Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jij kan echt niet scoren he, Messitje.
[ afbeelding ]
Krijgt een opa nog zakgeld?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:14 schreef Pino0 het volgende:
Rofl iemand met Benzema Villa en Sanchez die voor gelijkspel kiest ipv verlenging.. wat een kansloze mongool die boy had echt coins gekocht van zn opa's zakgeld ofzo
of hij heeft gehandeld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:14 schreef Pino0 het volgende:
Rofl iemand met Benzema Villa en Sanchez die voor gelijkspel kiest ipv verlenging.. wat een kansloze mongool die boy had echt coins gekocht van zn opa's zakgeld ofzo
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:16 schreef detennismaster het volgende:
Je had als TT moeten doen: 460: De opstelling van Tjelsie!
haha iddquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:16 schreef detennismaster het volgende:
Je had als TT moeten doen: 460: De opstelling van Tjelsie!
Ik vind de reactie van Sanchez erger dan het tikje van Mikel. Het lijkt wel of er 8 versies van Suarez op het veld staan.quote:
Was een schop, duidelijke gele kaartquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind de reactie van Sanchez erger dan het tikje van Mikel. Het lijkt wel of er 8 versies van Suarez op het veld staan.
Gast ik zeg toch niet dat hij niet geraakt wordt. Ik heb het over het toneelstukje dat belachelijk is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:20 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Was een schop, duidelijke gele kaart
+1 goed van scheids. weg ermee.quote:
De vrouw van je ploeggenoot batsen hoort ook niet bij het lijstje wat een aanvoerder hoort te doenquote:
Zo maak ik ze ook altijd.quote:Op [url=http://forum.f :P ok.nl/topic/1807998/3/25#110742277]dinsdag 24 april 2012 21:39[/url] schreef Pino0 het volgende:
Wat een doelpunt zeg
quote:
haha nee echt. in Fifa dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef Pino0 het volgende:
[..]
^^
Beetje bijdehand ben jij wel of niet?
Haha ja truequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]! Meneertje is 5 dagen bezig geweest voor 10 van zulke goals voor een filmpje
Clubben pas na Barca of..?
Wat wil je ermee doen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef pascal08 het volgende:
¤100 voordeel op een Macbook, dan hoef ik 'm nog niet.
Idd hahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:57 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Haha, dat duwtje van Messi tegen Lampard.
Je kiest toch zelf je het op wil slaan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
Godver, weet iemand hier als je een bestand in je email opent, bewerkt en dan opslaat waar dat blijft. Ben weer iets kwijt
Nee drukte gewoon op opslaan, maar dan kan ik he tniet meer vinden. Ook niet met opslaan. Vergeten opslaan als te gebruiken. Zoekfunctie werkt ook niet, het kan toch niet wegzijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je kiest toch zelf je het op wil slaan?
Heb ik ook een keer gehad, nooit meer terug kunnen vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
Godver, weet iemand hier als je een bestand in je email opent, bewerkt en dan opslaat waar dat blijft. Ben weer iets kwijt
bij mij komt het automatisch bij 'downloads' te staanquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee drukte gewoon op opslaan, maar dan kan ik he tniet meer vinden. Ook niet met opslaan. Vergeten opslaan als te gebruiken. Zoekfunctie werkt ook niet, het kan toch niet wegzijn
Kijk bij internet opties van je browser.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee drukte gewoon op opslaan, maar dan kan ik he tniet meer vinden. Ook niet met opslaan. Vergeten opslaan als te gebruiken. Zoekfunctie werkt ook niet, het kan toch niet wegzijn
Downloads?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
bij mij ook 1 keer overkomen op school. uren voor niks aan een opdracht gewerktquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
C:\Users\*Gebruiker*\AppData\Local\Tempquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
tribune. thiago/tello en pedro zijn de enige aanvallende spelers op de bank.quote:
twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 21:58:16Dat eeuwige #messimisme van sommigen.... #barche #messimist reageer retweet
Jaaaa maar dan staat het zeker niet als worddocument want er staan meer dan duizend dingen maar zie geen word teken ertussen staanquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
C:\Users\*Gebruiker*\AppData\Local\Temp
Je kan ook kijken bij recente documenten of recente locaties. Ik weet niet welke office je gebruikt, maar als je 2010 hebt dan ziet het er zo uit :quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jaaaa maar dan staat het zeker niet als worddocument want er staan meer dan duizend dingen maar zie geen word teken ertussen staanOf zit het in nog een andere map
Mja daar staat ie niet tussen. Zal wel weg zijn ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan ook kijken bij recente documenten of recente locaties. Ik weet niet welke office je gebruikt, maar als je 2010 hebt dan ziet het er zo uit :
[ afbeelding ]
Je documenten blijven daar staan totdat je je computer opnieuw opstart. Misschien ff de zoekfunctie gebruiken rechtsbovenin? Het is een TMP file hè en geen DOC file waar je naar zoekt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jaaaa maar dan staat het zeker niet als worddocument want er staan meer dan duizend dingen maar zie geen word teken ertussen staanOf zit het in nog een andere map
Ja ik heb er ook wel respect voorquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de enige manier om barca te bestrijden, en het lukt ze heel aardig.
Chelsea-Bayern hoop ik. Zal wel niet, maar toch.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook wel respect voor![]()
Maar hoop dat ze dan in de finale wel goed spelen
Bedankt voor het helpen, maar het lukt niet. Heb maar besloten het ff snel opnieuw te doen, dan kijk ik later wel weer verder voor een volgende keerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je documenten blijven daar staan totdat je je computer opnieuw opstart. Misschien ff de zoekfunctie gebruiken rechtsbovenin? Het is een TMP file hè en geen DOC file waar je naar zoekt waarschijnlijk.
Man minder tegen Barca en je staat op doorgaan. Zou jij je eigen kwart veld verlaten?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
pff dit chelsea mag toch niet naar de finale joh
Bayernquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mooi, ik hoop dat Real of Bayern de finale wint.
Chelsea moet nog wel even vol houden.
Wie nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef Pobberd het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Torres het zou verneuken
Ik zou jankend weglopen als ik supporter van Chelsea was. Voetbal is meer dan winnen maar gelukkig verschillen de visies hier over.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie had dit nou verwacht. Dat gekke Chelsea dat gewoon Barcelona uitschakelt. Waarom doen ze dit niet gewoon elke wedstrijd in de Premier League?
fixedquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Volgend jaar zit 9 at the back ook in FIFA, dankjewel Di Matteo.
Dit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik zou jankend weglopen als ik supporter van Chelsea was. Voetbal is meer dan winnen maar gelukkig verschillen de visies hier over.
Volgend jaar zit 6 at the back ook in FIFA, dankjewel Di Matteo.
Nee hoor, na al die jaren hebben ze ook nog steeds geen schwalbeknop ingevoerdquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik zou jankend weglopen als ik supporter van Chelsea was. Voetbal is meer dan winnen maar gelukkig verschillen de visies hier over.
Ik zou überhaupt janken als ik fan was van Chelsea.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Onzin. Een Real dat wilt voetballen en aanvallen kan Barca prima onder druk zetten (paar Clásico's geleden).quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:40 schreef DutchSL het volgende:
Als je dat afschuwelijk irritante Barca wil verslaan moet je gewoon zo spelen, als Barca was doorgegaan had Bayern of Real zich weer ingegraven in de finale.
Nu krijgen we tenminste een finale met twee ploegen die willen voetballenof Bayern of Real nu wint morgen.
Ik vind dat 70% balbezit elke wedstrijd ook vervelend. Er is gewoon weinig actie... Anders had ik Barca ongetwijfeld geweldig gevonden met die prachtige actiesquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:40 schreef DutchSL het volgende:
Als je dat afschuwelijk irritante Barca wil verslaan moet je gewoon zo spelen, als Barca was doorgegaan had Bayern of Real zich weer ingegraven in de finale.
Nu krijgen we tenminste een finale met twee ploegen die willen voetballenof Bayern of Real nu wint morgen.
Lucio.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef Rijst het volgende:
Welke Braziliaan moet ik naast SIF Douglas zetten? Luiz en Silva heb ik al in een andere team.
dede/kanu/manoelquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef Rijst het volgende:
Welke Braziliaan moet ik naast SIF Douglas zetten? Luiz en Silva heb ik al in een andere team.
De laatste keer dat ze dat gedaan hebben verloren ze met 5-0quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Onzin. Een Real dat wilt voetballen en aanvallen kan Barca prima onder druk zetten (paar Clásico's geleden).
Dedéquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef Rijst het volgende:
Lucio. Dede. IF Santana.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef Rijst het volgende:
Lol whut?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef BDIL het volgende:
Hahaahh pingel te makkelijk gegeven en over de straf bij terry valt over te discussieren maarja TORRES = Held
Nee hoor.. ik weet niet precies welke het was omdat het er zo tyfus veel waren maar zeker niet meer dan 3 ontmoetingen geleden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze dat gedaan hebben verloren ze met 5-0Mourinho gaat zeker na het succes van zondag echt niet meer anders spelen tegen Barca.
Discussieren? Uhm.. nee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef BDIL het volgende:
Hahaahh pingel te makkelijk gegeven en over de straf bij terry valt over te discussieren maarja TORRES = Held
ik rapete SIF Douglas laatst met IF Mounierquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je die stats gezien?Ik wil hem ook gaan gebruiken binnenkort.
pace is te belangrijk imo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je die stats gezien?Ik wil hem ook gaan gebruiken binnenkort.
tacktiek ja?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef Duuc-nl het volgende:
90% is toch alleen maar voor Barca omdat ze altijd winnen
Om guardiola te quoten: de winnende tacktiek is de beste tacktiek
Ze verloren thuis met 5-0 en daarna hebben ze alleen maar defensieve wedstrijden gespeeld.. met Pepe op het middenveld wat toen de "grote truc" was, lukte alleen in de bekerfinale.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef laucas het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik weet niet precies welke het was omdat het er zo tyfus veel waren maar zeker niet meer dan 3 ontmoetingen geleden.
Gozer als je voor dit meteen rood geeft dan slaat het nergens op, er is fysiek contact zonder dat de bal in de buurt is maar het toneelstuk erna maakt het 10 x ergerquote:
tja speelde laatst tegen argentijnen gouden team met 2 if cbs van rond de 70 pace. nou werd gelijk weer ff bevestigd dat dat te traag is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
70! Best wel goed te doen hoorZeker met zo'n compenserende stats.
Ligt aan de verdedigende skills. 70 is gewoon voldoende.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tja speelde laatst tegen argentijnen gouden team met 2 if cbs van rond de 70 pace. nou werd gelijk weer ff bevestigd dat dat te traag is.
Hij geeft opzettelijk een knietje in de rugquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gozer als je voor dit meteen rood geeft dan slaat het nergens op, er is fysiek contact zonder dat de bal in de buurt is maar het toneelstuk erna maakt het 10 x erger
Torres was weer slecht zoals altijd, gaf meer kansen weg dan dat ie creeërdequote:
tja, ik win graag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ligt aan de verdedigende skills. 70 is gewoon voldoende.
Dat gezicht van hem alleen al voordat hij het knietje gaf. Hij blesseert gewoon zijn tegenstander, of tracht dat te doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gozer als je voor dit meteen rood geeft dan slaat het nergens op, er is fysiek contact zonder dat de bal in de buurt is maar het toneelstuk erna maakt het 10 x erger
Beetje veel offtopic weer maar de wedstrijd staat nog vers in mijn geheugen.. Real zette volle druk (zowat 1 op 1 overal) en Barca wist er zich geen raad mee dus er is niet 1 taktiek om het ze moeilijk te maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze verloren thuis met 5-0 en daarna hebben ze alleen maar defensieve wedstrijden gespeeld.. met Pepe op het middenveld wat toen de "grote truc" was, lukte alleen in de bekerfinale.
En ik denk toch ectht dat Mourinho in de finale net zoals afgelopen zondag gespeeld zou hebben als ze weer tegen Barca moesten.
Rug ?! Bovenbeen en ten 2e moeten ze gewoon niet zeiken bij de amateurs is het ergerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:47 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Hij geeft opzettelijk een knietje in de rug
ja laten we vooral de regels niet hanteren en gewoon lekker mensen opzettelijk trappen, welja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rug ?! Bovenbeen en ten 2e moeten ze gewoon niet zeiken bij de amateurs is het erger
Trolletje much? En anders moet je de Madrid zonnebril maar even afzettenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rug ?! Bovenbeen en ten 2e moeten ze gewoon niet zeiken bij de amateurs is het erger
Gastquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan was die schop van Marcelo ook geen rood vorige week?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ach man trol hoop ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
geel was al te veel, onschuldig knietje.
Barca supporter? Ga lezen, kneus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:51 schreef BDIL het volgende:
Diedjuh en pobberd zijn sws barca successupporters, ik snap jullie woede...Een prijs is niet genoeg per seizoen.
Nee, ben juist blij dat Chelsea heeft gewonnen, houd gewoon niet van dat vieze spel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:51 schreef BDIL het volgende:
Diedjuh en pobberd zijn sws barca successupporters, ik snap jullie woede...Een prijs is niet genoeg per seizoen.
Gelukkig ben ik van geen enkele club supporter en deel ik ook niet mee in dat periodieke gezeik hier altijd. Ik wil gewoon een mooie pot zien en geniet van aanvallend voetbal zoals Ajax, AZ etc. die spelen om te winnen en niet spelen om niet te verliezen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:51 schreef BDIL het volgende:
Edit: Laucas ook.
omdat ze mooi aanvallend voetbal spelen, wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Barcelona word gewoon te veel gelikt, iedereen is voor barca.
Loop langer hier op het forum dan jij rond dus zie mijzelf niet als een troll. Bovendien je mag vinden wat je wil maar in de premier league was dit zeker geen rood...quote:
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Loop langer hier op het forum dan jij rond dus zie mijzelf niet als een troll. Bovendien je mag vinden wat je wil maar in de premier league was dit zeker geen rood...
Ik bedoel er mee, iemand die net weet dat voetbal met een ronde bal word gespeeld is voor Barca.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ze mooi aanvallend voetbal spelen, wat is daar mis mee?
HARREGARREquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zeg, gaan jullie nog voor dat Euro 2012 a 1800 MSP?
Mooi af en toe 3 mensen ; Messi, Xavi, Iniesta. Laatste tijd heel slordig, bij een resultaat in hun voordeel bal telkens 20 achterin rondtikken en de supporters die sinds hun successen bij zijn gekomen zijn te hatelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ze mooi aanvallend voetbal spelen, wat is daar mis mee?
dat is wel opvallend ja, maar ja, bekendste ploeg he, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik bedoel er mee, iemand die net weet dat voetbal met een ronde bal word gespeeld is voor Barca.
Dit is precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:59 schreef Fuszy het volgende:
Wanneer alexis niet als een mafkees zou zijn gaan rollen, dan was het niet eens een overtreding geweest. Het is wel smerig spel en hoort niet op het veld thuis -> rood terecht. Je kan er over door blijven gaan, maar knietjes geven hoort niet bij voetbal.
het is de laatste niet heel goed meer nee, maar dat is geen reden om ineens voor chelsea te zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mooi af en toe 3 mensen ; Messi, Xavi, Iniesta. Laatste tijd heel slordig, bij een resultaat in hun voordeel bal telkens 20 achterin rondtikken en de supporters die sinds hun successen bij zijn gekomen zijn te hatelijk voor woorden.
Bij Webb niet nee, betwijfel alleen of dat een graadmeter is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Loop langer hier op het forum dan jij rond dus zie mijzelf niet als een troll. Bovendien je mag vinden wat je wil maar in de premier league was dit zeker geen rood...
Bij een wedstrijd waar ik niet echt voor een bepaalde club ben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is de laatste niet heel goed meer nee, maar dat is geen reden om ineens voor chelsea te zijn.
Begrijpend lezend Pobberd dat zei ik eerste keer ookquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
logisch, voor mij is er alleen geen enkele wedstrijd waarbij ik onpartijdig kan zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:01 schreef zerokil het volgende:
[..]
Bij een wedstrijd waar ik niet echt voor een bepaalde club ben.
Neig ik altijd naar de underdog.
Waarom Gordon Ramsay en wat ga je roken?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:02 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb al 4 dagen niet geblowed, ik heb nu zin om 1ntje te roken en dan eten te gaan halen bij de snackbar om vervolgens in bed Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares te gaan kyken..
DO OR DONT?
Verkeerde topic.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:02 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb al 4 dagen niet geblowed, ik heb nu zin om 1ntje te roken en dan eten te gaan halen bij de snackbar om vervolgens in bed Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares te gaan kyken..
DO OR DONT?
Even een vraag. Hoe goed zijn 'bevriend'?quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
logisch, voor mij is er alleen geen enkele wedstrijd waarbij ik onpartijdig kan zijn
Ben nog aan het scriptieschrijven.quote:
Ja, dat zou je kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:05 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat je voor meerdere clubs bent?
zelfde hier. ben nergens echt supporter van maar bijna altijd wel een soort van voorkeurquote:
Klopt. Heb daarom ook een Koreaans team maar die verdediging is brak en er is maar 1 poppetje met 4*skills.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vind het wel leuker om met origineel team te spelen
Succes, weer clubben als je klaar bent like in the old days?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben nog aan het scriptieschrijven.Vandaar ook zo lang afwezig, al is het licht aan het einde van de tunnel wel in zicht.
Vandaar ook weer een paar potjes Fifa.
Bij nader inzien ga ik toch niet voor Euro 2012 als ik de forums lees.
Echter loopt m'n xbox nu steeds vast sinds die update.
Omdat hij baas is. En een WW jointje denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom Gordon Ramsay en wat ga je roken?
gewoon elke bal op hem. vind het wel chill spelen. (koreaans bronze team van Fuszy gehadquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Klopt. Heb daarom ook een Koreaans team maar die verdediging is brak en er is maar 1 poppetje met 4*skills.
Jij zegt dat het nergens op slaat als je hiervoor meteen rood geeft, maar ik stop deze discussie. We komen hier toch niet uit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Begrijpend lezend Pobberd dat zei ik eerste keer ook
[..]
hahaha briljant. Veel plezier dan maarquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:07 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Omdat hij baas is. En een WW jointje denk ik.
Tot morgen dikhoofden.
@ Fuszy
Ik ga regelmatig langs als mijn zakje weer is geleegd moet worden
dit dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zelfde hier. ben nergens echt supporter van maar bijna altijd wel een soort van voorkeur
Sure. Eerst maar even de EA forums trollen waarom Fifa niet meer start.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Succes, weer clubben als je klaar bent like in the old days?
Nee bronze teams vindi k dan weer saai. Je speelt dan of tegen een slecht team of tegen een MLS Toefjes team. En bij zilvers zijn het bijna altijd brazilvers met BPL teams met Sinclair en N'gogquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon elke bal op hem. vind het wel chill spelen. (koreaans bronze team van Fuszy gehad)
Volgens mij moet je de update verwijderen, daarna cache leegmaken en dan de update nogmaals installeren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sure. Eerst maar even de EA forums trollen waarom Fifa niet meer start.
Ik heb MLS bronze met 3 spelers met 80 of meer pace waarvan 2 backsquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee bronze teams vindi k dan weer saai. Je speelt dan of tegen een slecht team of tegen een MLS Toefjes team. En bij zilvers zijn het bijna altijd brazilvers met BPL teams met Sinclair en N'gog
haha ik kom wel redelijk wat variatie tegen gelukkig. Klote als het steeds hetzelfde is jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee bronze teams vindi k dan weer saai. Je speelt dan of tegen een slecht team of tegen een MLS Toefjes team. En bij zilvers zijn het bijna altijd brazilvers met BPL teams met Sinclair en N'gog
N'Gog is wel een baasquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kevinquote:
quote:
Oké, even proberen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de update verwijderen, daarna cache leegmaken en dan de update nogmaals installeren.
ja ik kom nu onlinequote:Op dinsdag 24 april 2012 23:17 schreef Thorb het volgende:
BDIL wou je meedoen met clubs? We zijn nu bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |