Waarom, jij bent toch geen moslim?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:24 schreef AryaMehr het volgende:
Jullie laten je kind (zoon) later besnijden neem ik aan? Ik twijfel nog.
We doen het omdat het schoon is. Als je het doet, dan kun je het doen om hygienische voorschriften.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:24 schreef AryaMehr het volgende:
Mijn dochter ook gewoon hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:24 schreef AryaMehr het volgende:
Nee, tijdstip.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:27 schreef Che_ het volgende:
zarGon doe je mee?
3 man nu, nog 1 voor 2vs2
Wij hadden in de filosofieles een docu gezien over vrouwenbesnijdenissen... Waren vrij heftige beelden.quote:
Geen beelden van hoe ze werden besneden, nee tochquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij hadden in de filosofieles een docu gezien over vrouwenbesnijdenissen... Waren vrij heftige beelden.
Altijd leuk die lessen.
Je hoeft niet zo te overdrijven hoor. Wij zijn ook besneden. Zo gepiept.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij hadden in de filosofieles een docu gezien over vrouwenbesnijdenissen... Waren vrij heftige beelden.
Altijd leuk die lessen.
Wat halen ze precies weg? Klit? Brr.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te overdrijven hoor. Wij zijn ook besneden. Zo gepiept.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parafimose.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |