quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef TwyLight het volgende:
De eerste keer dat ik het deed deden we elke keer in /rw zeggen wie moest looten
Doe je goed!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heerlijk.
Net een paar duels gewonnen met mijn 60 prot paladin. Tegen een 71 enh shaman en een 66 blood dk
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Iemand in mijn guild heeft in 1 week de turtle gevangen, Ashes of A'lar gekregen en Experiment 12-Ben een spectral tiger gekocht, maar die noemen ze bij ons de rich arab mount
En ik doe momenteel heel netjes elke dag Magisters' Terrace, Setthek Halls en Utgarde Pinnacle, maar niks hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
, waarom gebeurt mij dat nou nooit.
HC DS bosses oneshottenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan op mijn werk geen youtubefilmpjes zienIk kijk thuis even!
Kan gewoon nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heerlijk.
Net een paar duels gewonnen met mijn 60 prot paladin. Tegen een 71 enh shaman en een 66 blood dk
Account wide reputations zie ik eigenlijk meer zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:33 schreef DjNivek het volgende:
Account-wide mounts![]()
Al heb ik de meeste mounts al wel op m'n main, toch een par die ik mis krijg ik er dan bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |