Vinden die het niet leuk als er supporters voor je komen? Jawel toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu de hele dag met zo'n gevoel van: als dat maar goed gaat .Wat is de reactie van mn ouders!? .
![]()
![]()
![]()
Gast, dat zijn toch jouw clubkleuren? Is toch gewoon een ludieke actie man.. Wat mogen we dan wel meenemen?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Laat thuisliggen
[..]
Nee. Dat ook niet
Neem gewoon niets mee.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gast, dat zijn toch jouw clubkleuren? Is toch gewoon een ludieke actie man.. Wat mogen we dan wel meenemen?
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben gewoon bang dat het misgaat en dat gevoel blijf ik tot zaterdag gvd houden
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jongen we gedragen ons, ik beloof het je
Jij bent gewoon onze vbl mascotte en wij willen je steunen
Jezus, waarom niet? We moeten toch een beetje sfeer maken bij een kampioenswedstrijd!quote:
Ik ben toch mod, net als op het forum kan ik steven in het echt ook aan. (behalve als hij in mijn ogen steektquote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben gewoon bang dat het misgaat en dat gevoel blijf ik tot zaterdag gvd houden
Ik weet wel dat je je belooft te zal gedragen. Maar toch heb ik het aparte idee van, toch heb ik liever dat ze niet komen.quote:
We zullen niet met een te grote groep komen. Max. 8 man ok? Steven is de capo, hij regelt dat we in het gareel blijven.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je je belooft te zal gedragen. Maar toch heb ik het aparte idee van, toch heb ik liever dat ze niet komen.
Maar ik dacht serieus maandag van: nee shiiiiiiiit
Er gebeurt niks raarsquote:Op woensdag 25 april 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je je belooft te zal gedragen. Maar toch heb ik het aparte idee van, toch heb ik liever dat ze niet komen.
Laat die vlag gewoon. echt.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
We zullen niet met een te grote groep komen. Max. 8 man ok? Steven is de capo, hij regelt dat we in het gareel blijven.
Maar die vlag neem ik wel mee hoor, dat is toch gewoon leuk man?
wees reeel,wat kan er misgaan dan, het is een fucking kampioenswedstrijd, je ben toch een ajaciedquote:Op woensdag 25 april 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach. Dit gevoel heb ik ook van vroeger als ik iets engs voor de kiezen had. En als het voorbij was dan dacht je: ooooh.quote:
Je zei gisteren nog dat je het leuk vond als ik en Steven kwamen kijken? Als we maar niet met een te grote groep komen en ons gedragen toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk ik ben niet iemand die daar zo gemakkelijk over is van: joh kom maar etc
Hooguit wat huilende moeders langs de kant. Maar die huilen ook bij films waar paarden sterven dus ja wat moet je daar nu van vindenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:34 schreef leeell het volgende:
[..]
wees reeel,wat kan er misgaan dan, het is een fucking kampioenswedstrijd, je ben toch een ajacied
denk je dat de boer straks op het leidseplein staat van ; oh oh, als ze zich maar gedragen, gut gut
preciessquote:Op woensdag 25 april 2012 15:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hooguit wat huilende moeders langs de kant. Maar die huilen ook bij films waar paarden sterven dus ja wat moet je daar nu van vinden
Ok, to do lijst:quote:
Blijf serieus dan, hij zit er echt mee.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hooguit wat huilende moeders langs de kant. Maar die huilen ook bij films waar paarden sterven dus ja wat moet je daar nu van vinden
dealquote:Op woensdag 25 april 2012 15:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ok serieus, zorg gewoon dat er een kleine groep gaat dan. Man of 7 max. Vlag kan idd geen kwaad lijkt me en ik vind dat Steven een taart mee moet nemen.
we hebben nu pas 4 man die 100% gaat,quote:Op woensdag 25 april 2012 15:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ok serieus, zorg gewoon dat er een kleine groep gaat dan. Man of 7 max. Vlag kan idd geen kwaad lijkt me en ik vind dat Steven een taart mee moet nemen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is serieus heel apart voor mij. Maar als het eenmaal gebeurd is, dan heb je het heel anders ervaren
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Stijn ik beloof het je persoonlijk
Als er wel wat raars gebeurt dan beloof ik je bij deze dat ik je volgend jaar mee neem naar Ajax-Feyenoord, Ajax-Psv, Ajax-Az en Ajax-Twente, en alles op mijn kosten
Gast maak je niet druk, de meesten kun je voorstellen aan je teammatties als neven en ooms.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is serieus heel apart voor mij. Maar als het eenmaal gebeurd is, dan heb je het heel anders ervaren
leeell als broertje zelfsquote:Op woensdag 25 april 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast maak je niet druk, de meesten kun je voorstellen aan je teammatties als neven en ooms.
quote:
Jammer dat Davy niet komt ''Dit is Davy, hij is mijn pedofiele oom''quote:Op woensdag 25 april 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast maak je niet druk, de meesten kun je voorstellen aan je teammatties als neven en ooms.
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jammer dat Davy niet komt ''Dit is Davy, hij is mijn pedofiele oom''
Nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga mijn Ajax shirtje met 3 sterren laten bedrukken met Ajacied422 en die zaterdag aantrekken
Oke dat doe ik nietquote:
Echt gast, maak je niet druk. Je krijgt de tijd van je levenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is gewoon een VBL-Meet.
In het verhaal: Ajacied haakt af en gaat naar huis, De overgebleven bazen trekken verder
Dit dusquote:Op woensdag 25 april 2012 15:47 schreef The_Groove het volgende:
Hopelijk een wijs lesje voor je Stijn...Niet teveel persoonlijke info op het internet rond laten slingeren
Gewoon ultiem: hem een blauw-zwart PSVshirt geven met Stininho/Stijn422 eropquote:Op woensdag 25 april 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga mijn Ajax shirtje met 3 sterren laten bedrukken met Ajacied422 en die zaterdag aantrekken
El Stinoquote:Op woensdag 25 april 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon ultiem: hem een blauw-zwart PSVshirt geven met Stininho/Stijn422 erop
Wat een onzin. Wij zijn lieverdjes man, er gaat helemaal niks geks gebeuren.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:47 schreef The_Groove het volgende:
Hopelijk een wijs lesje voor je Stijn...Niet teveel persoonlijke info op het internet rond laten slingeren
Zo is het maar net. Gewoon niet teveel spanning opbouwen voor de wedstrijd, wij zorgen voor het sfeertje, gewoon 100% die focus houden kiddo!quote:Op woensdag 25 april 2012 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |