abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 25 april 2012 @ 07:45:53 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_110756037
Ik dacht dat 1 april al was geweest :')

De opvallendste nieuwe partij aan de verkiezingen in september is zonder twijfel Soeverein Onafhankelijke Pioniers Nederland (SOPN), opgericht door ufoloog Anton Teuben uit Soest. Hij rekent op 'tientallen zetels', vertelt hij vandaag in het AD.

UFO-partij rekent op 'tientallen Kamerzetels'
De boodschap van de Soeverein Onafhankelijke Pioniers is in elk geval een opvallende. De gewone man, zo stelt de partij, blijft verstoken van de nieuwste inzichten en technieken die grote bedrijven en overheden wel hebben.

Zo worden u en ik 'dom gehouden' als het gaat om zaken als ufo's en buitenaardse bezoekers, massale bijensterfte, stralingsgevaar en grootscheepse complotten in de voedingsmiddelenindustrie. Belangrijkste programma-item: gratis stroom voor alle Nederlanders. 'Dat kan makkelijk, de techniek daarvoor bestaat al, maar oliemaatschappijen en gasbedrijven boycotten het', aldus Teuben.

Lijsttrekker
De partij heeft nog geen lijsttrekker gekozen, maar Teuben zegt beschikbaar te zijn. 'We moeten daar nog over beslissen, want er zit nog veel meer kwaliteit in onze achterban. We hebben wetenschappers, auteurs, docenten, natuurkundigen, biologen, quantumkenners en heel veel ervaringsdeskundigen die ook in aanmerking kunnen komen als lijsttrekker van SOPN.'

Bron

Alleen het gratis stroom punt is wel interessant :D , maar dit kan nooit iets worden natuurlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_110756073
Stemwaardig dit :D

*Aluhoedje op zet*
pi_110756078
Leuke 1 april grap :') :D
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_110756088
Ach, de volgende president van de VS wordt waarschijnlijk een mormoon. Dan klinkt deze partij nog vrij normaal ;)
pi_110756115
:')

quote:
Alleen het gratis stroom punt is wel interessant :D
Alleen jammer dat hij denkt dat je stroom uit het niet kans krijgen :')
pi_110756140
Gratis stroom? Tijd voor een Plamsa televisie.
pi_110756150
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 07:55 schreef Dimens het volgende:
Gratis stroom? Tijd voor een Plamsa televisie.
lampen de hele dag aanlaten, geen schakelaars meer nodig :7
tv hele dag aan puur voor de sfeer :7
koelkast gebruiken als airco :7
pi_110756169
quote:
15s.gif Op woensdag 25 april 2012 07:53 schreef DeRakker. het volgende:
:')

[..]

Alleen jammer dat hij denkt dat je stroom uit het niet kans krijgen :')
Ach, hij heeft wel gelijk als hij zegt dat oliemaatschappijen onderzoek naar alternatieve energiebronnen jarenlang doelbewust gesaboteerd hebben. Merendeels door patenten op te kopen en die vervolgens in de spreekwoordelijke ijskast te leggen.

Dat die technologie in het diepste geheim doorontwikkeld zou zijn en er nu al lang en breed over kunnen beschikken daarentegen is idd een leuk fantasietje...
pi_110756204
Mensen die ufoloog zijn hoeven sowieso niet op tientallen zetels te rekenen :')
Mensen die claimen dat er gratis stroom bestaat hoeven sowieso niet op tientallen zetels te rekenen :')
Mensen die net een nieuwe partij hebben en verwachten tientallen zetels te halen hoeven sowieso niet op tientallen zetels te rekenen :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_110756217
quote:
3s.gif Op woensdag 25 april 2012 07:59 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Ach, hij heeft wel gelijk als hij zegt dat oliemaatschappijen onderzoek naar alternatieve energiebronnen jarenlang doelbewust gesaboteerd hebben. Merendeels door patenten op te kopen en die vervolgens in de spreekwoordelijke ijskast te leggen.

Dat die technologie in het diepste geheim doorontwikkeld zou zijn en er nu al lang en breed over kunnen beschikken daarentegen is idd een leuk fantasietje...
Tja net als het christendom de maatschappelijke en technologische ontwikkeling sinds de middeleeuwen 100 jaren lang stil stond...
Dat had een veel grotere invloed dan de paar jaar van de oliemaatschappijen.
Net als dat autobedrijven het openbaar vervoer gaan promoten en ontwikkelen... je gaat niet je eigen concurrentie promoten en ontwikkelen.
pi_110756226
Lekker soppen met Teuben.
pi_110756233
Ik verwacht een grote politieke toekomst voor Dhr Lambiekje, de voorganger in het BNW forum. ^O^
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 25 april 2012 @ 08:05:09 #13
273885 m0j0
01101000 01101111 01101001
pi_110756240
Laatst nog een docu gezien op de BBC van Horizon, over Energie.

Een van de dingen die naar voren kwam was dat het maken van een mini zon een werkelijkheid kan zijn binnen iets van 5 jaar, als er maar genoeg geld in wordt gestopt.

Als je dan zo`n mini zon zou hebben zijn we van alle energie problemen af.

Maar ja..daar zit geen geld in he?.
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
pi_110756261
quote:
gratis stroom voor alle Nederlanders. 'Dat kan makkelijk, de techniek daarvoor bestaat al, maar oliemaatschappijen en gasbedrijven boycotten het'
Zelfs Vlemmix zou dit niet zeggen.
pi_110756265
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 08:05 schreef m0j0 het volgende:

Een van de dingen die naar voren kwam was dat het maken van een mini zon een werkelijkheid kan zijn binnen iets van 5 jaar, als er maar genoeg geld in wordt gestopt.
Kenfusie bedoel je ? Dat kunnen we werkelijk al jaren. Het is alleen nog niet gelukt om het rendabel te maken - je moet er meer energie instoppen dan eruit komt (tenzij we het over een bom hebben. Dan werkt het al prima.)

De zon doet dat idd een stuk beter.
pi_110756272
quote:

Een mini zon? Dat is dus kernfusie, niks spannends aan, en een bekend iets. Het is alleen wat lastig onder controle te krijgen hier op aarde..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 25 april 2012 @ 08:12:14 #18
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_110756322
quote:

Het is ook al lang mogelijk om van zout water, zoet water te maken, dus met een beetje geld en steun is de waternood in de derde wereld landen ook gewoon onzin.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 25 april 2012 @ 08:12:45 #19
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_110756329
Beter hangen ze die mini-zon boven Nederland.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_110756384
En toch loopt de ontwikkeling van de elektrische auto niet zo soepel als je het vergelijkt met de rest.
Of dat die technologie gewoon niet gewenst is? Geen idee.
Heb wel een vermoeden maar ik gebruik vaak bakpapier.
  woensdag 25 april 2012 @ 08:20:23 #21
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_110756418
Deze partij is gewoon onderdeel van de overheid om het plebs te laten denken dat we een eigen mening kunnen hebben!!
OPEN JE OGEN MENSUH!!!!!!
Ik durf te wedden dat die zogenaamde Anton Teuben een reptilian is. :(
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_110756462
quote:
9s.gif Op woensdag 25 april 2012 08:17 schreef Specularium het volgende:
En toch loopt de ontwikkeling van de elektrische auto niet zo soepel als je het vergelijkt met de rest.
Of dat die technologie gewoon niet gewenst is? Geen idee.
Heb wel een vermoeden maar ik gebruik vaak bakpapier.
De elektrische auto staat nu waar de benzine auto ~100 jaar geleden stond, nog in de kinderschoenen dus. Ik zet mijn geld op waterstof voor de auto als energiedrager, en dan elektrische aandrijving via een brandstocel.
  Moderator woensdag 25 april 2012 @ 08:25:21 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_110756478
Speerpunten SOPN
SOPN heeft constructieve, nieuwe voorstellen voor de volgende gebieden:
Onderwijs: Een onderwijssysteem waarin individualiteit en talent centraal staan.
Energie: Vrije energie, benutting van de overal aanwezige elektromagnetische velden.
Gezondheidszorg: Gericht op het zelfherstellend vermogen van lichaam en geest.
Economie: Een nieuw economisch systeem wat gebaseerd is op wederzijdse belangen.
Natuur & milieu: Een landbouw- en natuur- en milieubeleid waarin respect is voor de natuurlijke cycli van alles wat leeft.
Media: Gericht op informatievoorziening die gebaseerd is op onafhankelijkheid, objectief onderzoek, vrijheid van meningsuiting en respect.

Het gaat er wel allemaal goedkoper op worden, elektromagnetische velden, zelfherstellend vermogen van lichaam en geest, ruilhandel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_110756506
Gezondheidszorg: Gericht op het zelfherstellend vermogen van lichaam en geest.
En wat moeten we ons hierbij voorstellen? Je wordt niet meer behandeld want het herstelt uit zichzelf?
  woensdag 25 april 2012 @ 08:28:41 #25
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_110756536
Ik reken ipv tientallen zetels eigenlijk eerder op tientallen stemmen voor die partij. :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')