Nu misschien F. Schleck als kopmanquote:Op zaterdag 28 april 2012 08:08 schreef Steven184 het volgende:
Drie dagen terug sprak Bruyneel over een top 5 plek, maar Fuglsang zal helemaal niet starten in de Giro.
Lijkt me niet. Basso, Scarponi, Kreuziger, Rodriguez, Gadret en Rujano hebben al veel meer laten zien in het grote rondewerk. Hesjedal schat ik ook hoger in.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, zelfs een Nieve lijkt voorlopig serieuze podiumkansen te hebben. Is natuurlijk ook wel een sterke renner, maar toch.
Basso is volgens mij in orde. Die reed in Trentino al oké. Meer hoeft niet omdat de zware etappes in de laatste week geconcentreerd zijn. Die kan best wat tijd verliezen in de eerste twee weken. Geen probleem.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:38 schreef Mercurial het volgende:
Benieuwd hoe goed Uran gaat zijn hier. Met dit deelnemersveld en Basso uit vorm kan hij podium rijden.
volgens bruyneel welquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:31 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Nu misschien F. Schleck als kopman.
En daarna nog even de Stelvioquote:Op zondag 29 april 2012 07:40 schreef Waaghals het volgende:
De route over de Mortirolo schijnt een nieuwe te zijn.
Nog zwaarder dan vorige beklimmingen.
Hij probeert de broertjes uit elkaar te halen. Andy gaat ook al naar de Dauphiné.quote:Op zondag 29 april 2012 07:34 schreef Beregd het volgende:
[..]
volgens bruyneel wel
naja, het kan wel, zwaarte stuk komt maar de laatste week dus hij heeft nog wel wat tijd om te groeien...
Dekker, Bulgac en Keizer zijn zeker inderdaad, bij de (voorlopige) selectie van Rabo staan 5 Nederlanders met Bos, van Emden, Clement, Leezer en Slagter, maar daar kan er nog wel 1 bij komen uiteraard.quote:Op zondag 29 april 2012 18:41 schreef Chiappucci het volgende:
Hoeveel Nederlanders gaan er rijden naar verwachting?
Dekker, Bulgac, Keizer en 6 Rabo's ?
Bij Rabo zullen het wel Bos, Van Winden, Leezer, Clement en Slagter worden. Kom je op 8 Nederlanders in totaal uit, tenzij er bij Garmin nog iets uit de bus valt naast Dekker, maar ik denk het niet.quote:Op zondag 29 april 2012 19:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dekker, Bulgac en Keizer zijn zeker inderdaad, bij de (voorlopige) selectie van Rabo staan 5 Nederlanders met Bos, van Emden, Clement, Leezer en Slagter, maar daar kan er nog wel 1 bij komen uiteraard.
Daar zal Frank nogal verbolgen over zijn, want hij wilde volgens mij dat Didier mee zou gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 11:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
RadioShack-Nissan
Jan Bakelants, Ben Hermans (Bel), Daniele Bennati, Giacomo Nizzolo (Ita), Nelson Oliveira (Por), Thomas Rohregger (Oos), Fränk Schleck (Lux), Jesse Sergent (NZe) en Oliver Zaugg (Zwi).
Ondanks de aanwezigheid van toppers als Schleck en Bennati dus eigenlijk ook een hoopje overschotjes, zoals zowat alle teams.
Ik denk dat Bakelants dit jaar weer een stap vooruit gaat zetten en dit jaar pas op 500 meter van de finish in kansrijke positie zal vallen. Hij komt steeds dichter! Ik hoop dat Hermans ook eens iets laat zien. Of dat er wat meer duidelijkheid komt over wat daar nu eigenlijk in zit. Hij breekt voorlopig niet echt door, maar stelt ook niet echt teleur. Het is geen echte klassementsrenner, maar ook geen echte rittenkaper en ook geen echte helper. Die valt echt overal tussen.
Machado had zelf nog wel de hoop om de Giro te rijden, las ik niet zo lang geleden nog.quote:Op maandag 30 april 2012 13:05 schreef Marcoss het volgende:
Machado was al bekend, die gaat naar Cali of Horner daar aan de zege te helpen en mag voor zijn eigen kans gaan in de Vuelta straks. Wel opvallend dat ze Klöden passeren, die had hier een belangrijk doel van gemaakt, maar komt dit jaar nog niet echt vooruit..
quote:Giro-ploeg: Theo Bos, Graeme Brown, Stef Clement, Juan Manuel Garate, Tom Leezer, Grischa Niermann, Mark Renshaw, Tom-Jelte Slagter, Dennis van Winden. Ploegleiders: Jan Boven en Frans Maassen.
Dat zou best kunnen, maar de laatste 4 keer dat hij de Tour reed heeft hij er geen Giro voor gedaan. In 2005 en 2006 deed hij wel de Giro, maar toen reed hij geen Tour. Alleen in 2002 heeft hij eens de dubbel gedaan.quote:Op maandag 30 april 2012 17:02 schreef wimderon het volgende:
Niermann komt hier gewoon de Tour voorbereiden, dat lijkt me duidelijk.
Ik krijg hem hier niet geladen helaas.quote:Op maandag 30 april 2012 14:40 schreef TheArt het volgende:
Jaja, de Garibaldi is voor iedereen beschikbaarNormaal is ie er alleen voor de commentatoren, maar nu is ie online gezet voor iedereen
Geniet ervan: http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2012/it/GARIBALDI.pdf
Nice man, dank.quote:Op maandag 30 april 2012 14:40 schreef TheArt het volgende:
Jaja, de Garibaldi is voor iedereen beschikbaarNormaal is ie er alleen voor de commentatoren, maar nu is ie online gezet voor iedereen
Geniet ervan: http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2012/it/GARIBALDI.pdf
Movistar lijkt me een team dat zomaar een paar ritten kan winnen, maar ook totaal kan floppen en anoniem meedoet (behalve Lastras dan, die rijdt altijd wel ergens in beeld). Onvoorspelbaar dus.quote:Movistar
José Herrada
Beñat Intxausti
Pablo Lastras
Sergio Pardilla
Fran Ventoso
Andrey Amador
Branislau Samoilau
Marzio Bruseghin
Giovanni Visconti
Colnago
Domenico Pozzovivo
Enrico Battaglin