abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110769558
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dat ja :Y Hoewel vooral dat eerlijke voor mij van belang is. Als ik met iemand date en hem leuk vind ben ik niet zo snel geneigd om met een ander te gaan daten. Andersom kan ik me wél voorstellen dat je al afgesproken dates door laat gaan. Gewoon omdat dat nou eenmaal al afgesproken was. Verwacht ik wel dat iemand daar, naar alle dates, open over is. Open naar mij dat hij met nog iemand anders heeft afgesproken, en open naar de ander door te zeggen dat ze wél wat gaan drinken maar dat ie ook met iemand anders date waar hij interesse in heeft.

ik lees het terug en ben in de war :') Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel
Maar het zeggen dat je met meerdere personen tegelijk aan het daten bent kan ook tot gevolg hebben dat de ander denkt dat je daarna gaat "kiezen" wat negatief kan overkomen. Ik bedoel, ik zou nooit meerdere dates gaan hebben om daarna een keuze te maken. Het daten gaat niet alleen over dat je iemand vindt, maar voornamelijk dat je de juiste persoon vindt.

Aan de andere kant: als het mij zou overkomen dat ik date met een vrouw die ook met iemand anders date en ze kiest daarna voor mij, who cares..

Ik ben ook in de war :')
  woensdag 25 april 2012 @ 15:28:08 #52
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_110769727
quote:

[..]

Dat ja :Y Hoewel vooral dat eerlijke voor mij van belang is. Als ik met iemand date en hem leuk vind ben ik niet zo snel geneigd om met een ander te gaan daten. Andersom kan ik me wél voorstellen dat je al afgesproken dates door laat gaan. Gewoon omdat dat nou eenmaal al afgesproken was. Verwacht ik wel dat iemand daar, naar alle dates, open over is. Open naar mij dat hij met nog iemand anders heeft afgesproken, en open naar de ander door te zeggen dat ze wél wat gaan drinken maar dat ie ook met iemand anders date waar hij interesse in heeft.

Mijn vriendin heeft tussen onze 1e en 2e date afgesproken met iemand anders (de h..!). Beetje onder Pien's motto dat het lullig is om afspraken af te zeggen.

Oh, en ik had ook drie dates staan. Was over de eerste eigenlijk nog het minst enthousiast. Maar goed, dat liep anders. De andere twee afgezegd. En zelf ben ik daarvoor óók afgezegd door iemand vanwege een andere date. En dat werd niets, en toen wilde ze alsnog. Had ik zeker gedaan, als ik die andere niet was tegengekomen (= dus mijn huidige vriendin).

Jaja, ingewikkeld allemaal.
Overal verstand van.
  woensdag 25 april 2012 @ 15:31:15 #53
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_110769856
Hij is er over tien minuten. Gaan ongeveer uurtje kopje koffie doen. Ben nu toch wel zenuwachtig :P
  woensdag 25 april 2012 @ 15:54:08 #54
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110770872
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Leuk! :)
Nee, aan het lijntje houden moet je ook niet doen.
Date van zaterdag zoekt geen relatie en ik ook niet met hem. Radioman is ook geen handige optie maar ben gewoon nieuwsgierig. Overigens hebben Radioman en ik steeds door gedate dus weten we van elkaar.
Friends with Benefits ftw :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110771093
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef eefje801 het volgende:
Hij is er over tien minuten. Gaan ongeveer uurtje kopje koffie doen. Ben nu toch wel zenuwachtig :P
Dan verwachten we rond 17:00 uur een verslag :P
pi_110771603
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef macondo het volgende:

[..]

Parallel daten is niets. Voor jezelf niet, en voor de ander ook niet. Prima om vier dates te plannen, maar hou er wel rekening mee dat je de laatste drie af gaat zeggen als de eerste dame erg leuk is.

Begrijpen mensen wel, plus een positief signaal want:

• je bent eerlijk en open
• je ligt kennelijk goed in de markt, want andere chick was haar voor.

Gewoon formuleren als "ik wil onze date van volgende week toch afzeggen. Had gisteren een date met iemand anders en dat klikte heel goed. Wil eerst weten hoe dat gaat verlopen. "
Helemaal mee eens....
pi_110772438
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Helemaal mee eens....
Mmm word ik hier weer aan het denken gezet, tot op heden had de algemene mening het hier wel bij het rechte eind.

For my case, tot op heden heb ik alleen 1 voor 1 gedaan en dat was iedere keer gewoon drama.
Heb de sites links laten liggen, maar zit nu zoals de gemiddelde lezer hier nu wel weet in het buitenland en dan heb je gewoon meer tijd over.

Plus dat ik bovendien puur spontaan iemand tegenkwam met wie het echt leuk klikte.
Misschien over compensatie gedrag ( ben niet vies van zelf kritiek dus durf ik ook wel te benoemen).

Overweeg nu om de dames van internet dan maar even af te zeggen en eerst eens kijken waar het heen gaat met de dame van afgelopen zaterdag.

Ooh en heel eerlijk, na een hele tijd niets is de aandacht wel erg leuk!
Maar nogmaals dit gaat niet om het daten, maar meer overdonderd dat ik opeens nu zoveel "sucses" heb in tegenstelling tot de afgelopen maanden.

Ik zeg schiet u er eens op, kom maar door met uw mening. Wat zou u doen.
---hellohelpdeskithinkmyspacebarisbroken---
  woensdag 25 april 2012 @ 16:28:36 #58
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_110772632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Mmm word ik hier weer aan het denken gezet, tot op heden had de algemene mening het hier wel bij het rechte eind.

For my case, tot op heden heb ik alleen 1 voor 1 gedaan en dat was iedere keer gewoon drama.
Heb de sites links laten liggen, maar zit nu zoals de gemiddelde lezer hier nu wel weet in het buitenland en dan heb je gewoon meer tijd over.

Plus dat ik bovendien puur spontaan iemand tegenkwam met wie het echt leuk klikte.
Misschien over compensatie gedrag ( ben niet vies van zelf kritiek dus durf ik ook wel te benoemen).

Overweeg nu om de dames van internet dan maar even af te zeggen en eerst eens kijken waar het heen gaat met de dame van afgelopen zaterdag.

Maar nogmaals dit gaat niet om het daten, maar meer overdonderd dat ik opeens nu zoveel "sucses" heb in tegenstelling tot de afgelopen maanden.

Ik zou neuken wat ik neuken kon. Als het daar om ging. Maar dat is bij jou wsl ook niet.
Oh en ik zou geen onderscheid maken in internet en gewoon-date.

Je wilt iets het liefste met iemand obv de beschikbare info, foto's, chats whatever. Daar moet je je op focussen en die zou ik als eerste proberen te strikken.

De rest ff afhouden met wat voor reden dan ook.
pi_110772713
quote:

ik vond die post van macando wel een goede!

maar ik heb maar 1 tip voor je, doen wat je zelf wilt :)
pi_110773074
Thanks for the support gent's
Stiekem wordt dit forum / topic steeds mooier :Y
  woensdag 25 april 2012 @ 16:41:37 #61
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_110773290
quote:

[..]

I'd say: daten met de leukste. Als er niemand écht uitspringt gewoon met allemaal eens wat gaan drinken en vanaf daar zien hoe het loopt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_110773303
quote:

[..]

Ben je op zoek naar een relatie of wat gescharrel? Als je op zoek bent naar een relatie en je hebt een goed gevoel over de vrouw van zaterdag, dan zou ik persoonlijk de internetdames even uitstellen met wat voor excuus dan ook om voor mezelf duidelijk te krijgen of de vrouw van zaterdag wat is voor een relatie of niet.

Als je wilt scharrelen: lijkt me duidelijk wat je dan moet doen :P
pi_110773319
quote:

[..]

Ik begrijp het wel. Inderdaad. En dan refereer je aan mijn ''date'' van vorige week neem ik aan.

Even voor de niet Pien85'ers: Dat was dus iemand die ik al langer ken en eigenlijk al ruim een half jaar wat mee mail/chat en die datum stond al weken gepland. Eind vorig jaar zei ik met haar af vanwege iemand anders met wie het wat vastere vormen aan begon te nemen. En om nu weer op het laatste moment af te zeggen vond ik wat lullig naar haar haar toe. Dus erheen gegaan, maar wel open kaart gespeeld.

Eens temeer omdat ik regelmatig klets met de dame in kwestie en er een goed vriendschappelijk contact mee heb. En dan is het gewoon leuk om elkaar toch eindelijk eens irl te zien. Wat ook niet erg is natuurlijk, zolang je daar eerlijk over bent.

Dat was overigens wel mijn laatste andere lijntje. :+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 25 april 2012 @ 16:44:00 #64
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_110773402
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel. Inderdaad. En dan refereer je aan mijn ''date'' van vorige week neem ik aan.

Even voor de niet Pien85'ers: Dat was dus iemand die ik al langer ken en eigenlijk al ruim een half jaar wat mee mail/chat en die datum stond al weken gepland. Eind vorig jaar zei ik met haar af vanwege iemand anders met wie het wat vastere vormen aan begon te nemen. En om nu weer op het laatste moment af te zeggen vond ik wat lullig naar haar haar toe. Dus erheen gegaan, maar wel open kaart gespeeld.

Eens temeer omdat ik regelmatig klets met de dame in kwestie en er een goed vriendschappelijk contact mee heb. En dan is het gewoon leuk om elkaar toch eindelijk eens irl te zien. Wat ook niet erg is natuurlijk, zolang je daar eerlijk over bent.

Dat was overigens wel mijn laatste andere lijntje. :+
Ik dacht inderdaad aan jouw 'date' vorige week, hoewel dat niet hoeft te betekenen dat wat ik zei alleen in dat specifieke geval geldt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pien85 op 25-04-2012 17:04:14 ]
pi_110773478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Pien85 het volgende:

[..]

I'd say: daten met de leukste. Als er niemand écht uitspringt gewoon met allemaal eens wat gaan drinken en vanaf daar zien hoe het loopt.
Probleem is dat je bij online daten pas weet wie de leukste is na een eerste (of tweede) date....verwachtingen op basis van mailen/appen/smsen zijn vaker te positief dan te negatief...dus parallel contact hebben met meerdere lijntjes is naar mijn idee prima, maar als er een keuze moet worden gemaakt, maak hem dan ook zo snel mogelijk.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:47:11 #66
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_110773536
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:45 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Probleem is dat je bij online daten pas weet wie de leukste is na een eerste (of tweede) date....verwachtingen op basis van mailen/appen/smsen zijn vaker te positief dan te negatief...dus parallel contact hebben met meerdere lijntjes is naar mijn idee prima, maar als er een keuze moet worden gemaakt, maak hem dan ook zo snel mogelijk.
Dan gewoon met allemaal eens wat gaan drinken :) Dan weet je gauw genoeg met wie er iets serieuzers in zit en met wie niet, denk ik zo.
pi_110773565
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:47 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dan gewoon met allemaal eens wat gaan drinken :) Dan weet je gauw genoeg met wie er iets serieuzers in zit en met wie niet, denk ik zo.
juistem....
pi_110773918
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:47 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dat is ook mijn insteek, en ik zoek wel gewoon wat serieus .. gescharrel ben ik zat meer dan zelfs.
Dus .. iets drinken .. en de dame van afgelopen zaterdag is ook de laatste dus dan kan ik meteen knopen hakken.
Of misschien is het allemaal wel niks, ik heb 0 verwachtingen meer gezien de ervaring.

En zo heb ik alsnog een weloverwogen beslissing gemaakt, altijd fijn om dat even te kunnen spiegelen !

Als 1 van de dames DE dame van mijn leven is bent u allen uitgenodigd om een biertje / wijntje te komen doen tijdens een fijne BBQ *O*
pi_110774182
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:55 schreef CyCLoNe het volgende:
Als 1 van de dames DE dame van mijn leven is bent u allen uitgenodigd om een biertje / wijntje te komen doen tijdens een fijne BBQ *O*
Kan dit even vastgelegd worden? :D
pi_110774308
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:00 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Kan dit even vastgelegd worden? :D
FF printscreentje maken :-)
pi_110774338
En hij de vliegreis betaald voor als de BBQ niet in NL plaats vind, maar op een booreiland in the middle of nowhere....
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  woensdag 25 april 2012 @ 17:11:13 #72
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_110774598
Nou dat was snel :P Ehm..is het goed als ik er nog niks van kan maken? Maanden contact werkt niet, dat weet ik wel en zo'n korte date was wel eens leuk. Chemie is er, dat wist ik ook van te voren al wel maar de rest? Neh..denk het niet. Even laten bezinken. Hebben trouwens aan het eind wel gezoend
  woensdag 25 april 2012 @ 17:13:28 #73
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_110774677
quote:
11s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:11 schreef eefje801 het volgende:
Nou dat was snel :P Ehm..is het goed als ik er nog niks van kan maken? Maanden contact werkt niet, dat weet ik wel en zo'n korte date was wel eens leuk. Chemie is er, dat wist ik ook van te voren al wel maar de rest? Neh..denk het niet. Even laten bezinken. Hebben trouwens aan het eind wel gezoend
Sloerie

[ Bericht 0% gewijzigd door BeamofLight op 25-04-2012 17:13:55 (ja dat was een grapje) ]
pi_110774703
Och, met die van afgelopen weekend heb je een beschuitje gegeten ;-)

Maaruh, niets is zeker maar wel zoenen. Leg uit, dat snapt mijn mannelijke pindahersenen niet.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  woensdag 25 april 2012 @ 17:16:40 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110774788
quote:
11s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:11 schreef eefje801 het volgende:
chemie is er.. gezoend.. maar 'voor de rest niets'.. leg uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')