quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn best doen om voor hem te zorgen.. Lijkt me zo erg
Dit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:31 schreef kwiwi het volgende:
Me kapot schamen en ergeren en 'm ergens laten wonen waar ze 'm wel goed kunnen verzorgen.
Ditquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:31 schreef kwiwi het volgende:
Me kapot schamen en ergeren en 'm ergens laten wonen waar ze 'm wel goed kunnen verzorgen.
En dan tegen degene die 'm niet wil aannemen zeggen: je mag een gegeven mongool niet in de bek kijkenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan tegen degene die 'm niet wil aannemen zeggen: je mag een gegeven mongool niet in de bek kijken
Preciesquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan tegen degene die 'm niet wil aannemen zeggen: je mag een gegeven mongool niet in de bek kijken
Zo kasplantje is echt heel erg, je gaat er volgens mij echt kapot aan..quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik hoop maar dat jullie niet serieus zijn, anders hebben jullie geen hart.
Kom op zeg je wilt toch niet gezien worden met zo'n kwijlende dweilquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben bloedserieus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef HostiMeister het volgende:
kwiwi, ik waardeer je ineens een stuk meer
Maar het is JOUW kind, jouw bloed, van jou, als moeder misschien 9 maanden gedragen, dan zal ik toch eerst mijn best doen, en anders naar een verzorgingshuis ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Zo kasplantje is echt heel erg, je gaat er volgens mij echt kapot aan..
Emotioneel, maar ook met geld enzo, je kan niet normaal werken omdat zo kasplantje 24/7 aandacht nodig heeft.
Zelfs een hond is nog zelfstandiger..
Dan nog kun het je best haten, ook al is het jouw kind.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar het is JOUW kind, jouw bloed, van jou, als moeder misschien 9 maanden gedragen, dan zal ik toch eerst mijn best doen, en anders naar een verzorgingshuis ja.
Dat is dan ook weer zo..quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar het is JOUW kind, jouw bloed, van jou, als moeder misschien 9 maanden gedragen, dan zal ik toch eerst mijn best doen, en anders naar een verzorgingshuis ja.
Oh tof ik wil ook een kasplantje danquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Zo kasplantje is echt heel erg, je gaat er volgens mij echt kapot aan..
Emotioneel, maar ook met geld enzo, je kan niet normaal werken omdat zo kasplantje 24/7 aandacht nodig heeft.
Zelfs een hond is nog zelfstandiger..
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En als jullie in de buik al zien dat er iets mis is, abortus plegen?
Ik zou dat wel doen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je zou onderhand toch wel beter moeten wetenquote:geregistreerd op: zondag 17 juli 2011 @ 11:57
Is het zo ondenkbaar dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Je zou onderhand toch wel beter moeten weten
Ik troll niet, ben serieus..quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Je krijgt niet veel geld, dus dat is dan ook een probleem..quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Oh tof ik wil ook een kasplantje danNooit meer werken jwz
Volgens mij is dat niet makkelijk hoor?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:39 schreef Waaghals het volgende:
Pasgeboren, dan zou ik um stiekem omruilen in het ziekenhuis
Dat valt niet op zekerquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:39 schreef Waaghals het volgende:
Pasgeboren, dan zou ik um stiekem omruilen in het ziekenhuis
Nou ja, ik zou er echt niet voor willen zorgen hoor. Heb gezien wat voor hel dat is bij een vriendin, mij niet gezienquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Zoals? Ik weet alleen dat je er kapot aan gaat en niet veel geld hebt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat valt niet op zeker
[..]
Nou ja, ik zou er echt niet voor willen zorgen hoor. Heb gezien wat voor hel dat is bij een vriendin, mij niet gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |