SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga ovoxo bespioneren![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
Oh ja idd, ik voel me heel raar ineens. Ik heb maar gezegd dat ik wat ging doenquote:
Het is maar goed dat je het allemaal helemaal onder controle hebt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh ja idd, ik voel me heel raar ineens. Ik heb maar gezegd dat ik wat ging doen.
Shifto's Special Saucequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb het zwaarder, ik had hier nog een pak chocomel staan, aangebroken en al, ik neem 2 teugen en het proefde RAAR. Alsof shifto erin had gezeken![]()
![]()
Ja dat dacht ik, eigenlijk heb ik helemaal geen controlequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je het allemaal helemaal onder controle hebt.
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik, eigenlijk heb ik helemaal geen controle![]()
. Naïef.
Heb je 'm al geblokkeerd?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik, eigenlijk heb ik helemaal geen controle![]()
. Naïef.
Ja, niet zo goed. Lily is echt zo'n golddigger en heeft er eigenlijk problemen mee dat iemand anders haar geld 'jat' (haar manquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
over op belangrijkere zaken, hoe was GG?
Dafaq am i readinquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, niet zo goed. Lily is echt zo'n golddigger en heeft er eigenlijk problemen mee dat iemand anders haar geld 'jat' (haar man). Ze kwam erachter dat haar ex-man ook de vader is van de dochter van haar zus, hij had dus een affaire gehad. Diana Payne is eigenlijk 'nep', ze heeft haar naam vervormd en nu gaat Nate op zoek naar haar echte identiteit.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ik kan er niks aan doen![]()
Maar knuffel voor jou omdat jij het ook kut hebt![]()
![]()
Tuurlijk lieverd, ik hoop wel dat je een beslissing kan maken omtrent je ex, zo schiet het echt niet op.quote:
ik keek soms mee met mijn ex maar hier ken ik niks vanquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, niet zo goed. Lily is echt zo'n golddigger en heeft er eigenlijk problemen mee dat iemand anders haar geld 'jat' (haar man). Ze kwam erachter dat haar ex-man ook de vader is van de dochter van haar zus, hij had dus een affaire gehad. Diana Payne is eigenlijk 'nep', ze heeft haar naam vervormd en nu gaat Nate op zoek naar haar echte identiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |