Arme cokedealers... die moeten nu gaan concurreren met tabakdealers...quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:56 schreef Karina het volgende:
Je kunt beter gaan snuiven bij dat bedrag.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:12 schreef Prospos het volgende:
Roken is ook een wereldwijd probleem. Armoede, oorlog & olie is een bijzaak.
Een pakje sigaretten slik je alleen niet zo makkelijk door.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Arme cokedealers... die moeten nu gaan concurreren met tabakdealers...
Ja joh? In mijn familie zijn de meeste cold turkey gestopt...probeer dan eens met heroinequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:13 schreef Ulx het volgende:
Dat nicotine verslavender is dan heroine en cocaine is is al jaren bekend. Maar om er nou ook vergelijkbare prijzen voor te gaan rekenen vind ik erg ver gaan.
Roken is de bron van al die andere problemenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:12 schreef Prospos het volgende:
Roken is ook een wereldwijd probleem. Armoede, oorlog & olie is een bijzaak.
Dat maakt niet uit. Feit is dat nicotine sneller verslavend is dan smack.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:14 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja joh? In mijn familie zijn de meeste cold turkey gestopt...probeer dan eens met heroine
Idd...als mensen nu minder zouden roken, dan waren die benzineprijzen niet zo hoogquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:15 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Roken is de bron van al die andere problemen
Beetje opzuigen, nat maken en hop de fik in dat ploffie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je coke bedoelt
Maar tijdens het snuiven is er niks lekkerder dan een peukie
Verbieden van drugs is zinloos.... mensen moeten zelf tot inzicht komen welke soorten drugs wel of niet goed voor hen zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Verbied het dan gewoon! Er zijn minder giftige producten die wel verboden zijn.
Die worden dan helemaal duur.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Beetje opzuigen, nat maken en hop de fik in dat ploffie.
Andersom: als mensen meer zouden roken waren de benzineprijzen lager, want dan kwamen er via de verkoop van sigaretten meer accijnzen binnen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Idd...als mensen nu minder zouden roken, dan waren die benzineprijzen niet zo hoog
Je zou bijna denken dat ik geen sarcastische opmerkingen plaatsquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Andersom: als mensen meer zouden roken waren de benzineprijzen lager, want dan kwamen er via de verkoop van sigaretten meer accijnzen binnen.
Het is rond half 3, dan zak ik altijd inquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:20 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik geen sarcastische opmerkingen plaats
Hihiquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is rond half 3, dan zak ik altijd inTijd om even naar buiten te gaan om te roken denk ik.
Trust me, een pakje oproken op een avond stelt dan niets voorquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh bedoel je dat, ik heb nog nooit gesnoven dus dat wist ik helemaal niet
Nieuw Zeeland heeft het voordeel ervan een eiland te zijn, daar zal het al niet werken. maar met onze open grenzen is het helemaal feest voor smokkelaarsquote:
ja nou en of!!! Laatst was ik bij enkele mensen en die begonnen in ene keer te snuiven....ik snuif niet, maar rook wel. Die "junks" hadden geen sigaretten bij en mijn pakje was in 1 uur leeg. Kon ik weer nieuwe halen, maar wel een goeie reden om bij die "junks" weg te gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Trust me, een pakje oproken op een avond stelt dan niets voor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |