Ah ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel ten zuiden van Silithus rondgewandeld voor Cata. Dat was ook een vaag, verlaten landschap met vreemde gebouwen.
En bovenop de muren in SilvermoonGezellig naast de band gaan staan en zo.
Ja hoor, healbot is nog wel prima.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:07 schreef Arquero het volgende:
Ben op vreemde server een nieuwe toon begonnen, een goblin priest.
Disc spec, mn eerste healer in al die jaren. Best wel leuk eigenlijk. Zelfs zonder heirlooms gaat levellen snel genoeg.
Kan alleen geen glyphs kopen; degenen die ik nodig heb zijn rond de 300G per stuk![]()
Zit alleen ff te kijken naar wat addons. Is healbot nog steeds een goede, of zijn er betere?
Wel, ook geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:58 schreef kovenant het volgende:
alcaz island hoop mensen ook nooit geweest
staat huisje met een lvl 60 raid boss , voor de ahn qiraij opening quest line
Zo heb ik hem ook gekregenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:47 schreef DjNivek het volgende:
Laatste tijd wat actiever pets aan het verzamelen, had gisteren een paar uurtjes op de Jadefang spawnpoint gezet. Log ik vandaag in, is ie gespawned. Tiny Shale Spider erbij
Ja, ik zou ook niet weten hoe je het anders moet doen! Zonder FFA wordt het helemaal een chaos.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:04 schreef TwyLight het volgende:
je moet loot op free for all zettendan is het 100x makkelijker
De eerste keer dat ik het deed deden we elke keer in /rw zeggen wie moest lootenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook niet weten hoe je het anders moet doen! Zonder FFA wordt het helemaal een chaos.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef TwyLight het volgende:
De eerste keer dat ik het deed deden we elke keer in /rw zeggen wie moest looten
Doe je goed!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heerlijk.
Net een paar duels gewonnen met mijn 60 prot paladin. Tegen een 71 enh shaman en een 66 blood dk
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Iemand in mijn guild heeft in 1 week de turtle gevangen, Ashes of A'lar gekregen en Experiment 12-Ben een spectral tiger gekocht, maar die noemen ze bij ons de rich arab mount
En ik doe momenteel heel netjes elke dag Magisters' Terrace, Setthek Halls en Utgarde Pinnacle, maar niks hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
, waarom gebeurt mij dat nou nooit.
HC DS bosses oneshottenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan op mijn werk geen youtubefilmpjes zienIk kijk thuis even!
Kan gewoon nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heerlijk.
Net een paar duels gewonnen met mijn 60 prot paladin. Tegen een 71 enh shaman en een 66 blood dk
Account wide reputations zie ik eigenlijk meer zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:33 schreef DjNivek het volgende:
Account-wide mounts![]()
Al heb ik de meeste mounts al wel op m'n main, toch een par die ik mis krijg ik er dan bij
Lijkt me lastig te implementeren. Heb je 10 alts, kan je 10x de dailies doen en binnen no time exalted zijn. Of ze moeten dan de dailies account-based maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Account wide reputations zie ik eigenlijk meer zitten.
met alleen de enchants BOA te maken zou ik al erg tevreden zijn. Dat waren ze bij Lich King, maar bij Cata hebben ze dat er weer grotendeels nagelaten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Account wide reputations zie ik eigenlijk meer zitten.
Tuurlijk niet, de reputation geldt per alt. Waarbij alle alts meeliften op degene met de hoogste reputation. het is geen optelsom van. Maar als je dan op je main alle reputations doet, hoef je bij een andere alts iig niet weer al die vervelende daillies te doen om bijv recipes vrij te spelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:39 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Lijkt me lastig te implementeren. Heb je 10 alts, kan je 10x de dailies doen en binnen no time exalted zijn. Of ze moeten dan de dailies account-based maken.
Hoe zit het met paladin en warlockmounts?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:33 schreef DjNivek het volgende:
Account-wide mounts![]()
Al heb ik de meeste mounts al wel op m'n main, toch een par die ik mis krijg ik er dan bij
dat is dus op te lossen door deze recipes en enchants enzo bind on account te maken. Zoals ze in het verleden al gedaan hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, de reputation geldt per alt. Waarbij alle alts meeliften op degene met de hoogste reputation. het is geen optelsom van. Maar als je dan op je main alle reputations doet, hoef je bij een andere alts iig niet weer al die vervelende daillies te doen om bijv recipes vrij te spelen
Gaan hoogstwaarschijnlijk class/race/profession restricties op komen, dat ze wel in de lijst staan, maar onbruikbaar. Raf lijkt me wel gewoon accountwide te kunnen worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe zit het met paladin en warlockmounts?
Horde & alliance mounts?
Classspecific mounts? (carpets, helicopter)
Of van die RAF mounts die je maar op 1 char kreeg (zhevra, rocket)?
Ben benieuwd....
Jij hebt echt zo'n geluk altijd met mountsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
godverredomme, een white hawkstrider uit me satchel. Die heb ik al hommo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |