Wait .. maar jij wist nog niet eens dat Beukering een contract had over onzin verkondigen gesproken.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Totale verifieerbare onzin verkondigen heeft werkelijk 0,0 met een mening te maken, 'gappie'
Het was een gewoon regulier contract getekend door Beenhakker en had totaal niets met zijn eventuee prestaties of verschijningen te maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Begrijpend lezen kan je dus ook al niet.
Die moeten ze zo snel mogelijk lozen. Gozer moet je nieteens meer willen opstellenquote:Op woensdag 25 april 2012 11:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weleens van Guyon Fernandez gehoord?
Het is de nood nu, dus dan heb je geen keuze.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die moeten ze zo snel mogelijk lozen. Gozer moet je nieteens meer willen opstellen
Na 27 wedstrijden in de competitie mocht je hem er al 11 niet opstellen ofzo.
Optyfen met gasten die geen hoger IQ hebben dan een lampenkap.
We hebben Achahbar.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is de nood nu, dus dan heb je geen keuze.
Ik blijf fan van Luc. Is dom geweest om naar Inter te gaan, maar is wat mij betreft van harte welkom.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Joh kanker nou gewoon maar op.
Nieuw onderwerp:
[..]
Is dat gekanker aldoor hier de norm? Of kun je ook normaal praten?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Joh kanker nou gewoon maar op.
Nieuw onderwerp:
[..]
Kun jij niet lezen of zo:quote:Op woensdag 25 april 2012 12:16 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Is kanker hier de norm? Of kun je ook normaal praten?
Maar dat stuk over Castaignos is wel interessant. Ophangen in de kleedkamer als waarschuwing voor andere talenten met grootheidswaanzin.
Al schijnt Liverpool nu wel weer interesse te hebben om hem voor lange tijd vast te leggen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:05 schreef yvonne het volgende:
Zeg kap ff met dat matige trollen, geen zin in vandaag.
Die Treffers is trouwens echt een eng ventje. Doet alles voor geldquote:Op woensdag 25 april 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch diezelfde Treffers die riep dat Inter zo'n geweldig traject voor hem had uitgestippeld.
Ja met Castaignos zou het wel goed komen inderdaad (niet dus)quote:Op woensdag 25 april 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch diezelfde Treffers die riep dat Inter zo'n geweldig traject voor hem had uitgestippeld.
Volgens wie? Wat goed is komt snel.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Achahbar is nog niet klaar om op dit niveau belangrijke wedstrijden te spelen.
Arie Treffers is die kinderhandelaar die veel gelijkenissen met Keith Bakker heeft.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Treffers is trouwens echt een eng ventje. Doet alles voor geld
Zoals haast elke andere spelersmakelaarquote:Op woensdag 25 april 2012 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Treffers is trouwens echt een eng ventje. Doet alles voor geld
Moet hij eerst speelminuten krijgen en niet 1 helft tegen Vitesse en 20 minuten tegen RKC.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens wie? Wat goed is komt snel.
Mijn mening. Ik denk dat hij nog niet genoeg ontwikkeld is om een basisplaats op zich te nemen. Koeman laat hem ook zeer weinig invallen he, die is dus ook nog niet overtuigd. Die gast moet komend seizoen gewoon rustig gebracht worden, dan zien we dan wel hoe goed hij isquote:Op woensdag 25 april 2012 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens wie? Wat goed is komt snel.
Dit inderdaad, maar ik denk dat Achahbar ook een andere rol als spits moet krijgen, dieper ingezakt zodat hij de combinatie kan zoeken en assist kan geven.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn mening. Ik denk dat hij nog niet genoeg ontwikkeld is om een basisplaats op zich te nemen. Koeman laat hem ook zeer weinig invallen he, die is dus ook nog niet overtuigd. Die gast moet komend seizoen gewoon rustig gebracht worden, dan zien we dan wel hoe goed hij is
Zolang hij Guidetti heeft zal dat ook niet snel gebeuren. Die Castaignos kwam toch ook noodgedwongen bij het eerste?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn mening. Ik denk dat hij nog niet genoeg ontwikkeld is om een basisplaats op zich te nemen. Koeman laat hem ook zeer weinig invallen he, die is dus ook nog niet overtuigd. Die gast moet komend seizoen gewoon rustig gebracht worden, dan zien we dan wel hoe goed hij is
Mooi toch.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:20 schreef Bonkers. het volgende:
Als Castaignos naar Liverpool gaat, speelt ie daar ook niet en mag ie hopen op een uitleenbeurt naar Burnley![]()
Die verneukt zijn carrière zo.
Op termijn met Vilhena vlak achter hemquote:Op woensdag 25 april 2012 12:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit inderdaad, maar ik denk dat Achahbar ook een andere rol als spits moet krijgen, dieper ingezakt zodat hij de combinatie kan zoeken en assist kan geven.
Goed voorbeeld voor de rest van de jeugd.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:20 schreef Bonkers. het volgende:
Als Castaignos naar Liverpool gaat, speelt ie daar ook niet en mag ie hopen op een uitleenbeurt naar Burnley![]()
Die verneukt zijn carrière zo.
Hoe oud was Gio eigenlijk toen hij ging?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al een van die gasten echt doorgebroken nadat ze zo jong zijn vertrokken ?
Enige die ik kan bedenken is Van Persie maar die telt niet.,
Voor de rest niet nee. Bruma zit volgens mij ook veel op de bank bij HSV.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al een van die gasten echt doorgebroken nadat ze zo jong zijn vertrokken ?
1998 ging ie weg. Dus jaartje of 23/22?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe oud was Gio eigenlijk toen hij ging?
Captian Slowquote:Op woensdag 25 april 2012 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kap eens met trollenEn kappen met dat gescheld met kanker, grow up.
Hij is in een perfect jaar geboren zie ik netquote:Op woensdag 25 april 2012 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
1998 ging ie weg. Dus jaartje of 23/22?
Klassbak vind ik dat,quote:
Seedorfquote:Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
22/23 zoals eerder gemeld, maar die had er al een verhuur periode opzitten bij RKC, en was vaste basisspeler bij ons. Zoals het hoort dus eigenlijk..quote:Op woensdag 25 april 2012 12:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe oud was Gio eigenlijk toen hij ging?
quote:Lucas Woudenberg krijgt mooiste verjaardagscadeau
Lucas Woudenberg heeft woensdag op de dag dat hij zijn achttiende verjaarde viert zijn handtekening gezet onder een contract dat hem met ingang van het nieuwe seizoen voor twee jaar aan Feyenoord verbindt, met een eenzijdige optie voor een extra jaar. De verdediger van Feyenoord/Excelsior onder 19 bereikte al in een eerder stadium overeenstemming met Feyenoord, alleen waren de benodigde handtekeningen nog niet gezet. ‘Het is zo wel een heel speciale dag’, vertelde de jarige Woudenberg. ‘Het is dubbel feest vandaag.’
Volgens technisch directeur Martin van Geel heeft Woudenberg zijn contract in De Kuip helemaal zelf afgedwongen. ‘Lucas weet heel goed wat hij kan’, vertelde Van Geel. ‘Hij is ontzettend gedisciplineerd en geconcentreerd met het voetbal bezig. Als hij dat de komende jaren door kan trekken, hebben wij er alle vertrouwen in dat hij een mooie toekomst tegemoet gaat.’
Woudenberg is dit seizoen bezig aan zijn achtste jaar bij Feyenoord, nadat hij begon met voetballen bij v.v. Zwammerdam. De verdediger rekent erop dat hij ook volgend seizoen deel zal uitmaken van de selectie van Feyenoord/Excelsior onder 19. ‘Ik hoop dat ik daarnaast af en toe met de eerste selectie mee mag trainen’, zei hij. ‘Hoe het daarna verloopt is moeilijk te voorspellen, maar ik zal in ieder geval elke dag keihard werken op de training. Als je dat doet, kan de club hopelijk uiteindelijk niet meer om mij heen.’
Op zich is het ook niet zo raar natuurlijk. Als je kijkt naar jeugdelftallen zijn er van de 15 jarigen maar 2 of 3 die doorbreken? Dat hoeven nog niet eens de op die leeftijd als grootste talenten aangemerkte spelers te zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
22/23 zoals eerder gemeld, maar die had er al een verhuur periode opzitten bij RKC, en was vaste basisspeler bij ons. Zoals het hoort dus eigenlijk..
Kan ook niet 1 speler bedenken die uit de jeugd of vlak na het eerste elftal doorgebroken te zijn zich echt ontwikkeld en doorbreekt bij de topclub waar hij naar toe is gegaan. Goed, er zijn een aantal die het ongelijk nog kunnen bewijzen, maar vooralsnog lijkt het nergens op uit te draaien. Goed teken dus voor de club!
Klopt! Maar toch raar dat dat feit niet bij jeugdspelers/ouders bekend is. Kans is toch veel groter om door te breken bij Feyenoord en via een opgebouwde reputatie nog dikker te cashen dan wanneer je '1 van de zovele' bent bij een Chelsea, City, United, etc.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zich is het ook niet zo raar natuurlijk. Als je kijkt naar jeugdelftallen zijn er van de 15 jarigen maar 2 of 3 die doorbreken? Dat hoeven nog niet eens de op die leeftijd als grootste talenten aangemerkte spelers te zijn.
De Chelseas van deze wereld weten echt wel dat van de 20 jeugdspelers die ze aankopen misschien 1 of 2 spelers het 1e halen. Daar is de prijs dan ook naar.
Messi was zelfs nog maar 12 toen hij werd "gekocht" door Barca. Bojan was 9 ofzo.. m.a.w. die doen ook vrolijk meequote:Op woensdag 25 april 2012 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt! Maar toch raar dat dat feit niet bij jeugdspelers/ouders bekend is. Kans is toch veel groter om door te breken bij Feyenoord en via een opgebouwde reputatie nog dikker te cashen dan wanneer je '1 van de zovele' bent bij een Chelsea, City, United, etc.
Wat ik wel apart vind; ik hoor lang niet zo vaak dat Real Madrid 15 jarigen op haalt, of Barcelona. Doen ze dat wel en ben ik niet op de hoogte of is het echt zo?
Volgens mij halen Barça en Real ook veel spelers, maar vooral uit Zuid- Amerika, Messi is toch wel het bekendste voorbeeld.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt! Maar toch raar dat dat feit niet bij jeugdspelers/ouders bekend is. Kans is toch veel groter om door te breken bij Feyenoord en via een opgebouwde reputatie nog dikker te cashen dan wanneer je '1 van de zovele' bent bij een Chelsea, City, United, etc.
Wat ik wel apart vind; ik hoor lang niet zo vaak dat Real Madrid 15 jarigen op haalt, of Barcelona. Doen ze dat wel en ben ik niet op de hoogte of is het echt zo?
Dus dat, weten wij veel of Juan Fernandez Maria Gonzalez Alvarez uit Spanje komt of uit Argentinië. Helemaal als ze zo'n manneke op z'n Messi's al op 11-jarige leeftijd halen.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:23 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Volgens mij halen Barça en Real ook veel spelers, maar vooral uit Zuid- Amerika, Messi is toch wel het bekendste voorbeeld.
Ook spelen er een paar Aziaten volgens mij.
Waarom lok je mij nou weer? Je wilde toch dat ik wegbleefquote:Op woensdag 25 april 2012 13:34 schreef Caland het volgende:
Overigens heeft Immers met dat pauperclubje van hem afgesproken dat hij bij een stap hogerop mocht vertrekken. Afgelopen zomer ketste het af om die reden, deze zomer maken ze daar geen schijn van kans mocht Van Geel hem echt willen hebben natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |