Tweede gedeelte was wel beter.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Scarponi 161e.
Phinney staat eerst.
Eens. Volgens Wielerflits heeft Cavendish hem aangestipt als de enige voor wie hij bang is, maar in zo'n vlakke rit lijkt het met sterk (tenzij er een zeer zware waaierkoers is misschien). Persoonlijk verwacht ik dat beiden niet winnen, Cavendish is nooit in topvorm aan het begin van de Giro.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat Goss daar nogal veel sterren krijgt, die zie ik alleen massasprints winnen als het uitgedund is (en de tegenstand dus minder is) en dat verwacht ik niet in de Deense ritten.
Mijn favorieten vandaag:quote:Op zondag 6 mei 2012 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Favorieten volgens WielerFlits
**** Mark Cavendish
*** Matthew Goss, Daniele Bennati
** Theo Bos, Francesco Chicchi, Tyler Farrar
* Roberto Ferrari, Sacha Modolo, Andrea Guardini, Arnaud Démare
Ventoso en Bennati verwacht ik weinig van. Maar als ik zo doorga met wegstrepen blijft er weinig overquote:Op zondag 6 mei 2012 11:05 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Mijn favorieten vandaag:
**** Ventoso, Farrar
*** Cavendish, Bennati
** Bos, Kristoff, Guardini
* Ferrari, Demare, Modolo
Ik herinner me een aardig rondje zo'n tien maanden geleden.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:02 schreef Van_Poppel het volgende:
De jaren beginnen bij Hushovd ook te tellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |