Ik bedoelde meer overzichts/situatie pics beetje á la ditte:quote:Op donderdag 26 april 2012 15:25 schreef whY... het volgende:
Ik heb een paar piccies, alleen geen rechtsbijstand geloof ik.
[ afbeelding ]
Misschien is Google streetview te gebruiken?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:34 schreef whY... het volgende:
Dan maak ik die morgen wel, shop ik desnoods de situatie met wat pijlen erbij want dat tekenen op een schadeformulier is echt kut, tenminste de tegenpartij kon niet tekenen echt een troep nu.
Ws: kuip, kuipframe, voorpoten, bochten, balhoofd + lager, misschien wiel, uitlaatbochten, koplamp?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:34 schreef lipjes het volgende:
ik weet trouwens niet wat er allemaal kapot is aan je Div600?
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wow, wat bizar matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwoooah Kwestie van wennen twee jaar terug eigenlijk een tijdje alleen circuit gereden.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:27 schreef Yreal het volgende:
Duo rijden is waardeloos als je een beetje sportieve motor hebt..
Ik had zijn brandstofdop eraf gesnaaidquote:Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef Dekatria het volgende:
Zwaar vernaaid whY! Succes met het verder regelen van de schade enzo... ik had vandaag nog een truck die met 60 per uur 'm er in een zwik voor plempte. Gelukkig reed ik er schuin achter, anders had ik asfalt mogen happen.
voor de volgende motorrijder, zodat alles onder de diesel ligtquote:Op donderdag 26 april 2012 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had zijn brandstofdop eraf gesnaaid![]()
Best kut. Desnoods rechtsbijstand alsnog aanvragen, volgens mij kon je bij bijv de DAS hun je zaak in behandeling laten nemen als je lid word weet ik niet zeker, je kan altijd informerenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:43 schreef whY... het volgende:
Ja ik zal er wat moois van maken met wat foto's en streetview pijlen en een beschrijving. Misschien ook (als het nodig is) het kenmerk bij de politie opvragen.
Div 600 is krom, hij kan niet mee sturen, frame is denk ik ook verbogen en de kappen aan de vorkant stuk plus licht. Tank aan de kant van mijn kruis ingedeukt en de schade is te merken want ik kan niet lekker zetten... Zometeen naar de huisarts, heb wel geleerd van een aanrijding op de fiets aantal jaar geleden.
[ afbeelding ]
Sky is the limitquote:Artikel 95
De schade die op grond van een wettelijke verplichting tot schadevergoeding moet worden vergoed, bestaat in vermogensschade en ander nadeel, dit laatste voor zover de wet op vergoeding hiervan recht geeft.
Artikel 96
1Vermogensschade omvat zowel geleden verlies als gederfde winst.
2 Als vermogensschade komen mede voor vergoeding in aanmerking:
aredelijke kosten ter voorkoming of beperking van schade die als gevolg van de gebeurtenis waarop de aansprakelijkheid berust, mocht worden verwacht;
bredelijke kosten ter vaststelling van schade en aansprakelijkheid;
credelijke kosten ter verkrijging van voldoening buiten rechte, wat de kosten onder b en c betreft, behoudens voor zover in het gegeven geval krachtens artikel 241 van het Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering de regels betreffende proceskosten van toepassing zijn.
Je knoeit niet zomaar diesel hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 19:00 schreef densmee het volgende:
[..]
voor de volgende motorrijder, zodat alles onder de diesel ligt
heerlijk gevoelquote:Op donderdag 26 april 2012 19:43 schreef lipjes het volgende:
Vandaag het eerste echte pluspunt van de nieuwe motor.
Auto die met 60 invoegt op een snelweg waar je 130 mag, en ik reed erachter
In de verte geen auto's te zien, opschuiven naar de 2e baan en vol door naar de 140-150
Hiervoor reed ik een GSX400e van 26 jaar oud met 25KW vermogen (wat die echt nie tmeer had)quote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
Dat kan ik met mijn GS500'tje ook hoor
Dat inderdaadquote:
Ook al harder mee gereden, maar is toch wel prettig dat het nu zo makkelijk kan ipv dat ik zoveel moeite nodig heb om op die snelheid te komenquote:
Typisch met dit natte weer hoeveel oliesporen je tegen kan komen. Van de week was het echt bizar, lagen dergelijke lange sporen (met enorme plassen bij elk stoplicht) dat ik aan het wachten was op de eerste auto langs de kant. Sommige mensen hebben volgens mij echt niet door in watvoor bouwval ze rondkarren.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je knoeit niet zomaar diesel hoor![]()
Maar op zich wel een goed punt
Hehe, probeer thuis voor de deur eens wat er gebeurt met één druppel motorolie en een paar emmers water... lekkende auto's zijn er zat. Ik las pas nog van één of andere newbierit waar iemand meereed met een chronisch lekkende brommerquote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Typisch met dit natte weer hoeveel oliesporen je tegen kan komen. Van de week was het echt bizar, lagen dergelijke lange sporen (met enorme plassen bij elk stoplicht) dat ik aan het wachten was op de eerste auto langs de kant. Sommige mensen hebben volgens mij echt niet door in watvoor bouwval ze rondkarren.
Ok, wij ook niet als we de naam en isbn niet wetenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:39 schreef lipjes het volgende:
hm,, zoek voor mijn broer nog een service & repair manual.
Heb al wel de naam & isbn maar kan maar geen download vinden
Inderdaad, al die olie overalquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Hehe, probeer thuis voor de deur eens wat er gebeurt met één druppel motorolie en een paar emmers water... lekkende auto's zijn er zat. Ik las pas nog van één of andere newbierit waar iemand meereed met een chronisch lekkende brommer
Die hoeven we ook niet te wetenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ok, wij ook niet als we de naam en isbn niet weten
Ik was op zich best geïnteresseerd in wat voor model motor de broer van lipjes heeft. Maar als jij zegt dat we dat niet hoeven te weten..quote:
Hey - de stoomboot van Rib-i ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Hehe, probeer thuis voor de deur eens wat er gebeurt met één druppel motorolie en een paar emmers water... lekkende auto's zijn er zat. Ik las pas nog van één of andere newbierit waar iemand meereed met een chronisch lekkende brommer
Broer heeft een Honda Varadero.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:55 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik was op zich best geïnteresseerd in wat voor model motor de broer van lipjes heeft. Maar als jij zegt dat we dat niet hoeven te weten..
Sinds hij meer dan een jaar afwezig is geweestquote:
Dan mag WB ook wel gaan oppassenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:09 schreef bwt het volgende:
[..]
Sinds hij meer dan een jaar afwezig is geweest![]()
Kruissnelheidquote:Op donderdag 26 april 2012 19:43 schreef lipjes het volgende:
Vandaag het eerste echte pluspunt van de nieuwe motor.
Auto die met 60 invoegt op een snelweg waar je 130 mag, en ik reed erachter
In de verte geen auto's te zien, opschuiven naar de 2e baan en vol door naar de 140-150
Sinds die nieuwe is 150 inderdaad wel een beetje de standaart snelheid geworden, evenals 100 op 80 wegenquote:
Eentje met twee wielen, minimaal 50cc blok (anders is het een brommer) en waar jij tevreden mee bentquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:09 schreef whY... het volgende:
Wat zou volgens jullie eigenlijk een 'echte' motor zijn? Want mijn divje werd hier een beetje belachelijk gemaakt maar wat zou een volgende motor voor mij kunnen zijn?
Die diversions zijn hele mooie motoren, en mijn vader zweert bij de XJ'squote:Op vrijdag 27 april 2012 15:09 schreef whY... het volgende:
Wat zou volgens jullie eigenlijk een 'echte' motor zijn? Want mijn divje werd hier een beetje belachelijk gemaakt maar wat zou een volgende motor voor mij kunnen zijn?
Als je je keuze van ons af laat hangen heb je een groter probleem dan dat je een Div rijd denk ikquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:09 schreef whY... het volgende:
Een Z750 natuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:09 schreef whY... het volgende:
Altijd zo geweest dat als je een B hebt je meteen mag lessen. Zo niet, dan moet je eerst je theorie hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:14 schreef lipjes het volgende:
hmm, blijkbaar wil de broer van mijn vriendin nu ook motor gaan rijden, lachen.
Maar zie ik weer hetzelfde terug komen, dat ze eerst hun theorie moeten hebben voor ze mogen gaan lessen, heb ik nog nooit gehad, is dat sinsd dit jaar verplicht ofzo
Mooie dingen zijn dat jaquote:
Ligt eraan wat de verzekeraar uitkeertquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:01 schreef whY... het volgende:
Uiteindelijk beslis ik natuurlijk zelfmaar ik heb nu een Suzuki gsx 600 f '94 en een Yamaha diversion XJ 600 s '93 gereden en misschien dat jullie een leuke upgrade weten? Je bent toch met zijn allen motorfan hierzo dus waarom niet vragen naar jullie mening? Jullie zijn toch mijn motor buddies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |