Sucuk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je het velletje van de sucuk er niet op hebt genaaid
Wat niet is, kan nog komenquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je het velletje van de sucuk er niet op hebt genaaid
Bedankt broeder, maar deze soennieten hier accepteren ons toch niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alhamdulillah zuster, welkom in de club.
Laat ze, wij sjiieten staan daar boven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bedankt broeder, maar deze soennieten hier accepteren ons toch niet.
Office in source is niet leuk manquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
ik ken een goede office servert
mensen nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:22 schreef zarGon het volgende:
Is mensen doodschieten voor de lol wel geoorloofd?
Janken die hostages ook in source?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik doe eigenlijk alleen office
Alleen als je Allahu Akbar roept voor het schieten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:22 schreef zarGon het volgende:
Is mensen doodschieten voor de lol wel geoorloofd?
Eddy was ook een van mijn favorieten jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Tekken 3 was ik zo baas in! Was geen knoppen rammen maar keihard ownen met Eddy.
Eddy
Maar niet wetend dat ze geen kans makenquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jullie lokken Che_ gewoon zodat de genocide digitaal voortgezet kan worden.
Waardoor twijfel je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:24 schreef AryaMehr het volgende:
Jullie laten je kind (zoon) later besnijden neem ik aan? Ik twijfel nog.
Welke zoon? Hoezo kinderen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:24 schreef AryaMehr het volgende:
Jullie laten je kind (zoon) later besnijden neem ik aan? Ik twijfel nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |