Dat lijkt me ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het is commercieel juist niet logisch. Stuur één van deze drie naar de Giro en grote kans dat Rabo in mei ook een hoop publiciteit pakt.
Lijkt me ook ja!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het is commercieel juist niet logisch. Stuur één van deze drie naar de Giro en grote kans dat Rabo in mei ook een hoop publiciteit pakt.
De Latijns-Amerikaanse - Italiaanse combinatie van Androni gaat de top 10 domineren. Rujano, Serpa en Sella in de top 10.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, zelfs een Nieve lijkt voorlopig serieuze podiumkansen te hebben. Is natuurlijk ook wel een sterke renner, maar toch.
Zelfs Rubiano heeft een kans op top-10, al is die in principe de minste pure klimmer van de vier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef Bismarck het volgende:
[..]
De Latijns-Amerikaanse - Italiaanse combinatie van Androni gaat de top 10 domineren. Rujano, Serpa en Sella in de top 10.
Net of de NOS het uitzend? Toen Weening vorig jaar roze had zonden ze gemiddeld 1 minuut per dag uitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
ja en hoeveel aandacht besteden die eraan? de Vuelta en vooral de Giro worden hier gewoon onderschat, dat merk je aan alles incl. media aandachtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:39 schreef TargaFlorio het volgende:
1 minuut een Raborenner in beeld is nog alltijd meer dan geen Raborenner in beeld. Bovendien is er meer dan de NOS, ook kranten en online media zijn belangrijk.
Dat werd live uitgezonden op de NOSquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens mij wordt de Vuelta nog harder genegeerd dan de Giro.
Maar toch weten veel mensen dat Menchov toen de Giro won.
Hoi, Mart.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind het niet zo gek. Nederland heeft gewoon weinig echte wielerliefhebbers, die alle enigszins belangrijke koersen volgen. We hebben geen wielercultuur zoals België het wel heeft. Hier volgen we de Tour en een paar klassiekers.
Ja sorry, de cliches rolden er allemaal weer uit.quote:
Samen met José graagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:30 schreef eentwee het volgende:
Elke keer weer dezelfde discussie.. Kan mij persoonlijk niks schelen of Jan-met-de-Pet ook de Giro kijkt, zolang het maar vóór de decodert zit. En Renaat het commentaar doet. Renaat
Jep, José is er ook deze Giro. Of hij de hele Giro doet, weet ik niet, maar minstens de eerste helft.quote:
twitter:swiftybswift twitterde op donderdag 03-05-2012 om 19:56:21well that is my Giro over, had a very heavy crash out on the bike today very disappointed not to be able to start. further checks tomorrow reageer retweet
Die past twee keer in Hushovd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Die Gadret weegt zo'n 23 kilo, zo te zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |