quote:Op donderdag 26 april 2012 09:48 schreef Ffleamig het volgende:
Ze runt een van de grootste bedrijven van Nederland en heeft zo'n 6000 man in dienst in 7 verschillende landen.
ben het niet met je eensquote:Op donderdag 26 april 2012 09:34 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Russische vrouwen zijn allemaal hoeren, ze zien er goed uit maar ze hebben zo weinig klasse, ze zijn in staat om je tijdens een tongzoen nog een Wodka boer in je gezicht te duwen en ga vooral niet met je tong aan de onderkant aan de gang, Thaise vrouwen zijn gewoon erg heel lelijk en mannelijk, geen tieten, geen kont, bovendien is de adamsappelverwijderingsoperatie is geen goede trend.
Nee allochtonen genoeg daar om de prostituee uit te hangen aangezien het een voormalig wereldrijk is.quote:
Hey, dan hoef je niet eens naar Thailand om een vrouw te gaan halen.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:51 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee allochtonen genoeg daar om de prostituee uit te hangen aangezien het een voormalig wereldrijk is.
Grootste bedrijf van Nederland en dan internationaal maar 6000 man in dienst? Schattig.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:48 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ze runt een van de grootste bedrijven van Nederland en heeft zo'n 6000 man in dienst in 7 verschillende landen.
Ja hequote:Op donderdag 26 april 2012 09:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Grootste bedrijf van Nederland en dan internationaal maar 6000 man in dienst? Schattig.
quote:Op woensdag 25 april 2012 08:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bron.De discussie is natuurlijk al vaker gevoerd maar het is een gegeven dat de Nederlandse vrouw niet kan tippen aan de buitenlandse vrouwen, hetgeen altijd op grote weerstand stuit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een groot deel van de Nederlandse man zit helemaal niet te wachten op de net te dikke vrouw op slippers en een joggingbroek met een lekker vlot kapsel en een grote bek.
Ach hou toch op, die kerels kunnen nog geen gehandicapte Nederlandse vrouw krijgen maar lopen wel met piepjonge Aziatische grietjes rond, ik kots op dat soort figuren eigenlijk maar ik heb me aangeleerd om er maar om te lachen want heeeey, ik kan de wereld toch niet verbeteren.quote:
Dat dus. Ik stort zelf ook elke maand rond de 5000 naar verschillende dames in verschillende landen. Puur uit medelijden. Het is belachelijk dat dit überhaupt nodig is. Maar ach, ik kan het missen denk ik dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:02 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ach hou toch op, die kerels kunnen nog geen gehandicapte Nederlandse vrouw krijgen maar lopen wel met piepjonge Aziatische grietjes rond, ik kots op dat soort figuren eigenlijk maar ik heb me aangeleerd om er maar om te lachen want heeeey, ik kan de wereld toch niet verbeteren.
Ik stort maandelijks wel een aanzienlijk bedrag naar een aantal Thaise jonge meiden die ik ooit heb leren kennen om ze uit de prostitutie te houden en om hun ziekenkosten te betalen want ze hadden op hun 12e al hepatitis, aids en andere ongemakken aan hun geslachtsorganen, ga mij niet vertellen dat het daar allemaal zo mooi, lief en prachtig is, bah
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:02 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ach hou toch op, die kerels kunnen nog geen gehandicapte Nederlandse vrouw krijgen maar lopen wel met piepjonge Aziatische grietjes rond, ik kots op dat soort figuren eigenlijk maar ik heb me aangeleerd om er maar om te lachen want heeeey, ik kan de wereld toch niet verbeteren.
Ik stort maandelijks wel een aanzienlijk bedrag naar een aantal Thaise jonge meiden die ik ooit heb leren kennen om ze uit de prostitutie te houden en om hun ziekenkosten te betalen want ze hadden op hun 12e al hepatitis, aids en andere ongemakken aan hun geslachtsorganen, ga mij niet vertellen dat het daar allemaal zo mooi, lief en prachtig is, bah
Maar ik stop daar binnenkort mee want naar ik hoor van een aantal mensen werken ze inmiddels gewoon door in de prostitutie, moet ze zelf weten maar dan ga ik ze ook niet meer ondersteunen.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat dus. Ik stort zelf ook elke maand rond de 5000 naar verschillende dames in verschillende landen. Puur uit medelijden. Het is belachelijk dat dit überhaupt nodig is. Maar ach, ik kan het missen denk ik dan.
Ik spreek Spaans en Portugees, en heb nogal veel vrienden uit Latijns Amerika, zowel daar als in de VS en Europa. Vandaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij kent er een aantal?
Dat is wel heel toevallig tenzij je lid bent van de vereniging importbruiden oid...
Ik stop er nooit mee, ik heb al een stuk of veertig van die dames op deze manier uit de prostitutie getrokken. Misschien geef je gewoon niet genoeg. Ik zit er zelfs over te denken om meer te gaan geven, niet om indruk te maken hoor. Gewoon om ze te helpen. Ik persoonlijk zou er nooit over denken om plotseling te stoppen met mijn hulp, zo zit ik niet in elkaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:16 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Maar ik stop daar binnenkort mee want naar ik hoor van een aantal mensen werken ze inmiddels gewoon door in de prostitutie, moet ze zelf weten maar dan ga ik ze ook niet meer ondersteunen.
Vijfduizend is helemaal niet nodig, het leven kost daar weinig en de gezondheidszorg ook.
Ja, dat is ook logisch als de helft van de bevolking extreem overgewicht meesleept. Dat gaat ook in de borsten zitten.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Maar het zijn toch echt de Britten die de grootste hebben, statistisch gezien.
Telegraaf.
Nee, prostituees vragen geld. Hier kan je ze in de pub gratis oppikken (als je van dronken seks met walgelijke mokkels houdt).quote:
Jij praat onzin.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik stop er nooit mee, ik heb al een stuk of veertig van die dames op deze manier uit de prostitutie getrokken. Misschien geef je gewoon niet genoeg. Ik zit er zelfs over te denken om meer te gaan geven, niet om indruk te maken hoor. Gewoon om ze te helpen. Ik persoonlijk zou er nooit over denken plotseling te stoppen met mijn hulp, zo zit ik niet in elkaar.
jammer dat je totaal niet weet waar je het over hebtquote:Op donderdag 26 april 2012 10:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Jij praat onzin.
Ik zit eigenlijk wel zo in elkaar, zoveel boeit het me niet maar een van mijn vrouwelijke muzes die destijds erbij was deed ik er een groot plezier mee, eigenlijk was het een manier om haar harde hart te smelten richting mij maar ik ben net niet zover gekomen dat ik lichamelijk intiem met haar ben geworden, dus eigenlijk ben ik gewoon een klootzak maar ben ik vergeten die storting stop te zetten.
Ik ga dat nu regelen.
Daarom. Onzinnieuws.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:18 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, dat is ook logisch als de helft van de bevolking extreem overgewicht meesleept. Dat gaat ook in de borsten zitten.
Hou eens op met vanuit je eigen gruwelijk saaie leven te oordelen, zoek zelf een spannend leven vanaf nu, dat ik meer meegemaakt heb dan iedereen verder hier bij elkaar is geen excuus voor jou om zelf niet 't leven mee te maken, en dan heb ik niet eens zo'n gek spannend leven gehad ook nog nietquote:Op donderdag 26 april 2012 10:25 schreef HD9 het volgende:
[..]
jammer dat je totaal niet weet waar je het over hebt
lijkt me dat verboden moet worden om te oordelen /conclusies te trekken zonder achter- onderliggende onderzoeken, ik meen dat hier onlangs iemand op veroordeeld is
Dat zou ik ook zeggen om geen gezichtsverlies te lijden.quote:
Nja ik bied mijn hulp niet om een dame het bed in te krijgen. Daarvoor heb ik dan weer teveel zelfrespect. Maar vanuit dat oogpunt kan ik wel snappen dat je stopt met het overmaken van geld.quote:Ik zit eigenlijk wel zo in elkaar, zoveel boeit het me niet maar een van mijn vrouwelijke muzes die destijds erbij was deed ik er een groot plezier mee, eigenlijk was het een manier om haar harde hart te smelten richting mij maar ik ben net niet zover gekomen dat ik lichamelijk intiem met haar ben geworden, dus eigenlijk ben ik gewoon een klootzak maar ben ik vergeten die storting stop te zetten.
Ik ga dat nu regelen.
De dame in kwestie was/is dan ook een van de mooiste dames ter wereld in mijn ogen, een van mijn weinige nederlagen, hulde voor deze prachtige vrouw.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nja ik bied mijn hulp niet om een dame het bed in te krijgen. Daarvoor heb ik dan weer teveel zelfrespect. Maar vanuit dat oogpunt kan ik wel snappen dat je stopt met het overmaken van geld.
ik ben net drie weken terug uit thailand/ cambodja en ga morgen naar moscow en begin juni voor 2 week naar India hyderabad, t mag allemaal wel wat minder saai van mijquote:Op donderdag 26 april 2012 10:28 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Hou eens op met vanuit je eigen gruwelijk saaie leven te oordelen, zoek zelf een spannend leven vanaf nu, dat ik meer meegemaakt heb dan iedereen verder hier bij elkaar is geen excuus voor jou om zelf niet 't leven mee te maken, en dan heb ik niet eens zo'n gek spannend leven gehad ook nog niet
Alsof leven in een vliegtuig met bijbehorende vliegvelden en saaie hotels zo spannend is.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:40 schreef HD9 het volgende:
[..]
ik ben net drie weken terug uit thailand/ cambodja en ga morgen naar moscow en begin juni voor 2 week naar India hyderabad, t mag allemaal wel wat minder saai van mij
Ik leef haast in de koffer
dat niet, maar steeds zoeken waar de pennen liggen welquote:Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Alsof leven in een vliegtuig met bijbehorende vliegvelden en saaie hotels zo spannend is.
Deze begrijp ik niet helemaal?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:42 schreef HD9 het volgende:
[..]
dat niet, maar steeds zoeken waar de pennen liggen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |