zoek niet verder !quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke jongen. Hij moet van kruiwagens houden, penguins en neusdieren verachten en zich met een dolfijnenhandschoen fappen. Zachte haartjes zijn een pre.
Neuksex hoeft niet, enkel gezellig bieren, weet u wat voor mij heer stoereboii?
Hé man, tijd niet gesproken. Alles flex?quote:
dus jij neemt het over, ff kijken wat jij voorsteldquote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaat je niks aan(ben je blind?
)
Vanaf nu neem ik jouw bedrijf over
kingtoppie hoort bij PtR.
Patje1987 voldoet aan je eisenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke jongen. Hij moet van kruiwagens houden, penguins en neusdieren verachten en zich met een dolfijnenhandschoen fappen. Zachte haartjes zijn een pre.
Neuksex hoeft niet, enkel gezellig bieren, weet u wat voor mij heer stoereboii?
Ja hallo wat hak je eraf?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik hak beiden er van af, smerige Nederlanders
Kaskade, kijk maar in haar fobo.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
dus jij neemt het over, ff kijken wat jij voorsteld
dus ze moet netjes zijn en niet verlegen
jij bent haram natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yeah, flex, kan mijn tenen aanraken alles.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hé man, tijd niet gesproken. Alles flex?
link naar haar fobo?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:
lol heb jij een vriend die vast zit aan e benen ?quote:
Nou en.quote:
Mooi mooi, wel nuttig dat je dat kan ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah, flex, kan mijn tenen aanraken alles.
Bij jou?
Niet doen, niet huilenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]dan niet hoor! Even janken in foetushouding, ben zo terug!
[..]je datingservice werkt echt!
jij helpt niet goed, als je iemand aanraad moet je ook een link naar haar profiel erbij gevenquote:
Beste vriend zelfs!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:23 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
lol heb jij een vriend die vast zit aan e benen ?
siamese 2lingquote:
Te laat, ik zal de stortvloed aan tranen sturen in een bubbeltjesenvelop. Je moet er wel thuis voor blijven, hij past niet door de brievenbus.quote:
Ja maar nu is m'n winkel mobiel en heb hier geen links naar profielen want de database in de caravan hier is te beperktquote:Op woensdag 25 april 2012 14:24 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
jij helpt niet goed, als je iemand aanraad moet je ook een link naar haar profiel erbij geven
Je mag wel wat anders stortenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te laat, ik zal de stortvloed aan tranen sturen in een bubbeltjesenvelop. Je moet er wel thuis voor blijven, hij past niet door de brievenbus.
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil daten met leeell, hij is zo ahhhh koesie koesie
no homo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
hee flikker, jij hebt al een date, rot op uit het topic kale hommoquote:Op woensdag 25 april 2012 14:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te laat, ik zal de stortvloed aan tranen sturen in een bubbeltjesenvelop. Je moet er wel thuis voor blijven, hij past niet door de brievenbus.
hosselen kan ik zelf welquote:Op woensdag 25 april 2012 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fotoboek van Kaskade
Als ik haar voor jou moet hosselen is het ¤100.
Is een paar liter genoeg?quote:
Je bent gewoon jaloers! Wacht jij nou maar geduldig op je date met leeell!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hee flikker, jij hebt al een date, rot op uit het topic kale hommo
leeell deed alleen maarquote:Op woensdag 25 april 2012 14:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is een paar liter genoeg?
[..]
Je bent gewoon jaloers! Wacht jij nou maar geduldig op je date met leeell!
Hell Yeahquote:Op woensdag 25 april 2012 14:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is een paar liter genoeg?
[..]
Je bent gewoon jaloers! Wacht jij nou maar geduldig op je date met leeell!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |