Ik neem gewoon een paar dagen vrij van werk.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had ik ook wel willen doen, maar blizzard vond 't leuk om Diablo net aan het begin van examenperiode te releasen![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:00 schreef darpios het volgende:
Nu nog mensen zoeken met wie ik vanaf 0100 uur aan een stuk door richting 60/Inferno kan spelen (lees: rushen). Plus Skype zodra de rest in huis wakker is.
Ditto, toch hemelvaart dus maar 1 dag extra en aangezien ik voor een collectors edition ben gegaan kan ik toch niet om middernacht beginnenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:09 schreef darpios het volgende:
fipo, tvp, rip aan de nabestaanden
[..]
Ik neem gewoon een paar dagen vrij van werk.
quote:
Beta is volgens mij alleen USA.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:41 schreef darpios het volgende:
[..]
Ik kon met de open beta trouwens alleen in de US servers inloggen. EU servers lagen standaard plat.
Vast wel maar dat is voor iedereen, de competitie blijft natuurlijk. In D2 ook meerdere malen om middernacht een ladder rush gedaan met nog 6-7 man. Wel sneu als je dan dood gaat, aan de andere kant je kan dan wel naar bed .quote:
Ik heb ooit met een necro gerushed en even in de top 5 gestaan. Maar nee, daar ga ik niet voor. Ik weet niet eens of ik kan spelen, ik heb een nieuwe computer nodig en de situatie is even *** dus de kans is zelfs aanwezig dat ik deze een tijd moet skippenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:44 schreef Moro het volgende:
[..]
Vast wel maar dat is voor iedereen, de competitie blijft natuurlijk. In D2 ook meerdere malen om middernacht een ladder rush gedaan met nog 6-7 man. Wel sneu als je dan dood gaat, aan de andere kant je kan dan wel naar bed .
Leveling is hier (hopelijk) niet zoals Diablo II dat het echt gigantisch veel grinden is. Max level is ook maar 60 en zal voor vrijwel iedereen uiteindelijk wel te halen zijn, net als in WoW.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:44 schreef Moro het volgende:
[..]
Vast wel maar dat is voor iedereen, de competitie blijft natuurlijk. In D2 ook meerdere malen om middernacht een ladder rush gedaan met nog 6-7 man. Wel sneu als je dan dood gaat, aan de andere kant je kan dan wel naar bed .
Waar?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef Catch_me het volgende:
pre order gezet voor 43 euro en krijg de key rond middernacht
Als je hem bij Blizzard/Battle.net zelf koopt dan kun je de volledige game client al downloaden. Je kan hem dan alleen nog niet installeren, laat staan spelen. Maar zal waarschijnlijk nog wel patchen worden op release day.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:55 schreef Silverdigger2 het volgende:
waar kan je hem het goedkoopst pre-orderen én de key precies op release time activeren?
zit er aan te denken om hem bij blizzard te kopen, maar wat euro's eraf zou ook fijn zijn
wel kut dat je maar met 4 in een game kan... nu zijn er gasten de lul als we vanaf release gaan spelen ( 5-6 man)
Waar? Dat scheelt nogal met de ¤59,99 die blizzard vraagt in de Battle.net storequote:Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef Catch_me het volgende:
pre order gezet voor 43 euro en krijg de key rond middernacht
Naja voor de eerste playthroough is een rush niet altijd leuk natuurlijk maar als je al een tijdje speelt vind ik het wel tof om te doen. Weet ook nog wel dat een fanatieke HC scammer/tppker/etc dood ging op 98 en hij was #1, denk dat die toch wel wat leuke whispers heeft gehad, *rus-barb of iets dergelijks.quote:woensdag 25 april 2012 10:48 schreef Pheno het volgende:[/b]
[..]
Ik heb ooit met een necro gerushed en even in de top 5 gestaan. Maar nee, daar ga ik niet voor. Ik weet niet eens of ik kan spelen, ik heb een nieuwe computer nodig en de situatie is even *** dus de kans is zelfs aanwezig dat ik deze een tijd moet skippen
Vind ik eigenlijk wel jammer ik ben er wel fan van dat de laatste levels heel veel xp nodig hebben, een grindfest is diablo toch wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:49 schreef darpios het volgende:
[..]
Leveling is hier (hopelijk) niet zoals Diablo II dat het echt gigantisch veel grinden is. Max level is ook maar 60 en zal voor vrijwel iedereen uiteindelijk wel te halen zijn, net als in WoW.
hierzo http://game-card.net/nl/p(...)d-5030917102578.htmlquote:Op woensdag 25 april 2012 11:18 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Waar? Dat scheelt nogal met de ¤59,99 die blizzard vraagt in de Battle.net store
Mwha, als ze goede endgame content hebben. Vergeet niet dat er een nieuwe difficulty is (Inferno) voor mensen die én 60 zijn én gear hebben. Daarnaast zijn er al twee expansion packs geplanned wat de end-game ook weer uit zal breiden.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef Moro het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel jammer ik ben er wel fan van dat de laatste levels heel veel xp nodig hebben, een grindfest is diablo toch wel.
CE is nergens meer te krijgen geloof ikquote:Op woensdag 25 april 2012 11:44 schreef Afwazig het volgende:
Ik koop denk ik D3 lekker in de winkel, niks mooiers dan een doosje in je handen houden en ermee naar huis gaan, niet wachten tot je hem kan spelen.
Hoe duur is die Collectors Edition?
Ik ook. Neem aan dat die op de dag van release veelvuldig te verkrijgen is, toch? Heb een Dixons in de buurt.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:44 schreef Afwazig het volgende:
Ik koop denk ik D3 lekker in de winkel, niks mooiers dan een doosje in je handen houden en ermee naar huis gaan, niet wachten tot je hem kan spelen.
Ken die site verder niet, betrouwbaar neem ik aan? Als ze de code niet om 00:00 sturen kan ik net zo goed proberen hier ergens een doosje te kopen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:31 schreef Catch_me het volgende:
[..]
hierzo http://game-card.net/nl/p(...)d-5030917102578.html
en de client kun je alvast preloaden --> http://diablo.incgamers.c(...)LIZZARD-PRE-DOWNLOAD
versie enGB moet je hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |