abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Lieve Belg donderdag 3 mei 2012 @ 20:17:35 #201
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_111100426
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef Johan1994 het volgende:

[..]

Misschien een blonde vraag maar wat is het nut van een server aanmaken in singleplayer :@ Kan ik dan iemand uitnodigen om samen te spelen :D
Uitleg uit hun eigen blogpost:

quote:
This week we’ve started working on separating the server logic from the client. The purpose of this is both to make it easier for us to add features (since we don’t have to implement stuff “twice”), and also to make it possible for you to invite people to play on your local computer without setting up a server. In other words, more like how it works on Minecraft: Pocket Edition
Bron: http://www.mojang.com/2012/05/minecraft-snapshot-12w18a/
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_111100527
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:17 schreef Jump het volgende:

[..]

Uitleg uit hun eigen blogpost:

[..]

Bron: http://www.mojang.com/2012/05/minecraft-snapshot-12w18a/
Maar het werkt nog niet? En als het werkt hoe nodig mensen dan uit want dit is verekt handig.
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
  Lieve Belg donderdag 3 mei 2012 @ 20:22:04 #203
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_111100693
Het zal werken, maar met de snapshots garanderen ze niet dat het goed werkt. Het is hun eigen indekken om na een dag al direct met een patch te moeten komen. Ik wacht wel tot 1.3 zal uitkomen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_111105967
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:17 schreef Jump het volgende:

[..]

Uitleg uit hun eigen blogpost:

[..]

Bron: http://www.mojang.com/2012/05/minecraft-snapshot-12w18a/
kunnen ze in dat geval niet gewoon doen zoals b.v. Unreal tournament en Quake het doen:
ongeacht het soort spel (SP/MP) wordt er een server opgestart en afhankelijk van wat je doet (SP/MP) wordt er een andere config geladen...
lijkt mij zowiezo ook een hoop (ge)rotzooi in je code voorkomen..
  Lieve Belg donderdag 3 mei 2012 @ 22:03:01 #205
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_111106629
Als ik het goed lees, is het net dat wat ze gaan doen ?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_111106774
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:03 schreef Jump het volgende:
Als ik het goed lees, is het net dat wat ze gaan doen ?
mja ik weet het niet:
quote:
This week we’ve started working on separating the server logic from the client
dat klinkt niet helemaal logisch imho

we zullen zien :P
  Lieve Belg donderdag 3 mei 2012 @ 23:08:42 #207
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_111110499
Aah crap, een diamand hoe gemaaakt :')
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_111122606
Betere changelog van de wiki :P

quote:
Official changelog is somewhat non-descriptive.
New addition and changes in debug screen:
Coordinates are now rounded.
"ws", "fs" and "g" (Walking speed, flying speed and ground. "g" is true if the player is touching the ground.)
Separated server logic and client. Singleplayer is now a local server.
Game no longer pauses when entering a command, checking inventory or pausing the game
More fixes to silk touch and block picking.
Support and auto-download for server texturepacks.
Wooden tools work in furnaces.
Cocoa Beans are now obtainable in jungle tree leaves.
Villagers spawned from spawning eggs will get a random profession.
Hardcore Mode is now available in multiplayer.
Updated language files.
Splash "Mojang" screen now appears for a shorter time (1 second instead of 3 seconds).
Added names for wooden planks and logs. (e.g, Oak Logs or Spruce Wood Planks)
Fixed being unable to switch tools of the same kind in your inventory
Fixed water destroying non-solid blocks when breaking them from above

Notable bugs (Complete bug list):
Enchanting does not work. (Both SP/MP)
Repairing tools does not work.
Fully charged bows don't produce any particles.
Sounds occasionally do not play, or have a long delay when playing.
Door sounds don't work.
Knock door sound (zombies) doesn't work.
Fence gate sound doesn't work.
Dispenser sound doesn't work.
The more you start SP game, the more Minecraft run local server and doesn't shut down them.
Movement is not as smooth.
Tools enchanted in previous versions lose their enchantment-glow and description, the enchantments still work.
When creating a new creative world, the player is spawned in survival mode (and has to type /gamemode 1 to be in creative).
If you select an old creative world, you will be put back into survival mode.
Arrows appear to be dropping in front of the player until they hit something.
Pressing escape no longer pauses the game.
Player cannot walk on un-grown grass that has been generated.
Bonus chests do not work.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:08:44 #209
324374 richardbaalman
Verstopt zich tussen je matras
pi_111123421
quote:
Official changelog is somewhat non-descriptive.
New addition and changes in debug screen:
Coordinates are now rounded.
"ws", "fs" and "g" (Walking speed, flying speed and ground. "g" is true if the player is touching the ground.)
Separated server logic and client. Singleplayer is now a local server.
Game no longer pauses when entering a command, checking inventory pausing the game
More fixes to silk touch and block picking.
Support and auto-download for server texturepacks.
Wooden tools work in furnaces.
Cocoa Beans are now obtainable in jungle tree leaves.
Villagers spawned from spawning eggs will get a random profession.
Hardcore Mode is now available in multiplayer.
Updated language files.
Splash "Mojang" screen now appears for a shorter time (1 second instead of 3 seconds).
Added names for wooden planks and logs. (e.g, Oak Logs or Spruce Wood Planks)
Fixed being unable to switch tools of the same kind in your inventory
Fixed water destroying non-solid blocks when breaking them from above

Notable bugs (Complete bug list):
Enchanting does not work. (Both SP/MP)
Repairing tools does not work.
Fully charged bows don't produce any particles.
Sounds occasionally do not play, or have a long delay when playing.
Door sounds don't work.
Knock door sound (zombies) doesn't work.
Fence gate sound doesn't work.
Dispenser sound doesn't work.
The more you start SP game, the more Minecraft run local server and doesn't shut down them.
Movement is not as smooth.
Tools enchanted in previous versions lose their enchantment-glow and description, the enchantments still work.
When creating a new creative world, the player is spawned in survival mode (and has to type /gamemode 1 to be in creative).
If you select an old creative world, you will be put back into survival mode.
Arrows appear to be dropping in front of the player until they hit something.
Pressing escape no longer pauses the game.
Player cannot walk on un-grown grass that has been generated.
Bonus chests do not work.
nigger wat :')
waarom lees je dit :')
pi_111124165
Meer bugs dan fixes. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:46:27 #211
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111124637
Cocoa Beans are now obtainable in jungle tree leaves.
COOKIES!!
Hardcore Mode is now available in multiplayer.
wtf de wereld wordt toch gedelete als je doodgaat dan?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_111125176
Dood = permban lijkt me
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:05:44 #213
324374 richardbaalman
Verstopt zich tussen je matras
pi_111125436
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:46 schreef bobbernaut het volgende:
Cocoa Beans are now obtainable in jungle tree leaves.
COOKIES!!
Hardcore Mode is now available in multiplayer.
wtf de wereld wordt toch gedelete als je doodgaat dan?
"oh ja jongens ik ben van een berg afgeflikkerd, flodder was je al klaar met de Dom?"
waarom lees je dit :')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:10:05 #214
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111125647
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef richardbaalman het volgende:

[..]

"oh ja jongens ik ben van een berg afgeflikkerd, flodder was je al klaar met de Dom?"
:D :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:22:16 #215
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_111140260
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef richardbaalman het volgende:

[..]

"oh ja jongens ik ben van een berg afgeflikkerd, flodder was je al klaar met de Dom?"
:')
pi_111147749
begrijp geen reet van industry crafting ;(
pi_111150146
Weet iemand een duidelijke uitleg over redstone? Liefst een uitleg in pdf bestand. Ik zie soms mensen die leggen dat redstone circuit in een keer neer en ik snap er geen flikker van haha.
Anoniem
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:35:38 #218
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_111150924
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone_Circuits maak er en mooi pdf'je van zou ik zeggen. Kun je het ook lezen op je e-reader.
Fear is the grease of society.
pi_111151716
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone_Circuits maak er en mooi pdf'je van zou ik zeggen. Kun je het ook lezen op je e-reader.
Ja dat is de theorie achter redstone. Graag wil ik een uitleg die meer praktijk gericht is met voorbeelden met veel gebruikte constructies.
Anoniem
pi_111151758
Kijk op youtube en klooi zelf wat. Dat is juist het leuke van redstone. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_111154540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef TJV het volgende:
Kijk op youtube en klooi zelf wat. Dat is juist het leuke van redstone. :')
Oke ben een beetje aan het klungelen. Ik begrijp dus dat je een redstone circuit niet op 1 niveau kunt bouwen maar dat je dit op verschillende hoogtes moet doen. Aangezien ik een deur alleen werkend krijg als ik voor de piston een verhoging maak met redstone en niet vlak over de grond..
Anoniem
pi_111155600
Redstone :')
pi_111155683
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 00:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Redstone :D :D :D O+ _O_ *O*
pi_111155760
Ik heb nu een deur die van 2 kanten open kan met stenen die omhoog en naar beneden gaan en een lampje dat daarbij aangaat. Maar verder kom ik echt niet haha. Kan iemand mij het leren ;( :) B-)
Anoniem
pi_111155779
kom eens op menderv.nl
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')