Ziet er erg gezellig en leuk uit zeg!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:11 schreef athlonkmf het volgende:
Tijd voor een update:
Een paar maanden geleden
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Bloemetjestoren met vlijtig liesjes
[ afbeelding ]
Balkonrandpotten. Naam van bloem vergeten. Blue bell?
[ afbeelding ]
Phlox en vlijtig liesje
[ afbeelding ]
Vergeet me nietjes
[ afbeelding ]
Phlox met een plant met moeilijke naam.
[ afbeelding ]
Phlox in grote plantenbak
[ afbeelding ]
SPOILER: Totaal overzichtje van mn balkon rechter helftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Van de linker helft heb ik maar 1 foto. Daar is nl verder niet veel boeiends te melden.SPOILER: Jasmijn met inm veel bloem knoppen. O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik hoop leuke en mooie foto's te maken van m als ie vol in bloei staat.SPOILER: Berk nog zonder witte bastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat hij snel een witte bast krijgt want dat is 1 van de dingen wat ik zo mooi vind aan een berk.SPOILER: Links voor Kronkel Wilg, boven in in rond bakje een Moerbij, daar onder nog een Kronkel Wilg en er onder in een ovale schaal een AalbesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kronkel Wilg (links voor) en de Aalbes heb ik vandaag in een grotere pot \ schaal gezet.SPOILER: Diverse boompjes en nieuwe beginnelingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oa, een 2 Kronkel Wilgjes, een Zuurbes, een Esdoorn, een kleine sering en een aantal waar ik niet van weet wat t is.
Links vooraan staan 3 boompjes aan elkaar gegroeid waar er waarschijnlijk 2 van dood zijn. Ik heb ze gister verpot en de oude kluit bijna helemaal schoon gespoeld dus nu maar even zien of ze nog leven...SPOILER: Hele kleine akelij vol met luis....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Foto is genomen na bespuiten dus het is al minder maar hij is me veel te klein.SPOILER: Duidelijk hoe klein die linker akelij is in verhouding met de rechter waar ook luis op zit.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder staat er niet veel in deze bak wat een vermelding waard is. Ik heb er wat 1e jaars vingerhoedskruid in gezet en een zakje Japanse vlinder bloemen zaad in gestrooid. Verder staan er 2 aardbeien in maar dat is (nog) niet veel.SPOILER: Foto is duidelijk verkeerd genomen maar dit is mijn sering waarvan ik inm hoop dat hij blijft leven. Hij heeft inm een grotere pot en ik heb zijn kluit flink gewassen voor ik m hier in zette.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daarnaast is zn positie in de pot veranderd. Eerst stonden de takken die nu naar je toe lijken te komen recht overeind. Ik heb de kluit met de zijkant op een helling van ± 30 graden op de aarde gelegd en toen de rest aangevuld. Hierdoor staat zn originele stam weer recht overeind en zo maakt de natuur leuke bochtjes in de takken zonder dat je ze zelf moet gaan buigen met draad.SPOILER: Bak met een zakje zaad voor een metertje veldbloemenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: dode Japanse EsdoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ok er zit nog groen blad aan maar de takjes waar die aan zitten zijn al dood. Daarom hangt ie ook zo slap.SPOILER: Nog een dode Japanse EsdoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dode hazelnoot terwijl de winterpostelijn het juist heel goed doetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mijn nog levende Japanse esdoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mijn inm uit de kluiten gegroeide maggie plantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links achteraan staat nog een klimop en zo staan er ook nog 2 Oost Indische kers om te gaan klimmen tegen het rek wat je ziet. Je ziet ze niet door de grote Maggie maar de zon komt van de andere kant dus zon krijgen ze wel.![]()
En toen keek ik net op mn balkon en is mijn middelste regenpijpbak een stukje losgeschoten door de zware wind van vandaag en is hij bovenop de bak eronder beland. Helft van mn mooie bloeiende petunia's geknakt/beschadigd![]()
En de balkonbakken doen het ook niet echt lekker met deze wind... Pffff.![]()
Mijn balkonbakken hebben de storm van gister wel overleefd. Maar helaas spreidt het luizenprobleem wel verder...
Waar blijven die lieveheersbeestjes?![]()
Doordat het op een balkon veel tocht zal je altijd last hebben van luis. Ik heb het jaar in jaar uit en mijn luizen bestrijding middel van Bayer werkt niet echt best...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:04 schreef athlonkmf het volgende:
Mijn balkonbakken hebben de storm van gister wel overleefd. Maar helaas spreidt het luizenprobleem wel verder...
Waar blijven die lieveheersbeestjes?![]()
![]()
Zo hard waaide het toch niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:52 schreef douche-eendje het volgende:
En toen keek ik net op mn balkon en is mijn middelste regenpijpbak een stukje losgeschoten door de zware wind van vandaag en is hij bovenop de bak eronder beland. Helft van mn mooie bloeiende petunia's geknakt/beschadigd![]()
En de balkonbakken doen het ook niet echt lekker met deze wind... Pffff.![]()
Zonde van de bloemen in je petunia's. Gelukkig komen die wel weer terug.![]()
![]()
Wellicht is het handig om eens van die kartonnen pijltjes te gebruiken. Ik weet het merk niet zo maar het zijn pijltjes met bestrijdingsmiddel die je bij de wortels van de plant steekt, het middel wordt dan via de wortels van de plant opgenomen en zo gaan de luizen eraan...als alles mislukt is dat wellicht nog een oplossing. Ik heb het een aantal jaren geleden ook eens gebruikt toen alles faalde, sindsdien eigenlijk geen last meer gehad van luis.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
Voor mijn gevoel wel. Maarja, jaren in het midden van het land gewoond en nu op hemelsbreed zo'n 10 km van de kust afquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo hard waaide het toch niet?![]()
Zonde van de bloemen in je petunia's. Gelukkig komen die wel weer terug.![]()
![]()
plantpin?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:07 schreef trovey het volgende:
Wellicht is het handig om eens van die kartonnen pijltjes te gebruiken. Ik weet het merk niet zo maar het zijn pijltjes met bestrijdingsmiddel die je bij de wortels van de plant steekt, het middel wordt dan via de wortels van de plant opgenomen en zo gaan de luizen eraan...als alles mislukt is dat wellicht nog een oplossing. Ik heb het een aantal jaren geleden ook eens gebruikt toen alles faalde, sindsdien eigenlijk geen last meer gehad van luis.
edit: ja dusquote:Ongedierte
Luizen of spint in uw planten is erg vervelend. Gelukkig is er een hoop aan te doen.
Tegenwoordig zijn er milieuvriendelijke middelen (bv. Bio Insect met handpomp) op de markt, die zeker voldoende effectief zijn.
Bij gebruik van een bestrijdingsmiddel de betreffende plant bij de gezonde planten weghalen, anders kunnen deze ook aangetast worden. Weinig water geven en de behandeling na ongeveer 2 weken herhalen, dit i.v.m. het uitkomen van eventuele eitjes.
Wat ook erg handig in gebruik is, is plantpin, dit kartonnen staafje bevat stoffen die langzaam vrij komen en zo dus ook de eitjes bestrijden.![]()
Goede tip thx!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:07 schreef trovey het volgende:
Wellicht is het handig om eens van die kartonnen pijltjes te gebruiken. Ik weet het merk niet zo maar het zijn pijltjes met bestrijdingsmiddel die je bij de wortels van de plant steekt, het middel wordt dan via de wortels van de plant opgenomen en zo gaan de luizen eraan...als alles mislukt is dat wellicht nog een oplossing. Ik heb het een aantal jaren geleden ook eens gebruikt toen alles faalde, sindsdien eigenlijk geen last meer gehad van luis.Ik zal eens bij de Intratuin gaan kijken alhier.
![]()
Ik woon in Pijnacker bijna tegen Berkel en Rodenrijs aan. Dat is wel iets verder van de kust dan die 10 km maar echt ver inlands nou ook weer niet. Gelukkig viel het hier wel mee. Volgende keer met stevige wind die misschien beter die potjes er maar even af halen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel. Maarja, jaren in het midden van het land gewoond en nu op hemelsbreed zo'n 10 km van de kust af![]()
![]()
Je moet dus kijken wat er aan tochtbestrijding gedaan kan worden.
Mijn ervaring is, dat je daarbij ook letten moet op tocht over de voet van de plant. Hm, rare uitdrukking, dus direct boven de grond.
Met het oog op tocht is een traliehek gunstiger dan die panelen met aan alle kanten tochtranden.![]()
Nou ja, voor alles een eerste keer. Mn eerste volwassen balkontuinding. Merk met de snoeischaar wel dat er een betere moet komen, dit ding is flut. En voor rechtshandigenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik woon in Pijnacker bijna tegen Berkel en Rodenrijs aan. Dat is wel iets verder van de kust dan die 10 km maar echt ver inlands nou ook weer niet. Gelukkig viel het hier wel mee. Volgende keer met stevige wind die misschien beter die potjes er maar even af halen.Zodra mn salaris binnen is maar even een linkshandige bestellen
![]()
En ik vond net nieuwe aanwas aan bewoners op het balkon. Na 3 soorten vogels, spinnetjes, vliegjes en een vroege wesp heb ik inmiddels de eerste 2 lieveheersbeestjes gespotterwijl het hotel nog gevuld moet worden
![]()
![]()
Koop deze :quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, voor alles een eerste keer. Mn eerste volwassen balkontuinding. Merk met de snoeischaar wel dat er een betere moet komen, dit ding is flut. En voor rechtshandigenZodra mn salaris binnen is maar even een linkshandige bestellen
![]()
En ik vond net nieuwe aanwas aan bewoners op het balkon. Na 3 soorten vogels, spinnetjes, vliegjes en een vroege wesp heb ik inmiddels de eerste 2 lieveheersbeestjes gespotterwijl het hotel nog gevuld moet worden
Ik vind m erg goed en hij is symmetrisch. Dus goed voor links en rechtshandigen.
Vogels komen niet op mijn balkon spinnen zat dus.Vliegen ook helaas... Net zoals muggen.
Lieveheersbeestjes heb ik ook al gespot maar ze doen niets aan mn luizen overlast...
![]()
![]()
Geniaalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koop deze :
[ afbeelding ] Ik vind m erg goed en hij is symmetrisch. Dus goed voor links en rechtshandigen.
Vogels komen niet op mijn balkon spinnen zat dus.Vliegen ook helaas... Net zoals muggen.
Lieveheersbeestjes heb ik ook al gespot maar ze doen niets aan mn luizen overlast...
Anders had ik er wel een besteld bij een linkshandige webshop, gelijk met wat nieuwe keukenscharen en andere handige linkshandige dingetjes.
![]()
Bij mij bar weinig....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:57 schreef Teslynd het volgende:
Je moet dus kijken wat er aan tochtbestrijding gedaan kan worden.
Mijn ervaring is, dat je daarbij ook letten moet op tocht over de voet van de plant. Hm, rare uitdrukking, dus direct boven de grond.
Met het oog op tocht is een traliehek gunstiger dan die panelen met aan alle kanten tochtranden.
Mijn balkon bestaat uit glazen platen in een ijzeren frame met overal tocht kieren....
Zoals je ziet zitten er heel veel kieren en die kan ik niet dicht gaan proppen. Ok het kan wel maar ik denk niet dat de woningbouw dat zo leuk gaat vinden.![]()
![]()
Deze kost maar 10.50 en knipt zelfs hele dikke takken met gemak door!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
GeniaalAnders had ik er wel een besteld bij een linkshandige webshop, gelijk met wat nieuwe keukenscharen en andere handige linkshandige dingetjes.
![]()
![]()
Het grote vreten wordt door de larven gedaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koop deze :
[ afbeelding ] Ik vind m erg goed en hij is symmetrisch. Dus goed voor links en rechtshandigen.
![]()
![]()
Het zou al schelen als je onderrand afdichten kon. Misschien kunstofplaten op maat laten zagen en ervoor zetten.![]()
schuimband ertussen misschien?
ik ben ook weer bezig met mijn balkonnetje. we zijn nu het hek aan het eropschroeven.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:29 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het grote vreten wordt door de larven gedaan.
Dat op maat zagen kan ik ook maar hoe dicht je dat af zonder tocht?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:31 schreef Teslynd het volgende:
Het zou al schelen als je onderrand afdichten kon. Misschien kunstofplaten op maat laten zagen en ervoor zetten.![]()
Ik heb geen lastige huisbaas, dus ik heb gewoon een strook die een eind boven de lange bloembakken uitsteekt, tegen het traliehek aan gezet.![]()
De woningbouw hier is ook niet lastig maar hoe denk je dat het er van buiten gezien uit ziet als ik overal alle kieren ga dicht stoppen? Zeker met al dat glas zal het er niet fraaier op worden en ik mag niets blijvend vast maken aan mijn balkon. Niets schroeven of kitten en dus zal het altijd blijven tochten.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:45 schreef Teslynd het volgende:
Ik heb geen lastige huisbaas, dus ik heb gewoon een strook die een eind boven de lange bloembakken uitsteekt, tegen het traliehek aan gezet.![]()
Met die strook beneden heb je al een flinke tochtbaan te pakken. Je kan een stuk "zeildoek" kopen. Ikea heeft gestreepte en egaal witte waar denk ik nog veel licht doorheen komt. Dyning, 250 x 80, zowel onder als boven 5 gaten om het vast te zetten, ¤ 14,95 of een lap om zelf mee te knutselen van 300 x 200, ¤ 29,95.
Die tochtbescherming is vooral voor de eenjarigen die bij de tochtkieren staan nuttig.![]()
Ok en hoe denk je dat vast te zetten?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef Teslynd het volgende:
Met die strook beneden heb je al een flinke tochtbaan te pakken. Je kan een stuk "zeildoek" kopen. Ikea heeft gestreepte en egaal witte waar denk ik nog veel licht doorheen komt. Dyning, 250 x 80, zowel onder als boven 5 gaten om het vast te zetten, ¤ 14,95 of een lap om zelf mee te knutselen van 300 x 200, ¤ 29,95.
Die tochtbescherming is vooral voor de eenjarigen die bij de tochtkieren staan nuttig.![]()
Met lijmklemmen zal geen gezicht zijn. Met bloembakken aan de rand kan je ze aan de beugel bevestigen. Dat zijn dan de ronde beugels om aan een smalle reling te hangen.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:36 schreef Teslynd het volgende:
Met lijmklemmen zal geen gezicht zijn. Met bloembakken aan de rand kan je ze aan de beugel bevestigen. Dat zijn dan de ronde beugels om aan een smalle reling te hangen.Ik dacht dat het ging over de kier onderaan...
![]()
Geef eens een plaatje oid dan want ik kan me er niets bij voorstellen zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:38 schreef Teslynd het volgende:
O sleepje van maken en de bakken erop zetten.![]()
Stel je hebt een lange transparante kunststofplaat. Die zet je tegen het hek aan.
Stel je hebt een lang stuk zeildoek. Die hang je op m.b.v. bloembakhaken en en de onderkant laat je doorlopen tot onder de bloempotten.![]()
Kijk nou nog eens goed naar mijn foto's. Ik heb geen hek en wat jij voorstelt is voor 10 meter lang balkon toch niet realistisch... of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:58 schreef Teslynd het volgende:
Stel je hebt een lange transparante kunststofplaat. Die zet je tegen het hek aan.
Stel je hebt een lang stuk zeildoek. Die hang je op m.b.v. bloembakhaken en en de onderkant laat je doorlopen tot onder de bloempotten.![]()
![]()
Komt neer op dat je het antwoord ook niet weet. Ik waardeer je inzet en je goede bedoelingen echt maar eehm wat met jou balkon kan, kan niet met mijn balkon.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:48 schreef Teslynd het volgende:
Je zal wat aan elkaar moeten zetten. Daar had je zelf ook op kunnen komen.Zijl spannen is geen optie. Een kunstofplaat plaatsen is geen optie... want bij beide hou je tocht. Het enige wat zou kunnen is voor mn lage kieren een stuk piepschuim maken wat daar goed in past maar dan nog kan ik het nergens aan vast maken....
![]()
Luizen houden volgens mij niet perse van tocht. Je hebt luizen die kunnen vliegen en die gebruiken de luchtstroom om zich van de ene plant naar de andere plant te verplaatsen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt neer op dat je het antwoord ook niet weet. Ik waardeer je inzet en je goede bedoelingen echt maar eehm wat met jou balkon kan, kan niet met mijn balkon.Zijl spannen is geen optie. Een kunstofplaat plaatsen is geen optie... want bij beide hou je tocht. Het enige wat zou kunnen is voor mn lage kieren een stuk piepschuim maken wat daar goed in past maar dan nog kan ik het nergens aan vast maken....
![]()
Klopt, maar door tocht verzwakken de planten wel en zijn ze vatbaarder voor luis.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef zaailand het volgende:
[..]
Luizen houden volgens mij niet perse van tocht. Je hebt luizen die kunnen vliegen en die gebruiken de luchtstroom om zich van de ene plant naar de andere plant te verplaatsen!![]()
![]()
effe serieus is het echt zo dat buitenplanten niet tegen tocht kunnen?
je kan toch moeilijk een windschermpje om elke plant plaatsen?![]()
Alles in die leuke ikea-kasjes doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef lady-wrb het volgende:
je kan toch moeilijk een windschermpje om elke plant plaatsen?
Ik heb gisteren zeil gekocht voor mn lelijke balkonhekMorgen maar eens eraan hangen.
![]()
en dan wel weer foto's plaatsen hoor. dat mis ik hier wel een beetje in die discussie over het tochtvrij maken van het balkon.![]()
Niet zo zeer de planten. Maar het idee is: tocht brengt ongediertequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef lady-wrb het volgende:
je kan toch moeilijk een windschermpje om elke plant plaatsen?![]()
Planten die niet goed staan, zijn vatbaar. Mijn eenjarigen bleken door tocht erg vatbaar te zijn voor luizen. Vanaf dat ik ca. 40cm hoge stroken langs de onderrand van het balkon tegen het hek gezet heb, zijn er alleen sporadische plagen en dat scheelt ook per plant.
Je moet er wel bij stil staan, dat het hier om tocht gaat en niet om een gewoon briesje.
Sommige planten zitten gewoon altijd onder het ongedierte, iets wat je pas merkt als je er dichtbij staat. Dus wel bij je eigen planten waar je met je neus bovenop staat zien, maar niet in de tuinen die je onderweg zo mooi ziet zijn.![]()
Outpost, voor ik die lange stroken had, deed ik in de lange plantenbakken niet-heldere glasplaten tegen de buitenwand.![]()
Zo, even uit de lurkstand met een slechte foto om de hoeveelheid posts zonder foto's te doorbreken![]()
Tomaatjes(2x romatomaten, 2x vleestomaten en 2x trostomaten) hoewel ze er nog niet aan zitten. Helemaal achterin in de vensterbank van het raam zie je nog 2 bakkies met ijsbloemen
.
![]()
zon!!! jij hebt zon!!! waar ? waar? waar?
maar even serieus! dat ziet er goed uit zeg! wat zijn je planten al groot!
die van mij zijn nu iets van 10 cm hoog en groeien niet hard, ik denk door gebrek aan zon![]()
![]()
Eerder omdat het nog gewoon te koud is voor een tomatenplant om lekker te groeien, tomaten hebben warmte nodig dan groeien ze zelfs op het Noorden (eigen ervaringquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:29 schreef lady-wrb het volgende:
die van mij zijn nu iets van 10 cm hoog en groeien niet hard, ik denk door gebrek aan zon)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
Gelderland. Ik heb de hele dag zon gezien hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:29 schreef lady-wrb het volgende:
die van mij zijn nu iets van 10 cm hoog en groeien niet hard, ik denk door gebrek aan zonMoet wel zeggen dat het balkon op het zuidwesten ligt. Zomers is het hier zo heet dat alles verbrandt door de glazen afzetting. Zal eerdaags eens even foto's maken van de rest, heb nog spaanse margrietjes, 2 bakken met rotsplanten, lobelia, 2 lavendel op stam en een citroenplant. Alles groeit hier al weken als kool, behalve de citroenplant.
![]()
Dat mag niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:20 schreef Teslynd het volgende:
Outpost, voor ik die lange stroken had, deed ik in de lange plantenbakken niet-heldere glasplaten tegen de buitenwand.![]()
![]()
Oh trouwens ik heb ook nog veel plek op het zuiden. Ik zit daar alleen bijna nooit maar ik zou er wel veel meer neer kunnen zetten dan er nu staat.
Deze 2 staan er nu. 2 voor dood opgegeven boompjes (bij een plaatselijk tuincentrum) waardoor ik ze gratis mee mocht nemen. Zo zien ze er nu 2 jaar later uit.Aan de linker hing gewoon een prijskaartje van 360 eu.
Rechts is mijn deur (die open staat) en zoals jullie zien is er plek zat voor wat leuks hier. Maar wat.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: