Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Doe ik altijd bij mijn vrienden die het kunenn verstaan. Gomen.
Mio vond het te beschamend. Daarom heeft ze het mij gevraagd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent hier de echte verrader!!11EINZ
Want...! Jij hebt Mio al eerder verraden. Volgens mij al na een paar uur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Mooi!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Tevens: FIPO
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Plaatje die niks met de context van een huidig gespreksonderwerp te maken heeft*sopsopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
OMG neequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mooi!
Vroeger was ik een ergere weaboo. Constant kawaii roepen als ik iets schattig vond bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Plaatje die niks met de context van een huidig gespreksonderwerp te maken heeftSchool DaysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat trouwens een wallscroll.
Wat is een wallscroll, volgens mij heb ik er een van Lainquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
School Days
Volgens mij is dat trouwens een wallscroll.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Neuh, dat nog weer niet. Al volgde ik Naruto toen ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OMG neeHet ergste aan die types is dat het meestal nog posers zijn ook, dan hebben ze alleen naruto gezien
Dit is bijvoorbeeld een wallscroll:quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is een wallscroll, volgens mij heb ik er een van Lain
Ja zo'n ding heb ik, ergens in een mangawinkel gekocht in New York. Ik heb daar echt te veel geld uitgegevenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is bijvoorbeeld een wallscroll:
[ afbeelding ]
Trouwens. Het blijkt dus een handdoek te zijn!
http://www.1999.co.jp/eng/10114321
Heeft ze bij mij dus ook gedaan. Je wilt niet weten wat ze nog meer heeft gevraagdquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mio vond het te beschamend. Daarom heeft ze het mij gevraagd.
SPOILER: geheimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Oh en de TT!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2012 22:05:26 ]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is een wallscroll, volgens mij heb ik er een van Lain
DezeIk ken iemand die hier een wallpaper van heeft. Ik moet dit binnenkort eens bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Al die dingen kun je ook gewoon online kopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja zo'n ding heb ik, ergens in een mangawinkel gekocht in New York. Ik heb daar echt te veel geld uitgegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:08 schreef Easymodo het volgende:
Hmm, gebruik soms het zinnetje 'it can't be helped' in tentamenvragen. Verder heb ik een tuturuu ringtone en een FMA background.Ik heb ook vaak een moe achtergrond op school, maar dat komt omdat ik een opleiding doe waar het aantal autisten sowieso bovengemiddeld is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn stage weet ik dat ik me een professionele houding moet aanmeten, dus heb ik daar een neutrale achtergrond.
Hmm, gebruik soms het zinnetje 'it can't be helped' in tentamenvragen. Verder heb ik een tuturuu ringtone en een FMA background.Jaa dat valt me veel op in animé, dat dat gezegt wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Ik heb een loli achtergrond, overalquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak een moe achtergrond op school, maar dat komt omdat ik een opleiding doe waar het aantal autisten sowieso bovengemiddeld is.
Op mijn stage weet ik dat ik me een professionele houding moet aanmeten, dus heb ik daar een neutrale achtergrond.
Baas.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een loli achtergrond, overal
Ik voel me ook altijd een beetje ongemakkelijk als ik anime kijk in de trein/bus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
De OP is trouwens een beetje aangepast. Suggesties zijn welkom.
[..]
Baas.
Ik heb dat een tijdje gehad op school, maar dat voelde toch wat ongemakkelijk
Hmm, gebruik soms het zinnetje 'it can't be helped' in tentamenvragen. Verder heb ik een tuturuu ringtone en een FMA background.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Wat doe je nou zoal bij ICT op het WO, mag je dan hacker worden bij de MIVDquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
Ik zat net mijn afbeeldingenfolder te bekijken en vond dit. Ik kan het niet laten om te posten.
Het was de eindspeech van mijn mentor.
[ afbeelding ]
Ik doe ICT op het mbo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat doe je nou zoal bij ICT op het WO, mag je dan hacker worden bij de MIVD
Ik heb nooit op gymnasium gezeten. Van mavo ben ik naar het mbo gegaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom van gymnasium naar systeembeheerder
Dat klopt. Bij mijn zusje vraag ik soms echt hoe ze er op is gekomen. Of bij veel vrienden van mequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef Klipnap het volgende:
Gymnasiumleerlingen hebben anders ook geen perfecte algemene ontwikkeling hoor
Dan kent die leraar jou niet zo goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nooit op gymnasium gezeten. Van mavo ben ik naar het mbo gegaan
[..]
Dat klopt. Bij mijn zusje vraag ik soms echt hoe ze er op is gekomen. Of bij veel vrienden van me
Als je door wilt gaan studeren raad ik je aan even een kijkje hier te nemen:quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan kent die leraar jou niet zo goed
Ik ben net klaar met m'n MBO
Heb ik al doorgekekenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je door wilt gaan studeren raad ik je aan even een kijkje hier te nemen:
http://www.elsevier.nl/web/Weekblad-66/De-beste-banen-2011.htm
De bluray moet nog verschijnen in Japan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef mschol het volgende:
iemand een idee wanneer wij de K-on film kunnen verwachten?
wacht er nog steeds met smart op..
Ik gok ergens in de zomer. Duurt nog wel even helaas.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef mschol het volgende:
iemand een idee wanneer wij de K-on film kunnen verwachten?
wacht er nog steeds met smart op..
hmmmquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De bluray moet nog verschijnen in Japan.
Ik weet de release date niet uit m'n hoofd.
http://forums.animesuki.com/showthread.php?t=97858&page=36quote:Well, it seems that the movie might be screened for a little longer...
K-ON!'s Real-Life School to Screen K-ON! Film
Quote:
The Viva City Cinema will screen the K-ON! film at the real-life model for the K-ON! anime's school on May 4 and 5 at 7:00 to 9:00 p.m. Japan Time. 450 seats will be available at each screening. The second "Sakura High Freshmen Welcome Party!!" event will also be held at the school from 12:00 p.m. to 6:00 p.m on May 5.
duurt idd nog even, shitquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik gok ergens in de zomer. Duurt nog wel even helaas.
Ow en Windows Phones, 7.5 Mango. Yae or Nae?
Proffesioneel danser is ook een beroep hoor... Maar kunstopleidingen zijn niks voor meiquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen studie kunstgeschiedenis
Of hbo dans. Hoe komen ze er op!
Mijn pa geeft les op een hbo. Van hem hoor ik dat de studie International Business and Management erg leuk is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Proffesioneel danser is ook een beroep hoor... Maar kunstopleidingen zijn niks voor mei
Media en journalistiek daarentegen
Ik ben niet zo'n geld wolf hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn pa geeft les op een hbo. Van hem hoor ik dat de studie International Business and Management erg leuk is.
De studie is internationaal georiënteerd en er komen dus ook mensen uit andere landen op de opleiding. Het is een vereiste dat je goed Engels kan spreken.
Het is wel een heel mooie opleiding waar je ook een flink netwerk mee kan opbouwen en internationaal carrière mee kan maken, mits je de juiste motivatie hebt natuurlijk. Startsalaris is ¤2500 in loondienst.
Het belangrijkste is natuurlijk dat je ook iets doet wat je leuk vindt, maar mocht salaris dus een grote rol spelen, dan weet je waar het te vinden is
Als het me echt allemaal niet lukt ga ik de politiek in.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n geld wolf hoor
En ja wat je daar leert ontgaat me een beetje, beetje zakenman zijn zeker ;P
We zullen zien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:06 schreef Qunix het volgende:
TT klopt niet, moet Apollon zijn natuurlijk!
QFT.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:06 schreef Qunix het volgende:
TT klopt niet, moet Apollon zijn natuurlijk!
Voor wanneer?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:00 schreef robin007bond het volgende:
We moeten nog steeds iets concreets afspreken voor de meet.
Spuitelf mod!!quote:
Ik heb de hele tijd de OP in mijn hoofd. Volgens mij heb ik die anime niet eens gezien.quote:Op woensdag 25 april 2012 06:56 schreef robin007bond het volgende:
Haha! Ik heb vannacht over Evangelion gedroomd. Details volgen.
Die OP heb ik ook altijd in mijn hoofd. Hij is ook zo ongelofelijk catchy.quote:Op woensdag 25 april 2012 07:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd de OP in mijn hoofd. Volgens mij heb ik die anime niet eens gezien.
Ja! Henk Comics and Manga!quote:Op woensdag 25 april 2012 07:40 schreef Klipnap het volgende:
Vandaag een excursie naar Amsterdam!
Zijn er nog leuke mangawinkels ofzo? We hebben 4 uur vrije tijd
In de stad toch?Vlakbij CS?quote:Op woensdag 25 april 2012 08:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja! Henk Comics and Manga!
http://www.comics.nl/
Dankje!quote:Op woensdag 25 april 2012 08:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja! Henk Comics and Manga!
http://www.comics.nl/
Sowieso verkoopt Selexyz ook manga.
Op het Spui, American Book Centre, 1e verdieping. Hele bups manga daar.quote:Op woensdag 25 april 2012 07:40 schreef Klipnap het volgende:
Vandaag een excursie naar Amsterdam!
Zijn er nog leuke mangawinkels ofzo? We hebben 4 uur vrije tijd
Hier in Den Haag,vlakbij Burger King Centrum(~200 meter) hebben ze het ookMaar dan dan Engelse vertaling.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Op het Spui, American Book Centre, 1e verdieping. Hele bups manga daar.
Rustig, ik ben net pas klaar met m'n tentamensquote:Op woensdag 25 april 2012 01:00 schreef robin007bond het volgende:
We moeten nog steeds iets concreets afspreken voor de meet.
Sorryquote:Op woensdag 25 april 2012 11:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Rustig, ik ben net pas klaar met m'n tentamens
Ik zal even een Doodle opzetten waarin iedereen kan reageren wanneer ze kunnen
Oh, wat doen we met locatie? Kijken wie kunnen en dan de locatie bepalen?
Ik denk dat het Utrecht of Amsterdam wordt, aangezien die centraal liggen en allebei makkelijk te bereiken steden zijn en ook aangesloten zijn op het nachtnet
Eens, maar in Amsterdam heb je Melkweg en daar is maandelijks een anime vertoningquote:Op woensdag 25 april 2012 11:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry
Dat zou leuk zijn. Utrecht lijkt me wel een geschikte locatie. Daar heeft zich ook de POL-meet plaatsgevonden en ligt het meest centraal.
Maar dat moet dan net een anime zijn die iedereen leuk vindtquote:Op woensdag 25 april 2012 11:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Eens, maar in Amsterdam heb je Melkweg en daar is maandelijks een anime vertoning
Toevallig overmorgen Trigun film zie ik net
Het is toch deze week??quote:Op woensdag 25 april 2012 12:49 schreef Lithia het volgende:
Dus om een duidelijk overzicht te houden dat ook meegaat in het topic, graag dit stukje (onder de 2 strepen) quoten en je naam invullen bij wat je stemt (alleen als je eventueel mee wil naar een meet! )
Animator's Preview in Amsterdam? (Datum wordt later evt bepaald)
Ja: Baka, Cake, Easymodo, Lithia
Nee: robin007bond,Blue_Panther_Ninja(weet nog niet!wil wel!)
Nee dank je,waarom niet in Utrecht??quote:Op woensdag 25 april 2012 13:29 schreef Easymodo het volgende:
We zouden ook deze film kunnen kijken:
http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=1965695
Een van de slechtste films ooit.
Deze week? datum was toch nog niet bekend?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is toch deze week??
a.s vrijdagavond voorbereiding en repetitie muziek voor trouwfeest(Zaterdag de 28e dus).
aha,Zaterdag en Zondag heb ik meestal druk.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
Deze week? datum was toch nog niet bekend?
Meid toch, wat een rotleven!quote:Op woensdag 25 april 2012 15:05 schreef robin007bond het volgende:
Niet deze vakantie pl0x.
Dan ben ik in de Antillen.
welk eiland?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:05 schreef robin007bond het volgende:
Niet deze vakantie pl0x.
Dan ben ik in de Antillen.
Respect.quote:
Dat weet je heel goed.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Respect.
edit: als je 'konjo', 'makamba', 'kens', 'idjoit', of iets met 'mama' in hoort... dan mogen ze je niet.
*effe zoeken naar mschol anime! *quote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier van ef~ a tale of memories de 1080p THORA release?
klopt het dat de encode echt beroerd is en MPC-HC continu laat crashen?
Okonomiyaki?gyoza,iemand?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Mijn nieuwe gasfornuis is eindelijk binnen(net in de keuken gezet),na 5 weken geduld hebben weer koken.
Ik zal even voor je zoeken.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Klipnap het volgende:
Waar is die henk
Ik ben nu vlakbij cs maar kan m niet vinden
Nee. Bij mij werkt hij prima. Ik gebruik MPC-HC + lav + ffdshow (voor audio) + MadVRquote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier van ef~ a tale of memories de 1080p THORA release?
klopt het dat de encode echt beroerd is en MPC-HC continu laat crashen?
Ik weet het. Mijn moeder kan Papiaments.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Respect.
edit: als je 'konjo', 'makamba', 'kens', 'idjoit', of iets met 'mama' in hoort... dan mogen ze je niet.
Oh jeetje.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet het. Mijn moeder kan Papiaments.
Lekker handig jaah.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zal even voor je zoeken.
Central Station , you will see at your left a big church (the Saint Nicolas Church). To the right of it you will come across the Barbizon Hotel. Next to it is the Zeedijk street. Just follow this street until you reach the Nieuwmarkt square. The store can be found at number 136 C and is recognizable by the big HENK neon letters in the window. About six minutes walking distance. Or you can take the subway/underground (all lines) from Central Station and get out the next stop at station Nieuwmarkt (exit Nieuwmarkt). We can be found at the other side of the square. Parking is difficult in the neighbourhood, but not impossible. Really.
ojaquote:Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet het. Mijn moeder kan Papiaments.
Sorry, dat wordt hem niet. Ben net met klasgenoten de tegenovergestelde richting opgegaan.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zal even voor je zoeken.
Central Station , you will see at your left a big church (the Saint Nicolas Church). To the right of it you will come across the Barbizon Hotel. Next to it is the Zeedijk street. Just follow this street until you reach the Nieuwmarkt square. The store can be found at number 136 C and is recognizable by the big HENK neon letters in the window. About six minutes walking distance. Or you can take the subway/underground (all lines) from Central Station and get out the next stop at station Nieuwmarkt (exit Nieuwmarkt). We can be found at the other side of the square. Parking is difficult in the neighbourhood, but not impossible. Really.
Ah balen. Je hoeft geen sorry te zeggenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sorry, dat wordt hem niet. Ben net met klasgenoten de tegenovergestelde richting opgegaan.
Toch bedankt
Ik heb zojuist bijna al mijn geld bij de mac uitgegeven dus het wordt toch nietsquote:Op woensdag 25 april 2012 17:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah balen. Je hoeft geen sorry te zeggen
Ik vind het vooral vervelend voor jou.
Dan had je sowieso te weinig bij om het er flink van te nemenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb zojuist bijna al mijn geld bij de mac uitgegeven dus het wordt toch niets
Nee, daarvoor nog een donut bij een halaltent gekocht (quote:Op woensdag 25 april 2012 17:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan had je sowieso te weinig bij om het er flink van te nemen
Big Tasty
McWrap
Een donut bij een halaltent!?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, daarvoor nog een donut bij een halaltent gekocht () en achterkanten van oorbellen.
Afkomst boeit me niet zo. Heb al een vriend.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een donut bij een halaltent!?
Ach joh. Geniet er lekker van. Ik heb al 3/4 jaar geen dünner meer kunnen eten. Vroeger ging ik altijd als een eckte eckte in een tussenuur met vrienden naar de dünnerzaken.
Oh, we waren ook een keer op excursie naar Antwerpen. In de buurt zat ook een seksshop waar we naar toe gingen (melige pubers jeweetz), maar we werden er door een hele verzuurde vrouw uitgestuurd.
Jouw vriend had toch die korte broek?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Afkomst boeit me niet zo. Heb al een vriend.
Jup. Hij is net een animefiguur. Zelfs in de winter een korte broek.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jouw vriend had toch die korte broek?
Toch fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Dit soort momenten moet je koesterenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En ja, ze verkochten echt donuts daar
Nou al met al een leuke excursie, maar teveel vrije tijd
We zijn nog naar het Waterlooplein geweest, alleen door de regen was het dood
En we hebben haast alle coffeeshops hier gezien
Wat een baas. Geen zorgen. Wij brengen hem wel naar the dark side.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jup. Hij is net een animefiguur. Zelfs in de winter een korte broek.![]()
Hij was ook in de vorige meet trouwens. Misschien kan ik m weer overhalen om te komen. In principe kijkt hij nu ook anime, alleen lang niet zo fanatiek als wij in deze reeks.
kijk, jij snapt emquote:Op woensdag 25 april 2012 17:49 schreef outcast_within het volgende:
Pefecte leeftijd om plotseling een verloofde from out of space in je bed te vinden.
BigTastyquote:Op woensdag 25 april 2012 17:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan had je sowieso te weinig bij om het er flink van te nemen
Big Tasty
McWrap
Nog niet gebeurd helaas.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:49 schreef outcast_within het volgende:
Pefecte leeftijd om plotseling een verloofde from out of space in je bed te vinden.
die heb ik ook gehoord jaquote:Op woensdag 25 april 2012 17:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog niet gebeurd helaas.
Mijn vrienden grappen altijd dat als ik voor mijn 18e niet ontmaagd word, dat ze me dan naar de hoeren brengen
Als ik dit eerder had geweten dan had ik je kunnen stalken.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En ja, ze verkochten echt donuts daar
Nou al met al een leuke excursie, maar teveel vrije tijd
We zijn nog naar het Waterlooplein geweest, alleen door de regen was het dood
En we hebben haast alle coffeeshops hier gezien
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als ik dit eerder had geweten dan had ik je kunnen stalken.
En dan plotseling heel weeaboo gaan doen waar al je vrienden bij zijn en doen alsof we BFF's zijn.
KAWAII DESU~~~~!!
In sommige landen doen ze het ook.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:48 schreef mschol het volgende:
[..]
in anime anders niet ongebruikelijk hoor
dat geloof ik graag, of dat de meest ideale situatie is: das afhankelijk van de persoon..quote:Op woensdag 25 april 2012 18:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
In sommige landen doen ze het ook.
Jammer zegquote:Op woensdag 25 april 2012 17:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als ik dit eerder had geweten dan had ik je kunnen stalken.
En dan plotseling heel weeaboo gaan doen waar al je vrienden bij zijn en doen alsof we BFF's zijn.
KAWAII DESU~~~~!!
Ook geen Ingrid?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jammer zeg![]()
Maar ik heb zelfs Henk niet ontmoet
Echt...quote:Op woensdag 25 april 2012 18:21 schreef robin007bond het volgende:
HAHAHAHA.
De Evangelion scheerreclame
Advance Wars vind ik een heerlijke gamequote:
Staat wel op mn sd kaart, maar nog niet echt mee begonnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Advance Wars vind ik een heerlijke game
Ken je toevallig Fire Emblem? Een soortgelijk spel. Erg leuk.
Star Wars kan er idd ook wat van.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:42 schreef robin007bond het volgende:
http://www.evastore.jp/pc(...)ICLE_LIST&store_id=1
WTF. Dit neemt echt de meest bizarre vormen aan. Ik heb nog nooit zo'n uitgemolken franchise gezien!!!
Die site probeert Evangelion ook echt neer te zetten als een of ander luxueus merk. Evangelion broodEvangelion koffie
Misschien is dit nog erger dan bij Star Wars?
Ik ken een meisje die daar echt alles van wil hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Star Wars kan er idd ook wat van.
Al is Hello Kitty het ergst.
Onderbroek is toch niet erg? Ik heb er een van Mickeyquote:Op woensdag 25 april 2012 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die daar echt alles van wil hebben.
Ze heeft een Hello Kitty mobiel echt alles
Zelfs een.
onderbroek
Mijn zusje kent een dude die daar echt van alles van wil hebben. Onderbroek zou ik niet weten, do not want to know.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die daar echt alles van wil hebben.
Ze heeft een Hello Kitty mobiel echt alles
Zelfs een.
onderbroek
Ze had het er een keer over in een gesprekquote:Op woensdag 25 april 2012 18:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Onderbroek is toch niet erg? Ik heb er een van Mickey
En trouwens, hoe weet je dat?
Creepy.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:00 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Mijn zusje kent een dude die daar echt van alles van wil hebben. Onderbroek zou ik niet weten, do not want to know.
Ik weet nog niet of ik ga.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef Bakakame het volgende:
Het grote anime/manga Meet topic 25-02-11
Wat een mooi topic en wat een mooie post!
Niemand bijt.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik ga.
Ik wil wel gaan,maar niet op een Zaterdag/Zondag.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
Oh. En een onderbroek is inderdaad niet erg. Voordat Klipnap zich zorgen gaat maken
[..]
Niemand bijt.
Beter NERDquote:Op woensdag 25 april 2012 20:33 schreef robin007bond het volgende:
Weet je wat ik me net zit te bedenken? Volgens mij heeft Ralph Lauren zo'n service dat je zelf tekst op je polo kan zetten.
Ik ga er NERV op zetten
quote:
5 Centimeters Per Second.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef mschol het volgende:
hmmm wat gaat mijn 200ste anime worden?
zijn er nog leuke/mooie films die ik mogelijk gemist heb?
gezien, mooie filmquote:
Je hebt je MAL dan niet geüpdatequote:Op woensdag 25 april 2012 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien, mooie film
zat zelf meer richting summer wars te denken
*even PtW lijst doorneemt op films...
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt je MAL dan niet geüpdate
Ik kon 5 centimeters per second helemaal niet in je lijst vinden.
Akira nog een optie?
School Days al gezien? Kanon? NGE? Kaiji?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
bad me...
Akira.. ooit in een grijs verleden wel eens gezien.. maar das zeker 10 jaar terug gok ik
SD, moet ik kijken, maar fileserver is buiten gebruik a.t.m. en kan daar niet bij zo 1,2,3quote:Op woensdag 25 april 2012 21:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
School Days al gezien? Kanon? NGE? Kaiji?
true, Taiga had een minder tsundere karakter moeten krijgen...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:16 schreef robin007bond het volgende:
Dit was eigenlijk best een mooie anime. Jammer van de animatie en dat Taiga zelf een vervelend mens was.
Ik mag haar sowieso niet. Niet alleen is ze te tsundere. Ze gedraagt zich gewoon constant als een irritant klein kind.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
true, Taiga had een minder tsundere karakter moeten krijgen...
Ik vond hem matig, maar hij bleef wel bijquote:
SPOILER: fma spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gedoe met Nina in FMA.
Kanon was ook best droevig, maar best melodramatisch. Je kunt veel over Clannad After Story zeggen, maar het was realistisch uitgevoerd.
5 Centimeters Per Second maakte me eerder treurig dan aan het janken.
Volgens mij heb ik ook een traantje gelaten bij Toradora.
Bij het einde van Elfen Lied moest ik zelfs een beetje huilen
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2012 21:38:11 ]
Naruto, door de fillers ergens na episode 160quote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef robin007bond het volgende:
Welke anime momenten moesten jullie janken? Hebben jullie überhaupt ooit gejankt om anime?
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef robin007bond het volgende:
Op welke anime momenten moesten jullie janken? Hebben jullie überhaupt ooit gejankt om anime?
Even mijn samenvatting:
De scène met Nagisa. Kenners weten welke ik bedoel.echt janken? nee.SPOILER: fma spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gedoe met Nina in FMA.
wel af en toe een traantje weggepinkt..
bij b.v. deze sceneSPOILER: Clannad ASOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
echt janken? nee.
wel heel af en toe een traantje weggepinkt..
bij b.v. deze sceneIk vergeet Angel Beats helemaal. Daar heb ik 2x een traantje gehad.SPOILER: Clannad ASOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder met je eens natuurlijk.
Welcome to the NHK zat er bij mij ook erg dichtbij.
Ano Hana moest me ook laten janken.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2012 21:39:16 ]
Daar hebben we het een paar topics geleden al over gehad.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef robin007bond het volgende:
Welke anime momenten moesten jullie janken? Hebben jullie überhaupt ooit gejankt om anime?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (al was het einde een anti-climax)
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Daar hebben we het een paar topics geleden al over gehad.
Ik Air laatste 2 eps, Angel Beats Yui scene, Candy Candy, Pokemon toen Ash Pikachu achterliet, Mai-Hime rond ep 20
Er zijn zo veel nieuwe anime uitgekomen. Ik besefte me net dus dat er recent weinig tearjerkers zijn geweest. Vandaar dat ik het opnieuw wou vragen. In de hoop dat iemand een nieuwe anime zou noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (al was het einde een anti-climax)
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Daar hebben we het een paar topics geleden al over gehad.
Ik Air laatste 2 eps, Angel Beats Yui scene, Candy Candy, Pokemon toen Ash Pikachu achterliet, Mai-Hime rond ep 20
vroegah (jaar of 5 terug ofzo i guess?) naruto bij die begrafenis afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (al was het einde een anti-climax)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat kwam vooral doordat ze imho de sfeer goed door lieten komen...
O ja, Shirokuma Cafe vergeten. Die pandascene was zo zieligquote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zijn zo veel nieuwe anime uitgekomen. Ik besefte me net dus dat er recent weinig tearjerkers zijn geweest. Vandaar dat ik het opnieuw wou vragen. In de hoop dat iemand een nieuwe anime zou noemen
Dus toch een nieuwe. Al denk ik dat ik dit met een korreltje zout mag nemen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
O ja, Shirokuma Cafe vergeten. Die pandascene was zo zielig
Echte kenners weten welke ik bedoel.
Ik ook. Als ik gaap beginnen mijn ogen altijd te tranen, heb jij dat ook?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus toch een nieuwe. Al denk ik dat ik dit met een korreltje zout mag nemen.
Ik verwacht dat ik nog ga huilen bij Fate/Zero. Bij de Fate/Stay Night visual novel liet ik ook een traantje vallen.
quote:
Ik bedoelde dit, maar FOK! wou mijn Japanse characters niet ondersteunen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef Easymodo het volgende:
Jouw kennende waarschijnlijk EVA. Ik spreek geen nipponese.
?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Robin doesn’ t understand what you are saying. Sad panda.
kya kan ik lezen en dan ru.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de kenners. Welke anime is dit?
Als je de IME op Japans hebt staan, dan worden westerse tekens automatisch zo weergeven. Pas als je Ctrl+Shift drukt kun je Japanse tekens gaan invoeren.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee ik bedoel hoe deed je dat? Speciaal lettertype of iets met spaties?
Oh dus zo doen ze dat in Japan. Ik vroeg me altijd al af hoe ze daar typen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je de IME op Japans hebt staan, dan worden westerse tekens automatisch zo weergeven. Pas als je Ctrl+Shift drukt kun je Japanse tekens gaan invoeren.
Misschien een leuk weetje. Zo iets hebben ze ook met mobieltjes. Ze moeten typen hoe je iets uitspreekt.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh dus zo doen ze dat in Japan. Ik vroeg me altijd al af hoe ze daar typen.
Al zag ik Mio's toetsenbord wel een keer in het groot.
Fullmetal Alchemist. Inmiddels weet ik dat op herkenning, aangezien ik zo FMA geobsedeerd was.quote:
En in romanji is dat...... ?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fullmetal Alchemist. Inmiddels weet ik dat op herkenning, aangezien ik zo FMA geobsedeerd was.
Ik denk dat het op je Mac ook zo werkt, maar als je spatiebalk blijft drukken krijg je meer suggesties. Best grappig.quote:
はい。quote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het op je Mac ook zo werkt, maar als je spatiebalk blijft drukken krijg je meer suggesties. Best grappig.
[ afbeelding ]
mooie anime, misschien dat ik er een traantje heb gelaten, vooral dan bij et eindequote:
niet gezien, dus niet over te oordelenquote:Nami bij One Piece vond ik ook wel indrukwekkend.
ef -a tale of memories vond ik half half: aan de ene kant erg stereotype karakters en erg verwachtte acties..quote:ef - a tale of memories, ook apart toen de aap uit de mauw kwam waarom dat gene gebeurde...
Zo zijn er nog een paar.
Ik zag hem niet aankomen... Ik schrok toen dat gezegd werd wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef mschol het volgende:
ef -a tale of memories vond ik half half: aan de ene kant erg stereotype karakters en erg verwachtte acties..
ik was niet verrast ofzo, waarom weet ik eigenlijk ook niet..quote:Op woensdag 25 april 2012 22:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zag hem niet aankomen... Ik schrok toen dat gezegd werd wat er aan de hand was.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit zit er ook in...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb steeds dat ik de serie kijk voor 2 episodes, dan tijdelijk aan de kant zet en vervolgens weer opnieuw moet kijken omdat ik weer in de setting moet komen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:13 schreef Easymodo het volgende:
Ik vond EF tale of memories juist uniek en niet voorspellend.
Ik ga hem niet kijken maar wel slapen.quote:
Ik wil wel eens dango eten.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ga hem niet kijken maar wel slapen.
Dango dango dango dango
Ik ben een gevoelige man. Bij echte films huil ik ook snel.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waar hebben jullie die weebo-inator vandaan?
Vroeger was ik ook gevoelig voor schrik effecten en melodrama. Nu lach ik om hun zwakzinnige pogingen mij aan het tranen te krijgen. Al hoewel... vroeger toen ik klein was verstopte ik mij altijd achter de bank als ik een enge scene zag. Ik stel mij voor dat dat er zwakzinniger en lachwekkender uitzag dan de goedkope poging mij, toen nog een klein mens, nachtmerries te laten beleven.
Ze faalden want ik zat achter de bang(k) met mijn wijsvingers in mijn oren te: ik-kan-het-niet-horen!
Ik ook,lijkt me lekkerquote:Op woensdag 25 april 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil wel eens dango eten.
Welterusten
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waar hebben jullie die weebo-inator vandaan?
Vroeger was ik ook gevoelig voor schrik effecten en melodrama. Nu lach ik om hun zwakzinnige pogingen mij aan het tranen te krijgen. Al hoewel... vroeger toen ik klein was verstopte ik mij altijd achter de bank als ik een enge scene zag. Ik stel mij voor dat dat er zwakzinniger en lachwekkender uitzag dan de goedkope poging mij, toen nog een klein mens, nachtmerries te laten beleven.
Ze faalden want ik zat achter de bang(k) met mijn wijsvingers in mijn oren te: ik-kan-het-niet-horen!
Geen van deze bij mij. Brok in de keel bij Death Note, Hunter X Hunter, Kimi Ga Nozomu Eien, Gungrave... vast wel meer. Vooral Kimi Ga Nozomu Eien, die wil ik niet eens rewatchen ook al is die zo goedquote:Op woensdag 25 april 2012 23:37 schreef Bakakame het volgende:
Een aantal anime die me toch wel een brok in de keel gaven waren Ano Hana, waarschijnlijk Toradora, FMA:B waarschijnlijk ook wel, Ano Natsu ook en bij Naruto waren er ook zo een aantal momenten
Einde was echt heel kut... Mooi verhaal was het wel, als een soort kinderboek.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:38 schreef mschol het volgende:
ano hana, et was een aparte anime, waar vooral et einde eigenlijk nogal overdreven was...
Ik snap nog steeds niet waarom die film er zó in slaagde mij te doen huilen. Ik haat het als idioten een menselijke interpretatie aan dierlijk handelen mee proberen te geven. Ik haat het al men Japanse gebeurtenissen naar de VSA misplaatst. Ik haat Hollywood en alle B-acteurs die daar als 'goed' te boek staan. En toch huilde ik als een klein kind die een twix wou maar een nix kreeg.quote:
Hollywood remakes(90%) zuigen hard.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom die film er zó in slaagde mij te doen huilen. Ik haat het als idioten een menselijke interpretatie aan dierlijk handelen mee proberen te geven. Ik haat het al men Japanse gebeurtenissen naar de VSA misplaatst. Ik haat Hollywood en alle B-acteurs die daar als 'goed' te boek staan. En toch huilde ik als een klein kind die een twix wou maar een nix kreeg.
Internetcultuurbarbaar! Dat zijn overduidelijk moérlakken (moeroaches)!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat?
Wie gaat nou voor de lol plaatjes van Azunyan op pissebedden () plakken?
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef robin007bond het volgende:
Op welke anime momenten moesten jullie janken? Hebben jullie überhaupt ooit gejankt om anime?
Even mijn samenvatting:
De scène met Nagisa. Kenners weten welke ik bedoel.Elfen Lied en FMA inderdaad.SPOILER: fma spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gedoe met Nina in FMA.
Kanon was ook best droevig, maar best melodramatisch. Je kunt veel over Clannad After Story zeggen, maar het was realistisch uitgevoerd.
5 Centimeters Per Second maakte me eerder treurig dan aan het janken.
Volgens mij heb ik ook een traantje gelaten bij Toradora.
Bij het einde van Elfen Lied moest ik zelfs een beetje huilenOp dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Dan heb je ook gezien dat mijn naam bij Nee stond.quote:Op donderdag 26 april 2012 07:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt het gegeten?![]()
Overigens. Ga je nog naar de meet? Gezien je het lijstje hebt ingevuld.
Uhm. Het was niet of je wel ging of niet ging, maar of je Amsterdam een geschikte plaats vond of nietquote:Op donderdag 26 april 2012 07:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan heb je ook gezien dat mijn naam bij Nee stond.
Ohquote:Op donderdag 26 april 2012 07:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhm. Het was niet of je wel ging of niet ging, maar of je Amsterdam een geschikte plaats vond of niet
Welke Macross??Frontier?quote:Op donderdag 26 april 2012 07:53 schreef robin007bond het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die Macross kijken? Is het de moeite waard?
Moet je wel erbij schrijven.quote:Op donderdag 26 april 2012 07:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhm. Het was niet of je wel ging of niet ging, maar of je Amsterdam een geschikte plaats vond of niet
Allemaalquote:Op donderdag 26 april 2012 08:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke Macross??Frontier?
*hoi
Stond er ook bij.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Moet je wel erbij schrijven.
quote:Dus om een duidelijk overzicht te houden dat ook meegaat in het topic, graag dit stukje (onder de 2 strepen) quoten en je naam invullen bij wat je stemt (alleen als je eventueel mee wil naar een meet! )
Niet goed gelezen dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Allemaal
[..]
Stond er ook bij.
[..]
Jup.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet goed gelezen dan.
Wil je ze allemaal(Macross dus) kijken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je waarschijnlijk nog net de laatste chapter van de Bakuman manga erin staanquote:Op donderdag 26 april 2012 10:57 schreef Qunix het volgende:
Collega's waren weer in Tokyo...
[ afbeelding ]
Ik zie wel Bleach en inderdaad ook Bakuman, of het de laatste is weet ik niet...quote:Op donderdag 26 april 2012 11:29 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nog net de laatste chapter van de Bakuman manga erin staan
Ik ben nog steeds benieuwd wat nu dat ene ding is waarom ze medelijden zouden moeten hebben. En wat haar geheim is dat ze een fighter is geworden.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef .Cake. het volgende:
Wtf, hebben ze bij Kore wa Zombie desu ka? OF THE DEAD! #3 nu de Melkweg in Amsterdam gebruikt als voorbeeld voor een concerthal?
[ afbeelding ]
Oh en ik drop Accel World. Want![]()
Ik wil ook 1tjequote:Op donderdag 26 april 2012 10:57 schreef Qunix het volgende:
Collega's waren weer in Tokyo...
[ afbeelding ]
Over een aflevering kijk ik wel. Tot nu toe is het inderdaad saai.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef .Cake. het volgende:
Wtf, hebben ze bij Kore wa Zombie desu ka? OF THE DEAD! #3 nu de Melkweg in Amsterdam gebruikt als voorbeeld voor een concerthal?
[ afbeelding ]
Oh en ik drop Accel World. Want![]()
Terwijl ik de laatste twee Zombies wel weer leuker vindt. Strangé.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Over een aflevering kijk ik wel. Tot nu toe is het inderdaad saai.
Ik dacht dat ik ook niet zoveel series volgde dit seizoen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:51 schreef robin007bond het volgende:
Dit seizoen volg ik bar weinig.
Sankarea staat nog op de planning.
Goed om te weten.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:53 schreef Bakakame het volgende:
En het lijkt erop dat Naruto volgende week weer verder gaat
Ik vond laatst de eerste het leukst en de laatste 2 voelen als fillers.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Terwijl ik de laatste twee Zombies wel weer leuker vindt. Strangé.
niet op vakantie gaan, heb je dat probleem nietquote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef robin007bond het volgende:
Ik hoop dat het internet op Curacao van aanvaardbare kwaliteit is.
Mehquote:Op donderdag 26 april 2012 14:53 schreef Bakakame het volgende:
En het lijkt erop dat Naruto volgende week weer verder gaat
Ik haat vakantie. Het enige leuke er aan is dat ik bij terugkomst niet meer zo bleek ben en gewoon een lekker kleurtje heb.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
niet op vakantie gaan, heb je dat probleem niet
Neem je laptop mee. Of iets anders wat anime kan afspelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef robin007bond het volgende:
Ga ik ook doen. Weet je wat. Even met een UTP kabel het een en ander overzetten. Dan weet ik zeker dat het goed zit als ik geen internet heb.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:36 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Neem je laptop mee. Of iets anders wat anime kan afspelen.
vakantie vind ik meestal wel prettig, gewoon eff er helemaal tussenuit.. al zou ik dan de hele tijd in een huisje zitten, dat is dan al beter als de dagelijkse sleur thuis..quote:Op donderdag 26 april 2012 15:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik haat vakantie. Het enige leuke er aan is dat ik bij terugkomst niet meer zo bleek ben en gewoon een lekker kleurtje heb.
Nu ben ik trouwens in een hele rare bui. Ik heb bijna geen zin om wat te kijken. Wat ik dus nodig heb is een anime die makkelijk wegkijkt.
De hele week?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef robin007bond het volgende:
GMTA.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De hele week?
Neem gewoon een hele verzameling anime mee
Ben ik van plan.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kijk je LotGH en 12 Kingdoms af?
Met laptop op strand naar K-ON! kijken natuurlijk!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wacht wat zeg ik. Je gaat naar een zonnig eiland. Lig op het stand en maak plezier ofzo.
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je kunt toch ook wel vast ergens niet getekende schattige meisjes vinden die schattige dingen doen?
3dquote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je kunt toch ook wel vast ergens niet getekende schattige meisjes vinden die schattige dingen doen?
Hahahahaha!quote:
K-ONquote:
QFT.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:19 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hahahahaha!![]()
Jij bent de koning van vandaag!
Half eens. Het eerste seizoen vond ik wel leuk, omdat de band en alles nog een rode lijn in het verhaal vormde. In seizoen 2 is het echt allemaal zo ..quote:Op donderdag 26 april 2012 16:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
K-ONAnime die gaan over niets dan schattige meisjes die schattige dingen doen.
ga ergens anders haten ofzo..quote:Op donderdag 26 april 2012 16:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
K-ONAnime die gaan over niets dan schattige meisjes die schattige dingen doen.
dat mag hij ergens anders doen, op fok kennen ze dat nietquote:Op donderdag 26 april 2012 16:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting weet je nog?
Als ik klaar ben met mijn staatsgreep, dan komt er een moe-militaristische dictatuur in de vorm van Strike Witches.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting weet je nog?
Pantsu!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met mijn staatsgreep, dan komt er een moe-militaristische dictatuur in de vorm van Strike Witches.
Je zuster!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Schooluniformen. Miniskirts verplicht!
Misschien scan ik hem nog wel een keer na de vakantie in.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dwing haar om voor straf de hele winter een minirok te dragen, zonder legging, dat zal haar leren!
linkje naar het verhaal.
SPOILER: LotGHOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef .Cake. het volgende:
Gundam AGE 28:Gaat inderdaad extreem snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah! Ik zie Apollon. Hop, gelijk de download bak op!
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Favoriete Anime dictator?
wss King Bradley maar dat was meer om zijn krijgskunde dan om zijn regime.King buradury is wel een baasSPOILER: LotGHOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Jup: http://onepiece.wikia.com/wiki/Tashigiquote:Op donderdag 26 april 2012 18:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die vrouw met alleen een (open) hawai-shirt en een minispijkerbroek is Tashigi?
overweegt One Piece weer te gaan lezen.
Is het geen man dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die vrouw met alleen een (open) hawai-shirt en een minispijkerbroek is Tashigi?
overweegt One Piece weer te gaan lezen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:33 schreef Qunix het volgende:
De mensen die Bakuman gezien hebben of volgen herkennen dit denk ik wel:
[ afbeelding ]
Hier kan je opgeven welke manga je tof vindt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die het ook kan vertalen? Sleepsub, waar ben je?![]()
Allebei inderdaad leuk!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind Jormungand wel tof eilk.
Hyouka is ook iets interessants idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |