SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar... ja maar... ja maar!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik had net de bak met dropmaantjes voor mn neus.
Ik voel me soms nog aardig puberaal..quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... ja maar!
Jij is toch geen klein (of groot) monster o.O
Hmmmquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik voel me soms nog aardig puberaal..
Dat is toch diner? o.Oquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, tijd voor de lunch. Poolse cup noodles, ik ben benieuwd.
Zo'n zakje? Als ik met die paar happen mijn diner zou kunnen doen zou ik flink afvallen. Ik zit er wel altijd flink vol van. Ze hebben misschien geen goede voedingsstoffen maar hongerremmend is ook wat waard voor een keertjequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch diner? o.O
Eet smakelijk
Het was geen kritiek hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo'n zakje? Als ik met die paar happen mijn diner zou kunnen doen zou ik flink afvallen. Ik zit er wel altijd flink vol van. Ze hebben misschien geen goede voedingsstoffen maar hongerremmend is ook wat waard voor een keertje.
Ik wilde dat al niet zeggen.. Ik haal wel eens chipjes in huis voor de kinderen, maar zeker niet dagelijks en ook niet wekelijks. Snoep heb ik nog een of ander uitdeelei staan, met wat zakjes yellies, maar die vindt mevrouw niet lekker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
waarom moet je chips, snoep en alles halen als er kinderen komen?
Ik heb ook wel eens kinderen over de vloer gehad en een banaan kunnen ze krijgen
Ik zou mijn eigen eten meebrengen als dat de keuze isquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zucht, we gaan straks Chinees eten bij mijn zwager. Zelf kiezen is geen optie, het is standaard bami, nasi, babi pangang en kipsate.
Nasi en kipsate, en niet te veel saté?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zucht, we gaan straks Chinees eten bij mijn zwager. Zelf kiezen is geen optie, het is standaard bami, nasi, babi pangang en kipsate.
is de verveling.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet wel zeggen dat ik meer zin heb om te vreten dan anders, na vijf uur op de bank liggenwat een kutleven zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |