Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jij kan echt niet scoren he, Messitje.
[ afbeelding ]
Krijgt een opa nog zakgeld?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:14 schreef Pino0 het volgende:
Rofl iemand met Benzema Villa en Sanchez die voor gelijkspel kiest ipv verlenging.. wat een kansloze mongool die boy had echt coins gekocht van zn opa's zakgeld ofzo
of hij heeft gehandeld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:14 schreef Pino0 het volgende:
Rofl iemand met Benzema Villa en Sanchez die voor gelijkspel kiest ipv verlenging.. wat een kansloze mongool die boy had echt coins gekocht van zn opa's zakgeld ofzo
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:16 schreef detennismaster het volgende:
Je had als TT moeten doen: 460: De opstelling van Tjelsie!
haha iddquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:16 schreef detennismaster het volgende:
Je had als TT moeten doen: 460: De opstelling van Tjelsie!
Ik vind de reactie van Sanchez erger dan het tikje van Mikel. Het lijkt wel of er 8 versies van Suarez op het veld staan.quote:
Was een schop, duidelijke gele kaartquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind de reactie van Sanchez erger dan het tikje van Mikel. Het lijkt wel of er 8 versies van Suarez op het veld staan.
Gast ik zeg toch niet dat hij niet geraakt wordt. Ik heb het over het toneelstukje dat belachelijk is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:20 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Was een schop, duidelijke gele kaart
+1 goed van scheids. weg ermee.quote:
De vrouw van je ploeggenoot batsen hoort ook niet bij het lijstje wat een aanvoerder hoort te doenquote:
Zo maak ik ze ook altijd.quote:Op [url=http://forum.f :P ok.nl/topic/1807998/3/25#110742277]dinsdag 24 april 2012 21:39[/url] schreef Pino0 het volgende:
Wat een doelpunt zeg
quote:
haha nee echt. in Fifa dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef Pino0 het volgende:
[..]
^^
Beetje bijdehand ben jij wel of niet?
Haha ja truequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]! Meneertje is 5 dagen bezig geweest voor 10 van zulke goals voor een filmpje
Clubben pas na Barca of..?
Wat wil je ermee doen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef pascal08 het volgende:
¤100 voordeel op een Macbook, dan hoef ik 'm nog niet.
Idd hahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:57 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Haha, dat duwtje van Messi tegen Lampard.
Je kiest toch zelf je het op wil slaan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
Godver, weet iemand hier als je een bestand in je email opent, bewerkt en dan opslaat waar dat blijft. Ben weer iets kwijt
Nee drukte gewoon op opslaan, maar dan kan ik he tniet meer vinden. Ook niet met opslaan. Vergeten opslaan als te gebruiken. Zoekfunctie werkt ook niet, het kan toch niet wegzijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je kiest toch zelf je het op wil slaan?
Heb ik ook een keer gehad, nooit meer terug kunnen vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
Godver, weet iemand hier als je een bestand in je email opent, bewerkt en dan opslaat waar dat blijft. Ben weer iets kwijt
bij mij komt het automatisch bij 'downloads' te staanquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee drukte gewoon op opslaan, maar dan kan ik he tniet meer vinden. Ook niet met opslaan. Vergeten opslaan als te gebruiken. Zoekfunctie werkt ook niet, het kan toch niet wegzijn
Kijk bij internet opties van je browser.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee drukte gewoon op opslaan, maar dan kan ik he tniet meer vinden. Ook niet met opslaan. Vergeten opslaan als te gebruiken. Zoekfunctie werkt ook niet, het kan toch niet wegzijn
Downloads?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
bij mij ook 1 keer overkomen op school. uren voor niks aan een opdracht gewerktquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
C:\Users\*Gebruiker*\AppData\Local\Tempquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
tribune. thiago/tello en pedro zijn de enige aanvallende spelers op de bank.quote:
twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 21:58:16Dat eeuwige #messimisme van sommigen.... #barche #messimist reageer retweet
Jaaaa maar dan staat het zeker niet als worddocument want er staan meer dan duizend dingen maar zie geen word teken ertussen staanquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
C:\Users\*Gebruiker*\AppData\Local\Temp
Je kan ook kijken bij recente documenten of recente locaties. Ik weet niet welke office je gebruikt, maar als je 2010 hebt dan ziet het er zo uit :quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jaaaa maar dan staat het zeker niet als worddocument want er staan meer dan duizend dingen maar zie geen word teken ertussen staanOf zit het in nog een andere map
Mja daar staat ie niet tussen. Zal wel weg zijn ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan ook kijken bij recente documenten of recente locaties. Ik weet niet welke office je gebruikt, maar als je 2010 hebt dan ziet het er zo uit :
[ afbeelding ]
Je documenten blijven daar staan totdat je je computer opnieuw opstart. Misschien ff de zoekfunctie gebruiken rechtsbovenin? Het is een TMP file hè en geen DOC file waar je naar zoekt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jaaaa maar dan staat het zeker niet als worddocument want er staan meer dan duizend dingen maar zie geen word teken ertussen staanOf zit het in nog een andere map
Ja ik heb er ook wel respect voorquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de enige manier om barca te bestrijden, en het lukt ze heel aardig.
Chelsea-Bayern hoop ik. Zal wel niet, maar toch.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook wel respect voor![]()
Maar hoop dat ze dan in de finale wel goed spelen
Bedankt voor het helpen, maar het lukt niet. Heb maar besloten het ff snel opnieuw te doen, dan kijk ik later wel weer verder voor een volgende keerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je documenten blijven daar staan totdat je je computer opnieuw opstart. Misschien ff de zoekfunctie gebruiken rechtsbovenin? Het is een TMP file hè en geen DOC file waar je naar zoekt waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |