abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110732348
Graus, dierenpolitie... Wat een idioterie in tijden van crisis.
pi_110732505
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:52 schreef Schaffelaar het volgende:
Graus, dierenpolitie... Wat een idioterie in tijden van crisis.
Liever een dierenpolitie dan een boerka-verbod.
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:07:47 #53
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_110733055
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:55 schreef Ludd het volgende:

Maar liever geen van beiden, maar als ik moet kiezen dan kies ik maar bovenstaande.
pi_110733437
quote:

[..]

Ik vind ze beide een verspilling van mankracht bij de politie. Geloof alleen dat de dierenpolitie een stuk grotere verspilling is qua manuren. Het zijn beide maatregelen die wat mij betreft nooit ingevoerd hadden mogen worden.

...Alhoewel voor een burqa verbod nog wel wat te zeggen is, in bijna alle grote steden was het al verboden om met een bivakmuts of integraalhelm over straat te gaan in verband met overvallen en zulks. Dat werd afgedwongen via een APV. Agenten durfden tegen moslima's in een burqa niet op te treden want vrijheid van godsdienstuiting. Maargoed, aangezien er voor zover ik weet nog nooit een overvaller geweest is die op het geniale idee kwam om een bank te gaan overvallen in een burqa, is het inderdaad gewoon een wet waar niemand op zat te wachten, en waarvan je zelfs zou kunnen zeggen dat hij inbreuk maakt op grondrechten.
pi_110734970
Na vandaag wil ik ook Stef Blok nomineren. Griezel :r.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:47:31 #56
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_110735079
Peppi en Kokki van de Plebejers Voor de Vrijheid. Namen ben ik kwijt.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  dinsdag 24 april 2012 @ 23:08:38 #57
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_110749726
Zijlstra met je achterlijke langstudeerboete
#FreeHat
pi_110755592
Wilders uiteraard. Een op zich niet al te gek pakket broodnodige economische maatregelen torperderen (en vooral de manier waarop!) en moeilijk doen over een paar pinguins op straat. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_110759386
Ik twijfel tussen Rutte en Verhage. Ik mag Rutte best wel, Verhagen niet, maar ik vond het zuiveren van versverkozen dissidenten echt niet kunnen in democratisch opzicht. Verhagen was degene die dat uitvoerde, maar Rutte was degenen die die toestand creeerde en voor de rest ook het mandaat van de kiezer ondemocratisch ver oprekte. Dat neem ik ze nog het meeste kwalijk, het weigeren democratische uitgangspunten te respecteren en zonder draagvlak te werken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_110759480
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik twijfel tussen Rutte en Verhage. Ik mag Rutte best wel, Verhagen niet, maar ik vond het zuiveren van versverkozen dissidenten echt niet kunnen in democratisch opzicht. Verhagen was degene die dat uitvoerde, maar Rutte was degenen die die toestand creeerde en voor de rest ook het mandaat van de kiezer ondemocratisch ver oprekte. Dat neem ik ze nog het meeste kwalijk, het weigeren democratische uitgangspunten te respecteren en zonder draagvlak te werken.
Verhagen komt als mij ook als een onbetrouwbare man over, veel te emotioneel en veel te fanatiek... zo'n man kan volgens mij niet rationeel goede afgewogen beslissingen maken die in het belang van iedereen zijn.
Mark Rutte vind ik een demagoog die het volk voorliegt... die geeft overal een joviale spin aan om het plebs te misleiden. Rationeel gezien schat ik hem hoger in dan Maxime maar het is een man met verkeerde bedoelingen.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_110760836
Wilders. Met z'n domme getwitter.
pi_110761453
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wilders. Met z'n domme getwitter.
Rutte. Met zijn domme gelach...
I'll sing you a lullaby.
pi_110763642
quote:
Ik mag Rutte best wel
Ik zou wat graag met rutte een biertje drinken of een fietstocht maken of iets dergelijks. Ik vind alleen zijn politieke idealen verschrikkelijk, hij oogt links maar hij is zeer rechts. Nu mag hij rechts zijn maar hoe hij collaterale schade van politiek beleid aanvaardt is voor mij onaanvaardbaar. Hij zou soms wat meer pas op de plaats moeten maken, zo vond ik het nogal onbehoorlijk hoe die Halbeheffing onderzijn zijn verantwoordelijkheid is doorgedrukt (even snel voor de zomervakantie waardoor de senatoren naar eigen zeggen te weinig tijd kregen om het goed voor te bereiden), hiermee bediende hij zich net als dat Verhagen dat vaak doet van machtspolitiek. Dat die Halbeheffing nu weer zou zijn afgeschaft nog voordat die ooit is gebruikt is politiek gezien natuurlijk zwak maar ik zie dat maar als het toegeven van een fout.
Bij het debat gisteren had hij zich veel bescheidener moeten opstellen, hij nodigt de oppositie uit om akkoord te gaan met dit en dat in plaats van dat hij aan de oppositie, die nu veel groter is dan de coalitie, vraagt wat zij graag wil.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_110764331
Verhagen, met z'n vreselijke gehuichel op het CDA congres.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_110767030
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Ik zou wat graag met rutte een biertje drinken
Ik ook, het liefst meer dan 1 want meestal komen te tongen pas na een paar pinten goed los... ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_110767834
Rutte vind ik een prima premier die het aangedurfd heeft met een losgeslagen -veul rechtsere- idioot in zee te gaan.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_110768685
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:39 schreef El_Matador het volgende:
Rutte vind ik een prima premier die het aangedurfd heeft met een losgeslagen -veul rechtsere- idioot in zee te gaan.
Had hij het maar aangedurfd om eerder iets aan de woningmarkt, arbeidsmarkt, de AOW leeftijd en andere heilige huisjes te doen!

Nee, deze durf heb ik altijd een onbezonnen en hoogmoedige actie gevonden.
pi_110768842
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:03 schreef robertok2 het volgende:

[..]

Had hij het maar aangedurfd om eerder iets aan de woningmarkt, arbeidsmarkt, de AOW leeftijd en andere heilige huisjes te doen!

Nee, deze durf heb ik altijd een onbezonnen en hoogmoedige actie gevonden.
Daar lag nu na 1,5 jaar regeren een redelijk plan voor dat zelfs -naar ik van het CPB begreep- 0,75% economische groei zou moeten opleveren...

woensdag 25 april 2012 @ 16:28:26 #69
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_110772625
Ik twijfel tussen Verhagen en Ivo "eeeuhh" Opstelten, met Fredje Teeven als eventuele runner-up. Dit is toch m.i. het grootste trio slangen dat de Nederlandse politiek ooit gekend heeft.
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_110775822
Rosenthal en Bleker.
pi_110800854
quote:

[..]

Dieren politie taak is ook wel iets wat normale politie op zich kan nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')