Ik troll niet, ben serieus..quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Je zou onderhand toch wel beter moeten weten
Je krijgt niet veel geld, dus dat is dan ook een probleem..quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Oh tof ik wil ook een kasplantje danNooit meer werken jwz
Volgens mij is dat niet makkelijk hoor?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:39 schreef Waaghals het volgende:
Pasgeboren, dan zou ik um stiekem omruilen in het ziekenhuis
Dat valt niet op zekerquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:39 schreef Waaghals het volgende:
Pasgeboren, dan zou ik um stiekem omruilen in het ziekenhuis
Nou ja, ik zou er echt niet voor willen zorgen hoor. Heb gezien wat voor hel dat is bij een vriendin, mij niet gezienquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Zoals? Ik weet alleen dat je er kapot aan gaat en niet veel geld hebt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat valt niet op zeker
[..]
Nou ja, ik zou er echt niet voor willen zorgen hoor. Heb gezien wat voor hel dat is bij een vriendin, mij niet gezien
Ja omdat het in GC staat, en ik vind het een serieuze onderwerp hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Dan zal ik zeker abortus plegen ja, voor het kind is het ook geen leven zo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo..
En als jullie in de buik al zien dat er iets mis is, abortus plegen?
Ik zou dat wel doen.
Die heeft dat toch niet door, jij wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja omdat het in GC staat, en ik vind het een serieuze onderwerp hoor
[..]
Dan zal ik zeker abortus plegen ja, voor het kind is het ook geen leven zo.
Serieus, DAT is het enige zinnig dat je er over te melden hebt?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:43 schreef Prospos het volgende:
Vooral leuk als je dood bent, al je geld naar een spaarfonds van je kind en wie weet waar het terechtkomt...
Ik denk dat alle mensen toch ergens gevoelens heeft en iets merkt toch..?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die heeft dat toch niet door, jij wel.
maar niemand weet ervan want hij kon zn gevoelens niet uiten!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk dat alle mensen toch ergens gevoelens heeft en iets merkt toch..?
Ja maar als je interne systeem stuk is om wat met die gevoelens te doen en te interpreteren, dan kun je misschien korte momenten hebben dat iets je niet zint, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Klinkt echt heel kut, maar zo gaat t dus vaak welquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk dat alle mensen toch ergens gevoelens heeft en iets merkt toch..?
Klopt, en toch is het lullig als je het als ouder wel merkt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar niemand weet ervan want hij kon zn gevoelens niet uiten!
Lijkt mij toch belangrijk dat in onvoorziene omstandigheden er goed voor het kind gezorgt gaat worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus, DAT is het enige zinnig dat je er over te melden hebt?
Nog zoiets, vaak (vooral bij zwaar gehandicapte kinderen) denken die ouders dat er iets is omdat ze een soort hersenprikkel zelf interpreteren als een emotie, of een bewuste handeling terwijl het een pure autonome reactie is. Dus ze maken ze zelf dan wijs dat er iets is terwijl er helemaal niets is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, en toch is het lullig als je het als ouder wel merkt.
En dan gaat ie in mongolentaal terug lullen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:48 schreef Waaghals het volgende:
De hele dag schreeuwen dat ie normaal moet doen
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat vrouwmens baart het kind maar, dan linea recta naar verzorgingstehuis Het Olijke Olifantje. Niet moeilijk doen.
Ja.. Lijkt me gewoon moeilijk, maar jullie zijn gemeenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog zoiets, vaak (vooral bij zwaar gehandicapte kinderen) denken die ouders dat er iets is omdat ze een soort hersenprikkel zelf interpreteren als een emotie, of een bewuste handeling terwijl het een pure autonome reactie is. Dus ze maken ze zelf dan wijs dat er iets is terwijl er helemaal niets is.
Tja, soms is het gemeen om realistisch te zijn. SHit happensquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja.. Lijkt me gewoon moeilijk, maar jullie zijn gemeen
Dat lijkt me niet eens aan de orde, want iedereen die er niet voor zou willen zorgen zou het kind sowieso al ergens anders laten opgroeien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:48 schreef bobbernaut het volgende:
En wat dachten jullie van een spuitje?
Ik bedoelde meer hoe jullie het formuleerden,quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, soms is het gemeen om realistisch te zijn. SHit happens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |