Dit. Maar ik ben tegen Spaanse clubs dus tegen beter weten in hoop ik op een weergaloze Robben die na drie doelpunten Ribery neerhoekt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Ik verwacht een weergaloos Real met een schitterende Christiano Ronaldo.
4-0.
Bayern wordt he-le-maal zoek gespeeld.
Real thuis = haast onverslaanbaar.
Wie precies?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef Hierro het volgende:
4 spelers bij Real staan op scherp en 7 bij Bayern.
Gelijkspel, 3-2 mag ook wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel een flinke anti-climax zijn als Real Madrid verliest van Bayern Munchen
Bayern speelde vorige wedstrijd veel beter, dus zou eerder anti-climax zijn als Real wint.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel een flinke anti-climax zijn als Real Madrid verliest van Bayern Munchen
Kan hij zich voorbereiden op het EK, lijkt mij belangrijker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:33 schreef Anonymousz het volgende:
hopelijk geen geel voor robben anders mist hij de finale als bayern munchen doorgaat
dat wel jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan hij zich voorbereiden op het EK, lijkt mij belangrijker.
geen ideequote:Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet jij wie er nog meer geschorst zijn bij een gele kaart?
ik dacht ribery en lahmquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:41 schreef Bonkers. het volgende:
Bij Real staan op scherp Coentrao, Ramos, Xabi Alonso en Higuain.
Die van Bayern moet ik even opzoeken.
Ramos had vorige week zijn tweede gele al moeten hebben, komt dus wel goed morgen en Alonso heeft ook regelmatig een kaart te pakken...quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:41 schreef Bonkers. het volgende:
Bij Real staan op scherp Coentrao, Ramos, Xabi Alonso en Higuain.
Die van Bayern moet ik even opzoeken.
Coentrao ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ramos had vorige week zijn tweede gele al moeten hebben, komt dus wel goed morgen en Alonso heeft ook regelmatig een kaart te pakken...
Lahm krijgt het al moeilijk, Alaba vs Di Maria ook...quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:43 schreef Bonkers. het volgende:
Lahm, Gustavo, Badstuber, Muller, Kroos, Alaba en Boateng.
hopelijk fluit webb niet morgenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat zal Robben wel verteld worden voor de wedstrijd?
mooi zoquote:Op woensdag 25 april 2012 00:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Die floot vorige week al, vanavond is het Viktor Kassai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn reactie zal waarschijnlijk niet serieus worden genomen tot 22:35 op de woensdagavond (als blijkt dat ik gelijk heb), maargoed, daar leg ik me bij neer. Een verlenging komt er dus sowieso niet.
Tevens (voor alle Robben-supporters) zal Robben morgen opnieuw falen, maar dat zijn we wel van hem gewend. Ook in Dortmund is het ze niet vreemd:
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:02 schreef RemcoW23 het volgende:
OK, het is heel simpel. Real Madrid gaat dit winnen en mag aantreden in de finale, welke gespeeld zal worden tegen Chelsea in het stadion van de ploeg die op woensdag uitgeschakeld wordt. De manschappen van Bayern Munchen-trainer Jupp Heynckes zijn simpelweg niet opgewassen tegen de Koninklijken uit Madrid, met kapitein Ronaldo aan het roer.
Ik verwacht een degelijke (2-0/ 3-1) overwinning van en in Madrid en de Duitsers hebben, net als Barcelona, geen kans op de nationale titel en de cup met de grote oortjes. Een verneukt seizoen zou je kunnen stellen.
Voor alle haters nog een kleine foto:ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn reactie zal waarschijnlijk niet serieus worden genomen tot 22:35 op de woensdagavond (als blijkt dat ik gelijk heb), maargoed, daar leg ik me bij neer. Een verlenging komt er dus sowieso niet.
Tevens (voor alle Robben-supporters) zal Robben morgen opnieuw falen, maar dat zijn we wel van hem gewend. Ook in Dortmund is het ze niet vreemd:
graag op anoniem
Zoals duidelijk te zien is ligt het, en hij geeft dat zelf perfect aan, aan het graspolletje. Ronaldo maakt doorgaans zulke fouten niet. Dit in tegenstelling tot faalhaas Robben, die al een hamstring verrekt als hij uit bed stapt.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:02 schreef RemcoW23 het volgende:
OK, het is heel simpel. Real Madrid gaat dit winnen en mag niet aantreden in de finale, welke gespeeld zal worden tegen Chelsea in het stadion van de ploeg die op woensdag niet uitgeschakeld wordt. De manschappen van Bayern Munchen-trainer Jupp Heynckes zijn simpelweg niet opgewassen tegen de Koninklijken uit Madrid, met kapitein Ronaldo aan het roer.
Ik verwacht een degelijke (3-2/ 4-3) overwinning van en in Madrid en de Duitsers hebben, net als Barcelona, geen kans op de nationale titel. Een verneukt seizoen zou je kunnen stellen voor Real Madrid
Voor alle haters nog een kleine foto:Fixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn reactie zal waarschijnlijk niet serieus worden genomen tot 22:35 op de woensdagavond (als blijkt dat ik gelijk heb), maargoed, daar leg ik me bij neer. Een verlenging komt er dus sowieso niet.
Tevens (voor alle Ronaldo-supporters) zal Ronaldo morgen opnieuw falen, maar dat zijn we wel van hem gewend. Ook in Bernabéu is het ze niet vreemd:
+1. Wij houden elkaar scherp met speldenprikjes over en weer. Wij zijn net Guardiola en Mourinhoquote:
Zit ook in mijn video, dat was namelijk tegen Valencia eerder deze maand (thuis) bleef 0-0 maar was een geweldige wedstrijd.quote:
Ik verwacht meer van deze wedstrijd, heb Chelsea onderschat (5de in de PL?) maar Barcelona maakte de kansen die ze kregen ook niet, daarnaast lat, paal (in Londen) en Messi die zijn derde penalty mist dit seizoen en een verdedigend Chelsea dat via de counter trefzeker was.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:16 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
+1. Wij houden elkaar scherp met speldenprikjes over en weer. Wij zijn net Guardiola en Mourinho.
Ik bedoel in de zin van dat iedereen verwachtte dat het een nieuwe aflevering van El Clásico zou wordenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:34 schreef Devion het volgende:
[..]
Bayern speelde vorige wedstrijd veel beter, dus zou eerder anti-climax zijn als Real wint.
Pssstt.... heee.... wakker worden!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:24 schreef Saekerhett het volgende:
Zou mooi zijn als Bayern in het eerste kwartier de 0-1 maakt, Real wanhopig op zoek gaat naar doelpunten en dan ergens in de 80e minuut scoort Bayern heel zakelijk 0-2
Hij bedoelt Chelsea.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:24 schreef speknek het volgende:
Doelsaldo Real Madrid: 109-30
Doelsaldo Bayern M.: 71-21
Antivoetbal, jaajaaa.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:24 schreef speknek het volgende:
Doelsaldo Real Madrid: 109-30
Doelsaldo Bayern M.: 71-21
Antivoetbal, jaajaaa.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:03 schreef dimmak het volgende:
Ik hoop dat Bayern wint.. Ander bent ik genoodzaakt om in de finale voor Chelsea te zijn..Liever voor de moffen dan voor het anti-voetbal!
quote:
je moeder zal vast erg trots op je zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 15:05 schreef Wes_FR het volgende:
Hopen dat Robben weer een aantal doodschoppen krijgt en een paar keer overlijdt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:04 schreef tochweerhenk het volgende:
ROBBEN ALLEEN OP CASILLAS AF
OOOOH
OP ZIJN TEEN
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik omdat ze geen schulden hebben en die witte paupers wel
Dat hoop ik vooral ook bij Ozil.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:24 schreef speknek het volgende:
Ik hoop overigens wel dat CR zijn teen breekt gezien het EK.
Dat verwachte Barcelona ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:05 schreef inZanity het volgende:
Ik verwacht een vrij makkelijke overwinning voor Real in eigen huis.
Je vergeet van der Vaartquote:Op woensdag 25 april 2012 19:52 schreef Nober het volgende:
Ik ben voor Real Madrid omdat Robben, Sneijder, Huntelaar, Drenthe, Van Nistelrooij.
2009 belde.
Ohja, die speelde daar ook nog! Al wilde hij eigenlijk van HSV naar Valencia.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je vergeet van der Vaart
Of had je een wissel gesprek met 2008?
Portugalquote:Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef J2T het volgende:
Hoeveel vertrouwen moeten die Portugezen wel niet hebben van de zomer als ook nog eens Madrid de finale haalt.
Heb je dus 5 Portugezen in de CL finale staan; Ronaldo, Pepe, Coentrao, Bosingwa en die Meireles.
Slechte zaak imo.
En dan weer niet winnen van Denemarken in de groepsfase... spelen er ook internationals bij Sporting?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef J2T het volgende:
Hoeveel vertrouwen moeten die Portugezen wel niet hebben van de zomer als ook nog eens Madrid de finale haalt.
Heb je dus 5 Portugezen in de CL finale staan; Ronaldo, Pepe, Coentrao, Bosingwa en die Meireles.
Slechte zaak imo.
Ons?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef J2T het volgende:
[..]
Ja die zitten dus bij ons in de poule he.
Hij is inmiddels een Spaans-Portugees, laat je niet misleiden door de UI.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef J2T het volgende:
[..]
Ja die zitten dus bij ons in de poule he.
Schaars en Van Wolfswinkel in de Europa League met Sporting Portugal, en Kalou is door Rita Verdonk geen Nederlander maar dat is hij natuurlijk wel!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef J2T het volgende:
Wij hebben dan alleen een Robben
[..]
Ging er vanuit dat je een Nederlander was.
Nederlandquote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef J2T het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat je een Nederlander was.
vorig week ook dacht ikquote:
Rui Patricio en Andre Santos dacht ikquote:Op woensdag 25 april 2012 19:59 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan weer niet winnen van Denemarken in de groepsfase... spelen er ook internationals bij Sporting?
waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:53 schreef tech4u het volgende:
Hopelijk wordt het 3-2 met weer een dergelijk doelpunt van Robben als tegen Man U in de 90e minuut
Ga terug naar Barcelona B, prutserquote:Op woensdag 25 april 2012 20:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
Isaac Cuenca is ook weer van de partij hoor jongens
geschorst pikquote:Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef J2T het volgende:
Slechte zaak imo.
Kom danquote:Op woensdag 25 april 2012 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga terug naar Barcelona B, prutser
quote:
Jij maakt je populair hierquote:
jij gaat eindigen bij clubjes als Betis Sevilla of Santanderquote:Op woensdag 25 april 2012 20:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
Isaac Cuenca is ook weer van de partij hoor jongens
dacht het ff niet hequote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jij gaat eindigen bij clubjes als Betis Sevilla of Santander
Xerezquote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jij gaat eindigen bij clubjes als Betis Sevilla of Santander
João Pereira ook nog.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Rui Patricio en Andre Santos dacht ik
Ajax speelt niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Jack van Gelder is lekker chagrijnig
Barca er uit geknikkerdquote:
Laat ze maar mooi verdedigen. Bayern heeft genoeg aan een gelijkspel.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:15 schreef Nober het volgende:
Real wel verdedigend weer met die twee verdedigende middenvelders.
ja die ook.. maar die 3 zijn niet bepalend daar. dan denk ik meer aan Ronaldo, Moutinho Nani etcquote:
Portugal maakt niks klaar joh, Ronaldo voorop.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja die ook.. maar die 3 zijn niet bepalend daar. dan denk ik meer aan Ronaldo, Moutinho Nani etc
tegen opa Mathijsen en middelmatige Heitinga kan je veel scoren als je kwaliteit hebtquote:Op woensdag 25 april 2012 20:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Portugal maakt niks klaar joh, Ronaldo voorop.
van halst ging bijna huilen gisterenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:18 schreef CocaColaLight het volgende:
Ze zijn wel erg huilie huilie aan het doen bij de nos
whut?quote:
Wij hebben Vlaar en Viergever.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tegen opa Mathijsen en middelmatige Heitinga kan je veel scoren als je kwaliteit hebt
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:21 schreef Nober het volgende:
Robben houdt de bal hoog, hopelijk raakt hij niet geblesseerd.
Wellicht qua contract wel. En zo'n vliegreis, ach. Ik neem aan dat het camerateam er wel blijft dus ze zullen daar wellicht 1000 euro aan kwijt zijn. Betere vraag is waarom Egberts überhaupt nog steeds een contract heeft. Hij zal vast wat kunnen, maar houdt dat goed verborgen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:19 schreef alors het volgende:
Is het trouwens nuttig om de ene dag Sjek naar Spanje te vliegen en weer terug en de volgende dag Tom Egbers daarheen te vliegen?
Reportages jongen, reportages.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wellicht qua contract wel. En zo'n vliegreis, ach. Ik neem aan dat het camerateam er wel blijft dus ze zullen daar wellicht 1000 euro aan kwijt zijn. Betere vraag is waarom Egberts überhaupt nog steeds een contract heeft. Hij zal vast wat kunnen, maar houdt dat goed verborgen.
mooi stadion iddquote:
ik duim voor jequote:
Alonso in de tweede helft.quote:
dan moet de wedstrijd gestaakt wordenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Alonso in de tweede helft.
Arbelao in de eerste helft van de verlenging.
Marcelo en Khedira in de tweede helft van de verlenging.
quote:
DWDD moet gewoon hun uitzendingen aanpassen voor die onzin.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:32 schreef kilozout het volgende:
Deze voorbeschouwingen zijn even saai als bij Sport1.
Niet dat DWDD het afgelopen seizoen zo interessant was.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:33 schreef Nober het volgende:
[..]
DWDD moet gewoon hun uitzendingen aanpassen voor die onzin.
Feijenoord - Chelsea volgend seizoen in de Europa League, ook mooi.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:33 schreef kilozout het volgende:
Opzich is Bayern - Chelsea ook wel een mooie pot.
2-1quote:Op woensdag 25 april 2012 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Feijenoord - Chelsea volgend seizoen in de Europa League, ook mooi.
Cambuur - Tottenham. Ook fantastisch.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Feijenoord - Chelsea volgend seizoen in de Europa League, ook mooi.
Cambuur speelt geen Europees.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:38 schreef kilozout het volgende:
[..]
Cambuur - Tottenham. Ook fantastisch.
En wat spieren gescheurd.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:40 schreef muzas het volgende:
Hattrick Robben, en een gecompliceerde dubbele beenbreuk voor zowel Ozil als Muller..
De eerste keer in de Veste destijdsquote:Op woensdag 25 april 2012 20:42 schreef Silv het volgende:
Dat CL deuntje blijft zo episch. Keer op keer.
Maar wie moet nou je bier halen?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:43 schreef kilozout het volgende:
Ben ik even blij dat m'n wijf moet werken vanavond, opgedonderd met dat mens.
FUSSBALL.![]()
Hij is bang dat hij 'm doormidden trapt. En terechtquote:
Was dat die zo aan het heupwiegen was? Ik was zo half aan het kijken maar moest daar wel om lachenquote:
Ze zijn niet Cech!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom hebben de keepers geen helm op?
Geneequote:
Wat mot je?quote:
Que? Niet iedereen is als Cech.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:43 schreef jepperdeprep het volgende:
In Madrid gooien ze niet met aanstekersquote:Op woensdag 25 april 2012 20:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Heeft die een helm dan? En waarom?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Que? Niet iedereen is als Cech.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heeft die een helm dan? En waarom?
Ik gun het allebei eigenlijk wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen hoopt natuurlijk op Bayern. Zo niet, dan heb je liever een gebroken-been-voetbalspelletje
Bayernquote:Op woensdag 25 april 2012 20:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik gun het allebei eigenlijk wel.
:ik ben ook voor Groningen.quote:
nou, real gaat er aardig opquote:
Instructies van de NOS hé.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zegt Jan Roelfs nu ineens Toni Kroos? Vorige week wist hij toch zeker dat het Toni Groos was?
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
jezus bayern graaft zich wel in, wat een anti voetbal bla bla bla
Dat haalt je de koekoek.quote:
cambuurquote:
Wat verwacht je anders van de voetbaltempel Bernabeuquote:
Ah jij snapt het.quote:
Waddan?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De scheidsrechter heeft duidelijk zijn instructies meegekregen van de UEFA.
Op z'n fluitje blazen bij overtredingenquote:
Lul niet zo slap en doe niet zo vreselijk voorspelbaar.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De scheidsrechter heeft duidelijk zijn instructies meegekregen van de UEFA.
Misschien krijgen we wel weer zo'n fight zoals een van de zomer bij Barca - real!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
Die Marcelo staat helemaal strak man. Wat heeft die gast gesnoven. Zie 'm lopen dan.
Heel domquote:Op woensdag 25 april 2012 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
Haha, Arbeloa na 4 minuten geel tegen een van de beste buitenspelers van Europa. Hoe dom kun je zijn man.
Ah op die fiets.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:49 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Op z'n fluitje blazen bij overtredingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |