Want?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:51 schreef AryaMehr het volgende:
Star Wars is voor die kleurloze mensen die weinig fantasie in hun leven hebben en dat gat trachten op te vullen door dat soort zwakzinnige troep te kijken.
Star Wars is tof, ik durf dat tenminste te zeggen op het internet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:51 schreef AryaMehr het volgende:
Star Wars en dat soort sci-fi films zijn voor die kleurloze mensen die weinig fantasie in hun leven hebben en dat gat trachten op te vullen door dat soort zwakzinnige troep te kijken.
Limited, your vision is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:51 schreef AryaMehr het volgende:
Star Wars en dat soort sci-fi films zijn voor die kleurloze mensen die weinig fantasie in hun leven hebben en dat gat trachten op te vullen door dat soort zwakzinnige troep te kijken.
Zal m onthoudenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Nogmaals, probeer Martyrs. Staat met stip op een qua gruwelijkheid
True. Ik merk ook altijd als ik in een stadion kom, voornamelijk De Kuip (quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:53 schreef The_Groove het volgende:
Voetbal fans zijn over het algemeen een vrij praktische volk. Weinig eigen fantasie niet lullen maar werken etc. etc. Sowieso zijn de emphatie niveau's gewoon laag in de voetballerij, je in iemand anders verplaatsen is voor veel mensen gewoon lastig.
Star Wars is overigens fucking lame.
Star wars game? Klinkt meer als Back&White.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Starwars films zijn echte slaap films.
Wel had ik er vroeger een hele toffe game van.
Je was dan god over je eigen planeet en moest dan het ecco-systeem draaiende houden. Is al een oude game maar man wat was dat tof bedacht.
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:00 schreef Smoofie het volgende:
Mass effect trology
jammer van dat kk einde.
Kan ik me bij aansluiten, lekker verstand op nul, en te keer gaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
True. Ik merk ook altijd als ik in een stadion kom, voornamelijk De Kuip (![]()
) dan heb ik ook altijd het gevoel dat mijn IQ met een flink aantal punten daalt. Zeker als ik dan sta te springen op ''wie niet springt die is een jood'' met mijn vrienden waarmee ik al jaren ga. Dan ben ik pissed als ze verliezen of worden genaaid. Flink met leuke ziektes schelden. Om vervolgens het OV in te stappen, nog een beetje na te balen. Dan een biertje en vervolgens lijkt de dag gewoon weer normaal.
Dan lijkt het alsof ik het gewoon afsluit.
Daar was het volgens mij een kloon van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Star wars game? Klinkt meer als Back&White.
De ontlading toen tegen VVV (quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan ik me bij aansluiten, lekker verstand op nul, en te keer gaan
quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:04 schreef Anonymousz het volgende:
I am your father
no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
True that, dat was aardig kut met die beertjes die je verder nog nooit gezien had.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:04 schreef Smoofie het volgende:
Kijk typisch:
Zo had een Star wars moeten zijn(alleen begin) :
Geen teddybeertjes enz.
ja man. De boeken waren vet, maar helaas was de verfilming zo kut.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:00 schreef Smoofie het volgende:
Star wars vond ik vroeger wel vet, maar de films zelf zijn verkracht door George lucas. Revenge of the sith en Empire strikes back zijn de enige die niet echt kinderachtig zijn.
Gelukkig zijn de comics van SW een stuk darker en echt gefocused op het WARS gedeelte.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
True that, dat was aardig kut met die beertjes die je verder nog nooit gezien had.
De 1e 2 films was George lucas niet de producer/director. Pas sinds de 3e deed hij alles. Toen kwamen de beertjes enz. En dan A phantom Menace, met die kk jar jar binks etcquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ja man. De boeken waren vet, maar helaas was de verfilming zo kut.
..
Wie zit er fout Cyke of Capn ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind veel tof, vooral mutantjes en super powers.. maar dat space ships travel geneuk heb ik nooit tof gevonden.
Battlestar Galactica new series was echt één van de beste series ooit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind veel tof, vooral mutantjes en super powers.. maar dat space ships travel geneuk heb ik nooit tof gevonden.
As the world turns ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Battlestar Galactica new series was echt één van de beste series ooit.
Avengers vs X-menquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn dit afkortingen van films? Geen idee waar je het over hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
Er gaat niks boven Xena the warrior princess.
jij keek ernaar?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik kan je echt niet volgen, cyke, capn?
Marvelquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://jacobjournalist.files.wordpress.com/2012/03/avx-versus.jpg
[..]
[ afbeelding ]
Ja maar hoezo wie zit er fout?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://jacobjournalist.files.wordpress.com/2012/03/avx-versus.jpg
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook maar wie zat er fout in het conflict ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar hoezo wie zit er fout?
En kiezen had ik al gedaan, ik koos voor X-men.
Ik ben niet zo'n grote kennert dus..quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook maar wie zat er fout in het conflict ?
Ian is toch alleen echt bekend van Magneto ? Wel een baas al is zijn jongere versie ook sterk gedaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoop dat er nog snel/ooit Magneto Origins komt.. Ian McKellen is niceeeeeeeeeeee as Magneto.
Ik ken hem alleen daarvan inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ian is toch alleen echt bekend van Magneto ? Wel een baas al is zijn jongere versie ook sterk gedaan.
Gandalf...quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ian is toch alleen echt bekend van Magneto ? Wel een baas al is zijn jongere versie ook sterk gedaan.
Ja erg tof hoe ze Magneto daar ook gemaakt hebben totaal anders maar nooit storend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen daarvan inderdaad.
Jongere versie, die uit X-men First Class?
Nee man, wat een bagger was dat zeg .. de tering, en zo'n hoog cijfer op IMDB snap er niks van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja erg tof hoe ze Magneto daar ook gemaakt hebben totaal anders maar nooit storend.
Ja maar Magneto is toch de meest belangerijke film rol in zijn carriere geweest.quote:
Smaken verschillen ik vond het juist wel heel tof gedaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee man, wat een bagger was dat zeg .. de tering, en zo'n hoog cijfer op IMDB snap er niks van.
Grote teleurstelling die film.
Denk dat lord of the rings vaker bekeken isquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar Magneto is toch de meest belangerijke film rol in zijn carriere geweest.
Die kerl is Magneto de grote mutant leider niet een of andere duffe tovenaar uit een slaapfilmquote:Op dinsdag 24 april 2012 05:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Denk dat lord of the rings vaker bekeken is.
voor het overgroten deel van de wereld zal hij toch echt altijd Gandalf blijven, closely followed by Magneto.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die kerl is Magneto de grote mutant leider niet een of andere duffe tovenaar uit een slaapfilm
Ja iedereen had er zin inquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
voor het overgroten deel van de wereld zal hij toch echt altijd Gandalf blijven, closely followed by Magneto.
Hoeveel SC topics zijn er gisteren doorheen gegaan?4 ofzo? Ging hard!
ik ging om 12uur even met de missus bellen, een uur later was het volgende topic al bijna volquote:
Ja, ik heb dat nog gelezen ook, die discussie ging een beetje lijken op "Haha jou pik is klein die van mij is veeeel groter'' maar dan met schoenmatenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar het ging zoals gewoonlijk nergens over
Oja over dat ik kleine voeten heb omdat ik maat 42 heb![]()
Ik heb maat 47! Grotr voeten grote dingdong dat is wat ze zeggen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Vrouwenmaatje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:29 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb maat 47! Grotr voeten grote dingdong dat is wat ze zeggen.
Dit bedoel ik dusquote:
Steven heeft een klein complexjequote:
Ik heb geen moeite met mijn vrouwenvoetjes hoorquote:
Voelen de vrouwtjes er wel iets vanquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met mijn vrouwenvoetjes hoor
godver ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voelen de vrouwtjes er wel iets van
En ik wacht nog steeds op mijn salarisquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:01 schreef The_Groove het volgende:
De stufi is binnenhet feest kan beginnen!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik wacht nog steeds op mijn salaris
ach joh, het is nu pas een maand dat ik wachtquote:
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:01 schreef The_Groove het volgende:
De stufi is binnenhet feest kan beginnen!
Ja maar jij wordt structureel genaait door je (ex) werkgever.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik wacht nog steeds op mijn salaris
Ik kan niks manquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in. Wel relaxt altijd die ¤270, nu moet ik gewoon verdomme een dag in de week werken naast studie
.
Steven, wat doe jij nu eigenlijk dan? Gewoon helemaal niks.
Je kan toch weer gaan werken? Waarom ben je ontslagen eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan niks man
Ik kan geen uitkering aanvragen omdat mijn ontslag onrechtmatig is
Ik krijg geen geld binnen
Eerst was het omdat het project ermee stoptequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je kan toch weer gaan werken? Waarom ben je ontslagen eigenlijk?
Na je proeftijd moet je toch een contract krijgen en een voortgangsgesprek voeren? Of wordt dat automatisch verlengd? Hoeveel dagen zat je over je proeftijd heen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerst was het omdat het project ermee stopte
En in de brief die te laat is verstuurd staat dat ik niet door mijn proeftijd heen ben
Maar dat is dus buiten mijn proeftijd gebeurd
En ik heb ze al een brief gestuurd dat ik beschikbaar ben en alles onrechtmatig is
een week erover heenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Na je proeftijd moet je toch een contract krijgen en een voortgangsgesprek voeren? Of wordt dat automatisch verlengd? Hoeveel dagen zat je over je proeftijd heen?
Ga werken dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, stufi binnen. Kan ik eindelijk eens wat nieuwe kleren kopen. Zit gvd al 4 maanden op een houtje te bijten.
En zo'n kutarbeidertje als jou worden? Nee, dankje ik teer liever op kosten van de staat. Ik word later in drievoud uitgemolken dus ik geniet er nog ff van.quote:
Leen dan gewoon bij man, sloeberquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En zo'n kutarbeidertje als jou worden? Nee, dankje ik teer liever op kosten van de staat. Ik word later in drievoud uitgemolken dus ik geniet er nog ff van.
Zorg dat je een wajong krijgt hoef je de studie schuld ook niet te betalenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En zo'n kutarbeidertje als jou worden? Nee, dankje ik teer liever op kosten van de staat. Ik word later in drievoud uitgemolken dus ik geniet er nog ff van.
Heb een eigen huis en een lekker leven. Ga jij lekker teren op de staat dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werk je maar 4 uur per dag? Ik moet helaas ook gewoon een hele dag werken (geen stufi meer), verdien waarschijnlijk wel meer dan jij, nu alquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb een eigen huis en een lekker leven. Ga jij lekker teren op de staat dan.
Blijkf ik lekker 4 uurtjes per dag werken.
Per dag? Da's ook niet veelquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Werk je maar 4 uur per dag? Ik moet helaas ook gewoon een hele dag werken, verdien waarschijnlijk wel meer dan jij, nu al. ¤15,80 netto ofzo.
Tijd niet gezienquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Per dag? Da's ook niet veel
Als ik een uitkering kon trekken, had ik het zo gedaan hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:39 schreef Cara het volgende:
ik distantieer mij van die vieze uitkeringtrekkers
Ik krijg hier subsidie als ik ze in dienst neem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:39 schreef Cara het volgende:
ik distantieer mij van die vieze uitkeringtrekkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |