Koppeldeurtje, ik vraag toch om advies en of dat een goede prijs/kwaliteitsverhouding is?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar ik post niet hoe duur mijn computer is om mijn epenis te vergroten..
met je lijstje.. WAUW MEER DAN 900 EURO OMG OMG STOER
lekker voor die i5 gaan dan.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bron.
Dat stuk gaat over deze serie kaarten volgens mij. Klopt iig qua datum.
[..]
Bron.
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ga mee doen in een (kort) theaterstuk, maar daar moet wel wat training aan vast zitten omdat een deel improvisatie is.
XDquote:Op donderdag 26 april 2012 09:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat hij ging larpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:16 schreef Mender het volgende:
Klant: Mijn compjoeter is stuk. Hij is heel erg traag.
Mender: Reinstall![]()
Klant2: Mijn computer is kapot. Ik heb geen internet meer. Volgens de helpdesk van Ziggo ligt het aan de pc.
Mender: Test internet. Internet werkt.![]()
Klant3: Ik denk dat er iets niet goed is met mijn computer. Ik heb hem net gekocht. Maar hij geeft geen beeld.
Mender: Monitor op de video kaart aansluiten, niet op de onboard vga connector van het mainboard.![]()
Klant4: Er is iets mis met mijn computer. Hij valt na een uur uit.
Mender: Maakt pc open. Treft een kilo stof aan.![]()
Klant5: aub wachtwoord verwijderen.
Mender:![]()
Klant6: Mijn wifi werkt niet.
Mender: Deze pc heeft geen wifi.
Hoe heb jij niet het vertrouwen in de mensheid verloren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 26 april 2012 10:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe heb jij niet het vertrouwen in de mensheid verloren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |