Eigenlijk zijn de kleine teams ideaal, zo kan geen enkel land de koers makkelijk in handen nemen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef franklop het volgende:
De wegkoers in 2008 is een van de meest briljante die ik de afgelopen jaren heb gezien
Heerlijke wedstrijd inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef franklop het volgende:
De wegkoers in 2008 is een van de meest briljante die ik de afgelopen jaren heb gezien
quote:Gesink wil naar Spelen
KERKRADE - Robert Gesink heeft toch besloten om zich beschikbaar te stellen voor de Olympische Spelen. In eerste instantie vreesde de Varssevelder dat het parcours in Londen te vlak was en te veel op het lijf van de sprinters was geschreven.
"Ik hoor nu steeds meer kenners die benadrukken dat het toch een zware wedstrijd is. De klim naar Box Hill is te vergelijken met Camerig en als je die negenmaal op moet, zal dat de wedstrijd zeker hard maken. Dat heeft me doen besluiten om toch terug te komen op mijn eerdere besluit.”
Lars Boom
Gesink is bereid in Londen in dienst van de ploeg te rijden. "Ik heb dat ook op het NK in Kerkrade gedaan. Lars Boom was daar beter dan ik en dan heb ik er geen probleem mee om me weg te cijferen. Verder denk ik dat ik na de Tour in een goede vorm in Londen aan de start kan verschijnen. Zo zag je de afgelopen jaren dat de beste renners uit de Tour een week later ook altijd de koers in San Sebastian kleurden. Ik hoop dat bondscoach Leo van Vliet me alsnog opneemt in de selectie.”
Bron
9x, er zijn 9 plaatselijke rondes voordat ze weer terug naar Londen gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 07:45 schreef Blik het volgende:
Hoe vaak gaan ze die Box Hill omhoog? Daar moet de koers hard gemaakt worden wil er een Nederlander ook daadwerkelijk de kans hebben om een prijs te pakken
Hoop eigenlijk dat het knetterhard regent die dag, omstandigheden zoals op NKquote:Op woensdag 27 juni 2012 07:45 schreef Blik het volgende:
Hoe vaak gaan ze die Box Hill omhoog? Daar moet de koers hard gemaakt worden wil er een Nederlander ook daadwerkelijk de kans hebben om een prijs te pakken
De eerste drie kloppen, de andere twee namen zijn Roelandts en Vandenbergh.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:45 schreef Steven184 het volgende:
Belgie:
Boonen, Gilbert, Van Avermaet, De Gendt, Leukemans.
Ja, die topictitel is uiteindelijk toch niet zo sterk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:57 schreef Leatherface het volgende:
Zeker is een relatief begrip in het wielrennen.....
BDR wou hetzelfde doen met Foerstemann op de zuivere sprint door hem voor het MTB te selecteren, maar de DOSB weigerde hem te selecterenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:48 schreef Steven184 het volgende:
Veikkanen zal starten voor Finland.
Frankrijk: Chavanel, Gallopin, Démare en Bourgain. Laatstegenoemde is enkel geselecteerd omdat voor de keirin blijkbaar dezelfde regels gelden als voor de tijdrit en Bourgain daarin nogal wat medaillekansen heeft.
Überhaupt een beetje vreemd dat ook baan- en MTB onderdelen nog meetellen in de selectieregels voor de wegwedstrijd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
BDR wou hetzelfde doen met Foerstemann op de zuivere sprint door hem voor het MTB te selecteren, maar de DOSB weigerde hem te selecteren![]()
BDRDie zijn bijna nog erger dan de KNWB (zie onder andere de gevalletjes met Kloeden)
DOSB![]()
medaillekansen weggooien
Kan me er weinig van herinneren. Vertel er eens iets over.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:20 schreef Leatherface het volgende:
Schleck had toch niet veel kunnen uitrichten, maar het is altijd zonde om een evenement als de Spelen te moeten missen.
Wat was ie trouwens sterk in Peking tijdens de wegrit. Eén van de mooiste koersen die ik ooit zag.
De hele omgeving was al mooi. Het parcours had een paar plaatselijke omlopen rond de Chinese muur.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me er weinig van herinneren. Vertel er eens iets over.
Ik vind dat soort wedstrijden het mooiste wielrennen net als het WK op de weg. Is dat vreemd ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:03 schreef Leatherface het volgende:
Er is op youtube vast wel wat terug te vinden. Ik vond die wegkoers voor mannen één van de mooiste wedstrijden van die Spelen.
twitter:os2012londen twitterde op maandag 16-07-2012 om 19:42:52Niki Terpstra rijdt geen Olympische tijdrit in Londen, Lars Boom vervangt hem. #OS2012 reageer retweet
Eens, ook gewoon vanaf de eerste meter voor de buis, ook al weet je dat er de eerste 150-200 km geen fuck gebeurt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort wedstrijden het mooiste wielrennen net als het WK op de weg. Is dat vreemd ?
Zijn nadeel is dat Slowakije slechts één renner mag afvaardigen. Maar hij kan misschien steun zoeken in het Poolse kamp. Sylwester Szmyd en Maciej Bodnar zijn vast bereid om hun Liquigas-teammaat een handje te helpen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:49 schreef Blik het volgende:
Het zou me overigens verbazen als Sagan niet wint, ik denk niet dat cavendish goed over Box Hill komt
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef Leatherface het volgende:
Geen Spelen voor Samuel Sanchez. Castroviejo vervangt hem in de wegrace en tijdrit.
Tong vindt het leuk om overal maar nieuwsberichten te posten en zelfs voor de meest nutteloze nieuwsberichten topics te openenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 06:41 schreef Ambrosius het volgende:
Wisten we al tong, 2 hele posts boven je.
Wie nemen de Spanjaarden en Italianen overigens mee?quote:9x Zijn 9 plaatselijke rondes.
Het gaat er niet eens om of ze Cavendish eraf rijden, het gaat erom dat het amper te controleren is. En al heb je 4 helpers van Cav en 4 van Greipel, daarmee gaat het je echt niet lukken om de hele koers te controleren. Daarnaast gaat Degenkolb absoluut niet aan kop van het peloton sleuren voor Greipel. Die gaat ook gewoon aanvallen of die sparen ze voor de finale. Heb je alweer een man minder. Wie zegt dat Duitsland niet gewoon zelf telkens iemand meestuurt in de vlucht om G-B onder druk te houden? Greipel kunnen ze prima achter de hand houden.
Niemand. Slowakije mag maar met 1 starten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:14 schreef JesseOzil het volgende:
Samuel Sanchez iig niet
Ik dacht Freire , LL sanchez sws
wie gaat er behalve sagan meedoen bij slowakije ?
Dat word lastig in de tijdrit danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niemand. Slowakije mag maar met 1 starten.
Lastig in de tijdrit? Die mag je me even gaan uitleggen. Daarnaast heeft Slowakije helemaal geen plek in de tijdrit.quote:
Ooh sorry ik dacht dat ze dat wel hadden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lastig in de tijdrit? Die mag je me even gaan uitleggen. Daarnaast heeft Slowakije helemaal geen plek in de tijdrit.
Oke, duidelijk. Check anders hier wie welke plekken heeft: http://en.wikipedia.org/w(...)%80%93_Qualificationquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:19 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Ooh sorry ik dacht dat ze dat wel hadden.
Sagan kan namelijk niet tijdrijden daar doelde ik op.
tnxquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oke, duidelijk. Check anders hier wie welke plekken heeft: http://en.wikipedia.org/w(...)%80%93_Qualification
En voor de selecties klik gewoon de landen aan.
Bedankt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oke, duidelijk. Check anders hier wie welke plekken heeft: http://en.wikipedia.org/w(...)%80%93_Qualification
En voor de selecties klik gewoon de landen aan.
heeft iemand nog meer voorlopige lijsten van de selecties ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bedankt.
Mickaël Bourgain Road race
Sylvain Chavanel Road race
Time trial
Arnaud Demare Road race
Tony Gallopin
Aparte selectie van Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |