Van de Telegraaf redactiequote:De Tweede Kamer gooit zijn agenda voor dinsdag totaal om. Dinsdag zal er een debat plaatshebben over de ontstane crisis. Er zal de premier worden gevraagd een verklaring af te leggen, waarop de partijen dan in volgorde van grootte zullen reageren.
Dat zei Kamervoorzitter Gerdi Verbeet maandag na een bijeenkomst met alle fractievoorzitters. „Iedereen heeft zo zijn eigen opvattingen” over wat er moet gebeuren, aldus Verbeet. Wel is er alom een 'gevoel van urgentie'.
Over verkiezingen of de inzet van een informateur zijn geen besluiten genomen, zei Verbeet. Dat komt naar het zich laat aanzien dinsdag aan de orde.
Ze komt maandag om 16.00 uur nog eens met de fractievoorzitters bijeen om alle puntjes op de i te zetten.
Van de tweede kamer websitequote:Op dinsdag 24 april is er geen vragenuur en zijn er geen stemmingen. Om 14.00 uur voert de Tweede Kamer een debat over de ontstane politieke situatie. Als eerste legt minister-president Rutte een verklaring af. De fractievoorzitters reageren daarop in volgorde van grootte van de fracties.
Spreektijden
VVD, PvdA, PVV en CDA: 10 minuten
SP, GroenLinks en D66: 7 minuten
ChristenUnie, SGP en PvdD: 5 minuten
het lid Brinkman: 2,5 minuut
Hij weet het dan ook beter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef Doodloper het volgende:
pechtold praat altijd op zo'n naar betweterig toontje
wel 1 van de betere debattersquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef Doodloper het volgende:
irritant om naar te luisteren
zou mooi zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef waht het volgende:
Ben nog wel benieuwd naar Brinkman.
Vooral of hij straalbezopen is.
Maar misschien weet hij het ook beter, dat zou toch kunnen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef Doodloper het volgende:
irritant om naar te luisteren
Hij heeft 2,5 minuut.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef waht het volgende:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef waht het volgende:
Dat zou kunnenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef waht het volgende:
[..]
Maar misschien weet hij het ook beter, dat zou toch kunnen?
Als er drank in de kamer aanwezig was, heeft Buma die al opgedronkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef waht het volgende:
doe CDAquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef marcodej het volgende:
En toch stem ik in september weer op het CDA. Sorry, ik kan niet anders.
Hoewel, CU is nog wel een optie.
Word je bedreigd ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef marcodej het volgende:
En toch stem ik in september weer op het CDA. Sorry, ik kan niet anders.
Hoewel, CU is nog wel een optie.
QFTquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef Shreyas het volgende:
Pechtold probeert alleen te scoren in plaats van constructief iets bij te dragen aan het debat, jammer voor iemand van zijn kaliber
Nu nog niet, maar vanavond bij P&W weet ik het nog zo net nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef waht het volgende:
Hoe laat?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar vanavond bij P&W weet ik het nog zo net niet
http://www.cda.nl/Actueel(...)t__inbreng_Buma.aspxquote:Tot zaterdag steunde de PVV een kabinet dat herstel van financieel vertrouwen, nationaal en internationaal, als kernpunt had van het beleid. En als je gaat onderhandelen over het oplossen van een schuldencrisis, dan weet je dat je niet eindigt met een rinkelende kassa.
Zeven weken leek collega Wilders daarin mee te willen gaan. Drie partijen gaven en namen. Maar op dag 47 koos hij onverhoeds voor de afslag naar links: beloftes van koopkracht, betaald met geld dat er niet is. De grote bestrijder van Job Cohen eindigt nog als erelid van de PvdA.
Dan heeft Buma een ijzeren lever.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als er drank in de kamer aanwezig was, heeft Buma die al opgedronken
Ik zal hem niet te hard verdedigen, want een beetje vervelend is hij wel, maar wat kan er eigenlijk nog bijgedragen worden aan dit debat? Het gaat over de val, dus schuldwijzen, en over de toekomst, dus alvast verkiezingspraatjes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef Shreyas het volgende:
Pechtold probeert alleen te scoren in plaats van constructief iets bij te dragen aan het debat, jammer voor iemand van zijn kaliber
Natuurlijk gaat hij dat doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef inZanity het volgende:
Ik verwacht dat Brinkman behoorlijk op de PVV gaat afgeven. Ben benieuwd..
Hij heeft zo weinig tijd, hij zal wel zijn eigen partij propageren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef inZanity het volgende:
Ik verwacht dat Brinkman behoorlijk op de PVV gaat afgeven. Ben benieuwd..
Teruggang in leefomstandigheden natuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
gaat PvdD ook nog beginnen?
ben benieuwd wat de impact op de dieren is van deze crisis
Heel PvdD is dus neukbaarquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Shreyas het volgende:
Zo die chick van de PvdD is ook niet mis!
doggystylequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Jetta Klijnsmaquote:
lekker ongeschoren en puur natuurquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Shreyas het volgende:
Zo die chick van de PvdD is ook niet mis!
ze heeft wel gelijk vind ik. de huidige bewindspersonen waren zo star en stug dat ze nu niet meer geloofwaardig zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef marcodej het volgende:
Esther maakt het nog moeilijker dan het al is.
Idd. Hup, Geert eruit!quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gehandicapten horen niet in de kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |