-glow and description, the enchantments still work.
When creating a new creative world, the player is spawned in survival mode (and has to type /gamemode 1 to be in creative).
If you select an old creative world, you will be put back into survival mode.
Arrows appear to be dropping in front of the player until they hit something.
Pressing escape no longer pauses the game.
Player cannot walk on un-grown grass that has been generated.
Bonus chests do not work.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |