Wait .. maar jij wist nog niet eens dat Beukering een contract had over onzin verkondigen gesproken.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Totale verifieerbare onzin verkondigen heeft werkelijk 0,0 met een mening te maken, 'gappie'
Het was een gewoon regulier contract getekend door Beenhakker en had totaal niets met zijn eventuee prestaties of verschijningen te maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Begrijpend lezen kan je dus ook al niet.
Die moeten ze zo snel mogelijk lozen. Gozer moet je nieteens meer willen opstellenquote:Op woensdag 25 april 2012 11:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weleens van Guyon Fernandez gehoord?
Het is de nood nu, dus dan heb je geen keuze.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die moeten ze zo snel mogelijk lozen. Gozer moet je nieteens meer willen opstellen
Na 27 wedstrijden in de competitie mocht je hem er al 11 niet opstellen ofzo.
Optyfen met gasten die geen hoger IQ hebben dan een lampenkap.
We hebben Achahbar.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is de nood nu, dus dan heb je geen keuze.
Ik blijf fan van Luc. Is dom geweest om naar Inter te gaan, maar is wat mij betreft van harte welkom.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Joh kanker nou gewoon maar op.
Nieuw onderwerp:
[..]
Is dat gekanker aldoor hier de norm? Of kun je ook normaal praten?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Joh kanker nou gewoon maar op.
Nieuw onderwerp:
[..]
Kun jij niet lezen of zo:quote:Op woensdag 25 april 2012 12:16 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Is kanker hier de norm? Of kun je ook normaal praten?
Maar dat stuk over Castaignos is wel interessant. Ophangen in de kleedkamer als waarschuwing voor andere talenten met grootheidswaanzin.
Al schijnt Liverpool nu wel weer interesse te hebben om hem voor lange tijd vast te leggen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:05 schreef yvonne het volgende:
Zeg kap ff met dat matige trollen, geen zin in vandaag.
Die Treffers is trouwens echt een eng ventje. Doet alles voor geldquote:Op woensdag 25 april 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch diezelfde Treffers die riep dat Inter zo'n geweldig traject voor hem had uitgestippeld.
Ja met Castaignos zou het wel goed komen inderdaad (niet dus)quote:Op woensdag 25 april 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch diezelfde Treffers die riep dat Inter zo'n geweldig traject voor hem had uitgestippeld.
Volgens wie? Wat goed is komt snel.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Achahbar is nog niet klaar om op dit niveau belangrijke wedstrijden te spelen.
Arie Treffers is die kinderhandelaar die veel gelijkenissen met Keith Bakker heeft.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Treffers is trouwens echt een eng ventje. Doet alles voor geld
Zoals haast elke andere spelersmakelaarquote:Op woensdag 25 april 2012 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Treffers is trouwens echt een eng ventje. Doet alles voor geld
Moet hij eerst speelminuten krijgen en niet 1 helft tegen Vitesse en 20 minuten tegen RKC.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens wie? Wat goed is komt snel.
Mijn mening. Ik denk dat hij nog niet genoeg ontwikkeld is om een basisplaats op zich te nemen. Koeman laat hem ook zeer weinig invallen he, die is dus ook nog niet overtuigd. Die gast moet komend seizoen gewoon rustig gebracht worden, dan zien we dan wel hoe goed hij isquote:Op woensdag 25 april 2012 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens wie? Wat goed is komt snel.
Dit inderdaad, maar ik denk dat Achahbar ook een andere rol als spits moet krijgen, dieper ingezakt zodat hij de combinatie kan zoeken en assist kan geven.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn mening. Ik denk dat hij nog niet genoeg ontwikkeld is om een basisplaats op zich te nemen. Koeman laat hem ook zeer weinig invallen he, die is dus ook nog niet overtuigd. Die gast moet komend seizoen gewoon rustig gebracht worden, dan zien we dan wel hoe goed hij is
Zolang hij Guidetti heeft zal dat ook niet snel gebeuren. Die Castaignos kwam toch ook noodgedwongen bij het eerste?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn mening. Ik denk dat hij nog niet genoeg ontwikkeld is om een basisplaats op zich te nemen. Koeman laat hem ook zeer weinig invallen he, die is dus ook nog niet overtuigd. Die gast moet komend seizoen gewoon rustig gebracht worden, dan zien we dan wel hoe goed hij is
Mooi toch.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:20 schreef Bonkers. het volgende:
Als Castaignos naar Liverpool gaat, speelt ie daar ook niet en mag ie hopen op een uitleenbeurt naar Burnley![]()
Die verneukt zijn carrière zo.
Op termijn met Vilhena vlak achter hemquote:Op woensdag 25 april 2012 12:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit inderdaad, maar ik denk dat Achahbar ook een andere rol als spits moet krijgen, dieper ingezakt zodat hij de combinatie kan zoeken en assist kan geven.
Goed voorbeeld voor de rest van de jeugd.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:20 schreef Bonkers. het volgende:
Als Castaignos naar Liverpool gaat, speelt ie daar ook niet en mag ie hopen op een uitleenbeurt naar Burnley![]()
Die verneukt zijn carrière zo.
Hoe oud was Gio eigenlijk toen hij ging?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al een van die gasten echt doorgebroken nadat ze zo jong zijn vertrokken ?
Enige die ik kan bedenken is Van Persie maar die telt niet.,
Voor de rest niet nee. Bruma zit volgens mij ook veel op de bank bij HSV.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al een van die gasten echt doorgebroken nadat ze zo jong zijn vertrokken ?
1998 ging ie weg. Dus jaartje of 23/22?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe oud was Gio eigenlijk toen hij ging?
Captian Slowquote:Op woensdag 25 april 2012 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kap eens met trollenEn kappen met dat gescheld met kanker, grow up.
Hij is in een perfect jaar geboren zie ik netquote:Op woensdag 25 april 2012 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
1998 ging ie weg. Dus jaartje of 23/22?
Klassbak vind ik dat,quote:
Seedorfquote:Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
22/23 zoals eerder gemeld, maar die had er al een verhuur periode opzitten bij RKC, en was vaste basisspeler bij ons. Zoals het hoort dus eigenlijk..quote:Op woensdag 25 april 2012 12:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe oud was Gio eigenlijk toen hij ging?
quote:Lucas Woudenberg krijgt mooiste verjaardagscadeau
Lucas Woudenberg heeft woensdag op de dag dat hij zijn achttiende verjaarde viert zijn handtekening gezet onder een contract dat hem met ingang van het nieuwe seizoen voor twee jaar aan Feyenoord verbindt, met een eenzijdige optie voor een extra jaar. De verdediger van Feyenoord/Excelsior onder 19 bereikte al in een eerder stadium overeenstemming met Feyenoord, alleen waren de benodigde handtekeningen nog niet gezet. ‘Het is zo wel een heel speciale dag’, vertelde de jarige Woudenberg. ‘Het is dubbel feest vandaag.’
Volgens technisch directeur Martin van Geel heeft Woudenberg zijn contract in De Kuip helemaal zelf afgedwongen. ‘Lucas weet heel goed wat hij kan’, vertelde Van Geel. ‘Hij is ontzettend gedisciplineerd en geconcentreerd met het voetbal bezig. Als hij dat de komende jaren door kan trekken, hebben wij er alle vertrouwen in dat hij een mooie toekomst tegemoet gaat.’
Woudenberg is dit seizoen bezig aan zijn achtste jaar bij Feyenoord, nadat hij begon met voetballen bij v.v. Zwammerdam. De verdediger rekent erop dat hij ook volgend seizoen deel zal uitmaken van de selectie van Feyenoord/Excelsior onder 19. ‘Ik hoop dat ik daarnaast af en toe met de eerste selectie mee mag trainen’, zei hij. ‘Hoe het daarna verloopt is moeilijk te voorspellen, maar ik zal in ieder geval elke dag keihard werken op de training. Als je dat doet, kan de club hopelijk uiteindelijk niet meer om mij heen.’
Op zich is het ook niet zo raar natuurlijk. Als je kijkt naar jeugdelftallen zijn er van de 15 jarigen maar 2 of 3 die doorbreken? Dat hoeven nog niet eens de op die leeftijd als grootste talenten aangemerkte spelers te zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
22/23 zoals eerder gemeld, maar die had er al een verhuur periode opzitten bij RKC, en was vaste basisspeler bij ons. Zoals het hoort dus eigenlijk..
Kan ook niet 1 speler bedenken die uit de jeugd of vlak na het eerste elftal doorgebroken te zijn zich echt ontwikkeld en doorbreekt bij de topclub waar hij naar toe is gegaan. Goed, er zijn een aantal die het ongelijk nog kunnen bewijzen, maar vooralsnog lijkt het nergens op uit te draaien. Goed teken dus voor de club!
Klopt! Maar toch raar dat dat feit niet bij jeugdspelers/ouders bekend is. Kans is toch veel groter om door te breken bij Feyenoord en via een opgebouwde reputatie nog dikker te cashen dan wanneer je '1 van de zovele' bent bij een Chelsea, City, United, etc.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zich is het ook niet zo raar natuurlijk. Als je kijkt naar jeugdelftallen zijn er van de 15 jarigen maar 2 of 3 die doorbreken? Dat hoeven nog niet eens de op die leeftijd als grootste talenten aangemerkte spelers te zijn.
De Chelseas van deze wereld weten echt wel dat van de 20 jeugdspelers die ze aankopen misschien 1 of 2 spelers het 1e halen. Daar is de prijs dan ook naar.
Messi was zelfs nog maar 12 toen hij werd "gekocht" door Barca. Bojan was 9 ofzo.. m.a.w. die doen ook vrolijk meequote:Op woensdag 25 april 2012 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt! Maar toch raar dat dat feit niet bij jeugdspelers/ouders bekend is. Kans is toch veel groter om door te breken bij Feyenoord en via een opgebouwde reputatie nog dikker te cashen dan wanneer je '1 van de zovele' bent bij een Chelsea, City, United, etc.
Wat ik wel apart vind; ik hoor lang niet zo vaak dat Real Madrid 15 jarigen op haalt, of Barcelona. Doen ze dat wel en ben ik niet op de hoogte of is het echt zo?
Volgens mij halen Barça en Real ook veel spelers, maar vooral uit Zuid- Amerika, Messi is toch wel het bekendste voorbeeld.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt! Maar toch raar dat dat feit niet bij jeugdspelers/ouders bekend is. Kans is toch veel groter om door te breken bij Feyenoord en via een opgebouwde reputatie nog dikker te cashen dan wanneer je '1 van de zovele' bent bij een Chelsea, City, United, etc.
Wat ik wel apart vind; ik hoor lang niet zo vaak dat Real Madrid 15 jarigen op haalt, of Barcelona. Doen ze dat wel en ben ik niet op de hoogte of is het echt zo?
Dus dat, weten wij veel of Juan Fernandez Maria Gonzalez Alvarez uit Spanje komt of uit Argentinië. Helemaal als ze zo'n manneke op z'n Messi's al op 11-jarige leeftijd halen.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:23 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Volgens mij halen Barça en Real ook veel spelers, maar vooral uit Zuid- Amerika, Messi is toch wel het bekendste voorbeeld.
Ook spelen er een paar Aziaten volgens mij.
Waarom lok je mij nou weer? Je wilde toch dat ik wegbleefquote:Op woensdag 25 april 2012 13:34 schreef Caland het volgende:
Overigens heeft Immers met dat pauperclubje van hem afgesproken dat hij bij een stap hogerop mocht vertrekken. Afgelopen zomer ketste het af om die reden, deze zomer maken ze daar geen schijn van kans mocht Van Geel hem echt willen hebben natuurlijk.
Ik lok je helemaal niet. Blijf nou gewoon weg hier joh met je gezwatsquote:Op woensdag 25 april 2012 13:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom lok je mij nou weer? Je wilde toch dat ik wegbleef?
Van Geel gaat Immers niet binnenslepen voor een schijntje. Vorig jaar kon men hem niet betalen, dit jaar willen we zeker drie miljoen zien. Succes daarmee.
Hoeveel denk je Immers voor binnen te slepen dan? Even een serieuze vraag tussendoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lok je helemaal niet. Blijf nou gewoon weg hier joh met je gezwats
Waarom heb jij quotes van Ajacieden en mogelijke transfersommen in je onderschrift?quote:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 25-04-2012 om 13:20:04#Feyenoord probeerde #Immers afgelopen zomer al aan te trekken, maar Ado vond dat geen positieverbetering, een voorwaarde voor vertrek. reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 25-04-2012 om 13:28:43Immers laat in vi weten teleurgesteld te zijn in ado en vond hun opstelling 'niet netjes.' reageer retweet
Een evt. arbitragezaak valt deze zomer dus sowieso in het voordeel van ons.quote:Immers: 'Bestuur vond Feyenoord geen stap hogerop'
ADO Den Haag wil alleen met Feyenoord praten over een transfer van Lex Immers, als er een 'aanvaardbaar voorstel' op tafel komt. Die houding was volgens de clubleiding afgelopen zomer ook al zo, terwijl Immers nog steeds baalt dat zijn overgang naar de Stadionclub destijds stukliep.
Na afloop van het onderlinge duel van zondag sprak de middenvelder daarover nog eens zijn teleurstelling uit. “De opstelling van de clubleiding vond ik heel teleurstellend en niet netjes. Ik had het ook niet van ze verwacht”, vertelt Immers. De Haagse clubleiding, onder leiding van de commissarissen Paul Beyersbergen en Mark van der Kallen, wees toen een Feyenoord-bod van 750.000 euro resoluut van de hand.
Immers, die een half jaar eerder een contract tot medio 2014 tekende, zag de gehoopte transfer aan zijn neus voorbijgaan. Vol onbegrip, aangezien hij tijdens de onderhandelingen mondeling zou hebben afgedwongen dat ADO mee zou werken bij een stap hogerop. “Nou, die club kwam dus met Feyenoord, maar toen gingen ze kinderachtig doen door te stellen dat Feyenoord geen stap hogerop was.”
Een lezing die tot grote vraagtekens leidt in het ADO-kamp. Beyersbergen begrijpt niets van de uitlatingen. “We hebben ons netjes aan de afspraken gehouden. Blijkbaar wordt het nu anders uitgelegd, maar volgens mij ligt Rotterdam-Zuid gewoon in Nederland. Als er zich een club meldt met een aanvaardbaar voorstel, zullen we gewoon om de tafel gaan. Dat geldt dus ook voor de vermeende nieuwe interesse van Feyenoord.”
Vorige zomer moest hij 4 kosten. Jaartje contractduur eraf + dat clubje dat weer ouderwets tegen de streep staat.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoeveel denk je Immers voor binnen te slepen dan? Even een serieuze vraag tussendoor.
ajacied4lf had via zijn contacten binnen Ajax vernomen dat Narsingh en Heerenveen voor een maand of 3 geleden al rond waren met Ajax.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom heb jij quotes van Ajacieden en mogelijke transfersommen in je onderschrift?
Klopt. Tegen NAC. Op mijn verjaardag.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:39 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Toen werden wij kampioen in 1999
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:39 schreef De_kromme het volgende:
Dat hebben ze goed gezien daar bij Den Haag. Feijenoord is en blijft geen forse stap vooruit, aangezien we volgend jaar weer gaan pieken en 010 weer gaat dalen.
Als Dirk en of die Kalou niet komen hebben we voor volgend jaar nauwelijks een spits die kan scoren.quote:
Jullie draaien één keer een topseizoen en krijgen meteen weer praatjesquote:Op woensdag 25 april 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige zomer moest hij 4 kosten. Jaartje contractduur eraf + dat clubje dat weer ouderwets tegen de streep staat.
Ik bied de helft.
En dan nog F'noord valt volgend jaar echt niet verder terug dan plek 4/5 daar hebben ze veel te veel talent voor..quote:Op woensdag 25 april 2012 13:43 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Als Dirk en of die Kalou niet komen hebben we voor volgend jaar nauwelijks een spits die kan scoren.
Het is wel een type middenvelder die we missen. Maar voor meer dan 2 miljoen moet je hem nooit halen. Helemaal niet omdat het geen zekere basisspeler is wanneer hij komt, mag mooi de concurrentie aan gaan om de plek van Bakkal over te nemen.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:44 schreef Buitendam het volgende:
Is die Immers nou echt een versterking voor Feyenoord? Lijkt me stug.
Als je het hebt over ons bestedingsbudget moet je eerder denken aan tonnen dan miljoenen voor komend seizoen.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jullie draaien één keer een topseizoen en krijgen meteen weer praatjes. Volgend jaar strijden wij gewoon weer gezamenlijk om een plek in de play-offs hoor, vriendelijke vriend.
Het zal wel ergens tussen de 2 en 3 miljoen worden voor Immers, hebben jullie dat wel?
De kans bestaat inderdaad dat Feyenoord volgend jaar weer rond plaats 5 bivakkeert, de kans dat Ado dat doet lijkt mij nihil.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben jij nou echt een versterking voor dit topic? Lijkt me stug.
[..]
Ja, een tuinkabouter in de spits. Dan houdt het ook wel op. Feijenoord gaat komende jaren gewoon lekker met Den Haag strijden voor plek 5. Dat weet iedereen hier, maar men is nogal kortzichtig.
Verwacht zelf dat er wel wat meer mogelijk is. Anders laat Koeman zich niet zo uit over Immers als afgelopen zondag. Feyenoord weet ook wel dat hij ergens tussen de 1 en 2 moet gaan kosten.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:46 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Als je het hebt over ons bestedingsbudget moet je eerder denken aan tonnen dan miljoenen voor komend seizoen.
Tenzij we ons miraculeus plaatsen voor de Champions League dan heb je een heel ander verhaal natuurlijk.
Dat lijkt me ook. En het is heel leuk dat jullie allemaal transfervrije spelers halen, maar een Goossens kost toch een ton of 6/7 per jaar met een vierjarig (?) contract. Dan zijn geen pepernoten, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:46 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Als je het hebt over ons bestedingsbudget moet je eerder denken aan tonnen dan miljoenen voor komend seizoen.
Tenzij we ons miraculeus plaatsen voor de Champions League dan heb je een heel ander verhaal natuurlijk.
Waarom? Wij hebben gewoon een dip dit seizoen, volgend jaar veel versterken met o.a. talent uit de JL en we kunnen er weer tegenaan. Als jullie Schenkeveld nou nog even uitlenen... BVD.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De kans bestaat inderdaad dat Feyenoord volgend jaar weer rond plaats 5 bivakkeert, de kans dat Ado dat doet lijkt mij nihil.
Huursom van Schenkeveld ligt rond de 1.3 miljoen.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. En het is heel leuk dat jullie allemaal transfervrije spelers halen, maar een Goossens kost toch een ton of 6/7 per jaar met een vierjarig (?) contract. Dan zijn geen pepernoten, als je snapt wat ik bedoel.
Ik ben benieuwd waar jullie die 3 miljoen voor Immers vandaan gaan halen.
[..]
Waarom? Wij hebben gewoon een dip dit seizoen, volgend jaar veel versterken met o.a. talent uit de JL en we kunnen er weer tegenaan. Als jullie Schenkeveld nou nog even uitlenen... BVD.
1,3 miljoen cent misschien. Daar doen we het nog wel voor.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Huursom van Schenkeveld ligt rond de 1.3 miljoen.
Dacht dat we geen aankopen mochten doen, omdat we in categorie 1 zaten? Hoe kan er dan een bod van 750.000 euro zijn geweest?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 25-04-2012 om 13:20:04#Feyenoord probeerde #Immers afgelopen zomer al aan te trekken, maar Ado vond dat geen positieverbetering, een voorwaarde voor vertrek. reageer retweet
[..]twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 25-04-2012 om 13:28:43Immers laat in vi weten teleurgesteld te zijn in ado en vond hun opstelling 'niet netjes.' reageer retweet
Een evt. arbitragezaak valt deze zomer dus sowieso in het voordeel van ons.
Plaats 5 is realistisch gezien ook helemaal geen schande als je kijkt naar de aankopen voor komend seizoen in de persomem van Vormer en Goossens.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De kans bestaat inderdaad dat Feyenoord volgend jaar weer rond plaats 5 bivakkeert, de kans dat Ado dat doet lijkt mij nihil.
Ik denk dat jullie zeker volgend jaar nog te kort komen voor de playoff plaatsen. Is er zoveel geld te besteden dat er veel versterkt kan worden? Talent uit de JL is ook nog geen garantie voor playoff voetbal.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. En het is heel leuk dat jullie allemaal transfervrije spelers halen, maar een Goossens kost toch een ton of 6/7 per jaar met een vierjarig (?) contract. Dan zijn geen pepernoten, als je snapt wat ik bedoel.
Ik ben benieuwd waar jullie die 3 miljoen voor Immers vandaan gaan halen.
[..]
Waarom? Wij hebben gewoon een dip dit seizoen, volgend jaar veel versterken met o.a. talent uit de JL en we kunnen er weer tegenaan. Als jullie Schenkeveld nou nog even uitlenen... BVD.
Ik bel Martin even.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
1,3 miljoen cent misschien. Daar doen we het nog wel voor.
Maar serieus, alsof hij een kans gaat krijgen bij Feijenoord? Beter lenen jullie hem uit aan jullie aller zeer aan het hart gaande Den Haag. Beter dan dat paupersatellietclubje van jullie iig.
Ben jij wel helemaal 100? Die van Haaren heeft trouwens wel een prima techniek, wat scheelt er aan volgens jullie?quote:
Ik was vandaag bij de training en tijdens het warmlopen kon hij het tempo al niet volgen.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal 100? Die van Haaren heeft trouwens wel een prima techniek, wat scheelt er aan volgens jullie?
Niks. Prima gappie voor DH.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal 100? Die van Haaren heeft trouwens wel een prima techniek, wat scheelt er aan volgens jullie?
Traag als dikke stront door een trechter.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een kilo of 10...quote:Op woensdag 25 april 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Was er toen niet een éénmalige toestemming gevraagd aan de bond?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dacht dat we geen aankopen mochten doen, omdat we in categorie 1 zaten? Hoe kan er dan een bod van 750.000 euro zijn geweest?
Hij is transfervrij.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:53 schreef napoleonfour het volgende:
kom op jongens, we moeten van Haaren juist aanprijzen nu. Misschien dat De_kromme connecties heeft bij ado zodat ze hem van ons kopen.
Hmm, minder. Snap niet waarom ADO interesse heeft in die knakker dan. Mokotjo staat bij jullie toch hoger in de pikorde? Die wil ik niet eens zien bij ons aller Den Haag...quote:Op woensdag 25 april 2012 13:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de training en tijdens het warmlopen kon hij het tempo al niet volgen.
De prijs per kilo is een koopje...quote:Op woensdag 25 april 2012 13:53 schreef napoleonfour het volgende:
kom op jongens, we moeten van Haaren juist aanprijzen nu. Misschien dat De_kromme connecties heeft bij ado zodat ze hem van ons kopen.
Bij wijze van spreken was dat. Maar hij is conditioneel gewoon niet goed genoeg.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hmm, minder. Snap niet waarom ADO interesse heeft in die knakker dan. Mokotjo staat bij jullie toch hoger in de pikorde? Die wil ik niet eens zien bij ons aller Den Haag...
Schenkeveld krijg je nooit een optie tot koop voor. Die heeft de potentie om uit te groeien tot wereldtop. Schrijf hem zelfs hoger aan dan De Vrij als 'ie fit blijft. En over dat laatste ben ik serieus.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hmm, minder. Snap niet waarom ADO interesse heeft in die knakker dan. Mokotjo staat bij jullie toch hoger in de pikorde? Die wil ik niet eens zien bij ons aller Den Haag...
Alleen Schenkeveld zou een goede zijn. Schenkeveld 1 seizoen huren + optie tot koop + 2 miljoen voor Immers ruilen.
Schenkeveldquote:Op woensdag 25 april 2012 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Schenkeveld krijg je nooit een optie tot koop voor. Die heeft de potentie om uit te groeien tot wereldtop. Schrijf hem zelfs hoger aan dan De Vrij als 'ie fit blijft. En over dat laatste ben ik serieus.
Ik ook. Hij kreeg ook de voorkeur boven De Vrij toen ze beide klaarstonden voor een debuut he. Helaas raakte hij toen meteen zwaar geblesseerd. Als hij fit blijft de komende jaren, wordt het de nieuwe aanvoerder van Feijenoord imo.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Schenkeveld krijg je nooit een optie tot koop voor. Die heeft de potentie om uit te groeien tot wereldtop. Schrijf hem zelfs hoger aan dan De Vrij als 'ie fit blijft. En over dat laatste ben ik serieus.
Kan ik me niet veel van herinneren. Zoek jij het even op? Ben aan het werk.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Was er toen niet een éénmalige toestemming gevraagd aan de bond?
Jij werkt maar 4 uur van de 8 uur. Dus die overgebleven vier uur kan je prima gebruiken om even wat op te zoeken voor ons aller Caland.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan ik me niet veel van herinneren. Zoek jij het even op? Ben aan het werk.
Ze willen het Feijenoord publiek opfokken met zo'n aankoop. Als hij scoort voor Feijenoord showt hij zijn ADO tattoos aan het publiek, ze willen weer wat kwaad bloed zetten. Het is een beetje saai nu.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:57 schreef Buitendam het volgende:
Maar wat ziet Feyenoord dan in Immers, precies? Welke kwaliteiten heeft hij wel die een 18 jarig talent uit de jeugd niet heeft?
Dat vraag ik me eerlijk gezegd ook af en iemand die tot 2014 heeft bijgetekend zal toch meer dan 2 miljoen moet kosten lijkt mequote:Op woensdag 25 april 2012 13:57 schreef Buitendam het volgende:
Maar wat ziet Feyenoord dan in Immers, precies? Welke kwaliteiten heeft hij wel die een 18 jarig talent uit de jeugd niet heeft?
Caland is niet zo goed met cijfertjes inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2012 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eerlijk gezegd ook af en iemand die tot 2014 heeft bijgetekend zal toch meer dan 2 miljoen moet kosten lijkt me
Op die getattoeerde kanarie na, niet veel...quote:Op woensdag 25 april 2012 13:57 schreef Buitendam het volgende:
De KNVB zou ADO een boete moeten geven voor belediging als ze met droge ogen dat bedrag voor die clown vragen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Caland is niet zo goed met cijfertjes inderdaad. Zal wel rond de 3 miljoen gaat kosten, en dat kan Feijenoord niet ophoesten imo.
Gastquote:Op woensdag 25 april 2012 13:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daarom kan Den Haag hem beter nu wegsnaaien, aangezien die havenslaven het schijnbaar niet in hem zien zitten. Tot hoelang heeft 'ie contract, 2013?
Klopt toch? Hij wordt uitgeleend aan Excelsiorquote:
Hij heeft een contract tot 2014. Wat denk jij dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De KNVB zou ADO een boete moeten geven voor belediging als ze met droge ogen dat bedrag voor die clown vragen.
Het talent is natuurlijk ook niet onophoudelijk als je praat over één positie. Tony zou daar ook kunnen spelen, ja. Maar die speelt eigenlijk beter op de plek van El Ahmadi, wat meer naar achteren.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:57 schreef Buitendam het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:44 schreef Buitendam het volgende:
Is die Immers nou echt een versterking voor Feyenoord? Lijkt me stug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |