SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verplichte literatuur: http://www.mollacami.com/(...)en-bilmed-12994.htmlquote:
"Berichten" als in 'messages': geen idee.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:41 schreef Bilge het volgende:
Bestaat er een synoniem van 'berichten' dat met f/v/w start?
Dus? Het is maar een tekenfilm. Ik wil je dromen niet kapot maken maar de kleine zeemeermin bestaat ook niet echtquote:Op woensdag 25 april 2012 13:58 schreef SpikedPsych het volgende:
Arya zal daar niet echt blij mee zijn.
Ik heb een paar berichten gelezen maar deze reactie viel mij het meest op.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken op Fok! #479 - Geven tegelijk over.. Vanaf die post even het gesprek tussen Bilmi en mij lezen.
anisoptera is mijn nichtje.
Trigger, toen ook al. 7'sinde neyse 70'inde odur.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dus? Het is maar een tekenfilm. Ik wil je dromen niet kapot maken maar de kleine zeemeermin bestaat ook niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
quote:
Aan de forumspy gezeten?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ok ik heb het gelezen maar ik snap er nog steeds niks van.
En dafuq, waarom werd ik uitgemaakt voor bitch?
[..]
Ik wist wel dat hij een perzier was....te zien aan zijn narcisme en zijn "intelligentie"quote:Op woensdag 25 april 2012 13:58 schreef SpikedPsych het volgende:
Arya zal daar niet echt blij mee zijn.
Wat heeft dat met Alice's keel te maken ?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Verplichte literatuur: http://www.mollacami.com/(...)en-bilmed-12994.html
Facultatieve literatuur: http://www.islamhukukusayfasi.com/?p=4237
Niet weten dat Arya Iranees isquote:Op woensdag 25 april 2012 14:23 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik wist wel dat hij een perzier was....te zien aan zijn narcisme en zijn "intelligentie"
Wie is de snorremans uit je ui?quote:
Als in message, zodat de titel van deze draad volledig alliteratief wordt. (Zoals 'wie weet waar Willem Wever is'.)quote:Op woensdag 25 april 2012 13:58 schreef msnk het volgende:
[..]
"Berichten" als in 'messages': geen idee.
"Berichten" als in 'laten weten': verwittigen, verkondigen?
Niets, het ging om jouw advies zonder gedegen kennis. "Yarım doktor candan, yarım imam dinden eder."quote:Op woensdag 25 april 2012 14:26 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Alice's keel te maken ?
Aardig van jequote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Niet weten dat Arya Iranees isMaargoed, het wordt je vergeven omdat je hier nieuw bent.
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Maargoed, het wordt je vergeven omdat je hier nieuw bent.
Geen idee, een of andere Friedrich von Praussen-figuurquote:Op woensdag 25 april 2012 14:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wie is de snorremans uit je ui?
[..]
Als in message, zodat de titel van deze draad volledig alliteratief wordt. (Zoals 'wie weet waar Willem Wever is'.)
[..]
Niets, het ging om jouw advies zonder gedegen kennis. "Yarım doktor candan, yarım imam dinden eder."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |