Klopt.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
hahaa nee, ben nu in arnhem. Ik reed gewoon langs die stations. Wat een apart busstation trouwens, en lelijk die kabels.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toen ik vrijgezel was had ik altijd een tandenborstel en een mini haarborstel enzo in mijn tasje. Je weet maar nooit
Ik zou ook echt niet weten waar dat ligt allemaalquote:Op woensdag 25 april 2012 13:18 schreef Chai het volgende:
Vas, Veenendaal en Ede en Wageningen kende je niet?
Echt he, wereldvreemd onze Vas. Is dit trouwens je eerste keer buiten Amsterdam Vasje?quote:
Krijg er honger van eigenlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Deze UI vind ik zo schattig
[ afbeelding ]
DDGquote:Op woensdag 25 april 2012 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Deze UI vind ik zo schattig
[ afbeelding ]
Straks krijgen we de vraag wat dit voor dieren zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 13:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt he, wereldvreemd onze Vas. Is dit trouwens je eerste keer buiten Amsterdam Vasje?
quote:
Mijn ex had ook nog nooit koeien van dichtbij gezien, true storyquote:Op woensdag 25 april 2012 13:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Straks krijgen we de vraag wat dit voor dieren zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koeien zijn echt liefquote:Op woensdag 25 april 2012 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn ex had ook nog nooit koeien van dichtbij gezien, true story!!
En hopjesvla.. Alleraardigst van ze, niet?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koeien zijn echt liefze geven biefstuk
Woltrum? :S ken alleen Beltrum, maar dat is in de achterhoek.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
die plaatsen ken ik wel ja maar ook iets als woltrum (?)
Wat is hopjesvlaquote:Op woensdag 25 april 2012 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
En hopjesvla.. Alleraardigst van ze, niet?
Station gemistquote:Op woensdag 25 april 2012 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Woltrum? :S ken alleen Beltrum, maar dat is in de achterhoek.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |