SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga ovoxo bespioneren![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
Oh ja idd, ik voel me heel raar ineens. Ik heb maar gezegd dat ik wat ging doenquote:
Het is maar goed dat je het allemaal helemaal onder controle hebt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh ja idd, ik voel me heel raar ineens. Ik heb maar gezegd dat ik wat ging doen.
Shifto's Special Saucequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb het zwaarder, ik had hier nog een pak chocomel staan, aangebroken en al, ik neem 2 teugen en het proefde RAAR. Alsof shifto erin had gezeken![]()
![]()
Ja dat dacht ik, eigenlijk heb ik helemaal geen controlequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je het allemaal helemaal onder controle hebt.
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik, eigenlijk heb ik helemaal geen controle![]()
. Naïef.
Heb je 'm al geblokkeerd?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik, eigenlijk heb ik helemaal geen controle![]()
. Naïef.
Ja, niet zo goed. Lily is echt zo'n golddigger en heeft er eigenlijk problemen mee dat iemand anders haar geld 'jat' (haar manquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
over op belangrijkere zaken, hoe was GG?
Dafaq am i readinquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, niet zo goed. Lily is echt zo'n golddigger en heeft er eigenlijk problemen mee dat iemand anders haar geld 'jat' (haar man). Ze kwam erachter dat haar ex-man ook de vader is van de dochter van haar zus, hij had dus een affaire gehad. Diana Payne is eigenlijk 'nep', ze heeft haar naam vervormd en nu gaat Nate op zoek naar haar echte identiteit.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ik kan er niks aan doen![]()
Maar knuffel voor jou omdat jij het ook kut hebt![]()
![]()
Tuurlijk lieverd, ik hoop wel dat je een beslissing kan maken omtrent je ex, zo schiet het echt niet op.quote:
ik keek soms mee met mijn ex maar hier ken ik niks vanquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, niet zo goed. Lily is echt zo'n golddigger en heeft er eigenlijk problemen mee dat iemand anders haar geld 'jat' (haar man). Ze kwam erachter dat haar ex-man ook de vader is van de dochter van haar zus, hij had dus een affaire gehad. Diana Payne is eigenlijk 'nep', ze heeft haar naam vervormd en nu gaat Nate op zoek naar haar echte identiteit.
Mooiquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij heeft geen Whatsapp meer vanaf morgen dus nee :p
geluk bij een ongelukquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja joh, postduif!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
Gelukkig nog wel msn, mail, sms, postduif
Leuk dat heft, maar het lemmet is er af gebroken of niet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja werkt goed![]()
. Die van mij kakt op commando op mijn ex
Hij roept dan ook zodat ze net omhoog kijkt en dan flatsh zo op haar gezichtje, dat zal haar leren!quote:
nee, ik zag em net op 9gag en kon t niet laten om m hier te postenquote:
Aaaw komt goedquote:Op woensdag 25 april 2012 00:22 schreef miesjelle112 het volgende:
Enn jahoor, daar istie weer; de breakdown
Pfff over 5.5 uur gaat mn wekker alweer, dat wordt weer leuk morgen.
Pas aan het einde gaat het snel wat mij betreft haha!quote:Op woensdag 25 april 2012 07:44 schreef Cici het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is alweer woensdag, gaat lekker snel
Oh, moest erbij zetten dat ik vrijdag vrij ben en die week daarna ookquote:Op woensdag 25 april 2012 07:47 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Pas aan het einde gaat het snel wat mij betreft haha!
Zijn we weer lekker over de helft
Ahahah klein detail!quote:Op woensdag 25 april 2012 07:52 schreef Cici het volgende:
[..]
Oh, moest erbij zetten dat ik vrijdag vrij ben en die week daarna ook
Vertel je prinsje alles maarquote:Op woensdag 25 april 2012 07:55 schreef ovoxo het volgende:
Ik heb ook weekend nodig. Wat een rare week.
Heb je lekker geslapen lieverd?quote:Op woensdag 25 april 2012 08:01 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ahahah klein detail!lekkerrrrr!
Goodmorning muhahaha!
Kort en onrustig helaas....quote:
Ja, wel lekker geslapen. Vandaag een vrij dagje voor de boeg, beetje luieren ditdatquote:Op woensdag 25 april 2012 08:18 schreef miesjelle112 het volgende:
F
[..]
Kort en onrustig helaas....
Wordt een laaaange dag denk ik zo
Jij dan?
Ooh heerlijk! Lucky you!quote:Op woensdag 25 april 2012 08:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, wel lekker geslapen. Vandaag een vrij dagje voor de boeg, beetje luieren ditdat
Verneder haarquote:Op woensdag 25 april 2012 08:35 schreef MohMi het volgende:
Mogguh. Help me onthouden morgen mijn luchtbuks mee te nemen om asociale mensen in de bus te liquideren godverdomme. Stom kutwijf met d'r deo spuiten en veel te harde negermuziek.
Zo, en nu eerst koffie gieten om m'n pokkepesthumeur te temperen.
Deo spuiten in de bus?quote:Op woensdag 25 april 2012 08:35 schreef MohMi het volgende:
Mogguh. Help me onthouden morgen mijn luchtbuks mee te nemen om asociale mensen in de bus te liquideren godverdomme. Stom kutwijf met d'r deo spuiten en veel te harde negermuziek.
Een man zou haar gevenquote:Op woensdag 25 april 2012 08:35 schreef MohMi het volgende:
Als ik in de trein zit wil ik ook wel eens deo spuiten als ik bij m'n eindbestemming in de buurt benquote:Op woensdag 25 april 2012 08:49 schreef Murdera het volgende:
Deo spuiten in de bus?
Snotrochel in haar gezicht is een van de betere opties.
Als je dat naast mij doet kan je maar beter je gezicht bedekken.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik in de trein zit wil ik ook wel eens deo spuiten als ik bij m'n eindbestemming in de buurt ben
Dan zou eten ook verboden moeten wordenquote:Op woensdag 25 april 2012 08:50 schreef Murdera het volgende:
Als je dat naast mij doet kan je maar beter je gezicht bedekken.
Zwaar asociaal gedrag.
quote:Op woensdag 25 april 2012 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou eten ook verboden moeten worden
Deo binnen kleine ruimtes blijft enorm lang hangen, is zwaar chemisch en giftig, kan zwaar op de longen slaan.. Moet ik dit echt uitleggen?quote:Op woensdag 25 april 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deo stinkt.. eten stinkt.. Zie geen verschil.
Yup.. Want ik kan smorgens bijna letterlijk over m'n nek gaan van bv boterhammenlucht en dergelijke. laat staan frietquote:Op woensdag 25 april 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
Deo binnen kleine ruimtes blijft enorm lang hangen, is zwaar chemisch en giftig, kan zwaar op de longen slaan.. Moet ik dit echt uitleggen?
Gewoon een roller kopenquote:Op woensdag 25 april 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deo binnen kleine ruimtes blijft enorm lang hangen, is zwaar chemisch en giftig, kan zwaar op de longen slaan.. Moet ik dit echt uitleggen?
Had het liefst een flinke stomp op d'r neus gegeven, mijn snotrochels zijn nog te goed voor haar gezicht.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deo spuiten in de bus?
Snotrochel in haar gezicht is een van de betere opties.
Ik had niet gedacht dat jij zo enorm asociaal zou zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup.. Want ik kan smorgens bijna letterlijk over m'n nek gaan van bv boterhammenlucht en dergelijke. laat staan friet
En dat chemisch/giftig.. och we gaan overal al aan dood, dus dit mag er wel bij.
Ik denk niet dat Cue het over een deo roller heeft..?quote:
Ik vind het asociaal, je dwingt anderen om die lucht te happenquote:Op woensdag 25 april 2012 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik in de trein zit wil ik ook wel eens deo spuiten als ik bij m'n eindbestemming in de buurt ben
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:01 schreef Murdera het volgende:
Ik had niet gedacht dat jij zo enorm asociaal zou zijn.
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]die twee x in het jaar dat het gebeurd..
quote:
Wel een goed idee.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:03 schreef Geester het volgende:
Moet je deo bus pakken en dan aansteker en dan aansteken en spuiten in de bus voor t gezicht van een chick enzo
Nee dat is niet asociaalquote:Op woensdag 25 april 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
Wel een goed idee.Wanneer zo'n asociaal snolletje deo spuit je aansteker pakken.
Dequote:
Ow als die redenatie telt dan mag ik dat dus best doen als mensen hun frietje/boterham zitten te eten. Niks aan de hand dusquote:Op woensdag 25 april 2012 09:05 schreef Murdera het volgende:
Oog om oog, Fighting fire with gasoline.
Vond ik ook.. Het hele "ik wist niet dat jij zo asociaal was"quote:Op woensdag 25 april 2012 09:05 schreef Murdera het volgende:
Deimpliceert dat je mijn reactie overtrokken vind
We never said you couldn't!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow als die redenatie telt dan mag ik dat dus best doen als mensen hun frietje/boterham zitten te eten. Niks aan de hand dus
Toch is het zo. Het is naar mijn mening een van de asociaalste dingen die je kan doen in de trein, samen met over een stoel zeiken.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond ik ook.. Het hele "ik wist niet dat jij zo asociaal was"
Pics!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ik het kan, daar twijfel ik ook absoluut niet over
Ik vind harde muziek nog even 10x ergerquote:Op woensdag 25 april 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
Toch is het zo. Het is naar mijn mening een van de asociaalste dingen die je kan doen in de trein, samen met over een stoel zeiken.
Daar stik ik niet in.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind harde muziek nog even 10x erger
Dat je de hele reis staat te gluren bedoel je?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:09 schreef Geester het volgende:
Vrouwen die inkijk hebben in de bus waar ik dan naast ga staan en steeds naar beneden kijk
DAT is asociaal
Nee dat ZIJ de hele reis zit te gluren.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat je de hele reis staat te gluren bedoel je?
Fixed!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:09 schreef Geester het volgende:
Vrouwen die geen inkijk hebben in de bus waar ik dan naast ga staan en steeds naar beneden kijk en elke keer teleurgesteld word
DAT is asociaal
Niet naar tieten willen kijken...quote:Op woensdag 25 april 2012 09:11 schreef Geester het volgende:
Nee dat zij inkijk hebben
Doe die tieten lekker opzij dan ofzo
of stop ze in je tas
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet naar tieten willen kijken...
Je snapt toch wel dat geester daardoor de hele tijd met een stijve zit. Dat is ook niet prettigquote:Op woensdag 25 april 2012 09:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet naar tieten willen kijken...
Je kent me toch al wel wat langer nuquote:
Was dat niet omdat je de hele tijd naar haar tieten zat te gluren?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Je kent me toch al wel wat langer nuHet is ook echt zo zelfs toen ik met haar wat ging drinken werd ze helemaal nagekeken en ik werd vies aangekeken omdat ik bij dr zat enzo
en waarom stopten jullie met daten?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:15 schreef Geester het volgende:
Ik bedoel van tijdens het uitgaan viel ze me op ze was echt zoo knap niet normaal ik moest er op af en ik had best veel concurrentie maar een vriendin van haar zei tegen mij dat ze t wel leuk vond om met me te praten etc. dus zodoende tel. nummer uitgewisselt en 2 keer een date gehad.. maargoed ze was gewoon tè knap
Dat is ook wel waar ja... Duivelsch dilemma!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:13 schreef Cue_ het volgende:
Je snapt toch wel dat geester daardoor de hele tijd met een stijve zit. Dat is ook niet prettig
Wees dan gewoon trots dat zij voor jou heeft gekozen. Die gozers zijn vooral jaloers.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:15 schreef Geester het volgende:
Je kent me toch al wel wat langer nuHet is ook echt zo zelfs toen ik met haar wat ging drinken werd ze helemaal nagekeken en ik werd vies aangekeken omdat ik bij dr zat enzo
Nee ik ben nu ff serieus ik bedoel ze hield echt van dezelfde dingen als mij ze hield zelfs van gamen wtf dit was gewoon perfectquote:Op woensdag 25 april 2012 09:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was dat niet omdat je de hele tijd naar haar tieten zat te gluren?
ja ik heb het zwaar laten friend zonenquote:Op woensdag 25 april 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees dan gewoon trots dat zij voor jou heeft gekozen. Die gozers zijn vooral jaloers.
Ja ik zie dat op dat moment gewoon niet als ik t nu terugzie denk ik hoe had ik zo'n mogool kunnen zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 09:19 schreef muhahaha het volgende:
Geester post wel vaker dit soort verhalen waarin hij onzeker is en geen pussy krijgt terwijl de pussy in een zilveren slipje word aangeboden.
Sukkel!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:19 schreef Geester het volgende:
ja ik heb het zwaar laten friend zonenik was namelijk de 2e keer bij haar thuis uitgenodigd en we waren alleen dusja en ik failde gewoon ondernam niet echt actie ofzo..
Wat zij zegt! Je kan er ook nog (als zij even niet kijkt of luisterdquote:Op woensdag 25 april 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
Wees dan gewoon trots dat zij voor jou heeft gekozen. Die gozers zijn vooral jaloers.
Is dat niet vastgekoekte pus van je grindtegelkop?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja ik zie dat op dat moment gewoon niet als ik t nu terugzie denk ik hoe had ik zo'n mogool kunnen zijn
Ik heb ook eelt op mijn hoofd van het face palmen
Mogelijk kan dat het zijn iddquote:Op woensdag 25 april 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dat niet vastgekoekte pus van je grindtegelkop?
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:37 schreef shifto het volgende:
Ik vond het al niet meer geloofwaardig toen hij over een ex begon die ook nog een echt mens zou moeten zijn
Denken dat iedereen op zijn telefoon woont!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:42 schreef Geester het volgende:
Ik stuurde die whatsapp en t is stil je hoort alleen die krekels (net zoals in een film)
Getsie neequote:Op woensdag 25 april 2012 09:47 schreef muhahaha het volgende:
Hij zei dat hij haar kutje wilde uitrekken /true story
And you fucked upquote:Op woensdag 25 april 2012 09:52 schreef Geester het volgende:
Ik hoop dat ze nog een reactie geeftsoms duurt dat ff voordat ze wat zegt .. ik kom dr nog wel eens tegen in de winkel hier waar ze werkt in de stad.. Dan ff praatje maken
Ze ziet er ook bijzonder uit en is niet wat je nu 9/10 keer ziet zo'n domme slet.. Ze weet ook veel van praktische dingen en dat icm het uiterlijk
MY GOOOOOOOD x 100
You dont even understandquote:Op woensdag 25 april 2012 09:53 schreef shifto het volgende:
[..]
And you fucked upEn stiekem vind ik dat echt niet gek als je IRL maar 1% bent zoals je in dit topic bent
Volgens mij is het niet zo ingewikkeld. Je had een (fictieve) vriendin. Die heeft je verlaten omdat ze je niet moet. En ik tel daarbij op dat je je altijd misdraagt in dit topic, samen met de dingen die je hebt verteld heeft dat een beeld gevormd in mijn hoofd en tsja, ik denk dat geen 1 chick je wil. Je ex niet, mensen uit dit topic niet.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo ingewikkeld. Je had een (fictieve) vriendin. Die heeft je verlaten omdat ze je niet moet. En ik tel daarbij op dat je je altijd misdraagt in dit topic, samen met de dingen die je hebt verteld heeft dat een beeld gevormd in mijn hoofd en tsja, ik denk dat geen 1 chick je wil. Je ex niet, mensen uit dit topic niet.
Misschien leer je je les en mocht je ooit weer een (fictieve) vriendin hebben, dat je dan geleerd hebt van dit alles, maar ik heb er een hard hoofd in
Suuuuurrreeequote:Op woensdag 25 april 2012 10:00 schreef Geester het volgende:
[..]jij bent echt zwaar gefrustreerd door mij he? En nee ik heb geen fictieve vriendin gehad
real flesh and blood ( en levend )
Ik zag dr gister nog in een topicquote:Op woensdag 25 april 2012 10:21 schreef shifto het volgende:
Wat ik mij eigenlijk veel meer afvraag, is waar Hara isIs ze dood? Ze post niet meer, tekent niet meer
Ik zeg niet dat het hem helemaal niet lukt. Ik geloof alleen geen zak over die extreem mooie vriendin.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Echt.. geester is ook niet mijn beste vriend... maar waarom kan ie geen vriendin hebben gehad en alles?
Bedoel.. ook al is ie graflelijk en raar of wat dan ook.. Zanger Rinus heeft ook een vriendin, dus waarom zou het geester dan niet lukken?
Rinus vindt zijn vriendin wss ook extreem mooiquote:Op woensdag 25 april 2012 10:24 schreef Murdera het volgende:
Ik zeg niet dat het hem helemaal niet lukt. Ik geloof alleen geen zak over die extreem mooie vriendin.![]()
Of over zijn 500.000
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rinus vindt zijn vriendin wss ook extreem mooi
Waarom? Feeders vinden vrouwen die dikker en dikker en dikker worden het mooiste wat er is.quote:
1 iemand op fok weet hoe ze dr uit ziet en mensen vinden haar knap ja...quote:Op woensdag 25 april 2012 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het hem helemaal niet lukt. Ik geloof alleen geen zak over die extreem mooie vriendin.![]()
Of over zijn 500.000
Op de rest van de topiques ben ik wel tamelijk serieus hoor, hier is t idd al te laatquote:Op woensdag 25 april 2012 10:32 schreef shifto het volgende:
Ik snap je punt Cue_ en dat had ook aannemelijk geweest als hij voor de rest normaal en eerlijk had gedaan. Er is nu gewoon teveel gezeverd. Wil hij dat mensen hem geloven, kan hij beter een nieuw account aanmaken en het daar normaal proberen.
Omdat hij constant dit soort verhalen neergooit, hoe hij begeert word en het altijd weer weet te verpesten of ze gewoonweg afwijst. Het word een beetje oud zo. Ook trekt hij het topic vaak naar zich toe, of doet een poging tot en de laatste poging benadrukt zijn behoefte aan aandacht van anderen.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Echt.. geester is ook niet mijn beste vriend... maar waarom kan ie geen vriendin hebben gehad en alles?
Bedoel.. ook al is ie graflelijk en raar of wat dan ook.. Zanger Rinus heeft ook een vriendin, dus waarom zou het geester dan niet lukken?
Misschien is dat zijn beleving, niet de praktijk. Misschien ook wel. Ja daarover kan je discussieren, maar we zullen het nooit wetenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:36 schreef muhahaha het volgende:
Omdat hij constant dit soort verhalen neergooit, hoe hij begeert word en het altijd weer weet te verpesten of ze gewoonweg afwijst. Het word een beetje oud zo. Ook trekt hij het topic vaak naar zich toe, of doet een poging tot en de laatste poging benadrukt zijn behoefte aan aandacht van anderen.
Nou, het gaat meer om de frequentie waarin hij post en hoe hij zichzelf steeds weer opnieuw als zielig weet neer te zetten. Dit werkt vermoeiend voor sommige hier en dat is ook te merken aan de reacties.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien is dat zijn beleving, niet de praktijk. Misschien ook wel. Ja daarover kan je discussieren, maar we zullen het nooit weten
Aandacht naar zich toetrekken kan alleen als anderen daarop ingaan. En of dat nu is met daadwerkelijk serieus erop ingaan of het weer als onzin verkopen. Aandacht krijgt hij dan. En als je dat zat bent moet je het gewoon helemaal negeren.
Begrijp me niet verkeerd, ik snap je ergernis hoor, heb het zelf ookquote:Op woensdag 25 april 2012 10:42 schreef muhahaha het volgende:
Nou, het gaat meer om de frequentie waarin hij post en hoe hij zichzelf steeds weer opnieuw als zielig weet neer te zetten. Dit werkt vermoeiend voor sommige hier en dat is ook te merken aan de reacties.
True, meestal weet ik het wel te weerstaan tenzij ik denk dat hij een serieuze reactie heeft geplaatst.
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 25 april 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik snap je ergernis hoor, heb het zelf ook
Nee ik trek het topic niet naar me toe ik zeg wat ik meemaak dat jij erop reageert is jouw keuze en ik post gewoon wat ik vind, dat mag ook denk ik?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat hij constant dit soort verhalen neergooit, hoe hij begeert word en het altijd weer weet te verpesten of ze gewoonweg afwijst. Het word een beetje oud zo. Ook trekt hij het topic vaak naar zich toe, of doet een poging tot en de laatste poging benadrukt zijn behoefte aan aandacht van anderen.
Dergelijke zaken zijn jammer. Maar heb het zelf al zo vaak meegemaakt. Ik wil ook wel weer terug naar het oude clubbie van 2008 in SEX. Maar dat is niet te doenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:47 schreef muhahaha het volgende:
Doe ik ook niet. Ergens vind ik het wel jammer dat hij de aandacht op een dergelijke manier nodig denkt te hebben, het haalt de fun uit zo een topic getuige dat een enkele vaste posters nu niet meer actief zijn.
Moet ik het blijven herhalen of begin je het gewoon totaal niet te snappen ofzoquote:Op woensdag 25 april 2012 10:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ergens vind ik het wel jammer dat hij de aandacht op een dergelijke manier nodig denkt te hebben, het haalt de fun uit zo een topic getuige dat een enkele vaste posters nu niet meer actief zijn.
Of je het (bewust) doet of niet. Zo komt het blijkbaar op anderen over.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef Geester het volgende:
Moet ik het blijven herhalen of begin je het gewoon totaal niet te snappen ofzo
Clubbie van 2008? Hm ik heb iets gemist terwijl ik daar toch regelmatig komquote:Op woensdag 25 april 2012 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke zaken zijn jammer. Maar heb het zelf al zo vaak meegemaakt. Ik wil ook wel weer terug naar het oude clubbie van 2008 in SEX. Maar dat is niet te doen
Destijds erg veel gepost daar. Was altijd erg gezelligquote:Op woensdag 25 april 2012 10:52 schreef muhahaha het volgende:
Clubbie van 2008? Hm ik heb iets gemist terwijl ik daar toch regelmatig kom.
Ik post iets en er wordt op gereageerd dat er gelijk een nuance wordt gelegd tussen datgene en het al dan niet toe'eigenen' van aandacht is jereinste bullshitquote:Op woensdag 25 april 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of je het (bewust) doet of niet. Zo komt het blijkbaar op anderen over.
In ieder geval fijn om te weten dat je het niet bewust doet
ONZ in 2007, toen het daar nog leuk wasquote:Op woensdag 25 april 2012 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke zaken zijn jammer. Maar heb het zelf al zo vaak meegemaakt. Ik wil ook wel weer terug naar het oude clubbie van 2008 in SEX. Maar dat is niet te doen
Ik ook.. ONZquote:Op woensdag 25 april 2012 10:55 schreef shifto het volgende:
[..]
ONZ in 2007, toen het daar nog leuk waskan er nog wel eens een traantje om laten...
Ik heb denk ik nooit zo hard gelachen om iets op internet als toen de Sparta paint topics, de bakker grappenquote:
Maar als je van de SEX was.. dan moet je DrsPoema ook wel kennenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:57 schreef muhahaha het volgende:
Haha kliekjes mensen![]()
Oude /b van 4chan
Nopequote:Op woensdag 25 april 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als je van de SEX was.. dan moet je DrsPoema ook wel kennen
'kom' en 'kwam' .. groot verschilquote:Op woensdag 25 april 2012 10:58 schreef muhahaha het volgende:
Nope
Ik kom er regelmatig ja alleen die ken ik niet.
raar dat je hem/haar nooit bent tegengekomen dan. Maar ach.. ik ken ook niet iedereen in R&Pquote:Op woensdag 25 april 2012 10:59 schreef muhahaha het volgende:
Haha nee serieus, vanaf 2004. Ik postte alleen niet zo vaak tot sinds kort.
Hehe true, mensen komen en gaanquote:Op woensdag 25 april 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
raar dat je hem/haar nooit bent tegengekomen dan. Maar ach.. ik ken ook niet iedereen in R&P
Lol, nu je het zegt iddquote:Op woensdag 25 april 2012 10:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nooit zo hard gelachen om iets op internet als toen de Sparta paint topics, de bakker grappen![]()
en viswijfie
Jij rerolt van accounts?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lol, nu je het zegt iddaaah, mooie tijd, toen mijn alter-ego nog actief was
Dit is mijn tweede, en ik ben niet van plan weer te switchen eigenlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 11:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn 3e inmiddels
Hoeveel heb jij er versleten
Je loopt achter.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn 3e inmiddels
Hoeveel heb jij er versleten
*kuchsaaaaaaikuch*quote:Op woensdag 25 april 2012 11:22 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zit nog steeds aan mijn eerste account en volgens mij heb ik nog nooit een ban gehad!
Wie wil me aanraken?
Ik heb al wél 7 notes!quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb al wél 7 notes!![]()
Fucking badass zeg ik!
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb al wél 7 notes!![]()
Fucking badass zeg ik!
Een ban.. nog nooitquote:Op woensdag 25 april 2012 11:22 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zit nog steeds aan mijn eerste account en volgens mij heb ik nog nooit een ban gehad!
Wie wil me aanraken?
Wat had je uitgevrete dan? Teveel persoonlijke info?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit is mijn tweede, en ik ben niet van plan weer te switchen eigenlijkWas toen ook meer noodzaak, maar nu heb ik geleerd en blijf ik fijn MohMi
Het was niet gelukt om mij te hosselen. Dus nieuwe naam, nieuwe kans.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat had je uitgevrete dan? Teveel persoonlijke info?
Gelukkig val je wel voor mijn charmesquote:Op woensdag 25 april 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het was niet gelukt om mij te hosselen. Dus nieuwe naam, nieuwe kans.
Ja natuurlijk, wat had je dan verwacht? Dat jij de laatste FOK!ster mee zou nemen?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef over_hedge het volgende:
Probeert iedereen hier nou nog steeds om elkaar te hosselen?
Van dit topic? Denk het wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat had je dan verwacht? Dat jij de laatste FOK!ster mee zou nemen?
Hoezo 'proberen'?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef over_hedge het volgende:
Probeert iedereen hier nou nog steeds om elkaar te hosselen?
Nou vertel, wie zijn er een stelletje ondertussen?quote:
Murdera en ik, we zijn intussen bij het 2e honk belandquote:Op woensdag 25 april 2012 12:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou vertel, wie zijn er een stelletje ondertussen?
Nu pas? Jij moet maar niet op honkbal gaan.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Murdera en ik, we zijn intussen bij het 2e honk beland![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Mogen homo's niet?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:21 schreef over_hedge het volgende:
Murdera waarom heb je een mannetje tekentje?Als je een vrouw bent.
Ik denk dat Mur en shifto inmiddels ook al een diepgaande relatie aan het ontwikkelen zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 12:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel. Je mag hier best blijven hoor.quote:
Hahahahaquote:Op woensdag 25 april 2012 12:21 schreef over_hedge het volgende:
Murdera waarom heb je een mannetje tekentje?Als je een vrouw bent.
Gelukkig hebben wij een open relatiequote:Op woensdag 25 april 2012 12:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik denk dat Mur en shifto inmiddels ook al een diepgaande relatie aan het ontwikkelen zijn
Diepgaand, bhahaha!
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij een open relatie![]()
Jij ruikt je eigen lippenquote:Op woensdag 25 april 2012 12:28 schreef MohMi het volgende:
[..]Vandaar dat dubieuze luchtje altijd in dit topic!
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:22 schreef SicSicSics het volgende:
Wie wil me aanraken?
Laat eens ruiken danquote:Op woensdag 25 april 2012 12:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn lippen ruiken niet naar poep![]()
De rest van mij wel, maar mijn lippen niet
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als je thuis een raampje open zet, lukt het ook al wel hoor.
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:32 schreef Cici het volgende:
Ik doe met je mee.
Bijna 10 jaar met hetzelfde account. Nog nooit geband. Maar ben dan ook best braaf....
Ik weet niet waar jij je vis haalt maar het ging over poeplucht hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 12:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht al, sinds wanneer staat er een visboer om de hoek![]()
![]()
![]()
Ja, het ging over dat je lippen niet naar poep roken enzulksquote:Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je vis haalt maar het ging over poeplucht hoor
Jaloers.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik denk dat Mur en shifto inmiddels ook al een diepgaande relatie aan het ontwikkelen zijn
Diepgaand, bhahaha!
Ja johquote:
Voor jullie zeker weten!quote:Op woensdag 25 april 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Wij willen heel veel kusjes en dergelijken.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Voor jullie zeker weten!![]()
![]()
Tevens; zaterdagochtend mijn eerste rijles, jaaaaaa!!![]()
Dat laatstequote:Op woensdag 25 april 2012 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
MohMi is of heel jong, of heel laat begonnen met rijlessen?
Bedankt voor de waarschuwing, ik zal de gehele dag in mijn bunker bivakerenquote:Op woensdag 25 april 2012 13:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Voor jullie zeker weten!![]()
![]()
Tevens; zaterdagochtend mijn eerste rijles, jaaaaaa!!![]()
Very verstandig, mede daarom post ik het hier ookquote:Op woensdag 25 april 2012 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, ik zal de gehele dag in mijn bunker bivakeren
Ja, zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 25 april 2012 13:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Very verstandig, mede daarom post ik het hier ook
Ik heb hem ook niet gehaald toen ik 18 was!quote:Op woensdag 25 april 2012 13:15 schreef MohMi het volgende:
Dat laatsteMaar heb er ontzettend veel zin in!
Shifto ligt dan nog te pitten dus die loopt geen gevaarquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gehaald toen ik 18 was!En dat kan ik me voorstellen. Autorijden is awesome!
Rij je toevallig bij Polman?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Shifto ligt dan nog te pitten dus die loopt geen gevaarHet is wel van 8 tot 9, ze zeiden dat één uur de eerste les genoeg is. Zal toch wel meevallen..? Zeker als je alleen maar hoeft te sturen, plus er is geen drol op de weg...
20 uur rijlessen, in 1 keer geslaagd voor theorie en voor praktijk, toen ik 21 was.quote:
Nein, een rijschool in St. Michielsgestel, rijschool Signaal. Ik ga in een Volkswagen Jetta rijdenquote:
Iddquote:Op woensdag 25 april 2012 13:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Shifto ligt dan nog te pitten dus die loopt geen gevaarHet is wel van 8 tot 9, ze zeiden dat één uur de eerste les genoeg is. Zal toch wel meevallen..? Zeker als je alleen maar hoeft te sturen, plus er is geen drol op de weg...
Tjezus, dat is snel!!quote:Op woensdag 25 april 2012 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
20 uur rijlessen, in 1 keer geslaagd voor theorie en voor praktijk, toen ik 21 was.
Challenge accepted!quote:Op woensdag 25 april 2012 13:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Idden op 3hoog moet je heel gek doen om mij aan te rijden!
Aah ok, vanwaar het alleen sturen dan? Wil je niet meteen de hele mikmak? Heb je al eerder lessen gehad?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nein, een rijschool in St. Michielsgestel, rijschool Signaal. Ik ga in een Volkswagen Jetta rijden
Het feit dat je je als een man gedraagt wil nog niet zeggen dat je de kwaliteiten van een man bezitquote:Op woensdag 25 april 2012 13:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tjezus, dat is snel!!Weet niet of me dat lukt hoor. Nadeel is dat ik altijd heb geroepen dat ik een aangeboren talent heb om te rijden, dus moet het nu waar gaan maken
Ik ga zo plat op mijn bek![]()
Dat is hun aanpak en die willen ze graagde eerste les hanteren, ook op te zien of ik er ietwat gevoel voor heb. Na deze les gaan we overleggen wat we denken dat een goede aanpak zal zijn. Komende zaterdag ga ik 3 tot 4u achtereen rijden.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah ok, vanwaar het alleen sturen dan? Wil je niet meteen de hele mikmak? Heb je al eerder lessen gehad?
Ik deed het in 5 dagen achter elkaar met 4 uur les per dag. Examen op de 6de dag.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:22 schreef MohMi het volgende:
Tjezus, dat is snel!!Weet niet of me dat lukt hoor. Nadeel is dat ik altijd heb geroepen dat ik een aangeboren talent heb om te rijden, dus moet het nu waar gaan maken
Ik ga zo plat op mijn bek![]()
Ik hoop dat het CBR er uiteindelijk ook zo over denktquote:Op woensdag 25 april 2012 13:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik deed het in 5 dagen achter elkaar met 4 uur les per dag. Examen op de 6de dag.
Je moet gewoon in je achterhoofd houden dat iedere debiel in Nederland een rijbewijs heeft en dat ze je niet leren om te rijden, maar dat ze je leren om goed en veilig aan het verkeer deel te nemen. Rijden leer je in de 100.000 km daarna we!
Uiteindelijk vast welquote:Op woensdag 25 april 2012 13:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hoop dat het CBR er uiteindelijk ook zo over denkt
Die aanpak hanteerde Polman ook, ik heb er dan ook heeeel lang over gedaan en mocht wel elke les aftikken. Laat je niks aanpraten MohMi... Ze verdienen tenslotte aan jequote:Op woensdag 25 april 2012 13:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is hun aanpak en die willen ze graagde eerste les hanteren, ook op te zien of ik er ietwat gevoel voor heb. Na deze les gaan we overleggen wat we denken dat een goede aanpak zal zijn. Komende zaterdag ga ik 3 tot 4u achtereen rijden.
Dat zei mijn examinator zelluf!quote:Op woensdag 25 april 2012 13:25 schreef MohMi het volgende:
Daar denken ze ook zo over, je leert alleen de basis bij het autorijden. Hoe het apparaat werkt, wat de regels zijn etc. Echt rijden leer je daarna pas.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wehehe ik had na het behalen van mijn rijbewijs ruim 3 jaar niet gereden. 1e auto kop-staart, 2e auto tegen een betonpilaar bij het rechterachterportier, 3e auto verkeert getankt, tegen een plastic containter met de bedrijfsbus (klein deukje), tegen een aanhanger met de bus (die parkeerde later achter me, niet gezien dat ie ZO lang wasquote:Op woensdag 25 april 2012 13:31 schreef shifto het volgende:
Dat sowieso, heb nu 5 jaar mn rijbewijs maar het 1e jaar heb ik wel brokken gemaakt
Ik ook! Schade aan mijn moeders auto en mijn eigen (tweede) auto total loss gereden. Wat op zich weer niet mijn schuld was, maar ik denk dat ik het met de ervaring van nu had kunnen voorkomen.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:31 schreef shifto het volgende:
Dat sowieso, heb nu 5 jaar mn rijbewijs maar het 1e jaar heb ik wel brokken gemaakt
Ik zou niet meer zonder willen.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:34 schreef muhahaha het volgende:
Sensoren? Daar heb ik nooit mee gereden.
Ik kijk gewoon niet goed bij het instappen en die klote stenen zijn te laag om te zien. NU let ik wel 3x op haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |