quote:01/05/2012
Geen Giro d'Italia voor Thomas Dekker door blessure
LOMMEL - Thomas Dekker zal komende zaterdag niet van start gaan in de 95e Giro d'Italia door een blessure aan zijn knie opgelopen bij een val in Luik-Bastenaken-Luik. De knie, geïrriteerd door de val, is de afgelopen week in de trainingen gaan opspelen en ondanks veel rust niet beter geworden. De ploegleiding van Garmin - Barracuda wil geen risico nemen met Thomas zijn blessure.
Thomas Dekker; 'Als ik nu van start zou gaan is het risico groot dat ik na enkele dagen zal moeten opgeven. Een grote ronde is te zwaar om er niet 100% aan te beginnen. Ik heb met de ploegleiding overleg gehad en mijn programma is omgegooid. Ik ga dit jaar zeker nog een grote ronde rijden dit kan de Tour de France zijn of de Vuelta Espana. Ik moet eerst herstellen van deze blessure en zal dan waarschijnlijk in de Ronde van Noorwegen opnieuw van start gaan. Het is jammer ik had graag de Giro gereden maar ben blij dat ik direct nieuwe doelen heb kunnen stellen'.
SEG Cycling
De officiële site klopt niet. Bij heel veel selecties niet. Kessiakoff rijdt bijv niet, is te lezen op zijn website.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:45 schreef baggerbaas het volgende:
Van de officiële site:
Astana:
Roman Kreuziger
Fredrik Carl Wilhelm Kessiakoff
Paolo Tiralongo
Simone Ponzi
Alexsandr Dyachenko
Andrey Zeits
Kevin Seeldraeyers
Egor Silin
Tanel Kangert
Blijkbaar dan toch geen Vino
Ik zie het nu inderdaad. Wel vreemd dat de organisatie het als officieel bericht op Twitter naar buiten brengtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
De officiële site klopt niet. Bij heel veel selecties niet. Kessiakoff rijdt bijv niet, is te lezen op zijn website.
Tsja dat krijg je met die rare startplaatsen. Was twee jaar geleden ook zo toen ze in Nederland begonnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:45 schreef Drebbelman het volgende:
Beetje vreemd dat er na drie dagen al een rustdag is..
Ja, voor Gesink kwam deze ronde te vroeg waarschijnlijk, maar waarom niet Mollema of Kruijswijk sturen? Beiden komen denk ik beter tot hun recht in deze Giro dan in de Tour van dit jaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:48 schreef Szura het volgende:
Blijf het nog steeds onbegrijpelijk vinden dat Rabobank niet één van de klassementsmannen naar deze ronde stuurt.
Juist die moeten commercieel gezien naar de tdf.quote:
Een sport zonder commerciële belangen is niet meer mogelijk, maar eentje waar sportieve belangen/beslissingen toch nog een beetje impact hebben en niet elke keer opnieuw moeten buigen voor de sponsor, lijkt me toch wenselijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:56 schreef Steven184 het volgende:
Het is commercieel heel logisch en Kruiswijk moet gewoon Tourervaring opdoen.
quote:Roman Kreuziger (Tsj), Alexandr Dyachenko (Kaz), Enrico Gasparotto (Ita), Tanel Kangert (Est), Evgueny Petrov (Rus), Simone Ponzi (Ita), Kevin Seeldraeyers (Bel), Paolo Tiralongo (Ita), Andrey Zeits (Kaz)
Ik ben altijd wel fan van Kreuziger geweest, hij zou meer geschikt zijn voor de Tour denk ik toch.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:29 schreef Leatherface het volgende:
Astana is in de breedte sterk dit jaar, maar ik betwijfel of ze echt een grote ronde kunnen winnen.
Het is commercieel juist niet logisch. Stuur één van deze drie naar de Giro en grote kans dat Rabo in mei ook een hoop publiciteit pakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:56 schreef Steven184 het volgende:
Het is commercieel heel logisch en Kruiswijk moet gewoon Tourervaring opdoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |