Lol, prachtig ditquote:Op woensdag 25 april 2012 17:04 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een of ander laagbegaafd 17-jarig Turks meisje op FB. Het is dat haar statusupdates hilarisch zijn om te lezen, anders had ik haar allang weggemikt.
[..]
[..]x 10^99
Ze post verdorie een foto van haar in een badpak en is dan verwonderd dat mannen zo over haar spreken...quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:23 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
vrouwen die eigenwijs doen
wel prachtig lichaam, maar haar redenatie![]()
Ik, als grammar nazi, kan dit niet laten:quote:Op woensdag 25 april 2012 17:04 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een of ander laagbegaafd 17-jarig Turks meisje op FB. Het is dat haar statusupdates hilarisch zijn om te lezen, anders had ik haar allang weggemikt.
[..]
[..]x 10^99
* Huftertje heeft geen zin meer om de volgende quote te corrigeren.quote:Ik krijg nu helemaal stress!
Van alles wil weg van Nederland! < Ik heb geen idee wat ze hiermee bedoelt, dus kan ik deze zin niet verder verbeteren.
Ik snap ook niet waarom mensen mij stressen. Dit is niet nodig als je niets te doen hebt, ga niet tegen mij (vervelend of zo?) doen. Ga tegen je moeder (vervelend doen) ofzo? Maarja ik heb nu erg veel stress vanwege mensen!
Dit idd, ik heb geen facebook voor mijn eigen veiligheid en dat van mijn vrienden. Zou me niet kunnen inhouden bij domme mensen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:46 schreef Little_Dolls het volgende:
Wel een great topic dit. Aangezien ik zelf geen FB heb kan ik toch een beetje meelachen.
Zulke aandachtshoerenquote:
Wel reclame maken voor /5 dan hè!quote:Op donderdag 26 april 2012 11:15 schreef Paul het volgende:
Tevens kan ik er dan een webloggie over maken
Uiteraard, maar wie maakt er een mooie fotosoep van. Ik ben wel crea, maar er zijn mensen die dat beter kunnen. En dan doe ik er een mooie blog over maken, en dan worden we beroempt met fok. Ik doe er een Foklogo in gewatermerkt, promissed. Big Kisses Paulquote:
Bij deze de oproep aan de creabea's van klbquote:Op donderdag 26 april 2012 11:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wie maakt er een mooie fotosoep van. Ik ben wel crea, maar er zijn mensen die dat beter kunnen. En dan doe ik er een mooie blog over maken, en dan worden we beroempt met fok. Ik doe er een Foklogo in gewatermerkt, promissed. Big Kisses Paul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |