SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga ovoxo bespioneren![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
Oh ja idd, ik voel me heel raar ineens. Ik heb maar gezegd dat ik wat ging doenquote:
Het is maar goed dat je het allemaal helemaal onder controle hebt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh ja idd, ik voel me heel raar ineens. Ik heb maar gezegd dat ik wat ging doen.
Shifto's Special Saucequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb het zwaarder, ik had hier nog een pak chocomel staan, aangebroken en al, ik neem 2 teugen en het proefde RAAR. Alsof shifto erin had gezeken![]()
![]()
Ja dat dacht ik, eigenlijk heb ik helemaal geen controlequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je het allemaal helemaal onder controle hebt.
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik, eigenlijk heb ik helemaal geen controle![]()
. Naïef.
Heb je 'm al geblokkeerd?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik, eigenlijk heb ik helemaal geen controle![]()
. Naïef.
Ja, niet zo goed. Lily is echt zo'n golddigger en heeft er eigenlijk problemen mee dat iemand anders haar geld 'jat' (haar manquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
over op belangrijkere zaken, hoe was GG?
Dafaq am i readinquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, niet zo goed. Lily is echt zo'n golddigger en heeft er eigenlijk problemen mee dat iemand anders haar geld 'jat' (haar man). Ze kwam erachter dat haar ex-man ook de vader is van de dochter van haar zus, hij had dus een affaire gehad. Diana Payne is eigenlijk 'nep', ze heeft haar naam vervormd en nu gaat Nate op zoek naar haar echte identiteit.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ik kan er niks aan doen![]()
Maar knuffel voor jou omdat jij het ook kut hebt![]()
![]()
Tuurlijk lieverd, ik hoop wel dat je een beslissing kan maken omtrent je ex, zo schiet het echt niet op.quote:
ik keek soms mee met mijn ex maar hier ken ik niks vanquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, niet zo goed. Lily is echt zo'n golddigger en heeft er eigenlijk problemen mee dat iemand anders haar geld 'jat' (haar man). Ze kwam erachter dat haar ex-man ook de vader is van de dochter van haar zus, hij had dus een affaire gehad. Diana Payne is eigenlijk 'nep', ze heeft haar naam vervormd en nu gaat Nate op zoek naar haar echte identiteit.
Mooiquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij heeft geen Whatsapp meer vanaf morgen dus nee :p
geluk bij een ongelukquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja joh, postduif!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
Gelukkig nog wel msn, mail, sms, postduif
Leuk dat heft, maar het lemmet is er af gebroken of niet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja werkt goed![]()
. Die van mij kakt op commando op mijn ex
Hij roept dan ook zodat ze net omhoog kijkt en dan flatsh zo op haar gezichtje, dat zal haar leren!quote:
nee, ik zag em net op 9gag en kon t niet laten om m hier te postenquote:
Aaaw komt goedquote:Op woensdag 25 april 2012 00:22 schreef miesjelle112 het volgende:
Enn jahoor, daar istie weer; de breakdown
Pfff over 5.5 uur gaat mn wekker alweer, dat wordt weer leuk morgen.
Pas aan het einde gaat het snel wat mij betreft haha!quote:Op woensdag 25 april 2012 07:44 schreef Cici het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is alweer woensdag, gaat lekker snel
Oh, moest erbij zetten dat ik vrijdag vrij ben en die week daarna ookquote:Op woensdag 25 april 2012 07:47 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Pas aan het einde gaat het snel wat mij betreft haha!
Zijn we weer lekker over de helft
Ahahah klein detail!quote:Op woensdag 25 april 2012 07:52 schreef Cici het volgende:
[..]
Oh, moest erbij zetten dat ik vrijdag vrij ben en die week daarna ook
Vertel je prinsje alles maarquote:Op woensdag 25 april 2012 07:55 schreef ovoxo het volgende:
Ik heb ook weekend nodig. Wat een rare week.
Heb je lekker geslapen lieverd?quote:Op woensdag 25 april 2012 08:01 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ahahah klein detail!lekkerrrrr!
Goodmorning muhahaha!
Kort en onrustig helaas....quote:
Ja, wel lekker geslapen. Vandaag een vrij dagje voor de boeg, beetje luieren ditdatquote:Op woensdag 25 april 2012 08:18 schreef miesjelle112 het volgende:
F
[..]
Kort en onrustig helaas....
Wordt een laaaange dag denk ik zo
Jij dan?
Ooh heerlijk! Lucky you!quote:Op woensdag 25 april 2012 08:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, wel lekker geslapen. Vandaag een vrij dagje voor de boeg, beetje luieren ditdat
Verneder haarquote:Op woensdag 25 april 2012 08:35 schreef MohMi het volgende:
Mogguh. Help me onthouden morgen mijn luchtbuks mee te nemen om asociale mensen in de bus te liquideren godverdomme. Stom kutwijf met d'r deo spuiten en veel te harde negermuziek.
Zo, en nu eerst koffie gieten om m'n pokkepesthumeur te temperen.
Deo spuiten in de bus?quote:Op woensdag 25 april 2012 08:35 schreef MohMi het volgende:
Mogguh. Help me onthouden morgen mijn luchtbuks mee te nemen om asociale mensen in de bus te liquideren godverdomme. Stom kutwijf met d'r deo spuiten en veel te harde negermuziek.
Een man zou haar gevenquote:Op woensdag 25 april 2012 08:35 schreef MohMi het volgende:
Als ik in de trein zit wil ik ook wel eens deo spuiten als ik bij m'n eindbestemming in de buurt benquote:Op woensdag 25 april 2012 08:49 schreef Murdera het volgende:
Deo spuiten in de bus?
Snotrochel in haar gezicht is een van de betere opties.
Als je dat naast mij doet kan je maar beter je gezicht bedekken.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik in de trein zit wil ik ook wel eens deo spuiten als ik bij m'n eindbestemming in de buurt ben
Dan zou eten ook verboden moeten wordenquote:Op woensdag 25 april 2012 08:50 schreef Murdera het volgende:
Als je dat naast mij doet kan je maar beter je gezicht bedekken.
Zwaar asociaal gedrag.
quote:Op woensdag 25 april 2012 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou eten ook verboden moeten worden
Deo binnen kleine ruimtes blijft enorm lang hangen, is zwaar chemisch en giftig, kan zwaar op de longen slaan.. Moet ik dit echt uitleggen?quote:Op woensdag 25 april 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deo stinkt.. eten stinkt.. Zie geen verschil.
Yup.. Want ik kan smorgens bijna letterlijk over m'n nek gaan van bv boterhammenlucht en dergelijke. laat staan frietquote:Op woensdag 25 april 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
Deo binnen kleine ruimtes blijft enorm lang hangen, is zwaar chemisch en giftig, kan zwaar op de longen slaan.. Moet ik dit echt uitleggen?
Gewoon een roller kopenquote:Op woensdag 25 april 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deo binnen kleine ruimtes blijft enorm lang hangen, is zwaar chemisch en giftig, kan zwaar op de longen slaan.. Moet ik dit echt uitleggen?
Had het liefst een flinke stomp op d'r neus gegeven, mijn snotrochels zijn nog te goed voor haar gezicht.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deo spuiten in de bus?
Snotrochel in haar gezicht is een van de betere opties.
Ik had niet gedacht dat jij zo enorm asociaal zou zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup.. Want ik kan smorgens bijna letterlijk over m'n nek gaan van bv boterhammenlucht en dergelijke. laat staan friet
En dat chemisch/giftig.. och we gaan overal al aan dood, dus dit mag er wel bij.
Ik denk niet dat Cue het over een deo roller heeft..?quote:
Ik vind het asociaal, je dwingt anderen om die lucht te happenquote:Op woensdag 25 april 2012 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik in de trein zit wil ik ook wel eens deo spuiten als ik bij m'n eindbestemming in de buurt ben
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:01 schreef Murdera het volgende:
Ik had niet gedacht dat jij zo enorm asociaal zou zijn.
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]die twee x in het jaar dat het gebeurd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |