Rafael van der vaartquote:Op woensdag 25 april 2012 14:18 schreef Triggershot het volgende:
Wat zijn je succesverhalen en referenties TS?
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke jongen. Hij moet van kruiwagens houden, penguins en neusdieren verachten en zich met een dolfijnenhandschoen fappen. Zachte haartjes zijn een pre.
Neuksex hoeft niet, enkel gezellig bieren, weet u wat voor mij heer stoereboii?
Ptr?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaat je niks aan(ben je blind?
)
Vanaf nu neem ik jouw bedrijf over
kingtoppie hoort bij PtR.
Hey dat is wel iets voor mijquote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke jongen. Hij moet van kruiwagens houden, penguins en neusdieren verachten en zich met een dolfijnenhandschoen fappen. Zachte haartjes zijn een pre.
C'est moi.quote:
Heb ff gekeken en ze woont in de leidende binnenstad. Ze is 23 en 68 kgquote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heeft ze ook de voor mij correcte leeftijd, woonlocatie en gewicht?
Okquote:
zoek niet verder !quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef LompeHork het volgende:
Hé man, tijd niet gesproken. Alles flex?quote:
dus jij neemt het over, ff kijken wat jij voorsteldquote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaat je niks aan(ben je blind?
)
Vanaf nu neem ik jouw bedrijf over
kingtoppie hoort bij PtR.
Patje1987 voldoet aan je eisenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef LompeHork het volgende:
Ja hallo wat hak je eraf?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik hak beiden er van af, smerige Nederlanders
Kaskade, kijk maar in haar fobo.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
dus jij neemt het over, ff kijken wat jij voorsteld
dus ze moet netjes zijn en niet verlegen
jij bent haram natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yeah, flex, kan mijn tenen aanraken alles.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hé man, tijd niet gesproken. Alles flex?
link naar haar fobo?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:
lol heb jij een vriend die vast zit aan e benen ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |