quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar 1 van mijn brede arm
De_kromme pakt jou en je paparmpjes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar 1 van mijn brede arm
Nee, HMF is niet zo hyper.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:48 schreef Cara het volgende:
[..]
je vraagt je toch af hoe sommige van die gasten hier in het echt zijn.
razend benieuwd of HMF net zo hyper is en de kromme echt zo autistisch bijv
HMF is waarschijnlijk gewoon een autist met een veel te grote bek op internet. Ik ben echt fucking hyper in het echtquote:
Ik boss die mongol als ie echt op loveland komtquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De_kromme pakt jou en je paparmpjes.
Precies. Wat biertjes en een bal wil vaak wel genoeg zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een voetbalwedstrijdje lijkt me ook wel lachen. Gewoon met een lekker weertje erbij, paar biertjes erin.
Wordt alleen wel een schoppartij waarschijnlijk. De kroeg is ook altijd goed natuurlijk, zullen vast wat vreemde vogels hier rondlopen; die zijn wat losser met wat drank erin
.
Ik bied al 10 euro.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik boss die mongol als ie echt op loveland komt
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
Ben jij die rechter? Tering, dan kan je zo een ekte jood spelen in WOII films.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik met een paar biertjes = HMF+Usain Bolt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik boss die mongol als ie echt op loveland komt
Alsof de mensen hier echt durvenquote:
idd jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Wat is bossen nou weer? Een biertje geven toch
?
Ik ben er zeker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof de mensen hier echt durven
Ik ben wel voor eigelijk
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Wat is bossen nou weer? Een biertje geven toch
?
Ik ben wel eens op een pokermeet geweestquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor eigelijk
Ik durf 't wel, ik heb alleen geen zin dat De_kromme komt. Dan blijf ik gewoon weg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor eigelijk
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
Doen we het hartje zomer in Rotterdam. Moet die kut Ier lange mouwen aan.
nou enquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
Stel je niet aan manquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik durf 't wel, ik heb alleen geen zin dat De_kromme komt. Dan blijf ik gewoon weg.
Ik ben er sowieso welquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op een pokermeet geweest. Was best geinig, bij Sunchaser/Stefan thuis in Leiden. Zat wel een enkele rasautist tussen, maar het meerendeel was gewoon chille studenten
.
Lijkt me best lachen om te meeten met wat VBL-ers. Als jij er maar bent steven.
En ik een grote jas om al m'n PSV-tattoo's te verbergen zekerquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
Jij hebt toch lange haren om dat te doen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En ik een grote jas om al m'n PSV-tattoo's te verbergen zeker
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
Stel je niet aan man. Ik doe echt wel relaxt. Behalve als HMF komt dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik durf 't wel, ik heb alleen geen zin dat De_kromme komt. Dan blijf ik gewoon weg.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt toch lange haren om dat te doen?
Ik vind 't gewoon een mafkees. Dat zou genoeg reden zijn om niet naar zo'n meet te gaan voor mij. Alle andere meets wil ik best eens proberen. We zijn toch van dezelfde leeftijd ongeveer dus 't moet best lachen worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stel je niet aan man
[..]
Ik ben er sowieso wel
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt toch lange haren om dat te doen?
Hahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't gewoon een mafkees. Dat zou genoeg reden zijn om niet naar zo'n meet te gaan voor mij. Alle andere meets wil ik best eens proberen. We zijn toch van dezelfde leeftijd ongeveer dus 't moet best lachen worden.
Ja, de meeste lui zijn wel tussen de 18 en 25 hiero he?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't gewoon een mafkees. Dat zou genoeg reden zijn om niet naar zo'n meet te gaan voor mij. Alle andere meets wil ik best eens proberen. We zijn toch van dezelfde leeftijd ongeveer dus 't moet best lachen worden.
Het is ook een mafkees, niks mis meequote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jep.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, de meeste lui zijn wel tussen de 18 en 25 hiero he?
Je lijkt me echt zo'n klein, irritant adhd-muskietje...quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:50 schreef De_kromme het volgende:
Baas. Er is al een meet-topic trouwens.
[..]
HMF is waarschijnlijk gewoon een autist met een veel te grote bek op internet. Ik ben echt fucking hyper in het echt.
waar schaar je jezelf onder, autist of normaal?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
. Niveau gaat wel omhoog zo op de late avond hier.
Ben het wel met je eens, maar zoals ik al eerder zei.. heb het idee dat iedereen hier wel cool zou zijn irl.. alleen op internet lekker klieren en trollen. Maargoed bij zo'n Izanity en de_krommeh heb je je twijfels dat het echt mongols zijn ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met suikerrandje, wordt ie lekker wild vanquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als A422 er ook is: "Hoi, mogen wij 17 bier en een kindercola?"
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, maar zoals ik al eerder zei.. heb het idee dat iedereen hier wel cool zou zijn irl.. alleen op internet lekker klieren en trollen. Maargoed bij zo'n Izanity en de_krommeh heb je je twijfels dat het echt mongols zijn ja.
Geen speed hequote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met suikerrandje, wordt ie lekker wild van
Dan is 't goed. Als je vanaf nu ook niet zo maf blijft doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
. Niveau gaat wel omhoog zo op de late avond hier.
[..]
Haha. Blijf jij maar lekker gewoon met HMF 1 op 1 meeten jongen. Wat denk je dat ik ga doen? Het is gewoon koek en ei op zo'n meet man
.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als A422 er ook is: "Hoi, mogen wij 17 bier en een kindercola?"
Verre van autistisch. Heel erg sociaal eerderquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:56 schreef Cara het volgende:
[..]
waar schaar je jezelf onder, autist of normaal?
Iemand die niet met speed komtquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:57 schreef AryaMehr het volgende:
InZanity mag gewoon voor de broodje Falafels zorgen.
Dit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, maar zoals ik al eerder zei.. heb het idee dat iedereen hier wel cool zou zijn irl.. alleen op internet lekker klieren en trollen. Maargoed bij zo'n Izanity en de_krommeh heb je je twijfels dat het echt mongols zijn ja.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met suikerrandje, wordt ie lekker wild van
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:57 schreef AryaMehr het volgende:
InZanity mag gewoon voor de broodje Falafels zorgen.
Nope...quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, de meeste lui zijn wel tussen de 18 en 25 hiero he?
Als één of andere Haagse kutjunk. Je krijgt wel belachelijk vaak veel fooi in Den Haag namelijkquote:
maar waarom dan zo autistisch in van die forumposts? (no offense)quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Verre van autistisch. Heel erg sociaal eerder. Redelijk hyper wel, hoewel ik ook rustig kan zijn.
Eerder links, rechts en middelste achterin.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2e van rechts voor jou gereserveerd jongen.
Zeker. Hagenezen zijn gul. Sowieso in die tokkiewijkjes wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als één of andere Haagse kutjunk. Je krijgt wel belachelijk vaak veel fooi in Den Haag namelijk.
Die op de achtergrond zekerquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2e van rechts voor jou gereserveerd jongen.
Als Jojoortje komt en ik ook, reis ik wel met haarquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Als jojoortje komt dan neem ik ghb mee zodat we een vbl gangbang kunne doen
Je moet mij niet te serieus nemen, dat is het probleem van al die Feijenoorders hier. En ik krijg ook wel eens de kritiek irl dat ik te vaak mijn eigen mening en vreemde stellingen blijf verdedigenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:58 schreef Cara het volgende:
[..]
maar waarom dan zo autistisch in van die forumposts? (no offense)
heeft vbl nog een paar lekkere wijven, nee zekerquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Is Jojoortje een lekker wijf dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen de broodjes even komen langsbrengen joh.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit naar een meet zou gaan denk ik.
Misschien zou je er eens wat mee moeten doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je moet mij niet te serieus nemen, dat is het probleem van al die Feijenoorders hier. En ik krijg ook wel eens de kritiek irl dat ik te vaak mijn eigen mening en vreemde stellingen blijf verdedigen.
Met drank en drugs op ben ik niet zo kieskeurig meer hoorquote:
Prima. Wat voor saus bij?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alleen de broodjes even komen langsbrengen joh.
Vrouw. Check.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met drank en drugs op ben ik niet zo kieskeurig meer hoor
Lekker boeiend, als 't een paar opgeschoten langstudeerders van 21-25 onder elkaar is kan er niet zoveel fout gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
Maar ik zou denk ik niet naar zo'n meet gaan. Of ik moet er heel weinig moeite voor hoeven doen en dan toevallig niks gepland hebben.
Feyenoord-meet lijkt me dan wel weer een keer tof, op varkenoord ofzo. Ook al een keer gedaan trouwens, al was dat maar met één user. Of eigenlijk twee.
Dit dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrouw. Check.
Stabiele hartslag. Check.
Gaan.
Neh. Fokken is het mooiste wat er bestaat, daar word je hard van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien zou je er eens wat mee moeten doen.
Nier hier blijkbaar, als ik foto's postquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrouw. Check.
Gaan.
Jij bent er zeker zo één die op een avond 30 vrouwen afloopt en de volgende dag trots vertelt dat hij een wijf gepakt heeft?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrouw. Check.
Gaan.
Gewoon komen lui stuk vreten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
Maar ik zou denk ik niet naar zo'n meet gaan. Of ik moet er heel weinig moeite voor hoeven doen en dan toevallig niks gepland hebben.
Feyenoord-meet lijkt me dan wel weer een keer tof, op varkenoord ofzo. Ook al een keer gedaan trouwens, al was dat maar met één user. Of eigenlijk twee.
geen drank en drugs op hequote:Op dinsdag 24 april 2012 01:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nier hier blijkbaar, als ik foto's post
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nier hier blijkbaar, als ik foto's post
Dat zou misschien nog wel een keer kunnen ooit ja. Maar verder zit ik nie echt op een Fok meet te wachten. Beetje met vreemden afspreken ergens op een centrale plek.. Zit je straks echt met allemaal van die bleke autistische WoW'ers opgescheept..quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
Als ik gezopen heb gaat de standaard wel met zo'n 70% omlaag ja. Alleen dikke wijven doe ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo één die op een avond 30 vrouwen afloopt en de volgende dag trots vertelt dat hij een wijf gepakt heeft?
ff googlebait doen over jojoortje gangbang of watquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
Je zou maar op dit forum komen en elke dag hebben mensen het over hoe ze je willen gangbangen
Lijkt me wel lachen v de rotterdammers gewoon in paddy's ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog wel een keer kunnen ooit ja. Maar verder zit ik nie echt op een Fok meet te wachten. Beetje met vreemden afspreken ergens op een centrale plek.. Zit je straks echt met allemaal van die bleke autistische WoW'ers opgescheept..
Ik 16?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij bent 16 toch? Sowieso ouderlijk advies nodig.
Kut smoes. Een sociaal persoon redt zich in elk denkbare omgeving. Ik weet zeker dat ik mijzelf kan redden in een WoW meet, mocht ik er ooit belanden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog wel een keer kunnen ooit ja. Maar verder zit ik nie echt op een Fok meet te wachten. Beetje met vreemden afspreken ergens op een centrale plek.. Zit je straks echt met allemaal van die bleke autistische WoW'ers opgescheept..
Lijkt een beetje op de vriendin van een vriend van me. Patty Luyt, zoek maar op.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Nondeju, wat een sproeten.
Ik vind haar best lekkerquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Nondeju, wat een sproeten.
Echt he. Boeiend, je ziet ze toch nooit meer terugquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kut smoes. Een sociaal persoon redt zich in elk denkbare omgeving. Ik weet zeker dat ik mijzelf kan redden in een WoW meet, mocht ik er ooit belanden.
Of Murphy's onder het WTC, zat ik vaak toen ik nog daar werkte.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen v de rotterdammers gewoon in paddy's ofzo
Eens met die hagenaarquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Echt he. Boeiend, je ziet ze toch nooit meer terug.
Verder zal een meet er waarschijnlijk niet snel van komen, maar als die in de buurt is en ik tijd heb, kom ik zeker ef langs.
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kut smoes. Een sociaal persoon redt zich in elk denkbare omgeving. Ik weet zeker dat ik mijzelf kan redden in een WoW meet, mocht ik er ooit belanden.
Alsof jij zo'n doorsnee figuur bent.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zou niet weten wanneer. Weekenden eigenlijk altijd volgepland.quote:
Ja maar sowieso niet tijdens wedstrijddagen. Ga altijd emt vrienden en die hoeven echt niet te weten dat ik de hele dag op Fok zit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen v de rotterdammers gewoon in paddy's ofzo
Ja maar zit je er ook op te wachten dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat dacht ik ooit ergens gelezen te hebben. Niet dus? Mijn excuses.
whut?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
Davy heb jij Shallow Hal te serieus genomen? Dat je denkt dat je lekkere chicks scoort door met lelijk om te gaan?
Ja man.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n doorsnee figuur bent.
DonRaja lijkt me sowieso een toffe gast.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of Murphy's onder het WTC, zat ik vaak toen ik nog daar werkte.
Ja, ies hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
omdat je dan kan meerijden parasietquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DonRaja lijkt me sowieso een toffe gast.Daar zou ik zonder problemen mee afspreken om naar wedstrijden te rijden vanuit Tilburg.
Ergens in de zomer of zo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
Zou niet weten wanneer. Weekenden eigenlijk altijd volgepland.
Hahaha #winning.quote:
Hij mag met mij ook meerijden hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
omdat je dan kan meerijden parasiet
Weekenden heb ik bijna ook nooit tijd. Beter gewoon een keer op een donderdagavond ofzo, dat moet wel een keer lukken. Kunnen al die kutstudenten hier ook nog gewoon gratis met OV naar de Randstad komen (behalve Steven dan, maar die heeft geld zat dadelijk met een uitkeringquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou niet weten wanneer. Weekenden eigenlijk altijd volgepland.
Ik zou het niet eens hoeven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
Inzanity weet niet wat je allemaal aan het overwegen en discussiëren bent maar jij wordt toch niet uitgenodigd, verrekte koekwous dat je bent.
das dezelfdequote:Op dinsdag 24 april 2012 01:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen terug is een probleem he.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weekenden heb ik bijna ook nooit tijd. Beter gewoon een keer op een donderdagavond ofzo, dat moet wel een keer lukken. Kunnen al die kutstudenten hier ook nog gewoon gratis met OV naar de Randstad komen (behalve Steven dan, maar die heeft geld zat dadelijk met een uitkering)
neequote:Op dinsdag 24 april 2012 01:09 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Eerste echt lekkere chick van je Davy.
nachtnet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen terug is een probleem he.
Wilde ik ook nog, maar download is zo traagquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ff Game of Thrones kijken en dan pitten.
Het wordt alleen maar beter hoor. Episode one is helemaal niks vergeleken met een paar verder.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wilde ik ook nog, maar download is zo traag.. al die porno in episode one beloofd veel goeds.
dr is weer een donker verhaal uitgeperstquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar beter hoor. Episode one is helemaal niks vergeleken met een paar verder.
Damn, is alweer lang geleden. Het heette toch Murphy's of ben ik nu echt aan het trippen?quote:
Paddy Murphy's geloof ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Damn, is alweer lang geleden. Het heette toch Murphy's of ben ik nu echt aan het trippen?
yep! kom er meestal nog 2x in de maand ofzo.quote:
Mijn god zeg. M'n 5 jaar oude laptop kan dat spel niet eens draaien man, wat lul je nu weer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:13 schreef inZanity het volgende:
Mensen die Game of thrones kijken spelen standaard ook de hele dag WoW.
Geen probleem, ga zondag weer via Tilburg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DonRaja lijkt me sowieso een toffe gast.Daar zou ik zonder problemen mee afspreken om naar wedstrijden te rijden vanuit Tilburg.
niks mis mee. Beetje halve liters kantelen, naar zo'n kutbandje/optreden luisteren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:13 schreef Cara het volgende:
[..]
yep! kom er meestal nog 2x in de maand ofzo.
Haha geintje man.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn god zeg. M'n 5 jaar oude laptop kan dat spel niet eens draaien man, wat lul je nu weer.
Avengersquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haha geintje man.
Ik snap alleen niet dat je dat soort dingen leuk kan vinden. Die fantasy meuk, net als LotR en Avatar enzo echt de grootste kutfilms ooit.
het volk wat er komt is altijd lekker relaxed, beetje praatje maken met de toeristen, moet alleen geen karaoke zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:15 schreef Caland het volgende:
[..]
niks mis mee. Beetje halve liters kantelen, naar zo'n kutbandje/optreden luisteren.
Ging daar elke vrijdag en bij elk afscheid van een collega naartoe, maar het is alweer 8 jaar geleden voor het laatst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:15 schreef Caland het volgende:
[..]
niks mis mee. Beetje halve liters kantelen, naar zo'n kutbandje/optreden luisteren.
Vond je Lotr boeken ook kut?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haha geintje man.
Ik snap alleen niet dat je dat soort dingen leuk kan vinden. Die fantasy meuk, net als LotR en Avatar enzo echt de grootste kutfilms ooit.
Baas GGMMquote:
Nooit wat van gelezen. Staat me echt tegen die zooi. Hoewel ik wel echt heel veel lees.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vond je Lotr boeken ook kut?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:13 schreef inZanity het volgende:
Mensen die Game of thrones kijken spelen standaard ook de hele dag WoW.
Snap niet wat WoW te maken heeft met LOTR en LOTR met Avatar etc? Vind LOTR echt geweldig en Avatar als 3D film een coole ervaring.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haha geintje man.
FM is een bazengame.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
FM nooit gespeeld.. dat is toch gewoon de text based versie van Fifa of zie ik dat verkeerd?
Dat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap niet wat WoW te maken heeft met LOTR en LOTR met Avatar etc? Vind LOTR echt geweldig en Avatar als 3D film een coole ervaring.
Ja zonder fantasie wordt het lastig om het leuk te vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haha geintje man.
FM is een bazenspelquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
FM nooit gespeeld.. dat is toch gewoon de text based versie van Fifa of zie ik dat verkeerd?
Heb het zelfde inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haha geintje man.
Nogmaals: maakte gewoon een grap. Mensen kunnen ook niks hebben hier.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap niet wat WoW te maken heeft met LOTR en LOTR met Avatar etc? Vind LOTR echt geweldig en Avatar als 3D film een coole ervaring.
De uncut versie duurt nog langer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Harry Potter nog wel geinig, schaam ik me niet voor.. maar LoTR heeft me nooit getrokken, sowieso 3 en half fucking uur
Boeken zijn echt geweldig, al moet je wel een beetje ervoor open staan, is niet eens zo veel fantasy.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nooit wat van gelezen. Staat me echt tegen die zooi. Hoewel ik wel echt heel veel lees.
Het slaat nergens op. Je bent niet beter dan mensen die zeggen dat voetbal voor debielen is en alleen voor mensen met maar 1 hersencel als je zulke dingen zegt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals: maakte gewoon een grap. Mensen kunnen ook niks hebben hier.
Precies, moet in ieder geval nog iets realistisch aan zijn. Zoiets als LotR dat kan heul niet man.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:21 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Heb het zelfde inderdaad.
Geef mij maar films en boeken van WWII andere oorlogsfilms zijn ook goed.
Moet vooral tastbaar zijn hou niet van dat abstracte.
Lord of the Rings Trilogy Extended Edition Shadowman Retailquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
De uncut versie duurt nog langer.![]()
Sowieso moetje die kijken ipv de versie waar in geknipt is.
Man, mensen maken zich altijd veel te druk om wat mensen denken, wordt ik altijd zo moe van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Harry Potter nog wel geinig, schaam ik me niet voor..
Ik heb een keer een scheur gekregen in het doosje van mn limited extended edition van ROTK, gelijk maar opnieuw gekochtquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
De uncut versie duurt nog langer.![]()
Sowieso moetje die kijken ipv de versie waar in geknipt is.
Die hoor je gewoon origineel op dvd te hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lord of the Rings Trilogy Extended Edition Shadowman Retail
255gb
Misschien ga ik me er ooit nog een keer aan wagen, maar sluit niet uit dat ik het na één hoofdstuk voor gezien houdt. Sowieso heb ik nog een dikke stapel boeken liggen waar die ik eerst nog moet lezen..quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Boeken zijn echt geweldig, al moet je wel een beetje ervoor open staan, is niet eens zo veel fantasy.
Heb ook al die uitbreidings boeken, prachtig al die details, jammer dat de man overleed voor hij alles kon afmaken.
BluRayquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hoor je gewoon origineel op dvd te hebben.
Dit dus. Ook horror is niets voor mij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:22 schreef Caland het volgende:
Ik hou sowieso niet van films/games die irl echt niet kunnen. Speel of kijk dat dan ook nooit eigenlijk.
Alleen heel af en toe horror.
Echt niet kunnen en dan horror? Ik kijk alles behalve horror omdat ik zo moe wordt van die we-zijn-met-zijn-3en-in-een-donkere-kamer-laten-we-splitsen cliches omdat het allemaal zo onrealistisch isquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:22 schreef Caland het volgende:
Ik hou sowieso niet van films/games die irl echt niet kunnen. Speel of kijk dat dan ook nooit eigenlijk.
Alleen heel af en toe horror.
Jij bent er eentje die tijdens Madagaskar roept: 'een pratende Giraffe! Dat kan toch niet?' ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Precies, moet in ieder geval nog iets realistisch aan zijn. Zoiets als LotR dat kan heul niet man.
Ja, gewoon van die simpele hack and slash films. Lekker veel gore details. Kijken altijd wel makkelijk weg, al is het ook niet mijn genre nee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Echt niet kunnen en dan horror? Ik kijk alles behalve horror omdat ik zo moe wordt van die we-zijn-met-zijn-3en-in-een-donkere-kamer-laten-we-splitsen cliches omdat het allemaal zo onrealistisch is
Nee met name bij die echte overdreven fantasy en science fiction troep. Ieder z'n ding hoor maar ik kan er gewoon niks mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent er eentje die tijdens Madagaskar roept: 'een pratende Giraffe! Dat kan toch niet?' ?
Nee joh, The Thingquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:27 schreef Geo4kant het volgende:
Horror dat zijn allemaal zulke simpele slechte cliche kut films.
Ik kan daar gewoon echt niet tegen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dit dus. Ook horror is niets voor mij.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:28 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik kan daar gewoon echt niet tegen.
Vooral zo als paranormal activity enzo, vreselijk vind ik het.
Ik ben toen naar deel twee geweest slechste film die ik ooit in de bios heb gezien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:28 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik kan daar gewoon echt niet tegen.
Vooral zo als paranormal activity enzo, vreselijk vind ik het.
Ook van die films als The Wedding Planner en Miss Congeniality enzeau?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:26 schreef GGMM het volgende:
Ik vind vrijwel alle films vet, ongeacht genre.
Sandra Bullockquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook van die films als The Wedding Planner en Miss Congeniality enzeau?
Ja, maar dan nog véél slechter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:30 schreef GGMM het volgende:
Paranormal activity nog nooit gezien. Zelfde principe als The Blair Witch Project ofzo?
Nee, behalve dat soort films idd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook van die films als The Wedding Planner en Miss Congeniality enzeau?
maar dan veel slechterquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:30 schreef GGMM het volgende:
Paranormal activity nog nooit gezien. Zelfde principe als The Blair Witch Project ofzo?
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:30 schreef GGMM het volgende:
Of alles met Ben Stiller en Adam Sandlerquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, behalve dat soort films idd.Vreselijk.
En Aston Kutcher.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of alles met Ben Stiller en Adam Sandler
Hier precies hetzelfde, plus dat ik dacht dat het echt was.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
Blair Witch dat eerste deel vond ik toen wel tof. Maar toen was ik ook best jong geloof ik.
Irritante figuren inderdaad met hun zwakzinnige (Joods) humor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of alles met Ben Stiller en Adam Sandler
Ja ook slecht maar die probeerd het nog.quote:
Zou hem opzich nog een keer moeten terugkijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, plus dat ik dacht dat het echt was.
Mja, weet niet. Dat verpest de ervaring.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hem opzich nog een keer moeten terugkijken.
X-men films/tekenfilm serie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:34 schreef Typisch het volgende:
Gewoon Pokémon kijken als je flink aan het spacen bent, altijd goed.
Pokémonquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:34 schreef Typisch het volgende:
Deze man weetquote:
Ik wilde een keer 'op tijd' naar bed, 00.00 max, fail.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:34 schreef AryaMehr het volgende:
Ik slaap toch tot 06:00 niet, dus wat gaan we doen jongens?
Laten we een accunt maken op runescape en de wildy ingaan!quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:34 schreef AryaMehr het volgende:
Ik slaap toch tot 06:00 niet, dus wat gaan we doen jongens?
The Avengers?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:35 schreef GGMM het volgende:
Stiekem ben ik ook benieuwd naar die superhelden-film die nu in de bios is, ben de naam ff kwijt. Wordt over het algemeen echt goed beoordeeld.
Ik heb toen een keer toen ik plafonddienst had na een party een uur lang zwaar gebiologeerd naar de teletubbies gekeken. Man, dat was me een partij vaag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:34 schreef Typisch het volgende:
The Avengers.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:35 schreef GGMM het volgende:
Stiekem ben ik ook benieuwd naar die superhelden-film die nu in de bios is, ben de naam ff kwijt. Wordt over het algemeen echt goed beoordeeld.
Gewoon volhouden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wilde een keer 'op tijd' naar bed, 00.00 max, fail.
Wat?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laten we een accunt maken op runescape en de wildy ingaan!
Vroeger in mijn studenten tijd was Dora vaste prik na het smoken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb toen een keer toen ik plafonddienst had na een party een uur lang zwaar gebiologeerd naar de teletubbies gekeken. Man, dat was me een partij vaag.
Daar twijfel ik over. Ben bang op zo'n transformer-film (geen verhaal, special effects), maar Griekse Mythologiequote:Op dinsdag 24 april 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
Ik ga volgende week naar wrath of the titans in imax. Maar daar staat het geluid altijd veel te hard.
3 van deze reeks, 120 in totaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is toch 4? of 5?
Dark Knight Rises. Kan niet wachten
The Avengers in de bios en jij gaat naar een kut film ..quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
Ik ga volgende week naar wrath of the titans in imax. Maar daar staat het geluid altijd veel te hard.
Transformers 2/3 zijn gewoon showreels inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar twijfel ik over. Ben bang op zo'n transformer-film (geen verhaal, special effects), maar Griekse Mythologie
Ben al zeker 3 jaar niet in de bios geweest, als ik ga dan is het voor The Avengers.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
The Avengers in de bios en jij gaat naar een kut film ..
Ik heb alleen 1 gezien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Transformers 2/3 zijn gewoon showreels inderdaad.
En nu gaat Michael Bay ook nog de Turtles verkrachtenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Transformers 2/3 zijn gewoon showreels inderdaad.
Thomas de stoomlocomotief!quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger in mijn studenten tijd was Dora vaste prik na het smoken.
Oh ja, dat was ik bijna vergeten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En nu gaat Michael Bay ook nog de Turtles verkrachten
True Blood over een paar weken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
Zijn er nog boeiende series momenteel? Breaking Bad en Game of Thrones ga ik nog kijken.
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En nu gaat Michael Bay ook nog de Turtles verkrachten
Die was tof ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaadmet zijn alien concept..
Er is al een 3D/Animatie Turtle film gemaakt tijd terug, die was tof. TMNT .. die CGI![]()
Fringe. (ook al zitten ze al aan eind seizoen 4)quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
Zijn er nog boeiende series momenteel? Breaking Bad en Game of Thrones ga ik nog kijken.
The Wire?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
Fringe wou ik gaan volgen ja, maar er werd gesproken over mogelijke canceling van die show, dus nooit gedaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fringe. (ook al zitten ze al aan eind seizoen 4)
Nikita is ook best leuk.
Mwah de meest saaie van het stel kreeg de meeste aandacht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaadmet zijn alien concept..
Er is al een 3D/Animatie Turtle film gemaakt tijd terug, die was tof. TMNT .. die CGI![]()
Sons of Anarchy. na de Sopranos beste serie ooit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
A Serbian Film, is dat die met new born porn?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:41 schreef inZanity het volgende:
Vond [Rec] en Wolf Creek wel vette horrors.
Wat is trouwens de ziekste film die jullie hebben gezien? Die van mij zijn toch echt A Serbian Film en August Underground die zijn echt bizar! En Ichi The Killer maar dat is meer 'ziek' met een knipoog.
Dat komt omdat dumb fucking America liever naar talentshow 2329 kijktquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fringe wou ik gaan volgen ja, maar er werd gesproken over mogelijke canceling van die show, dus nooit gedaan.
Jup. Echt te ziek.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
A Serbian Film, is dat die met new born porn?Godverdomme, maat van me zei dat het egwoon een standaard horror film zou worden. Ik ging helemaal kapot toen ik die film zag.
Zal ik ook eens downloaden dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Sons of Anarchy. na de Sopranos beste serie ooit.
Is dat die Italiaanse film ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
A Serbian Film, is dat die met new born porn?Godverdomme, maat van me zei dat het egwoon een standaard horror film zou worden. Ik ging helemaal kapot toen ik die film zag.
Robert M. praktijken in die film.
Geweldige serie inderdaad!quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Sons of Anarchy. na de Sopranos beste serie ooit.
Chuck is leuk...quote:
Weltrusten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
Sons of Anarchy en Fringe worden het.
Nu ga ik slapen.
Star Wars. Nog zoiets.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:48 schreef Typisch het volgende:
Wel grappig, de meeste voetbalfans zijn geen fan van fantasy/sci-fi dingen. Merk ik ook in mijn eigen kennissen kring. Op een stuk of 4 na hebben die onwetende niet eens Star Wars, Harry Potter en Lord of the Rings gezien.Terwijl als je een kijkje neemt in andere internet communities (dus geen VBL oid) dan zie je veel meer mensen die er wel van houden.
Zou dat psychologisch te verklaren zijn? Dat voetbalfans over het algemeen niet van fantasy/sci-fi houden? Ik ben dan wel een flinke fuck up, vind het allebei tof.
Star Wars.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:48 schreef Typisch het volgende:
Wel grappig, de meeste voetbalfans zijn geen fan van fantasy/sci-fi dingen. Merk ik ook in mijn eigen kennissen kring. Op een stuk of 4 na hebben die onwetende niet eens Star Wars, Harry Potter en Lord of the Rings gezien.Terwijl als je een kijkje neemt in andere internet communities (dus geen VBL oid) dan zie je veel meer mensen die er wel van houden.
Zou dat psychologisch te verklaren zijn? Dat voetbalfans over het algemeen niet van fantasy/sci-fi houden? Ik ben dan wel een flinke fuck up, vind het allebei tof.
Nogmaals, probeer Martyrs. Staat met stip op een qua gruwelijkheidquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Robert M. praktijken in die film.
Ik vind sniper/seals/special forces/swat/assasins films als Bourne etc allemaal super tof, maar oorlogsfilms nooit wat aangevonden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:48 schreef TakAFCA het volgende:
Mijn beste serie die ik ooit heb gezien is Band of Brothers.
Maar dat past ook precies in mijn lievelingsgenre.
Nee man, ik houd helemaal niet zo van die films. Ga ik veel te veel over nadenken op momenten dat ik het niet wil. Fucked up dromen enzo, slaapwandelen alles.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Nogmaals, probeer Martyrs. Staat met stip op een qua gruwelijkheid
het universum is awesome. :]quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:50 schreef Smoofie het volgende:
Star wars, de films zijn te kinderachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |