quote:Op woensdag 25 april 2012 11:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi, dan neem ik die eens af bij de pcboer.
Ik durf hier bijna niet meer te posten, ik heb volgens het statstooltje al evenveel posts als nummer #2 en #3 bij elkaar opgeteldWaarom word je geen mod?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word je ook, maar bij de een harder dan de ander!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef -Datdus- het volgende:
Als ik een contract lees heb ik altijd het gevoel dat ik genaaid word.
Al besteld?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goed, de compleet herziene verlanglijst
Wel zielig voor de offertemaker.
Redelijk betaalbare pc, alleen nog iemand met verstand van die dingen voor een sixpackje dat ding in elkaar laten sleutelen en een monitor + toetsenbord op de koop zien te tikken.
Bron.quote:As you may have guessed, paying about $80 more for the 100 MHz clock speed increase between the fastest i5 and the i7 isn't a great deal. The main reason to pay this additional cash for a i7 is hyper-threading, but this advantage will only be evident if you frequently use programs that can actually make use of 8 threads.
For most users, the i5 is clearly the better deal. The i5-2500 makes the most sense in my opinion, as it offers an extremely quick base clock speed of 3.3 GHz for about $200. Of course, the value of this is subject to change in the future as Intel fleshes out its product line with new models.
Bron.quote:HT wil zeggen dat de i7 cpu 4 extra virtuele cores aan kan maken. Dit wil zeggen dat het van een quadcore ineens een octacore wordt. Je zou denken: 2x zoveel cores = 2x zoveel prestatie. Nou nee dus. Vooral bij games is hier helemaal niks van te merken aangezien de huidige nieuwere games nog geen eens vol gebruik kunnen maken van 4 cores. Dat betekend dat door de "achterstand in ontwikkeling van games" hexa- en octacores eigenlijk onzin zijn. De komende jaren gaat dit wel veranderen, maar de komende 3-4 jaar ga je nog genoeg hebben aan een quadcore tijdens het gamen.
Applicaties die deze HT wel kunnen benutten hebben dus voordeel bij een i7. Voorbeelden hiervan zijn VM'en, professioneel video-editten en renderen, extreem multitasken.
Maar ik post niet hoe duur mijn computer is om mijn epenis te vergroten..quote:Op woensdag 25 april 2012 22:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar Bobber is rijk, die begrijpt die zorgen niet.
Mender aan het ragenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:18 schreef Topiek het volgende:
Jongens iedereen op skype komen, Mender is aan het ragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |